Leaderboard


Popular Content

Showing most liked content on 09/30/2019 in all areas

  1. 1 point
    Henrik S.

    Motion i balance™

    Så kom vinterraceren i hus, og jeg har taget et lidt sløjt aftenbillede af den. Det er en fuldblods ALAN cross-/gravelbike, der er bygget som en russisk tank. Den er ikke specielt let, men virker fuldstændig umulig at destruere, hvad man end kaster i hovedet på den. Hvad er der ellers at fortælle? SRAM Red greb og gearskift, 3D Rotor kranksæt 50/34, skivebremser, ITM saddelpind, Deda Newton frempind, Vision racerhjul med GP5000 på i den solide bredde 32 (det er derfor, det ligner ballondæk). Endda med skærme monteret, så den burde egentlig være klar til vinteren. Det eneste, jeg selv har leveret er de giftiggrønne Speedplay pedaler, som jeg selv havde liggende. Sjovt at se, hvordan sådan en terrænfætter er konstrueret med kabler oven på overrøret, så fx wiren til forskifteren kører ned langs saddelrøret. Med knopdæk burde den være en god crosscykel. Alt virker umiddelbart til at spille på den, så nu håber jeg bare, at jeg kan tage en lille testtur på den i morgen.
  2. 1 point
    Gregers TF

    Langt pokker i MOL

    Kahluha, du er i hvert fald først på venteliste Davai - er vi ude i at du henter herhjemme, på Hovedbanegården, ved S-toget (jeg er kun på linie F en gang årligt men ellers over det hele) eller er vi ude i noget tredje? Jeg har ferie til og med næste weekend og er hjemme de fleste dage. Du kan lige smide mig en PB med hvad du har i tankerne ... Jeg ville gerne have fiasko-turen i går ud af kroppen, så droppede FW og ville køre en tur der passede med tiden til Huset på Christianshavn - jeg virker bedst når jeg har en tidsmæssig bagkant. Der kom nogle hidsig byger som jeg ikke gad køre ud i, så fik bikset en plan B sammen på Zwift. Man kan ikke køre 6/54 i ERG-mode da intervallerne skal mindst 10 sekunder, så det blev 10 x 10/50 i stedet. Watt føles meget anderledes end ude og siddende er der jo også færre end stående, så bad om sikre 800w i de 10sek og skruede de mulige 10% op efter nr 3. Stadig til at have med at gøre men det er på kanten af hvad Tacx´en vil acceptere. Et par gange fik jeg startet ud med hvilekadence og så “smuttede” belastningen som den gør, når drejningsmomentet nærmer sig at den går i baglås i fejlsikret tilstand. Til grin at de lover 2200W, når den praksis klarer meget mindre. Lidt trilleri bagefter, så det passede med at jeg kunne træne lidt lægge inden jeg smuttede i bad. Herefter 4 gode afsnit af “Huset”