LungBrush


LungBrush
 Share

Recommended Posts

The comeback ultra lee mean ass powerbuldin´

HST - 10 reps - dag 2

Efter en lang dag suste jeg ud af døren ved 20 tiden - den store skulle i nattevagt og puttede med den bette, så jeg havde fri til awbrænding... vel ankommet i LVK mødte jeg Torben F. der var ved at køre sig selv i sænk med Smolov squat - så det blev til noget god kæwe - ikke mindst om Guitar Hero 2 og 3 :superman: :4thumbup: og hygsom metal - nice - det er sq længe siden :smile:

Lidt rc lir

Incline db bænk

20 x 12,5

15 x 20

10 x 32,5

10 x 32,5

Fine idag

WG træk til bryst

15 x 50

10 x 90

10 x 90

Skal huske på at trække med ryggen da de er ved at være småtunge nu og så har jeg en tendens til at hive mere med armene.

Flad db bænk

10 x 32,5

10 x 32,5

Forsøgte mig med lidt non-lockout på 2. sæt og det var faktisk bedst.

Db rows

10 x 47,5

10 x 47,5

Hep!

Siddende barbell skulderpres

15 x 20

10 x 45

10 x 45

Sad lige i skabet

Ez cable curls

15 x 40

10 x 80

10 x 80

Squat

15 x 20

12 x 40

10 x 110

10 x 110

Troede de ville blive hårde idag, men de kørte super, havde endda fint overskuu' til at sidde stille i bunden på en rep, så Torben kunne snapse et billede af mig :4thumbup:

Siddende db laterals

15 x 10

10 x 15

10 x 15

Db fransk pres

15 x 10

10 x 15

10 x 15

Dips

10 @ bw

10 @ bw

BW = 103 kg!!! Damn! :crazy:

Torben kiggede også lidt - ved sq ikke om min aftensmad var lavet af bly, men skal da lige på vægten efter morgentoiletten i morgen for den sagde 94.9 morgenen inden jeg startede med at træne igen

Siddende læg

10 x 65

10 x 65

Db preacher curls

10 x 10

10 x 15

10 x 15

B.o db laterals

15 x 10

10 x 15

10 x 15

Shake og hjemaw...

Fee træning - Kort og godt! Glæder mig sq til jeg er rigtigt i gear igen og der er godt med kilo på :devil:

Nåja... seje Annika blev 4 år her den 6. september, og når man skal giftes med farmand, så kan man jo ikke have nogen kærester :wink:

post-1757-1189544881_thumb.jpg

post-1757-1189544918_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Efter en lang dag suste jeg ud af døren ved 20 tiden - den store skulle i nattevagt og puttede med den bette, så jeg havde fri til awbrænding... vel ankommet i LVK mødte jeg Torben F. der var ved at køre sig selv i sænk med Smolov squat - så det blev til noget god kæwe - ikke mindst om Guitar Hero 2 og 3 :superman: :4thumbup: og hygsom metal - nice - det er sq længe siden :smile:

Det var fama god timing at du kom fordi der. Stod ellers der med min stive nedslidste krop på næstsidste dagen i smolov cyklussen og kiggede på squatbaren mens jeg filosoferede over meningen med livet til tonerne af Bonnie Taylor fra radio 100fm.

Så det var godt at få et wakeupcall, og banket lidt heavy på anlægget.

"Lungbrush - rock bottom":

post-1254-1189547967_thumb.jpg

Edited by Torben F.
Link to comment
Share on other sites

2 x 10 x 110kg i squat, og du er lige startet. Du er simpelthen nogen gange et super super irriterende menneske :laugh:

ARGHHHHHHHHHH

Det "værste" var at LungBrush ikke engang var presset. Tid til at holde pause i bunden for fotografen og masser af kæve under sættet. :4thumbup:

Edited by Torben F.
Link to comment
Share on other sites

Torben

Thx for billedet - jeg er jo smuk som få :wub::tongue: jeps det er fee at kæwe under squat - specielt på vej op, så det lyder præcis som om man er på lokum imens ... :blink::laugh:

Nicolai

:blush: Sorry .... snakkede faktisk med Torben om at jeg tror du har mig på formen i dødløft lige nu, men at jeg ikke ville teste det før en dag hvor du var i hulen, så du kunne have muligheden for at svine mig :wink:

Max P og CJ

Tak og :laugh: .... hehe, skal nok sørge for at blive presset snarest :devil::bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Q

Thx mate! Well jeg er faktisk også lidt overrasket over at fremgangen er så hurtig, men jeg prøver at få det ud af det jeg kan og æder som et vilddyr, så det er sq fee nok.

Den bette bliver større og større og det

Det værste med at blive større, er sq at det også er oveni pæren - det holder bare ikke at ens fire årige datter kan fyre argumenter af i en diskussion hvor man tænker hmm, det har hun jo egentlig ret i - så er det jo ikke til at bestemme noget :tongue:

The comeback ultra lee mean ass powerbuldin´

HST - 10 reps - dag 4

Stille og rolig dag, hvor jeg har været hjemme med den bette der self. blev syg efter at have holdt fødselsdaw for børneren (men det var nu super hyggeligt. Derfor røg jeg ned og træne da den store kom lidt tidligere hjem og det var faktisk første gang efter at jeg er startet op igen, at jeg har været dernede i primetime.,

Da jeg kørte derned kom Pondus gående og fik et lift og selvom han ikke skulle træne selv, så tog han med ned og kæwede imens jeg småstartede og samtidigt var Sune kæwe, Torben F., Sir prise og Marco også i huset, så det blev sniksnakket godt. ... der var iøvrigt en af nonmollerne (skrigeren for de indviede) der troede at jeg havde været alvorligt syg :blink: for ellers er man da ikke væk fra træning så længe! :laugh:

Igår aftens var jeg hjemme hos Dr. Steen og få lidt styr på forberedelserne til Dm og tilsidst var vi en tur i Sportsclub og låne spejlsal og gå poseringer og den fri runde igennem og det så sq ud som det skulle med formen - lige i skabet!! Damn jeg glæder mig - det bliver alt for fedt!

Rc lir og div raises

Squat

15 x 20

10 x 50

10 x 120

10 x 120

Hårdere idag, men stadig ok. Skal arbejde mere med lænden og maven nu når det er uden bælte, men fint nok.

Incline db bænk

20 x 12,5

12 x 25

10 x 35

10 x 35

Fino

Træk til bryst - spadegreb

15 x 50

10 x 95

10 x 95

Ok, men glemte andet sæt så det blev først taget senere... :blush:

Flad db bænk

10 x 27,5

10 x 35

10 x 35

Hmm, 2 sæt var bedst, mistede lidt fkus på dem.

Db rows

10 x 55

10 x 55

Hep!

Siddende barbell skulderpres

15 x 20

10 x 50

10 x 50

Sad rigtigt godt idag

Ez cable curls

15 x 40

10 x 85

10 x 85

Siddende db laterals

15 x 10

10 x 15

10 x 15

Db fransk pres

15 x 10

10 x 17,5

10 x 17,5

Siddende læg

15 x 50

10 x 70

10 x 70

Db preacher curls

10 x 10

10 x 17,5

10 x 17,5

B.o db laterals

15 x 10

10 x 15

10 x 15

Masser af kæwe og gammel metal ... lige som det skal være - En feee fee træning!

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

:laugh::laugh::laugh: Har lige opdaget at jeg i loggeriets hede har fået postet den her træning i den forrige istedet for, som det var meningen, bare at være inde for at copy/paste den så jeg kunne rette tal og comments ... nå, men hvad fan - den her træning er jo også mere lee, så det går nok - er sq nok blevet ramt af diæthjerne sympati for Dr. Steen :tongue:

Q

Thx mate! Well jeg er faktisk også lidt overrasket over at fremgangen er så hurtig, men jeg prøver at få det ud af det jeg kan og æder som et vilddyr, så det er sq fee nok.

Den bette bliver større og større og det

Det værste med at blive større, er sq at det også er oveni pæren - det holder bare ikke at ens fire årige datter kan fyre argumenter af i en diskussion hvor man tænker hmm, det har hun jo egentlig ret i - så er det jo ikke til at bestemme noget :tongue:

The comeback ultra lee mean ass powerbuldin´

HST - 10 reps - dag 4

Stille og rolig dag, hvor jeg har været hjemme med den bette der self. blev syg efter at have holdt fødselsdaw for børneren (men det var nu super hyggeligt. Derfor røg jeg ned og træne da den store kom lidt tidligere hjem og det var faktisk første gang efter at jeg er startet op igen, at jeg har været dernede i primetime.,

Da jeg kørte derned kom Pondus gående og fik et lift og selvom han ikke skulle træne selv, så tog han med ned og kæwede imens jeg småstartede og samtidigt var Sune kæwe, Torben F., Sir prise og Marco også i huset, så det blev sniksnakket godt. ... der var iøvrigt en af nonmollerne (skrigeren for de indviede) der troede at jeg havde været alvorligt syg :blink: for ellers er man da ikke væk fra træning så længe! :laugh:

Igår aftens var jeg hjemme hos Dr. Steen og få lidt styr på forberedelserne til Dm og tilsidst var vi en tur i Sportsclub og låne spejlsal og gå poseringer og den fri runde igennem og det så sq ud som det skulle med formen - lige i skabet!! Damn jeg glæder mig - det bliver alt for fedt!

Rc lir og div raises

Squat

15 x 20

10 x 50

10 x 120

10 x 120

Hårdere idag, men stadig ok. Skal arbejde mere med lænden og maven nu når det er uden bælte, men fint nok.

Incline db bænk

20 x 12,5

12 x 25

10 x 35

10 x 35

Fino

Træk til bryst - spadegreb

15 x 50

10 x 95

10 x 95

Ok, men glemte andet sæt så det blev først taget senere... :blush:

Flad db bænk

10 x 27,5

10 x 35

10 x 35

Hmm, 2 sæt var bedst, mistede lidt fkus på dem.

Db rows

10 x 55

10 x 55

Hep!

Siddende barbell skulderpres

15 x 20

10 x 50

10 x 50

Sad rigtigt godt idag

Ez cable curls

15 x 40

10 x 85

10 x 85

Siddende db laterals

15 x 10

10 x 15

10 x 15

Db fransk pres

15 x 10

10 x 17,5

10 x 17,5

Siddende læg

15 x 50

10 x 70

10 x 70

Db preacher curls

10 x 10

10 x 17,5

10 x 17,5

B.o db laterals

15 x 10

10 x 15

10 x 15

Masser af kæwe og gammel metal ... lige som det skal være - En feee fee træning!

Og så lige en lidt mere fødselsdags prinsesse :wub: og en af prinserne :devil::smile:

post-1757-1190141277_thumb.jpg

post-1757-1190141323_thumb.jpg

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

The comeback ultra lee mean ass powerbuldin´

HST - 10 reps - dag 5

Pga lidt arbejdsomlægning kunne jeg ikke morgentræne her dagen inden afgang til dm med Dr. Steen, som jeg ellers havde planlagt.

Da jeg havde fri kl. 16 fandt jeg så ud af at den bette var hjemme og lege med en kammerat, så flux ud af døren med mig og snappe det jeg kunne nå inden hun skulle hentes kl 17.30 - så kunne jeg nemlig snappe resten af træningen senere. Da jeg skulle op og ligge første lag paintbrush på doktoren ved 20 tiden. Så det blev en lang og travl da med 2 træninger .... true BB!!! :laugh:

Eftermiddag:

Rc lir og div raises

Squat

15 x 20

12 x 50

10 x 125

10 x 125

Tog bælte på idag og hold da op en forskel nu - de var ikke ligefrem lette, men det var tæt på :bigsmile:

Incline db bænk

20 x 12,5

12 x 20

10 x 27,5

10 x 37,5

10 x 37,5

Stille og roligt er det ved at ligne noget igen synes jeg. Sad super.

Træk til bryst - spadegreb

15 x 50

10 x 100

10 x 100

Hep!

Siddende læg

15 x 50

10 x 75

10 x 75

Ok

Flad db bænk

10 x 37,5

10 x 37,5

Kørte ringere end incline, men de kom da i hus

Db rows

10 x 55

10 x 55

Her lavede skrigeren det fede stunt i samme øvelse ... først absurd strickt stil med 12,5 kg :devil: derefter 27,5 og så direkte over og hente 2 stks. 10 kgs jern skiver og klistre på en 60 kgs db, for derefter at køre et sæt der ville få Markus Rühls til at minde om Jane Fonda ... :blink:

1 x shake

1 x hente Annika hos kammy

1 x aftensmad

1 x hængen ud med oline og vennerne med Annika

1 x tandbørstning

1 x Prinsessebog og andet løsligt puttesjov

1 x Maling af topshredded Dr. Steen

50 x peverse hentydninger og vitser :laugh:

1 x lidt blandet mad til at køre guns aw på.

Og så igang igen

Div raises og en smule rc lal

Siddende barbell skulderpres

15 x 20

10 x 40

10 x 52,5

10 x 52,5

Stadig fin fremgang og intet skulderbrok her - dejligt.

Ez cable curls

15 x 45

10 x 90

10 x 90

Sad feee idag :devil:

Siddende db laterals

15 x 10

10 x 17,5

10 x 17,5

Så er de også ved at være tunge, men var ok faktisk

Db fransk pres

15 x 10

10 x 20

10 x 20

Db preacher curls

10 x 10

10 x 17,5

10 x 17,5

B.o db laterals

15 x 10

10 x 15

10 x 15

Done!!!!

Og nu skal der bare køres en god gang æde i skabet, pakke lidt småting - uploade score til denne uges guitar hero 2 konkurrence :devil:www.xboxlife.dk og så bare natte til den store bb tour starter i morgen :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Metallicas One kommer med i Guitar Hero III :devil:

Crap - fedt mand... :devil:

Børste ----- din bette prinssesse er godt nok skøn... :wub: Glæder mig vildt til Freya bli'r en prinsesse på den alder også... :superman:

Edited by Fitness-iver
Link to comment
Share on other sites

Hey

Der er godt nok knald på vægtene hurtigt igen. Nice at se. Selv om jeg er skuffet over det ikke er lykkedes os at teame op om træning endnu.

Håber i får en suveræn weekend, og steen kommer hjem med en god oplevelse i bagagen. Det er ihvertfald hårdt gået.

Jeg skal selv ned og maxe i morgen. Så må vi se hvad der er til. Synes det er vanvid at du repper 10 gange med 125 i squat allerede. Alt for nice

Her lavede skrigeren det fede stunt i samme øvelse ... først absurd strickt stil med 12,5 kg :devil: derefter 27,5 og så direkte over og hente 2 stks. 10 kgs jern skiver og klistre på en 60 kgs db, for derefter at køre et sæt der ville få Markus Rühls til at minde om Jane Fonda ... :blink:

For nogle dage siden kørte jeg 8 Rep med 72,5. Jeg vil ikke sige de direkte er pæne, men Torben sagde ihvertfald at vægten taget i betragtning var de overraskende pæne. jeg vil mene de var som dine. Skrigeren som jeg åbenbart er blevet venner med, sagde straks, at han mente at han var stærkere end mig i den øvelse, fordi han havde kørt 12 reps, med 70kg nogle dage før.

Torben og jeg snakkede om at dem ville vi ihvertfald enormt gerne se stilen på. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Her lavede skrigeren det fede stunt i samme øvelse ... først absurd strickt stil med 12,5 kg :devil: derefter 27,5 og så direkte over og hente 2 stks. 10 kgs jern skiver og klistre på en 60 kgs db, for derefter at køre et sæt der ville få Markus Rühls til at minde om Jane Fonda ... :blink:
For nogle dage siden kørte jeg 8 Rep med 72,5. Jeg vil ikke sige de direkte er pæne, men Torben sagde ihvertfald at vægten taget i betragtning var de overraskende pæne. jeg vil mene de var som dine. Skrigeren som jeg åbenbart er blevet venner med, sagde straks, at han mente at han var stærkere end mig i den øvelse, fordi han havde kørt 12 reps, med 70kg nogle dage før.

Torben og jeg snakkede om at dem ville vi ihvertfald enormt gerne se stilen på. :laugh:

:rofl2: Nøij det er god underholdning at læse. Kan lige forestille mig ham lave de ting og sige sådan noget... hehehe...

Og herligt at du finder nye venner i centeret, Blackice :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Salt

Yeepppzzz I know - og Dragonforce med Through the fire and the flames :4thumbup: :devil: Den bliver absurd svær - yeah!! (har ellers fået snappet jordan på expert :wink: og mangler kun at få 5 stjerner på 2 sange i expert career mode)

Det er den fedeste trackliste indtil videre - kan seriøst ikke vente til det kommer + og så kommer der jo ikke mindst online multiplayer - det bliver svært at finde tid til at træne - iøvrigt så er teaser sitet endelig kommet op http://www.guitarhero.com/

Iver

Yeah rockin´!!! Og tak for sidst det var hyggeligt lige at få kæwet den lidt i weekenden

Jeps, hun er en sweetiepie :wub: og lige pludselig er de store så det er bare med at nyde det- kan sq næsten ikke huske hendes første år :blink:

Sortis

Vi havde en hård, men rigtig fed weekend og det har været en kæmpe oplevelse at være med og Steen stod rigtigt godt - desværre bedst om aftenen hvor der gik fisk i det fordi han blev smidt sammen med -178 gruppen og derfor røg ud af finalen, men han fik da kørt den frie runde af.

Ifh. Skrigeren - Det vilde er at jeg tror at manden faktisk har taget sig sammen - idag kørte han squat med 6 x 120 og de var godt nok ikke til parralel, men lige over - kanske at dit nyvundne :w00t: venskab med ham har fået noget frem der lå begravet før :wink:

Well håber at delten kan følge med for jeg er ret overrasket over både mit gain og min styrkefremgang er så heftig :crazy: vejede ind på 105,2 nede i klubben idag - the fatness :4mewantfood: :superman::innocent:

Spøer

Nicolai kører stilen med kolde led og at introducere os andre for hans buddies skrigeren, AP og slæng - det er bedre end standup og så er det leee :superman::laugh: Et godt grin er aldrig skidt - problemet er bare at med AP og de gutter så synes jeg sq også at smilet stiver lidt en gang imellem og så skal jeg lige tælle til ti :crazy:

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

Idag havde jeg fri efter weekendens stabadser i Herning- Var som nogen måske ved med til DM i bb som opvarmer for Dr. Steen.

Det var en superfed tur og det var på mange måder en meget motiverende oplevelse.

Alt det arbejde og alt det slid der skal kulminere på en enkelt dag og for de flestes vedkommende også gør, er bare for fedt at opleve.

Da jeg kun var 3 uger fra at komme med sidste år var det også en god oplevelse at være med uden at have helt det samme pres, som hvis jeg havde været atlet. Det har ihvertfald fået mig til at genoptage tanken om det engang skal væremig selv der skal med, men den sag tager jeg mig af når den tid er og der er også nogen helt bestemte krav der skal opfyldes hos mig selv for at jeg går på konkurrence diæt igen. (eks. at den ikke skal være længere end 5-6 mnd)

Steen og jeg hyggede os rigtigt meget og trods den naturlige awbrændthed hos doktoren, så tror jeg sq vi grinte næsten hele tiden - eneste skæmmende oplevelse var at kommunikationen fra dommere og forbund til os kiksede en del.

Så Steen pludselig ikke kun skulle stå på scenen sammen med -178 CB (han var i 170 klassen som den eneste) men også blev dømt sammen med dem - totalt uforståeligt, ikke meddelt os og efter min mening ret unfair. Men lad nu det ligge her i loggen - vi tog aftenen lørdag med tur på restaurant og så hjem og hygge i dobbeltsengen med kaffe og fjerner :wub::laugh:

Ellers fik vi snakket med en god håndfuld mollere og atleter og i det hele taget blev meget af mystikken taget af DM for mit vedkommende og skal jeg selv engang op og flexe - who knows om det kunne bleve en realitet en dag :devil: - så har jeg et meget mere afslappet forhold til det nu.

_________________________________________________________________________________________

The comeback ultra lee mean ass powerbuldin´

HST - 10 reps - dag 6

Nå, men idag var det så sidste dag med 10'ere - det gik som skrevet står

Rc lir og div raises

Squat

15 x 20

12 x 50

10 x 130

10 x 130

Hmm de var lidt hårdere idag, ikke super presset, men følte mig lettere awbrændt fra start af - sikkert bare træthed. Ellers ok

Incline db bænk

20 x 12,5

12 x 20

10 x 27,5

10 x 37,5

10 x 37,5

Samme som sidst, så må vi se hvordan det går med 40 kg næste gang og 5 reps - ahh

Træk til bryst - spadegreb

15 x 50

10 x 100

10 x 100

Siddende læg

15 x 50

10 x 75

10 x 75

Flad db bænk

10 x 27,5

10 x 37,5

10 x 37,5

Hmm, delten er begyndt at brokke sig over når jeg kører flad db bænk, måske skulle jeg prøve at starte ud med de flade næste gang

Db rows

10 x 37,5

10 x 60

10 x 60

Coming at ya´ Backice :devil:

Siddende barbell skulderpres

15 x 20

10 x 40

10 x 55

10 x 55

Halvtungt, men lige i skabet

Ez cable curls

15 x 45

10 x 95

10 x 95

Uhh, det var sq tungt, men de kørte fino og ramte kanon - elsker den øvelse

Siddende db laterals

15 x 10

10 x 17,5 + 10 x 10

10 x 17,5 + 10 x 10

Trængte til lidt variation i raises at køre en eller anden form for prgression andet en flere kilo - det kommer der mere af de næste par uger, da jeg ikke vil under 8 reps i raises.

Db fransk pres

15 x 10

10 x 20

10 x 20

Ramte rigtigt godt idag.

Db preacher curls

10 x 10

10 x 17,5

10 x 17,5

B.o db laterals

15 x 10

10 x 15

10 x 15

Det var det - en ganske hyggelig og lækker træning på en fee fridag - Dernæst var det ned og hente Annika der havde en kammerat med hjem og lege -topnaiz :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Salt

Yeepppzzz I know - og Dragonforce med Through the fire and the flames :4thumbup: :devil: Den bliver absurd svær - yeah!! (har ellers fået snappet jordan på expert :wink: og mangler kun at få 5 stjerner på 2 sange i expert career mode)

Det er den fedeste trackliste indtil videre - kan seriøst ikke vente til det kommer + og så kommer der jo ikke mindst online multiplayer - det bliver svært at finde tid til at træne - iøvrigt så er teaser sitet endelig kommet op http://www.guitarhero.com/

Uh... Jordan på expert. Det er en tough one. Har kun ordnet den på medium på 98-99%. Men super fedt nummer. Vildt du har taget expert på 5 stjerner, det er sgu flot. Jeg nåede kun at klare medium på 5 stjerner - på nær 4 numre i den tid jeg lånte det af en kollega. Fik kun smagt lidt på hard - for silvan den orange knap kan tage røven på mig :devil:

Jeg glæder mig helt vildt til at se GH3 og Rock Band. Bliver spændende. Og det lyder rigtigt godt med online multi.

Sortis

Ifh. Skrigeren - Det vilde er at jeg tror at manden faktisk har taget sig sammen - idag kørte han squat med 6 x 120 og de var godt nok ikke til parralel, men lige over - kanske at dit nyvundne :w00t: venskab med ham har fået noget frem der lå begravet før :wink:

Spøer

Nicolai kører stilen med kolde led og at introducere os andre for hans buddies skrigeren, AP og slæng - det er bedre end standup og så er det leee :superman::laugh: Et godt grin er aldrig skidt - problemet er bare at med AP og de gutter så synes jeg sq også at smilet stiver lidt en gang imellem og så skal jeg lige tælle til ti :crazy:

Jeg synes faktisk Skrigeren har haft en ganske ok fremgang i den tid han har trænet der. Han var ret klein da han startede og han har en ok størrelse nu - om end noget bulket. Men det ændrer desværre ikke på, at han er irriterende at høre på...

Jep Blackie er helt tosset med AP og hans homies. Her i lørdags løftede han slet ikke 237,5 i kødløft, men stod bare og kæwede med dem. Hele tiden :tongue::wink:

Ellers god fremgang du kører. Ser godt ud! Og vigtigt du giver lidt konkurrence i de øvelser Blackice var enerådig i!

Link to comment
Share on other sites

Hvad sevan ... er du på GH vognen ... fee, jamen så skal du da have 3éren når den kommer, så vi kan fyre den af sammen .. hehe - well spiller jo også Guitar IRL så da jeg havde spillet det i 2 dage spillede jeg på hard - det gør det en del nemmere synes jeg, men det har krævet en del af få det sidste med fra har op til at være lee på expert.

Jeå glæder mig også totalt til rock band ... skal helt klart have trommesættet :bigsmile: Highway star!!

Jeg tror faktisk at Nicolai også er stærkmand i Sverige - ligesom AP - det er derfor han er så lee :devil: og det er derfor de kæwer sådan sammen

(Sune kæwe fortalte mig at AP snakker om at han har stillet op til stærkmand hinsidan :laugh::laugh::laugh: ) Yezzz!

Link to comment
Share on other sites

Squat

15 x 20

12 x 50

10 x 130

10 x 130

Incline db bænk

20 x 12,5

12 x 20

10 x 27,5

10 x 37,5

10 x 37,5

Db rows

10 x 37,5

10 x 60

10 x 60

BACK OFF! Dont make me get fat

:4whip::mad::4banned::sleepy::gal::dumbbell_lift::weight_lift::4winkkiss::nonono: :4sport: :4ranting: :moon: :tease::gun2::bottom::poking::bruce:

Noget helt andet er at du allerede utvivlsomt batler mig i Squat. Jeg er stadig i Rehab i den øvelse, og kører noget ala 5`ere med 120, og singler med 140-145

Edited by BLACKICE
Link to comment
Share on other sites

Hvad sevan ... er du på GH vognen ... fee, jamen så skal du da have 3éren når den kommer, så vi kan fyre den af sammen .. hehe - well spiller jo også Guitar IRL så da jeg havde spillet det i 2 dage spillede jeg på hard - det gør det en del nemmere synes jeg, men det har krævet en del af få det sidste med fra har op til at være lee på expert.

Jeå glæder mig også totalt til rock band ... skal helt klart have trommesættet :bigsmile: Highway star!!

Spiller GH når jeg kan komme i nærheden af det. Har det desværre ikke selv. Så det er tigger-stilen, når jeg kan se det er inden for rækkevidde. Overvejer at købe PS3 når den falder til menneskepenge. Håber på den måde at kunne komme til spille GH.

Det er sjovt, at du synes du kunne overføre dine guitar færdigheder til det. Jeg har set flere, der SLET ikek har kunnet det. Der hvor der har været en fordel, er folk, der har spillet et instrument og derfor kan holde takt og kende forskel på toner osv. Jeg kan ingen af delene.

Ulrik og jeg snakkede forleden om at teame op og se hvad du du'r til... Det kunne være spas!

Har lige set et preview på 3'eren til PC

Jeg tror faktisk at Nicolai også er stærkmand i Sverige - ligesom AP - det er derfor han er så lee :devil: og det er derfor de kæwer sådan sammen

(Sune kæwe fortalte mig at AP snakker om at han har stillet op til stærkmand hinsidan :laugh::laugh::laugh: ) Yezzz!

Hahaha det bliver bedre og bedre med AP. Han er verdensklasse! (men har aldrig helt forstået hvem Sune kæwe er :blush: )

Link to comment
Share on other sites

Nico

Hehe ... det er ikke med vilje, næsten... men jeg betaler prisen på vægten. Jeg har aldrig i mit liv taget så hurtigt på. Og jeg æder ikke engang særligt dirty, men bare masser af go ma' og hele tiden - er simpelthen sulten konstant. :4mewantfood: :crazy: -en anden ting er at man ikke skal disse rehab. jeg har haft min bedste fremgang i squatten efter perioder hvor jeg er startet forfra med det og taget mig sammen omkring teknik og slappet af med kiloene.

Spøer

Lyder fee med PS3eren. Er superglad for min 360'er, men larmen er sq træls. Resten - interface, spiludvalg især, onlineservice, alt er pissefedt, men larmen holder sq ikke.

Feee at I har snakket om at se mig lire den aw deri :laugh: ... det siger vist lidt om at jeg skal til at slappe af med det..

Anyway - Stiller gladeligt op til showoff :innocent: - måske når treeren engang er kommet, så kan vi få nakket noget coop af, så har jeg jo 2 guitarer til det... :4thumbup: :superman: Sune kæwe er et stort (ikke så høj men godt bulket) brød der altid træner i hvid tank med SL bælte på.

Han er i øvrigt VVS'er, og jeg lærte ham faktisk at kende igennem min svigerfar der er el installatør.

Han har engang bænket en del (vist 190 ell. 200) , men hans skulder er i ged værre end min (han er også blevet opereret for det) Og så snakker han ALTID .... :laugh:

The comeback ultra lee mean ass powerbuldin´

HST - 5 reps - dag 1

Idag gik der familie i den, så istedet for at træne halvtidligt som jeg troede jeg kunne, ja så blev det en sen omgang, men det til trods blev det nu en super træning. Faktisk den bedste siden min genopstart :smile: I skabet med en god megashake og en stuur kop kaffe og var jeg klar til at æde noget stål. :superman: Torben F. var i huset og vi fik en lille snak og han fik chekket min squatstil ud. Prøvede at stå en smule smallere og det gik faktisk rigtigt godt. A quadz blev også ramt en smule mere - fee! I øvrigt kører jegmed 3 worksets resten af programmet, da jeg synes 2 x 5 i worksets er for lidt.

Rc lir og div raises

Squat

15 x 20

12 x 40

5 x 80

5 x 135

5 x 135

5 x 135

Hep yep yeah - lige i skuret.

Incline db bænk

15 x 12,5

12 x 20

10 x 30

5 x 39

5 x 39

5 x 39

Den ene 40 kgs db var gået i stykker så jeg måtte have fat i de gamle 37,5'ere og veje dem. De vejede lige omkring 39.1-2 stykker, så det måtte være det. Så tager jeg et lidt større hop næste gang.

Træk til bryst - spadegreb

15 x 50

5 x 105

5 x 105

5 x 105

Siddende læg

15 x 50

10 x 80

10 x 80

10 x 80

Ok, ingen repdrop her, bliver på 10 lidt endnu.

Low incline db bænk

5 x 39

5 x 39

5 x 39

Meget bedre end den helt flade bænk, så den kommer til at stå op low incline fra nu af istedet.

Db rows

10 x 40

5 x 70

5 x 70

5 x 70

Der sad allerede 5 kgs skiver klistret på hver side af 60 kilos fætteren, så istedet for at bøvle og stille an med 65 kg, så tog jeg den der lå klar og tiggede mig om at blive råwet ... de var tunge, men holdt stilen ok, og jeg er sikker på at de var pænere end skrigerens reps :tongue:

Siddende barbell skulderpres

15 x 20

10 x 40

5 x 57,5

5 x 57,5

5 x 57,5

Sad lige som de skulle

Ez cable curls

12 x 50

8 x 100

8 x 100

8 x 100

Superburn ... og lige midt i Trough the fire and the flames med Dragonforce ... så bliver det ikke mere bræænaaargghhh :devil::cool:

Siddende db laterals

15 x 10

10 x 17,5 + 10 x 10

10 x 17,5 + 10 x 10

10 x 17,5 + 10 x 10

The burn!!

Db fransk pres

15 x 12,5

8 x 22,5

8 x 22,5

8 x 22,5

Uh de var gode idag - nice!

Db preacher curls

10 x 10

8 x 20

8 x 20

8 x 20

så er det ved at ligne noget igen i preachers ... ramte gunnen lige på aftrækkeren

B.o db laterals

15 x 10

10 x 15

10 x 15

10 x 15

Det var det... en super fed træning. En fed dag, og en fed dreng der vejede ind på 105.0 dut! :4mewantfood: :wub:

Iøvrigt var den sidste halvdel af træningen alene sammen med 2 gutter der må have stået i lære ved AP :4thumbup: ... Forced i alle øvelser. (God pro-forced stil!!)

Blandt andet kørte den ene incline db pat med 50'eren hvor der var forced fra første rep yeah!!... og så fik den ellers med alm db pres., alm bænkpres, smith bænk, decline db bænk, decline bænkpres, og også lidt closegrib bænk med forced og der var bare forced hele tiden, i alle øvelser :superman: :4thumbup: ... den "stærke" af dem tog vilde 3 x 140 med alle 3 forced i decline bænkpres...

Måtte stramme mig så meget an for ikke at kommentere dem, men havde ikke tiden, eller lysten, for de skulle have hele talen, helt fra bunden, men hold da kæft et show.. :nonono::crazy::laugh:

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

Iøvrigt var den sidste halvdel af træningen alene sammen med 2 gutter der må have stået i lære ved AP :4thumbup: ... Forced i alle øvelser. (God pro-forced stil!!)

Blandt andet kørte den ene incline db pat med 50'eren hvor der var forced fra første rep yeah!!... og så fik den ellers med alm db pres., alm bænkpres, smith bænk, decline db bænk, decline bænkpres, og også lidt closegrib bænk med forced og der var bare forced hele tiden, i alle øvelser :superman: :4thumbup: ... den "stærke" af dem tog vilde 3 x 140 med alle 3 forced i decline bænkpres...

Måtte stramme mig så meget an for ikke at kommentere dem, men havde ikke tiden, eller lysten, for de skulle have hele talen, helt fra bunden, men hold da kæft et show.. :nonono::crazy::laugh:

Tror godt jeg ved hvem de er. jeg har set dem lave det der før en del gange. Der er ikke ret mange der går ind og tager 50`erne, og forsøge at reppe dem incline, samtidig med at de ligner en avarage school boy.

simpelthen så dumt. Hvis det er dem jeg tror, så kunne han dårlig få de 50`ere op i udgangs position, og selv med en makker der kæmpede for livet, så var det lige før at han ik fik møget op

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Hey hep - lige en bette update - har været syg i en uges tid og etfer sidste træning der i iøvrigt ikke blev logget - brokkede delten sig en del så jeg tænkte at 2-3 pas af femrepperne var ok at være nået igennem hst'en når nu jeg lige var startet op, men blev så syg efter en uges pause. Så der er vel gået en 14-16 dage nu. Starter op igen idag, eller imorgen og så er der bare fuld gas.

Det fede er at jeg har fået spillet en masse guitar hero 2 - og det er jo aldrig skidt... :wub: Starter iøvrigt op idag med finaler i en konkurrence jeg er med i hvor at præmien er guitar hero 3 og shirts .... fee stil!!! Fret on!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share