LungBrush


LungBrush
 Share

Recommended Posts

HAHAHAHA

Du har ret NØRD.

Jeg fik lige prøvet det for et par uger siden for første gang. Det faktisk meget sjovt. Men jeg har hverken spillet, eller xbox, så jeg slipper for at blive grebet af stemningen.

Der var et eller andet nummer som min kammerat viste mig på expert, psyco Billy eller sådan noget, han overlevede vidst cirka 20 sekunder. Det er komplet vanvittigt.

Kan du klare det?

Link to comment
Share on other sites

Jep jep .... den sang der er i klippet her er i top 3 af de sværeste sange og der er en achievement for bare at komme igennem den uden at faile og jeg får 5 stjerner (det højeste antal man kan få) på klippet her... så psykobilly freakout som den hedder er ren badetur :wink:

Men jeg kan da smide et klip op med den en dag... hehe

über geeken

Har iøvrigt lige fået demoen af 3'eren ...uhh jeg glæder mig

Link to comment
Share on other sites

Well, bagved væggen er der et hulrum fordi vores trappe går op på den anden side.

Vores køleskab står og fylder lidt af det, men derinde ligger alle kablerne og strøm.

Der er så bare et lille hul bag fjernsynet og et lille et nede ved 360'eren. Har også fået dens strømforsyning derind, da den fylder godt og ikke ligefrem er pæn.

Min router skal også monteret derinde, så der ikke ligger kabler fra den (vil ikke have boxen på trådløs forbindelse da det ikke spiller på den.) men den bærbare er jo så bare på nettet herhjemme uden at routeren er synlig :smile:

Jeg har også fået lavet hjemmelavet ambilight ala phillips - lige et aftenpic .... Jeg kan overhovedet ikke undvære at det er tændt om aftenen nu. Det har en helt suveræn effekt når man gamer og specielt ved film.

post-1757-1192834793_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Well, bagved væggen er der et hulrum fordi vores trappe går op på den anden side.

Vores køleskab står og fylder lidt af det, men derinde ligger alle kablerne og strøm.

Der er så bare et lille hul bag fjernsynet og et lille et nede ved 360'eren. Har også fået dens strømforsyning derind, da den fylder godt og ikke ligefrem er pæn.

Min router skal også monteret derinde, så der ikke ligger kabler fra den (vil ikke have boxen på trådløs forbindelse da det ikke spiller på den.) men den bærbare er jo så bare på nettet herhjemme uden at routeren er synlig :smile:

Jeg har også fået lavet hjemmelavet ambilight ala phillips - lige et aftenpic .... Jeg kan overhovedet ikke undvære at det er tændt om aftenen nu. Det har en helt suveræn effekt når man gamer og specielt ved film.

Det ser prof ud!. Overvejer selv at lave noget ambilight ved vores Panasonic px70. Hvor har du købt belysningen til det?

Link to comment
Share on other sites

Såmænd Ikea til 199 ...

De fåes i en udgave hvor de kan skifte farve, samt i enkeltfarver. Jeg valgte den hvide da den hvide i skiftefarve udgaven var lidt blålig i det og var ikke sikker at jeg ville gide at blive med at se på den. Men jeg tror jeg skal have et ekstrasæt til at sætte sammen med dem da jeg godt kunne tænke mig, at det var en smule kraftigere.

Er man kold og vil bruge lidt flere penge på det laver vogels også en fed løsning

http://www.recordere.dk/indhold/templates/...23&zoneid=5

Link to comment
Share on other sites

HEAVY METAL! Weltklasse video. Det lyder så fedt på knapperne i de vildeste dele af sangen! Faaame flot! (du er dog nede i det røde felt nogle gange - hvad er den af??)

Jep jep .... den sang der er i klippet her er i top 3 af de sværeste sange og der er en achievement for bare at komme igennem den uden at faile og jeg får 5 stjerner (det højeste antal man kan få) på klippet her... så psykobilly freakout som den hedder er ren badetur :wink:

Men jeg kan da smide et klip op med den en dag... hehe

über geeken

Har iøvrigt lige fået demoen af 3'eren ...uhh jeg glæder mig

Jeg ordner den med 5 stjerner på medium. Men den satans orange knap dræber mig, når jeg prøver hard. Hader den! :laugh:

Du må lige smide et review af 3'eren når du har prøvet det. Glæder mig sgu. Fandt lige ud af at Muse's Knights og Cydonia også er med!!!

Link to comment
Share on other sites

Det her er uden tvivl det mest imponerende, der er blevet postet i loggen. :4thumbup: Og fed kommentar til sidst: "Heavy Metal" :smilerock::laugh:

Der er så meget knald på at man slet ikke fatter det, når man er vant til at kegle rundt på medium :innocent:

Og få så trænet de Guns!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Så kom jeg endelig igang med a guns igen... så bare rolig Q :laugh:

Efter endnu en lille pause. Ca. en måned - er jeg klar igen. Gik syg næsten 14 dage og eftersom min skulder var rigtigt slemt ramt så valgte jeg at lade der gå en måned.

Startede op igår med klassisk fullbody ala 20 rep breathers, men jeg gider ikke have træningen smadret af dem, så lige nu kører jeg squatten som 2 x 10 og regner med at køre det over på noget mere styrkepræget med færre reps.

Jeg gider ikke skrive den ind nu og den var også lidet prangende, men det kommer fra i morgen af.

På Guitar hero 2 nørde siden kan jeg fortælle at jeg lige efter jeg var blevet rask vandt www.xboxlife.dk s GH2 konkurrence i expert ligaen og derfor kommer der en dejlig pakke med en GH3 t-shirt samt spillet og spade, lige omkring d. 23/10 :devil: Geekish :devil:

Og så har jeg fået den sidste singleplayer achievement deri - manglede at få over 500.000 point i en sang og fik 506.000 på Free Bird den anden dag :-) Gotta keep the metal flowin´!! For dælen jeg glæder mig til at smadre derudaf i Through the fire and the flames! :superman: og så for free :cool: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Jeg gider ikke skrive den ind nu og den var også lidet prangende, men det kommer fra i morgen af.

På Guitar hero 2 nørde siden kan jeg fortælle at jeg lige efter jeg var blevet rask vandt www.xboxlife.dk s GH2 konkurrence i expert ligaen og derfor kommer der en dejlig pakke med en GH3 t-shirt samt spillet og spade, lige omkring d. 23/10 :devil: Geekish :devil:

Og så har jeg fået den sidste singleplayer achievement deri - manglede at få over 500.000 point i en sang og fik 506.000 på Free Bird den anden dag :-) Gotta keep the metal flowin´!! For dælen jeg glæder mig til at smadre derudaf i Through the fire and the flames! :superman: og så for free :cool: :4thumbup:

Hep hey! Godt at se du er igang igen!

Mht. Guitar Hero: :bowdown::bowdown::bowdown:

Link to comment
Share on other sites

Spøhr

Screeeeeeeeeeaaam for me!!! :devil::bigsmile:

Nicolai

Jaja far, som du kan se længere ned så kørte jeg dødløft for første gang siden foråret, så jeg gør hvad jeg kan nu. :blush:

Well så er der gang i loggen igen - det hedder fullbody as usual, nu med 20 reps agtig tilgang, men uden 20 repperne ... hehe. Squatten bliver mere styrkepræget da jeg ikke gider at stå med lungerne ude på gulvet, selvom det nu er en fed måde at træne ben på.

Nå, men anden omgang var i går aftes da tøserne var hoppet i seng, den store skulle på nattevagt og derfor sove, så ca. kl. 20 ankom jeg til et tomt LVK, så på med alt godt fra den store metalgud og så igang.

Fullbody bb toughness comeback hell - dag 2

Opv. lidt raises og elastikker

Incline Db bænk

20 x 12,5

12 x 20

10 x 30

10 x 30

Stille og roligt, ligger lidt blødt ud, så det skal nok blive godt senere

Dødløft

15 x 60

10 x 100

5 x 150

3 x 180

3 x 180

3 x 180

Ok omgang - det er første gang i umindelige tider at jeg dødløfter så teknikken skal lige i hus igen, men der var fint overskud, så det skal nok blive godt.

Low incline db bænk

10 x 30

10 x 30

Træk til bryst - WG

15 x 50

10 x 90

10 x 90

Db skulderpres

15 x 15

10 x 27,5

10 x 27,5

Ok og ingen delt ævl :bigsmile:

Ez curls - WG

12 x 20

10 x 40

10 x 40

Easy peasy

Cable pushdowns - skrå greb

15 x 50

10 x 80

10 x 80

Db preachers

10 x 12,5

10 x 12,5

Stående db laterals

15 x 10

15 x 10

Stående lægpres

15 x 160

15 x 160

Rear delts i peck deck

12 x 15

12 x 15

12 x 15

Det var det, lige omkring 70 min. effektivitet og heavy, ganske ok og overkommeligt (men det ændrer sig nok inden længe når det bliver lidt tungere :wink:)

Stay metal!

Link to comment
Share on other sites

Nico

Hell Yeah BB tough rooooaaargghhh!!

Fullbody bb toughness comeback hell - dag 3

Tidligt op og afsted til LVK hvor der dsværre allerede var diskoknægte igang med anlægget og biceps og pat, så på med øregufferne og The Metal og igang!

Opv. lidt raises og elastikker

Incline Db bænk

20 x 12,5

12 x 22,5

10 x 35

10 x 35

Squat

20 x 20

10 x 50

8 x 110

8 x 110

Færre reps og flere sæt næste gang

Low incline db bænk

10 x 35

8 x 35 :blink::laugh:

Træk til bryst - WG

15 x 50

8 x 95

8 x 95

Db skulderpres

15 x 15

10 x 22,5

8 x 30

8 x 30

Hep

Db rows

10 x 37,5

10 x 50

10 x 50

Ez curls - WG

12 x 20

10 x 45

10 x 45

Cable pushdowns - skrå greb

15 x 50

10 x 85

10 x 85

Db preachers

10 x 10

10 x 15

10 x 15

Siddende db laterals

15 x 10

12 x 12,5

12 x 12,5

Stående lægpres

15 x 110

12 x 170

12 x 170

Rear delts i peck deck

12 x 15

12 x 15

Det var det - shake den aw og så op på cyklen og afsted mod jobbet - det holder at skulle møde kl. 10.30 :wink:

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

Spøhr

Screeeeeeeeeeaaam for me!!! :devil::bigsmile:

HAHAHA! :laugh:

Fik sgu en PS2 i føsdagsgave i lørdags sammen med en trådløs guitar. Og skal nu i GH-træningslejr!

Incline Db bænk

20 x 12,5

12 x 20

10 x 30

10 x 30

Stille og roligt, ligger lidt blødt ud, så det skal nok blive godt senere

Incline Db bænk

20 x 12,5

12 x 22,5

10 x 35

10 x 35

Hehe... Det var noget af et hop - stille og rolig start ja :wink:

Link to comment
Share on other sites

Det er dælme i orden - og tillykke :bigsmile: jeg er selv ved at gå amok over at vente på treeren - hvis det ikke var fordi jeg havde vundet det havde jeg hoppet på en udenlandsordre - de første har fået det herhjemme.

Mht hoppet, så gik de faktisk ok - og eftersom jeg følger 20 rep breathers progget undtagen i squatten, så er det bare på med kiloene og så ned og ligge omkring de 6-8 reps - regner dog med at komme ned og køre 5 x 5 i patten.

Link to comment
Share on other sites

Det er dælme i orden - og tillykke :bigsmile: jeg er selv ved at gå amok over at vente på treeren - hvis det ikke var fordi jeg havde vundet det havde jeg hoppet på en udenlandsordre - de første har fået det herhjemme.

Indtil videre låner jeg spillet af en ven. Fik som sagt PS2'en og en guitar. Men ham jeg har lånt spillet og memorykortet af er alligevel det jeg har spillet på før, og låst alle sangene op på :laugh:

Men skal bare have min røv ned i en eller anden butik og købe lidt gear, så jeg kan komme ordentligt igang på mit eget!

Min ven har downloaded 3'eren til 360'eren (demoen) og siger, at det siger ret fornuftigt ud - men han har ingen guitar til 360'eren, så han har lidt kvaler med kontrolleren hehe...

Mht hoppet, så gik de faktisk ok - og eftersom jeg følger 20 rep breathers progget undtagen i squatten, så er det bare på med kiloene og så ned og ligge omkring de 6-8 reps - regner dog med at komme ned og køre 5 x 5 i patten.

Mente nok at kunne huske du havde kørt med en del højere kilo på. Men har du ikke haft problemer med skulderen i den?

Edited by christianspoer
Link to comment
Share on other sites

Ok - det er sq da fee stil - han må gerne adde mig under friends, så kan vi snappe nogen maches - mit gamertag er næsten som herinde, men med z - LungBruzh

Well jeg har sq efterhånden ingen øvelser der ikke har givet mig skulder ævhed, men har faktisk ikke har så meget med db incline - idag var den f.eks mest gal under squatten :dry: . Det er utroligt dagsform afhængigt. Lige nu holder jeg mig fra dips og lignende øvelser, men håber de kan komme på igen, dips er fee :devil:

Link to comment
Share on other sites

Yo Salt!

Hold da kæft det er en fed video!! :laugh::devil: totalt god stil - og det må dælme kræve noget timing...når det så er sagt så er jeg ved at gå ind i en zen-agtig tilstand af at vente på det. Damn jeg glæder mig til at spille det både off og online.

Har i øvrigt bestilt Kane & Lynch fra www.gamehubs.com og så kommer Assasins Creed (whooaa det glæder jeg mig dælme også til) i næste uge. Så det bliver en god gamer årstid. Overvejer faktisk at lade være med at købe Mass Effect indtil at jeg engang er nogenlunde igennem AC for ellers bliver det sq for meget af det gode :laugh:

Fullbody bb toughness comeback hell - dag 4

En late night omgang.

I huset var bla. et mega brød jeg ikke har set før der skulede ondt ... haha, men et eller andet sted var det sq rart at se en der lignede at han havde trænet før. For ellers stod den på diskoknægte der ævlede mere end trænede, samt AP og hans lærling. Jeg smed shufflen i ørene - op med the metal og så igang.

Opv. lidt raises og elastikker

Squat

12 x 50

8 x 120

8 x 120

8 x 120

Overraskende nemme, ville have kørt seksere, men det var lige lidt nok.

Incline Db bænk

20 x 12,5

12 x 22,5

10 x 30

8 x 37,5

8 x 37,5

8 x 37,5

8 x 37,5

Ok omgang. Kørte to ekstra sæt da jeg undlød at køre low da den drillede delten lidt sidst.

Træk til bryst - spadegreb

15 x 50

8 x 95

8 x 95

Db skulderpres

15 x 15

10 x 22,5

8 x 30

8 x 30

Som sidst, men kørte bedre

Db rows

10 x 37,5

10 x 55

10 x 55

Ez curls - WG

10 x 40

10 x 50

10 x 50

Så er det ved at ligne lidt igen.

Cable pushdowns - skrå greb

15 x 50

10 x 90

10 x 90

Db preachers

10 x 10

10 x 15

10 x 15

Siddende db laterals

15 x 10

12 x 12,5

12 x 12,5

Stående lægpres

15 x 110

12 x 180

12 x 180

Rear delts i peck deck

12 x 10

12 x 15

12 x 15

God aften omgang - så var det ud i bad og hjemover til et madorgie af rang :4mewantfood: :4thumbup: .

SHOUT AT THE DEVIL!! :devil:

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Skulderbrok som sædvanlig .... intet andet, men den er fresh igen nu. Så Nu tager jeg den fra bunden af igen.... helt helt fra bunden.

Arg... Skader stinker. Det er bare så demotiverende. Men lad dig ikke slå ud af det!

Cool avatar, BTW. Hvilket nummer er det? Gætter umiddelbart Jordan? Eller den der sindssyge fra GH3 - Dragon-et-eller-andet?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share