Dual Factor programmet


MaxPower
 Share

Recommended Posts

Det får helt sikkert en ærlig chance.

Det kan desværre ikke blive med det præcise øvelsesforslag der lægges op til i artiklen, dels pga udstyr og dels egne preferencer. Jeg vil dog gøre mit bedste til ikke er erstatte nogen øvelse med noget "dårligere".

Men alle de overvejelser omkring øvelser bliver postet når jeg har styr på hvad jeg vil.

Link to comment
Share on other sites

Spændende ide MaxPower. ;)

Men det virker umiddelabart som et kanon program. Det bedste fra HST samt fordelene ved et 2-split!

Jeg har endnu ikke haft læst så meget om det, men hvis det har det bedste fra HST samt fordelene ved et 2 split, så lyder det jo rigtig nok kanon! Men er der nogle konkrete ting ved netop Dual Factor, som man kan pege på, der derimod ikke lyder så godt(det er der vel ved alle programmer!?!) siden, at der ikke er flere, der har prøvet det?

Mvh Tiger

Link to comment
Share on other sites

Hej MaxPower.

Jeg har lige fundet noget til dig, som jeg er sikker på, at du vil finde meget interessant: ;)

Check det lige:

http://www.hypertrophy-specific.com/cgi-bi...;f=2;t=938;st=0

Længere henne debaterer/kommenterer AnimalMass også selv Duel Factor

Tror du kan bruge noget af det i hvert fald!

Mvh Tiger

Edited by The Tiger
Link to comment
Share on other sites

Tiger> utrolig interessant tråd du har fundet frem der. Det er uhyggeligt at se hvor indoktrinerede de faste brugere af HST forummet er. Jeg er kun ved side 2, og jeg koger allerede over flere af brugerne. Micmic er da ufattelig lam at høre på. Jeg synes animalmass har stykket et fornuft program sammen, baseret på solide princippet, og så kommer alle HST disciplene løbende med alle deres hjernevaskede ideer om at HST er det eneste som virker. Geeeeeeez :angry:

Jeg vender sikkert tilbage med mere input.....lige nu vil jeg læse videre...

Thoas

Link to comment
Share on other sites

Thomas Jagd:

Tiger> utrolig interessant tråd du har fundet frem der.

hehehe Thomas, faktisk sad jeg at ventede på en sådan reaktion fra dig. ;) Har dog heller ikke selv fået læst det hele endnu, men jeg kan da også kun give dig ret.. Der er meget at læse i den tråd, og jeg er spændt på, hvordan den udvikler sig.

Tiger

Link to comment
Share on other sites

TJ -> Du må hellere melde dig ind på boardet, så du kan smadder-hakke dem. :) :D

Synes også det er en total mærkelig modtagelse de etablerede medlemmer giver AnimalMass's program. :retard: De er så snævertsynet HST-fokuseret at de får cilius til at ligne en ren HST-tvivler. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Det ser ud som om det hele ender i latterligt mudderkastning fra side 4 af. Er ved side 5 nu, og håber da det bliver bedre de næste par sider ;)

Jeg overvejer seriøst at bidrage med et indlæg. Jeg synes det er totalt latterligt at man skal rakke en mand ned, som har sat et suværent program sammen, som IKKE er pseudovidenskabeligt som så mange andre BB programmer. Det er baseret på solide principper. Og bare det at man påstår at DFHT bare er en kopi er HST, er totalt hen i vejret. Hvad er HST så en kopi af ?? Forældede styrkeløfscyklusser baseret på western periodization ?? For det er jo reelt det det er. HST progressionscyklusser er nøjagtigt det samme som det de gamle styrkeløftere kaldte cycling. Man starter meget submaksimalt på høje reps, og bygger intensiteten op henover ugerne, i takt med at reps falder. Efter konkurrence/maxforsøg, holder man en pause (SD ??), hvorefter man starter en ny cyklus op. Ikke noget nyt i det. Så der er der noget om snakken, når man siger at HST er gammel mælk på nye flasker. Man kan altid tage ting som virker, og så få det til at passe på en videnskabelig protokol. No prob.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Sagde jo vi, at ville mødes igen! Så er vi i Danmark. Vi kommer vidt omkring Tee-Jay - :D ;) :tongue:

Thomas:

Har været medlem i mange måneder, og har også bidraget med ganske få indlæg.
Nemlig! Søgte faktisk efter dine indlæg derinde,, da jeg kunne se, at du havde lavet nogle, men åbenbart kunne søgemaskinen ikke finde dit navn <_< Men der står nok heller ikke noget, som du ikke har skrevet på MOL :bigsmile:
Jeg overvejer seriøst at bidrage med et indlæg.

Det synes jeg også, at du skal gøre på et tidspunkt! Venter spændt ;)

Link to comment
Share on other sites

Har læst tråden - halvdelen af den er ren mudderkastning. På CEM er den en som har ført log over DualFactor træningen - ganske god læsning, selvom det til tider bliver en sludder for en sladder (det er omend muligt et endnu mere socialt anlagt board end mol).

Link to comment
Share on other sites

Underlig indstilling de har på det forum......står der i HST programmet at man skal være klar på at blive indoktrineret eller hvad ? :unsure:

Jeg føler mig pludseligt meget saglig, må jeg sige. Og hvis jeg har kaldt Cille og Maxplæver for HSTfundamentalister har jeg set lyset nu. I er bare glade HSTentusiaster.

Jsc :lol: - jeg sad netop og tænkte samme tanke ;) - fortryder også at jeg sidestillede debatten HST herinde som religiøs fanatisme......det er INGENTING i forhold til det der site.

Edited by FittSmoker
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share