LungBrush


LungBrush
 Share

Recommended Posts

Det skal jeg da love for. Sådan havde jeg slet ikke forestillet mig ham. 

Lol. Prøv at spørg mig på messenger en dag, så skal jeg vise dig player stil. haha

Sjovt som man danner sig indtryk af mennesker man ikke har set. Nogle gange overraskes man.

Bemærket billedet, hvor Børsten får moralsk support af hans Chear Leader. Det er derfor han tog 3`eren.

post-89-1124744336_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Cool pic Nicolai!  , ja det burde jo næsten være udelukkelsesgrund at have så beskidt en fanklub med  Hun havde trænet op til at supporte mig i en uge -

Ja jeg synes også det er vildt godt. :smile:

Det var hyggeligt de kiggede forbi. :smile:

Jeg har et mere. Her tror jeg desværre er der tale om insider viden. Jeg har stærkt på fornemmelsen at der her bliver delt stald tips ud.

post-89-1124745281_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Kanon billede... og ja, du gættede det - Der er krudt på sutten

Hehe. jeg synes de to billeder er totalt hyggelige. :smile:

De viser lidt den super gode stemning der var. Jeg tror alle hyggede sig rigtig meget.

Vi slutter af i aften med at vise et billede der rigtig viser hvor langt børsten er nået med formen.

post-89-1124745720_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Blackmoore:

Det gjorde vi også. :bigsmile: Det var en superdaw!! Kan kun anbefale at holde sådan noget. Det kræver en god organisering og hjælpende hænder, men det kommer mange gange igen på feee-kontoen :smile:

PB:

Jov tak :blush: Nu hjælper det jo også lidt at jeg står med godt med pump på sammen med Q, det giver en del :wink: Kæmper ellers med at få trænet dem nu når jeg har så tarwelige -ikke presseøvelser for så tuder vi- delts :tongue:

Så de er næsten kun bygget på raises only, plus hvad patøvelserne giver til fronten.

Blackice:

Jeps, det er nemlig lige det, stemningen var helt kanon - og formen er stadig hæderlig ja, er ikke helt så cut mere, men det dutter da endnu :smile:

Link to comment
Share on other sites

MAAA:

Yir, det var superfee!

Har egentlig ikke haft DM i år inde i min planlægning, men hvis vi kan samle en dyt osv. herovre fra, så kan det da være jeg er frisk :smile: Har ikke tjekket datoer med work osv. endnu og vi har en del ting i weekenderne i de næste par mnd., men det kunne nu være fee. Og ellers, så har jeg stadig en røvfuld faarced tilgode i Slemborg jo :wink:

T:

Absolut og vejret var bare super!!! Man skulle ikke tro det snart er september :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Heavy pat, Bi'z og Delts

Dr. Steen og Pondus var godt igang med at brænde da jeg ankom. Det var store girokort (indmeldelsesdaw, så udover kæweriet fik jeg også delt godt med kort u' ) Iøvrigt superstil at Sir Prise dukkede op allerede 15-16 timer efter vi havde PM'et om at han gerne ville starte og så direkte igang med lee HST maxawprøvning :4thumbup: Iøvrigt kendte han vist stort set alle knejterne, da han underviser dem (eller har gjort) på gym. Fee nok :smile: Big Mike var også i huset og vi teamede lidt op undervejs. And so it went:

Low incline db bænk:

Opv. - Lidt rc sjov, virkede ret godt idag

20 x 15

15 x 27,5

10 x 37,5

6 x 42,5

6 x 47,5

6 x 50 PR

6 x 50

8 x 50 PR

6 x 47,5 + 4 x 42,5

:firebounce: Leee tur!! :bigsmile: Gode spots (råb :wink:) fra Mike og Steen og godt med power på patten. Delten sagde intet, helt kanon!!! I sidste sæt med da 50'z var der "Nailed to the gun" :bowdown: med Fight ...yiiir!! på fuuuuld drøn udover LVK - det gav lige det sidste push til en lee 8'er :4thumbup: Imellem sættende fik jeg spottet Mike der var lee i træk til hawen med hele stakken :devil:

Siddende hammercurls:

12 x 10

10 x 22,5

10 x 27,5

10 x 27,5

10 x 27,5

Sad ganske godt idag. Underamene var helt brændt af tilsidst da jeg supersættede med patten og jeg har en tendens til at holde strammere og strammere jo mere lee det bliver :blush:

Siddende laterals:

15 x 10

12 x 15

10 x 20 + 10 x 10

10 x 20 + 10 x 10

10 x 20 + 10 x 10

10 x 17,5 + 10 x 10

10 x 10 - enarms

De svee helt igennem lee! :blink: Ellers helt kanon og stilen er ved at være nogenlunde med 20'erne synes jeg selv..... Mike??

Reverse (med ryggen til stakken og kablet op mellem benene) EZ-cablecurls:

10 x 60

8 x 90

8 x 100

8 x 100

9 x 100

Fee omgang sammen med Big M, der brændte godt igennem. Fik for første gang med det nye EZ greb, hevet hele stakken op - fee! De har virket godt for jeg har for en gangs skyld DOMS i a' gun her til aften :cooldance: :4flex:

Military:

10 x 20

10 x 40

Lige for at teste delten, ikke helt super endnu på de 40, men absolut det bedste det har været længe :smile:

Flad db bænk:

8 x 32,5

8 x 32,5

6 x 42,5

6 x 47,5

6 x 47,5

Fee nok! Brændte lee efter patawfutning i low incline :blink: 2. tur med 32,5 var decline, for lige at teste delten aw i den, udover de 2 sidste reps der var lidt æv for delten, var de ok. så hopefully kan jeg snart køre dem igen.

Det var det! Superbrænder med masser af kæwe - lee heavy og godt med buuuurn' på!! Feee! baw'etter stod den på fødselsdagskage/is og hele balladen hos Svigerfar, nice! :4thumbup:

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Det skal jeg da love for. Sådan havde jeg slet ikke forestillet mig ham. 

Lol. Prøv at spørg mig på messenger en dag, så skal jeg vise dig player stil. haha

Sjovt som man danner sig indtryk af mennesker man ikke har set. Nogle gange overraskes man.

Bemærket billedet, hvor Børsten får moralsk support af hans Chear Leader. Det er derfor han tog 3`eren.

<{POST_SNAPBACK}>

Tror du din coach kan give mig et par staldtips næste år til DM??? :devil::devil::devil:

Hun er fandme godt nok dejlig din datter... :4thumbup:

Tillykke med 3 pladsen i stærkmandslegen - LangeBørste BB og STÆRKMAND???

He he :wink: God gået...

Fee´pics fra træning og leg i jeres jernhule - ser ud til at være et lee´pump center.... :devil:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Tror du din coach kan give mig et par staldtips næste år til DM???   

Hun er fandme godt nok dejlig din datter... 

Man skal ikke spøge med hende. Det kan jeg roligt afsløre. Ellers ryger nusse hunden efter dig.

<{POST_SNAPBACK}>

NUSSE hunden?????? :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Ham stryger jeg bare med hårene den børste.... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share