AK Thor


incognito
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

for interesserede kan jeg afsløre at der er ret god sandsynlighed for at heffe og undertegnede slæber vægtene ud på parkeringspladsen og laver udetræning i morgen. Er det ikke det du altid har drømt om? 20 rep breathers under åben himmel?

præcis tid tilgår

Anders

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Hej.

Jeg kunne godt tænke mig at starte at hive i nogle vægte.

Vil gerne prøve AK-Thor (jeg bor på Amager), men har lidt problemer med at finde info om klubben. Er der nogle der kan hjælpe?

På forhånd tak. :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Du kan tjekke resten af tråden for at se mere om klubben.

Du er i alle tilfælde meget velkommen. Hvornår vi du gerne loefte?

Link to comment
Share on other sites

De dage der ville passe mig bedst er: tirsdag, torsdag, lørdag og søndag!

Så hvad skal jeg gøre? Skal jeg bare dukke op eller skal jeg ringe og melde min ankomst?

<{POST_SNAPBACK}>

Du kan ringe til mir eller Anders. Jeg pm'er dig lige mt nummer til at starte med.

Jeg napper en lille runde her til aften, hvis det har interesse. Nok ved 20.00 tiden.

El-hef

Link to comment
Share on other sites

På hvilke tider, kan man regne med at rende ind i nogen dernede?

Jeg trænede der i torsdag og der var vi der fra 17-19 og vi mødte kun en(sjovt nok en der hed Thor).

Da jeg ikke har nøgle, ville det nemlig være dejligt at vide, hvornår der var størst chance for at der var åbent :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

nøh, det er det vel ikke...

Vi har osse fået afsat lidt penge til at digitalkamera, da vi tidligere har fundet det hjælpsomt i forbindelse med at analysere løft... Vi har endvidere bestilt et webhotel med 1000 mbyte plads på, så vi har snakket om at lave et øvelsesbibliotek med VL øvelser. Det kunne være nice...

Link to comment
Share on other sites

nøh, det er det vel ikke...

Vi har osse fået afsat lidt penge til at digitalkamera, da vi tidligere har fundet det hjælpsomt i forbindelse med at analysere løft... Vi har endvidere bestilt et webhotel med 1000 mbyte plads på, så vi har snakket om at lave et øvelsesbibliotek med VL øvelser. Det kunne være nice...

Hvis i ikke har købt endnu vil jeg klart anbefale denne:

http://www.elgiganten.dk/is-bin/INTERSHOP....EXILIM%20EXZ750

med 1 eller 2gb sd kort...bl.a. fordi den har rigtig god batteri tid, og optager video i 640 x 480 i mpeg4

Link to comment
Share on other sites

Hvis i ikke har købt endnu vil jeg klart anbefale denne:

http://www.elgiganten.dk/is-bin/INTERSHOP....EXILIM%20EXZ750

med 1 eller 2gb sd kort...bl.a. fordi den har rigtig god batteri tid, og optager video i 640 x 480 i mpeg4

¨

Tak for tippet! Ked af jeg ikke fik oeje på din post foer nu :wink:

Jeg tror noget af det vigtigste for os (sammen med muligheden for videoklip, som kameraet står anfoert til at have) er, at det er en nogenlunde robust model, idet vi jo sveder og roder en del med magnesium.

Kender du noget til, hvor sejlivet det maerke er? Eller andre for den sags skyld.

Tak. :smile: Jeg tror jeg prøver lykken i morgen og håber at jeg trods min titel som svækling ikke bliver alt for meget til grin.

Jeg kan garantere, at du ikke bliver til grin.

Jeg traener ikke selv i morgen (jeg skal arbejde :dry: )og jeg ved ikke med 100% sikkerhed om der er, nogen der goer. Men som Chris siger, er der meget meget gode chancer for det. Hvis du proever ved 15-16.00 tiden og efter. :smile:

Link to comment
Share on other sites

¨

Tak for tippet! Ked af jeg ikke fik oeje på din post foer nu :wink:

Jeg tror noget af det vigtigste for os (sammen med muligheden for videoklip, som kameraet står anfoert til at have) er, at det er en nogenlunde robust model, idet vi jo sveder og roder en del med magnesium.

Kender du noget til, hvor sejlivet det maerke er? Eller andre for den sags skyld.

Jeg kan garantere, at du ikke bliver til grin.

Jeg traener ikke selv i morgen (jeg skal arbejde :dry: )og jeg ved ikke med 100% sikkerhed om der er, nogen der goer. Men som Chris siger, er der meget meget gode chancer for det. Hvis du proever ved 15-16.00 tiden og efter. :smile:

Hey,...ja jeg har selv kameraet, jeg kan lige vise dig det en af dagene...jeg synes det er ret robust...nu jeg tænker over det et 1gb kort måske endda overkill da de klip jeg har set her inde somregel er ret korte, og den opgater mpeg4 og selv i normal kvalitet er det helt fint, så der er ok plads til video på et 512 kort...video'en er iøvrigt i 640x480. Men ellers er der en tabel i bunden af denne side: http://www.steves-digicams.com/2005_reviews/ex-z750_pg3.html

og et andet review: http://www.dpreview.com/reviews/casioz750/

Anyways jeg kan lige vise dig det en af dagene

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share