Håndtagene skal væk og en flad mave!?!?


eXclue
 Share

Recommended Posts

Hej... Ja det er ikke lige mig, men min kæreste skriv her fra:

Hej alle sammen. :P

Ja som min kæreste havde skrevet i over skreften så vil jeg gerne ha mine håndtag på siderne væk plus jeg også gerne vil ha en flad mave.. Nogle som har nogen gode tips som jeg kan bruge, eller endnu bedre har nogle programmer som jeg kan køre efter, for jeg er nemlig lige startet i motion center..

Jeg er:

år: 18

højde: 1.68

Vægt: 56 kg

Tak på forhånd

Frederikke

Edited by eXclue
Link to comment
Share on other sites

Som de to andre allerede siger rigtigt, er det hårdt men sådan er det, punktforbrænding er ikke mulig og vil du af med det bliver du nød til at lave cardio (steppe, løbe cykle) og kigge på din kost så du er i kalorieunderskud, så taber du dig automatisk. Men du har ikke indflydelse på, hvor du taber dig. Men held og lykke med det B)

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes, det er en smule tankeløst at anbefale et vægttab uden at tage udgangspunkt i de oplysninger, Frederikke kommer med. :thumb_down:

56 kg på 168 cm for en ung dame, burde få de fleste til at tænke en ekstra gang. Frederikke oplyser, at hun netop er startet i et motionscenter, derfor bør hun nok væbne sig med en smule tålmodighed.

'Pyt

Link to comment
Share on other sites

Punktforbrænding er ikke mulig. Vil man tabe sig et bestemt sted, så må man "bare" tabe sig genrelt. Desværre!

Ja, hvis man vejer for meget.

Med den højde og vægt har Frederikke et BMI på ca. 19!!!

Det er ikke velovervejet at støtte en 18årig pige med den vægt og højde i bare at tabe fedt.

Frederikke, det er fint du er begyndt i et center, men du skal focusere på at forme din krop - ikke på fedt og vægten.

Det har vi i forvejen alt for mange unge piger i dette land der gør.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share