LungBrush


LungBrush
 Share

Recommended Posts

And so it begins ... Fee indbakke i Outlook idag :cool:

I dag blev dagen hvor bekræftigelsesmails på at Gears of War, samt Tony Hawk - Project 8 begge er afsendt og forhåbentlig ligger i posten imorgen :4thumbup: :superman: Og jeg er alene hjemme i morgen aften med den bette ... hun kommer til at skulle i seng kl 17 :laugh::laugh::tongue:

Men.... også dagen hvor jeg fik en mail om at vores nye håndvægte er sat i produktion - Nye af hele striwen op til 50 kg. + et sæt 70ere :w00t:

Dælme iorden læsning!! :bigsmile:

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

And so it begins ... Fee indbakke i Outlook idag :cool:

I dag blev dagen hvor bekræftigelsesmails på at Gears of War, samt Tony Hawk - Project 8 begge er afsendt og forhåbentlig ligger i posten imorgen :4thumbup: :superman: Og jeg er alene hjemme i morgen aften med den bette ... hun kommer til at skulle i seng kl 17 :laugh::laugh::tongue:

Men.... også dagen hvor jeg fik en mail om at vores nye håndvægte er sat i produktion - Nye af hele striwen op til 50 kg. + et sæt 70ere :w00t:

Dælme iorden læsning!! :bigsmile:

Hey champ..

Lyder som en leeee indbakke der!!!

Bliver alle håndvægtene så udskiftet??? svedigt nok.. :tongue: Meeenn vi gemmer vel de andre eller?

Btw hvordan går det med at gøre bo blød i blyanten ang den nøgle til mig..?

Knus :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hey

Vil mene det er muligt at sælge det gamle grej. Ik noget med bare at smide det ud.

Med mindre det allerede er doneret til Lungbrush eller bo home gym :laugh:

Dvs nu skal vi til at være hardcore mht at folk passer på vægtene. Mig selv inklusiv.

Anyway, er der styr på januar gamet? bliver der et i år?

Link to comment
Share on other sites

Vi har møde i starten af det dnye år, og ja - men det er først der det skal planlægges og det gamle skal sælges ja, men ud skal det nu stadig. Der er jo ikke plads til at have alt det gamle bras liggende. Rent praktisk regner jeg med at jeg selv står for det, da det også er mig der køber ind :smile:

Link to comment
Share on other sites

Naturligvis.

Ville bare sikre mig det ikke blev smidt ud. Den slags repræsenterer relativt mange penge jo. Men det ved du som indkøber alt om.

To andre spørgsmål.

Vil du prøve at huske ved lejlighed at høre om der kan blive lavet noget adgang til forsynings rummet? Altså det vi talte om for noget tid siden, så vi kan få adgang til medlems lister, "kridt" osv. Ville være en fordel for alle parter, hvis adgangen bliver styret selvfølgelig.

Ud over det er der ikke kommet opdaterede medlems lister i 100år. Jeg har ikke lavet tjek alt for lang tid.

Og så mangler vi bare vores "pr" liste :wub::smile:

Link to comment
Share on other sites

I er simpelthen taget af mailing listen da i tydeilgvis ikke er evil nok :devil:

Bare så du ved det, så kan Henrik ikke se dine indlæg. Der er lavet et filter i hans log der fra sorterer folk der træner i fesne steder så som City Fitness og andet :tongue:

PS. Man er ikke evil før man kan dødløft over 220kg, og squatte mere end 35. Begge ting burde sætte dig af :laugh:

Link to comment
Share on other sites

:laugh::laugh::laugh:

Well drenge, det er mig der er en laddert - eller rettere supertravl herre - er hjemme med den bette idaw da hun har lungebetændelse - så nu. Nu vil jeg her efter at have bygget en toplee tog/bil bane lige fyre den afsted til jer alle sammen :wink:

Billedet er fra d. 3/9 dagen efter at jeg hoppede af diæten Nico - tænkte jeg ville minde mig selv om hvor blød jeg er ved at blive :blush: Ingen cardio masser af kcal et pas om ugen med vægte er ikke lige det man bliver slank af :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Lige lidt træningsupdates.

Den bette er stadig syg :blink: lungebetændelse er ikk fee! Så det holder hårdt med at få trænet når den store også har godt med funky vagter, men smides på mol skal de nu så derfor lige lidt hurtigt tasteri - Iøvrigt ganske hyggelige træninger begge 2, og med godt selskab - Mike, Jens og Blackice :smile: aka. Mr. Sheiko killer!!

Tirsdag

20 rep breathing squat routine - uge 3, dag 1

(Div raises)

Squat

15 x 20

12 x 50

8 x 100

20 x 132,5

Incline db bænk

20 x 15

12 x 27,5

8 x 37,5

5 x 5 x 45

SL DL

8 x 100

6 x 132,5

6 x 142,5

Chins

2 x 6 @ 102,5 kg. :laugh:

Har droppet rows lige for tiden da de er for lee'e ved albue ærweligheden

Db bænk

7 x 45

6 x 45

Db skulderpres

12 x 17,5

10 x 27,5

7 x 37,5

6 x 37,5

Spidercurls

12 x 12,5

12 x 20 (de nye som er 20 kg rent)

12 x 20 (samme)

Dips

8 @ bw + 25 kg.

8 @ bw + 25 kg.

Heavy ass idag, men ramte godt

Kort træning da jeg havde ret travlt, så alle småøvelserne røg næsten, men patten blev ramt og det har 1. prioritet, så ok.

___________________________________________

Fredag

På den igen, og med lidt bedre tid, til gengæld var jeg megatræt, men på med nowt rock å´ rul og derudaf!!

20 rep breathing squat routine - uge 3, dag 2

(Div raises)

DL

15 x 50

12 x 90

6 x 130

3 x 170

5 x 200

3 x 200

3 x 200

Ok. runde, havde glemt at jeg ville køre 3'ere på første sæt - fee nok :laugh:

Incline db bænk

20 x 15

10 x 30

8 x 37,5

5 x 42,5

5 x 5 x 47,5

Så er det ved at være tungt, de sidste par sæt var dælme lede, men min pr er også kun 6 reps med samme vægt i incline, så det er ok. :smile:

Leg extensions

2 x 12 x 60

Chins

3 x 6 @ bw

Stadig ingen rows, men chinsne ramte nu ok.

Db bænk

6 x 47,5

5 x 47,5

Uhh. tung lee, men god nok dybde så de sad rent i patskuffen

Spidercurls

12 x 12,5

10 x 20

10 x 20

Fino

Decline crunches

2 x 12

Whee :w00t:

Db skulderpres

15 x 15

10 x 27,5

7 x 40 PR

1 x 42,5 :laugh:

4 x 40 :crazy::laugh:

Yeaii! :4thumbup: Fee nok! Så er der 4 skiver på hver db! Det har jeg drømt om forever!! Skulle sæføli lige prøve 42,5 aw, men fik den af h. til op, så den brændte absurd lee da jeg skulle presse 2. rep :blink: , bagefter var der selvsagt ikke så meget overskuu, men totalt iorden alligevel. Med min delt historie så jeg megaglad for at kunne presse de kilo nu :smile:

Stående læg

12 x 150

10 x 210

10 x 210

Enarms cable laterals - elbow att.

10 x 20

10 x 20

Dips

15 @ bw

15 @ bw

Kørte uden added vægt pga. albuen, for lige at teste om det skulle have noget at sige, men følelsen var præcis den samme, så der kommer vægt på igen næste gang. Fik dog et godt pump ud af det :cool:

B.o laterals

10 x 17,5

10 x 17,5

Hep!

Det var det - ok træning trods det at jeg var godt kogt af fra starten af - Bagefter fik jeg et lift hjem til gården i bimmeren af Sortis - supahstil! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Hey drenge tak for tankerne .. ... tjjoo jo - det må man vel næsten sige ja til Nicolai :blush:

Siden sidste update har jeg trænet én gang nemlig i torsdags hvor jeg startede op efter den længste træningspause jeg har haft siden jeg startede med at styrketræne.

Jeg startede på mit nye job på en special skole for børn med bla. div. sociale problemer 1 dec. og holdt med vilje hele julen fri. Samtidigt har jeg stadig bøvl med min albue der pausen til trods værker af h. til :nonono:

Så tog jeg lige lidt extra dage, da jeg simpelthen lige skulle tage mig sammen til det - da min træningslyst før også beroede på at mit arbejde ikke ligefrem stimulerede mig ... det gør det nu og det er intet mindre en superfedt!! Derfor har jeg også skulle finde et nyt træningsgrundlag har jeg kunne mærke. Og det er efterhånden ved at indfinde sig nu (sammen med skrumpende arme :tongue: )

I mellemtiden har jeg haft en superfed start på det nye job og har overhovedet ikke haft den klassiske afbrændhed over at være startet på noget nyt (og det kan dælme ellers trække tænder ud de møgunger :wink: ) samt jeg har haft masser af tid til at være daddy o' + game den aw på boxen (og det er jo heller ikke så skidt :cool: )

Anyway - gider ikke logge den af her i starten (er gået i gang med en klassisk HST indspireret omgang med 3 gange ugentlig fullbody med patfokus as always) men når der er kommet lidt mere stabilitet på den og kiloene er røget opad så skal der nok komme fut i loggen igen. Hvornår ved jeg ikke, men jeg er ikke gone for good :wink:

Keep it heavy!

Link to comment
Share on other sites

En hilsen fra en fellow LVK`er.

Længe siden mester.

Men , er glad for at det spiller med det nye arbejde, og på hjemme fronten. Så er det vigtige ting på plads.

Så er træningen det der kan fyldes ind hvor der er plads. Selv om du er et savnet element i LVK. Nuj der er bare kedeligt nede for tiden. Møder stort set ingen kendte ansigter mere. Der er ik meget motivation at hente.

anyway, håber vi snart ses. God vind

Overvejer at dukke op til næste bestyrelses møde. Ved ik om jeg skal forsøge at nuppe den plads. Måske

Link to comment
Share on other sites

Lige en request

Jeg savner nogle af vores db`s

Som det er nu, har vi 50,55, og 70

Hvor er de gamle 50`ere blevet af? De vejede cirka 52,5 så de var da et godt spring op til 55`erne.

Ud over det, var det så ikke meningen at vi skulle ha alt mellem 50 og 70 også eller?

Ikke for at være et brok øre, men ville ihvertfald gerne ha at der var et trin mellem 50 og 55 i første omgang.

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share