LungBrush


LungBrush
 Share

Recommended Posts

Ahhh med 6 beskidte all out reps på 55 så er der liiige lidt vej endnu til jeg vil lege med da 60'z :wink::laugh: Målet er at snappe dem inden the big diet starter - For nu tror jeg, at jeg starter med at se om jeg evt. kan få nogen??? reps med 55 i low incline om nogen uger - derfor skal det nu nok blive feee!!! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Damn Big Guy du bliver jo vildere og vildere i de DB-press's  :devil:  :poking: håber selv at være på det presse-niveau om et halvt års tid... det er det fede ved at være flyttet til Odense og træne i OBBC... der er håndvægte så langt øjet rækker og de går endda næsten helt op til 70kg i par :blush: fortsæt det gode arbejde  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Thx Zoa, ja det har godt nok hjulpet på det igennem det sidste halve års tid :smile: mit patattack 2 gange om ugen med low og højrep virker feee som det skal :bigsmile: Ja, gad sq godt gå amok i OBBC specielt i rows ... kunne være sjovt at se om jeg kunne rowe med en 80 kgs db :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Ahhh med 6 beskidte all out reps på 55 så er der liiige lidt vej endnu til jeg vil lege med da 60'z  :wink:  :laugh: Målet er at snappe dem inden the big diet starter - For nu tror jeg, at jeg starter med at se om jeg evt. kan få nogen??? reps med 55 i low incline om nogen uger - derfor skal det nu nok blive feee!!!  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja ok.. jeg er os ung og ufornuftig, da jeg ville springe på dem... :4thumbup: Well mandag bliver anyway heavy shit pat dag?... enten 47½ el 50 i low incline for mit vedkommende... må vurdere på dagen... tog 5 rep med 47½ for nok en månedstid siden el mer, så der burde være til mer.... :bigsmile: Bulker jo som en nar fortiden... and we love it!!!!!!!! :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Tung ben og ryg

Idag mødte jeg sammen med den bette kl 9.30-17 da børneren var lukket og den bette hentet af mor trillede jeg til træning. Skulle til forældremøde (med alle forældre til vores 64 børn) kl. 19.30-22 :blink: (iøvrigt var det inkluderet en konklusion på en stor brugerundersøgelse vi har haft og jeg kan stolt meddele at jeg arbejder i den institution i DK hvor forældrene er mest tilfredse - det er da ikke helt skidt :smile: )

Nå men til sagen - jeg skulle egentlig køre højrep, men det gad jeg ikke og flere kilo er sjovere :wink: Tilsidst i træningen ankom Big Mike og Honkey sammen med Jens non-mol så jeg fik kæwet den en smule aw og fik liiige set dem db presse leeedt derudaf :devil:

Squat:

20 x 40

10 x 70

5 x 110

5 x 140

5 x 150

5 x 150

5 x 140

Ok. tur. 2 omgang med 150 var godt tung og jeg fik en lille æv i ryggen - så droppede ned til 140 på sidste sæt. Holdt teknikken ok. i fokus og i forhold til sidst jeg kørte med 150 var den ihvertfald en del bedre. Styrken mangler en smule, men det skal nok komme :smile:

Chins:

Opv. træk til bryst

15 x 50

10 x 100

4 x 8 x bw

Holdt fokus på stilen og at trække med ryggen, så gik ikke linen ud

Benpres + legextensions:

15 x 200

15 x 300

10 x 300 + 10 x 50 l.e

10 x 300 + 10 x 50 l.e

12 x 300 + 10 x 50 l.e

12 x 300 + 10 x 50 l.e

12 x 300 + 10 x 50 l.e

Arrghhhh det brændte tilsidst!! - Leeee burn!! Honkey roste iøvrigt mine stænger idag iøvrigt - det er sq ikke så tit det sker - fee!! :bigsmile:

Db rows:

10 x 37,5

10 x 50

10 x 60

10 x 70 PR

10 x 70

10 x 70

10 x 60

Så havde jeg endelig tid til at få rowet lidt igennem - fik snappet 10 gode reps på første sæt med 70, men de 2 efterfølgende var dælme hårde og stilen var ikke ligefrem køn :laugh: - supersættede med benpres og kondien er ikke helt hvad den var tidligere på året :blush:

Så kørte jeg en lille smule bagskulder, men tiden var ved at være gået da jeg også skulle i bad, og afsted til institutionen på biken. Fik shaket den aw og senere kvarket den lidt til mødet i en pause - kl. 22.15 var det slut og så op på cyklen og køre 3,5 km i buldermørke og nu står den på prots i lee'e lange baner og på bøtten i seng!!

PS: Hvad sker der med det her nye look?? Det er da megatræls!!!

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

Highrep bryst, skulder, triceps og biceps

Tog en late night let omgang, for liiige at lave lidt og så sæføli få højrep træningen i skabet, regnede med en rimeligt hurtig omgang, men Blackice enterede scenen efter 30 min. så istedet blev det både til uddeling af forced i pat og kæwe, samt posering + gun måling tilsidst

Low incline db bænkpres:

Opv: rc gejl med elastik

20 x 17,5

12 x 27,5

10 x 37,5

10 x 42,5

10 x 45

10 x 45

10 x 45

10 x 42,5

Ok. omgang, de kørte teknisk rigtigt godt. Alle reps udover de 2 første sæt var uden lock-out, det biiiier fee!! Det var iøvrigt eneste pat øvelse, skulderen skal lige have det lidt godt inden næste tunge brænder

Cable EZ-curls:

15 x 50

10 x 80

12 x 80

12 x 80

12 x 80

Det var ved at være et stykke tid siden, så havde savnet den lidt !!

Siddende laterals

15 x 5

15 x 10

4 x 12 x 15

Stille og roligt for deltens skyld, de sad bare alligevel ikke ret fedt, weird?

Kickbacks

12 x 7,5

10 x 10

10 x 10

10 x 12,5

10 x 12,5

10 x 12,5

For en gangs skyld sad de faktisk ok.

EZ preachers

12 x 30

5 x 10 x 40

Rigtigt godt pump - Blackice noterede min svaghed heri , men skidt, pumpet var fee

Så var det tid til at give armene et godt pump så målebåndet kunne komme igang

Cable EZ - 21’z

2 x 50

The buuuuuurn!!! - Efter 2 bicepsøvelser skulle der ikke meget til - av!!

Pushdowns - skrå greb

20 x 45

12 x 70

12 x 70

Pushdowns 21’z

2 x 70

Det brændte mere end nogensinde før --- haaarrrrrrrrrrrrrrgggggggghhhhhhhhh!!!

Så var det - frem med måletbåndet - jeg fik en PR i hus med 0,5 cm, den stod på 46,5 cm Fee nok, så er der ikke langt til de 47 - og det er endda uden kreatin - starter på det igen om 15-20 dage, så der må være lidt at hente

10 min. posering med Blackice

Jeg er ved at blive halvfee igen, men det er ikke helt slemt endnu, kosten kører ok. igen nu efter en måneds tid med alt for meget tarweligt - Blackice fik fremvist ringe tøsetalje og et spritnyt latspread - cool

Ellers kanonhyggelig træning Blackice fik også presset en beskidt femmer med 45 i db pres - (han fik også gun pr med 41 uden at have kørt biceps endnu - lee )

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

Jeg er ved at blive halvfee igen, men det er ikke helt slemt endnu, kosten kører ok. igen nu efter en måneds tid med alt for meget tarweligt - Blackice fik fremvist ringe tøsetalje og et spritnyt latspread - cool

Ellers kanonhyggelig træning Blackice fik også presset en beskidt femmer med 45 i db pres - (han fik også gun pr med 41 uden at have kørt biceps endnu - lee )

Hehe, ja jeg har ingen talje. Og ingen lats. hehe

:4thumbup:

PS. Du dropper ikke loggen

PSS. Evil guns i dag

Link to comment
Share on other sites

Nu har jeg prøvet at omformattere det her lort 5 gange, jeg er på nippet til at sige farvel til loggen pga. det her elendige nye gejl, mage til pis skal man da lede længe efter - ALT hvad jeg beder den gøre gør den noget andet end - arrrrrrrrrrgggggggggggg!!!

Ja, hvad sker der? Det spiller ikke - og hvor er "log"-knappen ved siden af "PM"-knappen? Nu skal man ud i forum'et for at komme videre til en anden persons log?

Btw: nice gun mål :4thumbup:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Hehe, ja jeg har ingen talje. Og ingen lats. hehe

:4thumbup:

PS. Du dropper ikke loggen

PSS. Evil guns i dag

Yeah, det var en god gun dag :4flex: :wink: og du har altså en tøsetalje!!! Dropper ikke loggen, men jeg er godt nok træls af alt det her gejl - det spiller da slet ikke!!! Ses vi imorgen til amok awbrænding :w00t:

Ja, hvad sker der? Det spiller ikke - og hvor er "log"-knappen ved siden af "PM"-knappen? Nu skal man ud i forum'et for at komme videre til en anden persons log?

Btw: nice gun mål :4thumbup:

:smile:

Thx Rall - ja de 47 nærmer sig - havde håbet på at nå Granhof, men han er vist hoppet videre i centimeter målet - Lee som han er :devil: :4thumbup:

Udover at log knappen er væk, kan man heller ikke se folks indlæg under profil og der var det ellers til at finde loggen rimeligt hurtigt - håber det hele bliver fixet snart for det er logsne at jeg tilbringer det meste af min MOL tid

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

Gårsdagens workout - Ben!

Mødtes med Dr. Steen i hulen lørdag ved 11 tiden, havde bestemt mig for at droppe rygtræningen og kun tage ben, det var en god ide for jeg fik sovet af ged natten dertil. Det kunne også mærkes på træningen der ikke var helt så omfangsrig som jeg havde satset på :blush:

Leg extensions:

15 x 45

12 x 60

12 x 70

12 x 70

12 x 70

12 x 70

De var faktisk rigtigt gode - godt pump fra starten

Benpres:

20 x 100

15 x 250

15 x 250

15 x 290

15 x 320

15 x 320

15 x 320

20 x 320 PR

Feee omgang benpres - quadsne sivede med syre bagefter - Naiz!! :4thumbup:

Så var det egentlig meningen at jeg ville have kørt en omgang SL dødløft, men jeg var helt latterligt træt og smadret (på den jeg har sovet for lidt -agtige måde) Så det blev til noget blandet bagskulder og så var det ligesom det :laugh: Lidt slattent men sådan er det, resten af dagen foregik hos Doktoren med resten af familien og jeg døde af mæthed af en dræber pizzasandwich + en halv nummer 40 fra Roma - fee :w00t::blush:

Imorgen er der fællesbrænder kl 17.30 i LVK - det bliver feeeeeeeeeeeeeeee!!!

Link to comment
Share on other sites

Hehe, er lige kommet online efter en led omgang med reinstall og helt gejlet, film og pics ligger sikkert og trygt på et andet drev, så om et par logs (havde også en feee træning hvor jeg stort set besvimede :blink: idag)

Nu skal jeg lige have sat mit nye lydkort (X-fi Fat1lity :cooldance: ) + bay til og så er det snart ved at rulle igen :4thumbup:

Laters

Link to comment
Share on other sites

Hehe, er lige kommet online efter en led omgang med reinstall og helt gejlet, film og pics ligger sikkert og trygt på et andet drev, så om et par logs (havde også en feee træning hvor jeg stort set besvimede :blink: idag)

Nu skal jeg lige have sat mit nye lydkort (X-fi Fat1lity :cooldance: ) + bay til og så er det snart ved at rulle igen :4thumbup:

Laters

Besvimede??? :blink: Dayum... Dét lyder satme vildt, bro!!!

glæder mig til at høre wtf dét handler om!!

Respecto mundo - L@rs

Link to comment
Share on other sites

Træning igår mandag d. 26/9

Der var dømt fee fællesbrænder med Dr. Steen, Saabye 3450 + Non-mol makker Jens og Blackice. Der var godt fyldt op i hulen endda includeret 2 rapænder samtidigt (det er ca. aldrig det sker i LVK :blink: :4thumbup: ) og super stemning med godt med beskidt Hep Håp + lidt metal tilsidst :blush: Alle var i PR humør og der blev brændt og delt forced ud som var der ikke en dag imorgen. Supernaiz!! Jeg fik en masse film jeg smider op senere, men for lige nu er her lige en logger af igår og et par pics.

Tung pat, delts + tri og bi

Opv. elastik rc

Low incline db bænk:

20 x 17,5

15 x 27,5

10 x 37,5

8 x 42,5

6 x 47,5

4 x 55 PR + 1 forced

8 x 50

8 x 50

8 x 47,5

8 x 42,5

15 x 37,5

Brændt aw!! i patten!! Mike mente jeg skulle prøve den af med 55'erne, så de fik et skud for boven - med snydestart hvor jeg fik vægtene oppe i strakt arm (helt kanon iøvrigt!! Delten syntes rigtigt godt om det) og de var ikke særligt dybe, men de sved godt nok alligevel :blink: 2. sidste sæt var på flad bænk og jeg var helt kogt af... Sidste sæt blev taget til allersidst i træningen og var bare for at sætte Blackice på plads - det trænger han til med alt det masse og styrke han rager til sig for tiden :wink:

Bænk EZ -Spidercurls:

12 x 20

10 x 30

10 x 40

10 x 45

10 x 50 PR

10 x 50

8 x 50

Tidligt udsolgt i gun-city :4whip: , men de svider bare sååå ondt!!!

Siddende laterals:

15 x 10

12 x 15

10 x 20

10 x 20 + 8 x 10

10 x 20 + 8 x 10

10 x 20 + 8 x 15

8 x 20 + 8 x 15 + 8 x 10

8 x 20 + 8 x 15 + 8 x 10

10 x 20 + 8 x 15 + 10 x 10

Leeeeeeeeeeed!! :blink: Hvis mine delts kunne have skreget så havde de gjort det - Superfeeee lee svidende dropsæt tilsidst - og Blackice fik det sidste på video :4thumbup: Ikke liiige helt så strict som de ser ud når man sidder og ser det i spejlet :laugh:

Pushdowns - skrå greb:

20 x 45

15 x 70

10 x 90

10 x 90

10 x 90

Ok. med overskuu og albuen arter sig nogenlunde - dejligt

Cable crosses:

15 x 20

12 x 30

12 x 35

12 x 35

Det er nowt der gir nowt!! :laugh: Bare spørg Blackice!!!

Cable enarms rope laterals:

12 x 10

12 x 10

10 x 15

10 x 15

10 x 15

Den sad feee!! For at simulere en lateralsmaskine, er det noget med at lave dem som almindelige cable laterals, men med et reb rundt om underarmen lige ved albuen - det rammer helt igennem super!! Dr. Steen har lavet en hjemmesyet :slut::wink: løsning, men han var afsted så jeg hjemmefuskede mig ud af det med et reb

UH enarms pushdowns:

12 x 20

10 x 30

10 x 30

10 x 35

10 x 35

Den sidder nu altid godt! :smile:

EZ- preachers:

12 x 30

10 x 40

10 x 45

Bare lige for the pump :wink:

Det var det - supertræning med superstemning!! Tilsidst fik den også lige lidt posering som Blackice fangede på video, men det blev ikke så godt, det hele er næsten fra siden og der ser jeg squtte specielt godt ud for tiden :blush::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Yeah Thx Granhof , den rundte brændte også mere end jeg stadig fatter :laugh: , men når skulderpres stadig er no-go, så må jeg bare brænde mere i laterals :blush: og patpressen er ved at være nogenlunde, ikke så dybe da jeg passer meget på delten og det giver jo også lidt kilo, men fee'e nok og de brænder lee'dt i patten her aftenen efter :4thumbup:

Lige et screenshot fra videoen med da 55'z - upper dem ikke endnu da jeg sidder og er ved at installere alt muligt gejl, så jeg skal restarte ofte, men de kommer :smile:

post-1757-1127854005_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Besvimede??? :blink: Dayum... Dét lyder satme vildt, bro!!!

glæder mig til at høre wtf dét handler om!!

Respecto mundo - L@rs

Hehe...tjjoo, lidt funky var det da, men here we go:

Tung ben og ryg + reardelts:

Modsat igår var der stort set ingen kendte idag, så på med noget godt gammel AC/DC og derudaf. Jeg havde kørt en hulens masse på rulleskøjter og det er lidt hårdt for lænden så jeg tænkte at frontsquat ville være lige sagen istedet for alm skwat.

Frontsquat:

20 x 20

12 x 40

8 x 70

5 x 100

5 x 110

3 x 120 PR

2 x 120

3 x 100

Splat! Efter de 5 reps med 110 tænkte jeg, at det kan bare ikke være rigtigt!! Der må være til mere, og det var der egentlig også, men på 3 rep var jeg (trods et kridtforbug der ville sætte en mine i sving) ved at tabe stangen. På sidste sæt trådte jeg ud og da jeg stod klar med kridt om kraniet og stangen godt op ad halsen, sagde det bare ....swuuuushhhhh og så var alt sort!! Stangen føltes som 2 kilo i et enkelt sekund og efter et par stykker var jeg tilstede igen og så føltes den som 300 :blink:

Prøvede så at få nogen reps med på vej ned på 3. kunne jeg mærke at det vist var bedst at ligge den på supportene, sidste sæt var helt til grin, da jeg slet ikke var klar og jeg stoppede så imens legen var god (gudskelov at vi har fået powerrack :smile: ) Nå lidt æv, da jeg elsker den øvelse - iøvrigt kørte jeg med vores nye grovlede SL stang og min hals og skuldre er scarred i led grad nu her, av!!

WG træk til bryst:

15 x 55

10 x 90

8 x 110

8 x 110

8 x 110

8 x 110

Ok. omgang

Benpres:

20 x 100

15 x 250

10 x 350

10 x 380

10 x 400

10 x 400

10 x 400

Så fik de lidt mere tæsk her, leee burn i a´' quads! :4thumbup: Og jeg mener at 10 x 400 er tangering af PR - fee nok!

Barbell rows:

10 x 70

10 x 100

10 x 120 PR

10 x 130 PR

8 x 140 PR

8 x 130

8 x 130

Feeeeee omgang med godt med riv i ryggen :4thumbup: ville mest prøve dem af for at battle Mikes beskidte træk på 130 - den fik lige et skud, så er næste træk hans :wink:

Siddende b.o laterals

12 x 7,5

10 x 10

10 x 12,5

10 x 12,5

10 x 12,5

SS med liggende (på maven) cablecrosses for bagside:

10 x 10

10 x 10

8 x 15

8 x 15

Lækker combo der fik nappet godt!

Det var det - supertræning og så hjem og hygge den aw :smile:

Fleeeeexxx :wink:

http://s51.yousendit.com/d.aspx?id=2PFGY6X...BV344G5GDFLWIOQ

Det var den mindste video, modificerede den lidt og gjorde den mindre, resten kommer imorgen, jeg vil protte den aw og i seng nu har aaalt for sløvt upload :sleeping: æv!!

Link to comment
Share on other sites

Sidste sæt blev taget til allersidst i træningen og var bare for at sætte Blackice på plads - det trænger han til med alt det masse og styrke han rager til sig for tiden :wink:
HEEEEEEEEEY. Så stopper du :w00t: Jeg skal jo kæmpe som en gal for at i ikke stikker helt fra mig.
5 x 110

3 x 120 PR

2 x 120

3 x 100

Crazy

Benpres:

20 x 100

15 x 250

10 x 350

10 x 380

10 x 400

10 x 400

10 x 400

Dobbelt crazy

Barbell rows:

10 x 70

10 x 100

10 x 120 PR

10 x 130 PR

8 x 140 PR

8 x 130

8 x 130

Unreal.

Jeg er sat grotesk af. Jeg bliver vidst nød til at være lidt mere hård ved mig selv. De der tøse løft kan ikke blive ved i længden. Suk.

:laugh:

EZ- preachers:

12 x 30

10 x 40

10 x 45

Host. Hvis det var dem du nappede mens jeg var i gang, så var der altså 42,5 på og ikke 45. 35kg plus stang. Stangen vejer kun 7,5. Bare lige for en god ordens skyld. Du skal ikke rende rundt og tro du er stærk :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Dét er nogle rigtig møgbeskidte BB rows du fyrer aw dér!!!! Mega respekt for dét, min ven!!!! :4thumbup:

og som altid - mega go gaz i loggen hér!!! YEEAAAARH!!!!

Keep music Evil - L@rs!!

De sad også feee i ryggen Larz - og den får det gas den kan tage :4thumbup: Yeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiaarghhhh!!!

Eftersom at Dr. Steen og jeg skal til Herning obervære finalerne i DM i BB på lørdag (yeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaahhh jeg glæder mig meget!!!! Ikke mindst til at spotte mollere både on og off stage :smile: ) så kommer jeg til at mangle et highrep pas :dry:

Derfor blev dagens træning fullbody ala 10 reps HST - det var pænt hårdt ikke mindst fordi jeg ankom på rulleskøjter og bagefter skulle trille 6 km hjem i øsene regnvejr uden regntøj :laugh: Det var nu egentlig meget hyggeligt - ufatteligt hvad lidt tråd i ørene kan gøre udholdeligt :smile: Derudover havde jeg sovet ca. 2 timer inat da den bette krævede sin daddy, men opad dagen er jeg bare blevet friskere og friskere - formiddagen var slem dog :blink:

Nå men: Fullbody - sidste pas inden DM :w00t::laugh:

Low incline Db bænk:

20 x 17,5

15 x 27,5

10 x 37,5

10 x 47,5

10 x 47,5

10 x 47,5

Sad ritti godt, ikke vildt powerfuldt, men jeg mener der er oppe i nærheden af PR, den er vist 11 reps i low - fee nok

Squat:

20 x 20

15 x 40

10 x 70

10 x 110

10 x 110

10 x 110

Rimeligt overkommeligt, holdt god fokus på teknikken og knæet var lidt brokkkent, så ikke noget vildt

Bænk EZ-spidercurls:

12 x 30

10 x 40

10 x 45

10 x 45

10 x 45

Den var faktisk lee hård idag, gunsne var stadig godt ramt fra rygtræningen :blink:

Leg extensions:

15 x 40

12 x 60

12 x 75

12 x 75

12 x 75

Den sad fee idaw!

Closegrip bænk:

10 x 50

8 x 80

6 x 100

6 x 100

Skulderen sagde fee nok i opvarmningen så på med lidt flere kilo, det er sq lækkert nok at kunne bænke en smule, men der var 100 knægte der gerne ville give hinanden forced efter 1. rep, så jeg gad ikke stå i kø til sidste sæt :sleeping:

Træk til bryst m. spadegreb:

15 x 50

10 x 85

10 x 100

10 x 100

10 x 100

Den var hård idag, ryggen var ikke helt frisk endnu :gal:

Siddende lat raises:

15 x 10

12 x 15

12 x 20

12 x 20

12 x 20

Ok, men den lave workload var ikke min kop the :dry:

Pushdowns - skrå greb:

20 x 45

15 x 70

10 x 90

10 x 100

10 x 100

Albuen er i ok. bedring, første gang i lang tid at stakken ikke har gjort ondt :smile:

Det var vist det og så ud i regnen med heavy og vådt tøj:

Cardio:

20 min drivvåd rullemarie

Imorgen står den på kursus hele dawen og så afsted til Århus og lave lave surprise besøg hos de gamle og Lørdag .............. :4flex: :slut: :4flex: :slut: :4flex: :slut: :4flex: :slut: Det bliver feee!!! :4thumbup:

Lige et par hængepartier fra fællesbrænderen i LVK i mandags - Dr. Steen med lee pumptention!! Saabye 3450 til venstre med albuekogere

post-1757-1128032381_thumb.jpg

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share