Ronnie Colemann


jfk
 Share

Recommended Posts

Hold da helt kæft et peak på den biceps :blink:

Ved ikke om det bare er mig, men hun virker da noget større end de damer der stiller op til Mr O, eller måske er det bare nogle gode billeder. Har ihvertfald ikke hørt om :Mrs_Claus: -lige BBere som har arme tæt på 20 inches :dropjaw: :dropjaw:

Edited by ANTO
Link to comment
Share on other sites

Hold da helt kæft et peak på den biceps :blink:

Ved ikke om det bare er mig, men hun virker da noget større end de damer der stiller op til Mr O, eller måske er det bare nogle gode billeder. Har ihvertfald ikke hørt om :Mrs_Claus: -lige BBere som har arme tæt på 20 inches :dropjaw: :dropjaw:

Hun er så stor at hun aldrig vil have en chance i Ms. O. De fornyede bedømmelseskriterier forfordeler feminine atleter.

Det mest imponerende ved hende er hendes bryst synes jeg... Det er jo in sane :blink:

Link to comment
Share on other sites

Hvis man lige prøver at koncentrere sig om det faktum, at hun ikke har skabt den krop med det mest nips-agtige og feminine look for øje, så må man jo konstatere uanset om man finder resultatet klamt eller ej, at hun virkelig har skabt noget enestående. Tænk på en dedikation der ligger i arbejdedet bag sådan en krop...

:thumb: herfra for at skabe så stor og muskuløs en krop.

nutritionphoto2.jpg

Link to comment
Share on other sites

hehe ja og hvis man ikke synes hun er lækker er det nok fordi man selv har små overarme :nissegrin:

Nu er der jo absolut INTET sammenlignings grundlag mellem de to piger der… :wink:

Lisa Bickels er en fitness pige, hvor trænede fyre BURDE ha' større arme. Renne Toney er en bodybuilder og hun blaster da - proportionelt ihvertfald - mine arme også! :blink:

Bortset fra det synes jeg det ser for vildt ud, hendes proportioner er faktisk rigtig gode, feminint eller ej. :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share