Magaziner - Blade


Nicolai Thygesen
 Share

Recommended Posts

Næ! :lol:

Mens Health synes jeg er ok, men det er mest pga. alt det de skriver der IKKE handler om træning (og det kan vel ikke betegnes som et BB-blad).

Det eneste bb-halløj jeg efterhånden læser er T-mag.com's artikler. Har dog læst min del af usle BB-blade!

Link to comment
Share on other sites

Med mindre man som jeg har adskellige bunker liggende, så er Ironman Magazine et ganske glimrende blad. De har altid fokuseret på træning for rene vægttræningsatleter, og har aldrig rigtigt været interesseret i hvordan pro-bodybuilderne træner. Desuden skriver Bill Starr en artikel for dem hver måned. Og oveni dette var der en overgang et månedligt indslag omkring styrkeløft, dog kun på en sides penge. Så overordnet set er det et glimrende blad. Desværre er det bare efter min mening blevet ALT for dyrt. Og når man har over 300 bodybuilder blade liggende, så er det begrænset hvor meget nyt man kan læse.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Jeg abonnerer også på Ironman og er ganske tilfreds med dette blads kvalitet - men ligefrem dyrt!!

Det koster kun omkring 32 kr om måneden hvis du tegner et abonnement - mod de 85 kr (eller der omkring i kioskerne)

Herudover har jeg abonnement på B&K sportsmag (det nordiske BB- og fitness magasin), og en selvfølge som fitness-tøs... så har jeg også abonnement på Oxygen (amerikansk fitnessblad) samt så fornøjes jeg ofte ved FLEX (mest pga billederne :tongue: ) prisen på disse blade er den samme som Ironman - omkring 32 kr pr. blad!

Så i stedet for at købe et dyrt blad i kiosken - så valgte jeg at abonnere på et par stykker i stedet!!! ;)

Link to comment
Share on other sites

Ih.....er der ikke nogle der abbonnerer på W & F ????

Hæhæ... Det har jeg da! :tongue:

Ja syntes ikke ligefrem at det er et superblad, men det kan da gå and. Har også spekuleret på at abonnere på Ironman, M&F eller FLEX, men sprog er ikke ligefrem min stærke side, så jeg tror kun at det er billederne jeg vil have gavn af! <_<

Link to comment
Share on other sites

Hæhæ... Det har jeg da! 

Ja syntes ikke ligefrem at det er et superblad, men det kan da gå and. Har også spekuleret på at abonnere på Ironman, M&F eller FLEX, men sprog er ikke ligefrem min stærke side, så jeg tror kun at det er billederne jeg vil have gavn af! 

Kan du da så lige få flapperne ud - og læse det igennem med detsamme !! og så lige fortælle os hvad der står omkring HST i månedens udgave ?!!! :blink::blink:

Link to comment
Share on other sites

MILO skulle også være godt at læse, dog hellere ikke noget som kan købe i DK.

Har også indtryk af at Milo skulle være ganske godt. Det ser i hvert tilfælde spændende ud i Ironminds katalog, med skribenter som Tsatsouline og artikler om hele "styrkeverdenen".

Link to comment
Share on other sites

Kan du da så lige få flapperne ud - og læse det igennem med detsamme !! og så lige fortælle os hvad der står omkring HST i månedens udgave ?!!! :blink::blink:

HST?

Har længe læst det igennem, men der er da ikke noget der omhandler HST i den udgave. Der er en artikel der hedder "kort tids træning kan give stor effekt!", men det er ikke om HST, det er noget med at lave cardio mellem sættene osv. hvis at du ikke har så meget tid til at træne.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share