Leaderboard


Popular Content

Showing most liked content on 03/13/2014 in all areas

  1. 1 point
    Sterup

    Strong is the new skinny - Vol 2

    Hej til alle jer herinde på Motion Online Jeg har før logget herinde i en længere periode og var rigtig glad for at dele min træning og andre ting i mit liv herinde på loggen. Dog har jeg haft en længere periode væk da jeg sidste forår/sommer ikke længere kunne overskue at få logget ordentligt... Og hvis kun gør noget halvt, kan man ligeså godt lade helt være! Men nu er jeg igen klar til at få logget min træning, mest af alt for min egen skyld, så jeg kan følge mine egne fremskridt. Der er sket en hel del siden sidst jeg var herinde... både med min træning og med mit liv generelt. Jeg har nået mange af de mål jeg har sat mig for igennem tiden og jeg er i mit livs bedste form i skrivende stund! Jeg er topmotiveret og super frisk på at dele min træning som er en kombination af rigtig meget forskelligt. Jeg dyrker Crossfit til hverdag, hvilket jeg holder enormt meget af og er blevet temmelig afhængig af. Jeg har min daglige gang i Crossgym Randers som ejes af min kæreste og hans partner. Her både træner jeg og underviser i mobilitet, hvilket jeg elsker!! Udover Crossfit, har jeg en interesse i styrkeløft og løfter hos AK FREM styrkeløftklubben i Randers. Jeg løftede i efteråret til TSK stævnet i København, og skal om snart kun 3 uger løfte igen til DM! Jeg går en spændende tid i møde med masser af udfordringer og oplevelser og jeg kan ikke vente med at dele det herinde _________________________________________________________________________________________________ MÅLSÆTNINGER FOR 2014: (Nytårsfortsæt) Styrke: Back Squat: 95 kg Back Squat: 100 kg Dødløft: 130 kg Dødløft: 140 kg Bænkpres: 60 kg Bar Muscleup: 1 x bw Ring Muscleup: 1 x bw Strict Handstand Pushup: 5 reps Ring dips: 10 x bw One arm handstand Håndstand i det fri 10 x 30 sek planke x 25 kg Kropsform: Fedtprocent 18 % Fedtprocent: 15 % Kropsvægt: 62 kg Kropsvægt: 60 kg Cardio: Halvmarathon _________________________________________________________________________________________________ Konkurrence erfaring: TSK RAW styrkeløft - 2013 DM RAW styrkeløft - 2014 Crossfit Army spring team challenge - 2014 Diverse interne Crossfit konkurrencer - Reebok Crossfit team konkurrence + JM fit individuelle konkurrencer
  2. 1 point
    Torsdagstræning i Raw: Squat - 5sæt x 5reps med 160kg (uden bælte. Noget hårdt, jo..) Front Squat - 8x60kg, 8x70kg, 8x80kg, 8x90kg, 8x100kg, 8x60kg, 8x60kg Bend over Rows - 5sæt x 10reps med 110kg Military Press - 5sæt x 3reps med 80kg Dumbell Laterels - 5sæt x 10reps med 20kgs håndvægte French Press ( fat bar ) - 5sæt x 10reps med 48kg AB wheel - 2sæt x 10reps Supersættet med Pushdowns - 2sæt x 10reps Hjernen kørte rundt med overvejelser omkring ny bolig, bankmøde, revisor osv.. Så var lidt brændt af i skallen da jeg skulle træne. Kroppen kørte også lidt død for energi efter squatten. Men positivt er det at jeg fik lavet det jeg havde sat mig for :-)
  3. 1 point
    Torsdag d. 13/03-2014 Den sidste tunge dødløft inden DM RAW da arbejdet ikke giver mulighed for optimal træning de næste par uger. Opvarmning: KB Swings Mobilitet Dødløft, 1+: 10 @ 20kg 10 @ 60kg 5 @ 80kg 5 @ 100kg 5 @ 120kg 5 @ 145kg 3 @ 165kg 4 @ 185kg - PR! :) og den første rep føltes så let jeg blev helt overrasket :) "Boring But Big" Dødløft: 1 @ 165kg 1 @ 165kg 1 @ 165kg 1 @ 165kg 1 @ 165kg K2E, strict: 10 10 10 10 10 Supersettet med KB Goblet Squat: 20 @ 24kg 20 @ 24kg 20 @ 24kg 20 @ 32kg 20 @ 32kg Video af dødløften:
  4. 1 point
    N Gadegaard

    Got legs?

  5. 1 point
    Schroinx

    Strong is the new skinny - Vol 2

    Velkommen til, og god fornøjelse med loggen :-)
  6. 1 point
    Ralle

    Gammelsmølf giver den gas...

    Takker :) Planen er at stille op i Ask open den 16 maj.
  7. 1 point
    BLACKICE

    Nice and clean power building

    Fordi inflamation i en biceps hæftning (som han mener det er) primært skal have tid Mit problem i Latten (Latte som Latisimus dorsi, og ikke som en kop kaffe med mælk) talte vi ikke om den dag
  8. 1 point
    JernHenrik

    Gamles Log

    Hold da op en lækker, tung og vanvittig bænkpres træning. Havde hørt at 3. uge i Smolov jr kunne være tung. Det skal jeg da lige love for. Men jeg komm igennem hele ugen, uden at kikse et forsøg. 1*10*40 1*3*50 1*3*60 1*3*65 1*3*70 10*3*72½ Så var der ikke mere power . Et par af løftene var meget hårde, men ingen hvor der virkelig skulle kæmpes. Nu står den på 5 dages brystfri træning, og så begynder opbygningen til et nyt max forsøg. Jeg har fået timet træning og arbejde super godt, da jeg ikke kan træne før på søndag, pgra mange vagter på forskellige tidspunkter.. Der skal også laves et nyt program, hvor nu Smolov er ovre. Jeg har taget to runder siden nytår, og kan mærke brystet er godt brændt af, så det bliver ikke lige foreløbig der lægges en ny runde.
  9. 1 point
    Onkel Troels

    The new ThomasNA

    fed træning :-)
  10. 1 point
    ThomasNA

    The new ThomasNA

    Eftermiddagstræning. Opv. Squat: 10 x 10 x 60kg OMG Chinups uh: 1, 2, 1, 2, 3, 2, 1 Neutralt greb: 1, 2, 1, 1, 1, I alt 18 styk, stærkt. 100 reps squat sætter Onkel Troels træninger i perspektiv. Fuck en led omgang, det er jeg slet slet ikke konditioneret til.
  11. 1 point
    Fame Boy

    Crossing to the Brightside

    Du ligner din far.
  12. 1 point
    Arcus

    Løb hver dag

    De 10% er jo ikke en naturlov. Jeg vil mene at hvis man fx løber 40 km ugentligt i HHR 75 som snit, sagtens kan øge med recovery løb på mellem dage. Så længe man holder intensiteten lav. Så en øgning Fra 40 til 60 kan man godt uden at risikere liv og lemmer