Drømme...


Svækling
 Share

Recommended Posts

Hvis du skal have testet løbestil, så er der sportsmaster, Intersport i Ryesgade og Løberen i Vestergade.

Jeg vil nok anbefale Løberen da de gennerelt giver den mest prof behandling. De er desværre også lidt dyrere.

Omvendt så har sportsmaster og en 14 dages tilfredsheds garanti, så hvis du får et par sko der ikke passer, så kan de byttes...

Link to comment
Share on other sites

Hej "svækling" - Der var en anden her i tråden, som syntes det var noget vås. Jeg kunne IKKE være mere enig! Lad mig lige prøve om jeg kan forklare det her, så andre forstår bare lidt af hvad jeg skriver..

Når du bruger "svækling" som navn, og hver eneste gang logger ind som "Svækling" vil du hele tiden blive mindet om du er en svækling.

Forestil dig en græsepæne, hvis du kører over den én gang på en cykel, bliver der ikke et aftryk. Men hvis man gør det igen og igen, vil der til sidst blive et aftryk. Dvs. hvis du kalder dig selv en svækling én gang, er det fint nok.. Men hvis du bliver ved med det, så kommer der altså et aftryk i din hjerne som siger "Jeg er en svækling" - Det er også derfor det er så SKIDE vigtigt at fortælle sig selv "jeg er god/flot/klog/dejlig" et par gange om dagen. Jeg håber det giver mening, og at folk ikke bare ryster på hovedet.

Jeg fortsætter lige i det mentale. Nu kæmper jeg selv, med ca. 25-30 kilo. Du har problemer med at sparke til dig selv? Så mediter! Du behøver ikke ligne en gammel langskægget japaner. Nej sæt dig i en stol hvor du sidder afslappet og roligt.. Brug tid på at falde til ro, det kan tydeligvis mærkes når du er afstresset. Begynd så at se hvad det er du skal spise for at tabe dig, begynd at se dig selv på spinningcyklen, husk på at du er glad når du spinner, men specielt bagefter.. Se alt dette for dig med lukkede øjne, brug gerne et kvarter på at se dig selv spise sundt, se dig selv dyrke en masse sjov motion men vigtigst af alt.. Se dig selv som du ønsker at komme til at se ud! Se for dig hvordan du gør alle de ting du ikke kan nu, hvordan du er slank og glad.. Det eneste du skal passe på med, er ikke at falde i søvn, for det kan være svært nogle gange :) Som du med tiden bliver bedre, til at falde til ro kan du, når du skal vågne fra din "drømnetilstand" tælle meget langsomt fra 20 ned til 1, og på 1 vågne.. Ellers er mine erfaringer i hvert fald, at det kan være svært at vågne..

Jeg er klar over, at mange som læser dette sikkert mener jeg er lettere dum hvis jeg tror på den slags.. Men jeg kan kun sige, vær åbne over for det og prøv selv.. Lån "Tænk positivt" af Bjørn Ringom på biblioteket. Den bog har åbnet en ny verden for mig.

Held og lykke med det!

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil lige delvist støtte Dillerman. Delvist fordi jeg nok vil anbefale at starte endnu langsommere.

Jeg løb marathon i 1996, og da startede jeg i februar med ruter på ca. 1,5 km (lidt længere end ned af gaden og tilbage igen). Det virkede forbløffende effektivt.

Nogle år tidligere prøvede jeg at starte med en 4-5 km rute, hvor jeg gik noget af vejen. Det var hårdt nok til, at jeg fik ondt i knæene.

Folk er selvfølgelig forskellige, men der er ingen grund til at gamble.

Link to comment
Share on other sites

JokerX: jeg har nu ikke dårlig selvtillid, den med svækling er lidt sjov med mig selv. På dårlige dage passer den, og på gode dage er den lidt godmodig drillen af mig selv. Det der med at sætte mig ned og meditere...hmmm, nej det er nok ikke lige mig. Men jeg mener nu ikke du er skør af den grund :)

Det jeg mest glæder mig over i disse dage, er at jeg er begyndt at tro på mig selv igen og på mit mål. Det er takket alle jer søde og hjælpsomme mennesker herinde :wub:

Held og lykke med dit vægttab :)

løber: Tak for infoen om butikker i århus. :)

X-jyden: du har ret, ingen gambling. Jeg har prøvet at overbelaste mit skinneben på en enkelt træningsdag, og det tog jo uger førend det gik over. Avs :( ! Det var dog ikke løb.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share