Birgittes træning


bls
 Share

Recommended Posts

  • Replies 139
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Fik slæbt mig op til Trimshop lidt over middag og det gik da også meget godt.

12 min cykling (92 kcal)

knæekstensions 3x15x20

Legcurl 3x15x30

Inderlår 3x15x20 måske for meget, kunne mærke det trække i livmoderen

Yderlår 3x15x25 måske for meget, men kun fordi min venstre balde var kvæstet fra rengøringen i går

Incline flyes 3x15x3 lidt for nemt

pullover 2x20x6

tricepsekstensions 3x15x6 kunne mærkes lidt i albuerne

bicepscurl 3x15x4

cykling 6 min (35 kcal) anden cykel end den fra start. Var lidt svimmel og kunne ikke køre til

Vægt 114,25 næsten 1 kg mindre end sidste søndag. Denne form for slankekur kan IKKE anbefales, det er temmelig ubehageligt

Link to comment
Share on other sites

Det lyder som en god ide, jeg håber nu, at den stang vejer lidt mere end 20 kg, for det er bare for nedslående, hvis jeg ikke kan løfte det.

Det kan også være, at stativet er lidt for højt til mig. Jeg skal i hvert falD strække armene for at have skuldrene i bænken og nå stangen samtidigt.

Anyway. Næste træningspas, som jeg satser på bliver tirsdag vil jeg prøve med et par håndvægte.

Til lykke med dit vægttab for øvrigt.

Edited by bls
Link to comment
Share on other sites

Jotak. Jeg havde aldrig troet, jeg skulle brokke over, at jeg havde tabt mig for meget. :)

Jeg tror næppe, stangen vejer mere end 20 kilo - uden at ville lægge hovedet på blokken. Ude i mit center har vi de olympiske på 20 kilo og så "tændstikkerne" (sorte i enden) på 11 kilo.

Af bænke har vi en type, hvor du kan justere højden på krogene. Og en anden type, som har to par kroge, du ikke kan justere. Men de nederste sidder meget lavt. I en snæver vending kunne du jo prøve med et smith-stativ, indtil du kan slynge rundt med en helt fri stang.

Men der sker i hvert fald ingen skade ved at gå i gang med håndvægtene .....

De er et utal af muligheder! :)

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 13. Januar

Cykel 6 min 75 kcal.

knæekstensions 2x15x20 + 1x15x15 Hårdt, er faktisk blevet svagere :(

Legcurl 3x15x30

Inderlår 3x15x20

Yderlår 3x15x20, har stadig bøvl med venstre balle

Træk til bryst 3x15x15

Træk til mave 3x15x15

Pullover 2x20x6

db ekstensions for triceps 3x12x6

Incline flyes 3x15x4

incline brystpres 2x15x4 Hprdt

Bicepscurl 3x15x4

Fik kød ned for første gang i 4 dage i dag. 1 hel burrito <_<

Link to comment
Share on other sites

Lødrdag d. 17. januar.

2 timers rengøring.

Helvede på jord, da jeg fik kvalme af lugten af flere af rengøringsmidlerne. Jeg håber, at det er en pige, for jeg tror ikke, jeg klarer at have det dårligere en anden gang.

Måtte springe aftensmaden over, men fik dog et par æbler ned.

Link to comment
Share on other sites

mandag d. 19. januar

½ times svømning. Gik fint og kunne godt have været længere, hvis jeg ellers havde kunnet holde varmen. Glæder mig til i aften, hvor vi skal styrketræne, der bliver jeg ikke så kold.

Edited by bls
Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 20. januar

10 min cykling (opvarmning) 60 kcal forbrug

legcurl 3x15x30 passende

knæekstention 3x15x15 hårdt

inderlår 3x15x20 kunne mærkes

yderlår 3x15x20 ikke så hårdt

træk til bryst 15x15, 15x20, 15x15 20 kg var for meget, 15 lige i underkanten

Træk til mave 2x15x20 hårdt

pull-over 2x20x6 passende

db ekstension for triceps 3x15x6 lidt hårdt

bicepscurl 3x15x4 hårdt

liggende flyes 2x10x4 OK

Vægt 113,2 kg.

Jeg synes at jeg bliver svagere, det hele bliver sværere at løfte og jeg har måttet sæte vægten ned på nogle af øvelserne :(

Til gengæld lykkedes det mig at indtage hele 1450 kcal, deraf ca 30 g. protein :)

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 23. januar.

10 min cykling med et gennemsnit på 50 rpm :thumb_down:

træk til mave 3x15x15

Træk til bryst 3x15x15

Bicepscurl 3x15x4

enarmtræk for triceps 3x15x10

incline flyes 3x15x3

15 min cykling med 50 rpm i gennemsnit :thumb_down:

Havde lige gelmt dagens vægt: 112,2

Spiste ca. 60 g oksekød sammen med nogle kartofler :a-okhand:

Edited by bls
Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 14.

2 timers rengøring

Mandag d. 16.

35 min svømning, det gik fint, men jeg har stadig ikke varmt imens.

Dagens vægt: 110 kg.

Min energi er stadig ikke overvældende, men håbet om at komme igang igen er jo altid lysegrønt. :)

Link to comment
Share on other sites

Hej Hr. Kirchebrandt.

Jeg svømmer fruebrystsvøning (med hovedet over vandet) og blander det med lidt "hundesvømning" kun med armene. Deld fordi jeg elsker og være i vandet og dels fordi jeg om mandagen arbejder et særdeles røgfyldt sted og derfor gerne vil i bad lige efter.

M.h.t. rengøringen er der tale om prof. rengøring, jeg medregner ikke det herhjemme. Det er valgt udfra at energiforbruget på sådan to timer svarer nogenlunde til en times aerobics, og det er sværere at "pjække" fra arbejde end fra idræt. ;)

Link to comment
Share on other sites

Lige i øjegblikket (fra torsdag i sidste uge) har jeg været plaget af en ondsindet virus, som giver ondt i halsen og hovedet og en møgirriterende hoste.

Håber og regner med at blive rask i løbet af weekenden, men må nok under alle omstændigheder droppe mandagens svømning. Jeg gider ikke være mere syg, for JEG HADER AT VÆRE FORKØLET.

Link to comment
Share on other sites

Håber og regner med at blive rask i løbet af weekenden, men må nok under alle omstændigheder droppe mandagens svømning. Jeg gider ikke være mere syg, for JEG HADER AT VÆRE FORKØLET.

Godt med væske + mad med massere af hvidløg, chili og ingefær hjælper glimrende. Skulle det være en influenza er hyldebærsaft godt. :)

Hr. Kirchebrand aka. Skabs-herbalist ;)

Link to comment
Share on other sites

Hvis nu jeg kunne få mig selv til at spise noget, så kunne det være ret gode råd. Desværre er appetitten ret lille, og det jeg kan få mig selv til at spise er mest ukrydret mad som brød, frugt og grøntsager. :(

Lørdag d. 28. februar:

2 timers rengøring

Det gik bedre end ventet efter lidt over en uge på langs. Her til aften er jeg godt nok temmelig øm i lår og balder, men jeg var kun 5 minutter længere om det end normalt, så det er ikke så tovligt.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share