Virtual Posedown


angel
 Share

Recommended Posts

Arnold er den pæneste og han har heller ikke en fed, grim ballonmave som de andre herre. Og så ser han normalt ud i ansigtet. De andre BBere stinker for meget væk af AS.

Og prøv lige at tjekke billedet: Frank Zane (1984), Markus Ruhl (2001)

Skønheden og udyret :lol:

Edited by denhvideabe
Link to comment
Share on other sites

Dorian Yates (1995), Ronnie Coleman (2001), Arnold Schwarzenegger (1974)

Det er helt sikkert at Yates og Coleman's rygge er way ahead i forhold til Arnold - men rent visuelt så synes jeg at deres rygge er direkte vulgære ? :blink:

Jeg vil til stadighed mene at Arnold er top-idealet - det kan godt være at han mangler dybde på ryggen, og at han's ben er små - i FORHOLD til vor tid's elite.

Men det er udfra et massesynspunkt - tager man overall symmetri med ( som vel vejer ligesåhøjt ) - så synes jeg stadig ikke han er blevet overgået, hverken af Yates eller Coleman.

Det er nogle imponerende muskel-monstre, men jeg synes grænsen går ved Arnold - de "nye" er gået over grænsen et eller andet sted for hvad jeg synes er flot og symmetrisk når det sidder på en menneskekrop.

PS: Check lige rygbilledet af Coleman - er det mig, eller ser det fuldstændig forkert ud hans forhold omkring nakke samt traps - i forhold til hvor hans kranie er placeret :blink: ? prøv at mål efter hvor langt der er fra hans hoved, til hvor traps hæfter ?? det er næsten ligeså meget som hele ryggen fylder ?

Edited by FittSmoker
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share