Virtual Posedown


angel
 Share

Recommended Posts

Guest PlayboY

Arnold er klart kongen over dem alle.. Man kan tydeligt se at hans muskulatur at langt mere naturlig end de andres.. De andre har kæmpe ballon maver og lår grundet alt det as de har taget.. Arnold holder hele vejen.. Han kører den fede stil uden at det er overdrevet.. Dog er hans biceps på et tidspunkt i hans træningshistorie for høj og for ulækker.. Men ellers synes jeg fandme at hans skal have alt respekt!

Hvis man kigger på dette billede, stinker coleman jo langt væk af AS i forhold til arnold.. Arnold har en god manke på hovedet, og coleman er bare AS skaldet. Arnolds bryst er i øvrigt også en del størere og pænere end coleman´s og hans mave er pæn og slank, og en hvepsetalje der gør en ting, sammenlignet med coleman..

http://www.motion-online.dk/fora/index.php...=post&id=223113

http___www.motion_online.dk_fora_index.php_act_Attach_type_post_id_223113

Edited by PlayboY
Link to comment
Share on other sites

Og det folk kalder AS-mave, kan man også få ved mange års tung styrkeløftstræning. Og iøvrigt synes jeg det er pænere med det man kalder en herculean waist, istedet for en lille pige-talje. En stor muskuløs talje udstråler power. Arnold´s talje ligner noget der ville knække ved ingenting. Måske derfor han aldrig squattede noget som er værd at nævne.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Og iøvrigt synes jeg det er pænere med det man kalder en herculean waist, istedet for en lille pige-talje. En stor muskuløs talje udstråler power. Arnold´s talje ligner noget der ville knække ved ingenting. Måske derfor han aldrig squattede noget som er værd at nævne.

Thomas

:baaa: ....you must be in need of some strong medicine :doctor:

Link to comment
Share on other sites

Vil faktisk gerne tilslutte mig Tjs argument omkring dunken med en personlig erfaring.... Siden jeg begyndte at køre hårdt på i Squat og Dl er min omkreds vokset en smule, men det er sq ikke min fedt % der har gjort det ... dine mavemuskler kommer på pissehårdt arbejde i de øvelser og så følger dunki desværre også med i udviklingen <_< damn!

Link to comment
Share on other sites

Ja, der er mange styrkeløftere der har en stor tyk mave, men de virker ikke så oppustede som AS-Vragene som samtidig har en lav fedtprocent. Mange af de store styrkeløftere er også rimelig kraftige, men hvis de går ned i fedtprocent vil deres maver nok ikke være ligeså overdrevne medmindre de selv er på noget ulovligt.

LungBrush

Okay...men nu snakker vi kæmpe ballonmaver ala Ronnie Coleman.

Edited by denhvideabe
Link to comment
Share on other sites

Hmm.. Arnold er satme ikke hvad han har været da... Gad "Vide" hvordan han er blevet så stor til optagelserne på T3?

Tjeck strandløven..

http://www.aftonbladet.se/nyheter/0307/22/sch2.jpg

http://www.aftonbladet.se/nyheter/0307/22/sch.jpg

Det har været oppe at vende før. Check topicet med "AS Vraf off-season".

Link to comment
Share on other sites

Jo det er Flex, han er vel at mærke ikke i den største vægtklasse der, men han ser rimelig vild ud.

Ja det tør svagt antydes :4flex: out of this world !! har lige siddet og kigget på lidt billeder af ham, og synes måske nok at han er lige stor nok og især for ballonlårs-agtig.

Men på bagrund af en anden tråd om ham, kan man måske sige: at hva man ikke har i hovedet må man have i wheels'ne :santa2: ...Ho ho !!

Edited by jhax
Link to comment
Share on other sites

Til dem der ikke kender denne hjemmeside - TJEK DEN - der er mange fascinerende sammenligninger

IRON AGE

Ronnie Coleman (2002), Arnold Schwarzenegger (1975)

Det vildeste er, at Ronnie C vejede 40 fucking pund mere da han vandt i år!

Bortset fra det tænker jeg græsk gud når jeg ser A-mandens overkrop. Det gør jeg ikke ved synet af Ronnie. Men han er ligegodt imponerende og jeg elsker alligevel at se billeder og videoer af den skønne freak :ilovemuscle:

Nå, billedet kom ikke med, men det er det første billede jeg tænker på.

Edited by jsc
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share