LungBrush


LungBrush
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger
nå ok. Jeg regner med at være der mellem 13 og 14 og skal træne lidt. Men så ses vi bare der (0:

<{POST_SNAPBACK}>

oki - kewl, glæder mig sq til det, det skal nok blive skægt!

Mere lal -nu med lys :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Ser nice u' Børste!!!! :devil: God lat - nice fedt% Godt at se at dunken er udhungret nu... :laugh::laugh::laugh:

God fremgang der .... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Jeg følte mig også godt væsket i lørdags 

Ej, det var sq ok. gået af Pondus  Han har jo nul kondi og hans fingre er totalt ødelagt. Jeg havde faktisk ikke regnet med at han gad, så godt gået!

Ja, jeg synes kun det var et hyggeligt element at han kom med. Ingen havde forventet at han vandt jo. Det var kun cool at han gad. Han er jo en af de gamle "kæmper" fra klubben, og derfor er der også et vidst "show" element i at han gider lege med os.

Jeg har i øvrigt flere forslag til næste år, hvis i har lyst til at gentage succesen.

VI mangler din log fra Lørdag din bølle

Link to comment
Share on other sites

Kom lige til at se dine billeder.

Vild vild ond ond RYG  :4thumbup:

Gimme that!

Niklas :superman:

<{POST_SNAPBACK}>

Thx Niklas - vild og vild :blush: - det skal nok blive bedre når der engang skal mere fedt af næste år :wink:

nå ok. Jeg regner med at være der mellem 13 og 14 og skal træne lidt. Men så ses vi bare der (0:

<{POST_SNAPBACK}>

oki - kewl, glæder mig sq til det, det skal nok blive skægt!

Mere lal -nu med lys :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Ser nice u' Børste!!!! :devil: God lat - nice fedt% Godt at se at dunken er udhungret nu... :laugh::laugh::laugh:

God fremgang der .... :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Thx Iver, ja der er kommet en smule mere på lats, og som sagt ovenover, så tror jeg diæten bliver rigtigt god for specielt fpr ryggen, da taljen jo liiige får et hug :smile:

Tillykke med 3`eren i daw. Alt taget i betragtning, skulder probs, ryg smerter, og et lille uheld med børen var det ganske fornuftigt kommet igen.

<{POST_SNAPBACK}>

Jov tak, og selv godt gået. Jeg er sikker på at havde det været tungere ting og mindre fartbetonet, så havde du placeret bedre :wink: Og børen..... den taler vi ikke om :crybaby::tongue:

Hvaaa hvor bliver min co Trainer tshirt af  :raisebrow:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg er helt sat, vil du også være hjælpetræner??

Yeah tillykke med det! Rigtig godt arrangement I havde fået op at stå!

<{POST_SNAPBACK}>

I Lige måde Ulrik!! Og leee gået med 2. pladsen. Ja det var sq fee, skal helt sikkert gentages næste år :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Jeg følte mig også godt væsket i lørdags  

Ej, det var sq ok. gået af Pondus  Han har jo nul kondi og hans fingre er totalt ødelagt. Jeg havde faktisk ikke regnet med at han gad, så godt gået!

Ja, jeg synes kun det var et hyggeligt element at han kom med. Ingen havde forventet at han vandt jo. Det var kun cool at han gad. Han er jo en af de gamle "kæmper" fra klubben, og derfor er der også et vidst "show" element i at han gider lege med os.

Jeg har i øvrigt flere forslag til næste år, hvis i har lyst til at gentage succesen.

VI mangler din log fra Lørdag din bølle

<{POST_SNAPBACK}>

Yeah, det var fedt, også at Steen gad, han ville jo faktisk kun være eventleder/tidstager, men hoppede med alligevel :4thumbup:

Ved det med loggen, men igår var jeg FÆRDIG!! Den kommer når jeg har lidt pics :wink: - kameraet er hos svigermekanikken.

Link to comment
Share on other sites

Yeah, det var fedt, også at Steen gad, han ville jo faktisk kun være eventleder/tidstager, men hoppede med alligevel 

Ved det med loggen, men igår var jeg FÆRDIG!! Den kommer når jeg har lidt pics  - kameraet er hos svigermekanikken.

Jeg har alle pics`ne på laptoppen nu. Så de skal bare hældes ned på en skive eller lign.

Og ja det var også cool at Steen kom. Generelt har vi haft mange der ikke dukkede op som havde tilmeldt sig, hvilket ikke er god stil ellers. Men det var super sjovt alligeve.

Det gik også nogenlunde mht hjælp osv. Det var dog primært, dig, Steen og Pondus der tog det tunge slæb, men der var da flere der hjalp lidt undervejs.

Link to comment
Share on other sites

Du hjalp nu også godt til selv :4thumbup: Trods træning inden - naiz! Har fået mine egne billeder nu, men glæder mig til at se dine - specielt dem med pump på :w00t::tongue:

Nå men til sagen.

Træning lørdag - stærkmandskonkurrence m. lidt lal inden

Selve opvarmingen var biceps/pat/delts m. godt med reps og lidt meget lav vægt squat og dødløft. Fik et godt pump og var fint varm i hele kroppen, så jeg ikke fik lavet noget tarweligt.

Af mollere der var med var Quantanamo, Blackice, Honkey og mig selv. UDover det var Dr. Steen og Pondus (non-mollere) dem der sammen med mig selv, stod for sjovet.

Trillebørkørsel, slalom m. 200 kg - ca. 40 m.

100.000 sekunder :tongue:

Jeg speedede godt op og da jeg skulle runde sidste mærke væltede jeg selvfølgelig, så var den helt tabt . damn, men sådan er det når man er ivrig :blush: Den var ikke rigtigt tung, men når sådan en fyr vælter bare en smule til siden... :blink: Huaarghh

Olietøndeløft - 3 stk. m. 30 l. 40l . og 50 l. til gærde ca. 5 m. væk:

19 sekunder.

Ok. Q vandt i lee stil, jeg fik 2 bedste tid, men delt og jeg var tungest, så jeg blev vidst nr. 3. Sidste tønde fik jeg ikkke så godt fat i og da den skulle op fik jeg det ledeste brændenældeburn ever!! Mærket kan ses idag og nu er det 2 dage siden :blink:

Farmerwalk m. 2 x 37,5 kg:

Ca. 210 m.

Leeeeed burn i trapzne ... :blink: Det var ikke grebet der var styggest (glemte iøvrigt at få magnesium på her - flot :dry: ) men nakken...arghh!! Blev vidst nr 2-3 stykker, men delte igen og var tungest igen :laugh: - Honkey var megabeskidt og gik 240 m. !! :4thumbup:

Stenkast - ca. 14 kg:

5.35 m.

Det kan jeg ikke klage over, mener jeg blev nr. 2. Q var ubehawelig og smed den over 1 m. længere u' - Lee!!

Dækflip - 15 m. med 150 kg. og 15 m. tilbage m. 200 kgs dæk:

58 sek.

Fee! Vandt den her og det er vel også min favorit, da jeg er den der har dødløftet flest kilo. Efter et par flip med det sidste dæk blev den dog godt tung alligevel :blink: Igen var Honkey leee og var vist kun 2-3 sek. efter mig - naiz!!

Summa summarum blev Q nr. 2, jeg nr. 3 og Honkey lige i måsen på mig med nr. 4 - Blackice blev nummer 7 og var skuffet, men eftersom han var den enste der havde smadret sig igennem en ok. lee fulbody træning inden synes jeg faktisk det var helt ok. gået :smile:

Alt i alt var det en superdag, med masser af spas og sved. Tak for hjælpen til Blackice, Q og Honkey, der gav masser af hænder både før og efter!! :4thumbup:

Festen bagefter var også ok. spas, ikke så mange mennesker, men fuld blev jeg da :blush: Næste år, står den på diæt og afholdenhed imens, så jeg var nødt til at drikke godt igennem :laugh::tongue:

Og så lidt pics

Link to comment
Share on other sites

Mig på vej tilbage m 200 kgs dækket - Iøvrigt med egen fanklub bagved. Den bette sidder og råber "go farmand" :cooldance::wink:

Der kommer flere billeder op, når jeg har fået dem af Blackice. Både her og på LVKs hjemmeside. www.livk.dk, men thats it for now

post-1757-1124716727_thumb.jpg

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share