Farmers hideout.


Kauf
 Share

Recommended Posts

Haha fuck det er fedt. Og usandsynlig god form, Nico!

:blush::blush:

En fornøjelse at stå til rådighed for så tørstige gutter :cool:

Mange tak - og fornøjelsen var helt på vores side.

På vejen hjem nåede vi at lave så meget ballade, at jeg ikke kan skrive det offentligt af risiko for sagsanlæg. Det sluttede med at jeg lå i ske med en dør til et solarium og ikke kunne rejse mig igen.. til gengæld håber jeg ikke, at cyklisten havde alt for meget asfalteksem dagen efter... :blush:

Hvilke typer skader får de? Overbelastning af knæ og ligende pga. patrulje/oppakning?

Der er mange forskellige typer. Jeg vil ikke liste skaderne her, men forestil dig, at du går rundt med 45% af din kropsvægt på ryggen på hver patrulje. Dette foregår igennem pløjemarker, krydsende over åer etc. alting i al slags vejr.

Dette kan føre til en del akutte skader, såsom ankelforvridninger, forvridning i knæ, knæk i ryg etc.

Dertil er der selvfølgelig mange, mange overbelastningsskader, som kommer snigende i løbet af udsendelsen, især pga. den høje vægt og terrænnet, men også pga. den træningstilstand, som nogle soldater er i. Det er ikke alle, der er lige godt gearet til det hårde arbejde og de der ikke har gjort deres hjemmearbejde, de får sig godt nok nogle tæsk dernede.

Link to comment
Share on other sites

Denne uge har været umulig.

Mandag faldt jeg i søvn kl. 17 og boksede rundt på sofaen indtil jeg gik i seng.

Tirsdag: begravelse af nært familiemedlem.

Onsdag: 13 timers arbejdsdag.

Torsdag: SKOD WSB

Fredag: Afklimatisering.

- Hver nat, pånær mandag, er jeg gået i seng omkring kl. 00.30, den lille er vågnet kl. 01.00 og har enten grædt i en time-1.5 time, eller grædt i 30 min., bøvset og brækket sig ud i vores og sin egen seng. Alt i alt er det blevet til ca. 4-5 timers søvn hver nat. Det fungerer jeg sgu' ikke optimalt på.

Derudover har vi to lejligheder, som vi har haft til salg i et stykke tid. Vi er nu startet agressivt på at prøve at sælge dem, da vi har fundet et andet sted, vi gerne vil bo, men andelsmarkedet står stille.. Det sutter BALLS!

Så til alle interesserede:

1) Fed Andelslejlighed i Nordvest: 111 kvm., 3. sal, 505.000 kr. i andel, 5800 i leje. Al isolering, tag, ovenlys vinduer er netop blevet skiftet i maj i anledning af tagprojekt. Øverst oppe og fuldstændig stille. Stort badeværelse Pissefed New Yorker lejlighed.

2) 65 kvm. Andelslejlighed lige ved Nørrebro station, 65 kvm., Stuen, 500.000 i andel, 2900 i leje (inkl. varme). Brændeovn, bad, franske døre. Denne er dog først til salg udenfor extern venteliste om 3 uger, men smid endelig PM.

Hvis du selv leder, eller kender nogen, der gør, så smid endelig PM, så udveksler vi nogle tlf. numre.

I den næste tid, vil min hverdag gå med at få gjort mine sidste ting klar indtil vores tur, få passet min familie, solgt lejlighederne (forhåbentlig) og min træning (I prioriteret rækkefølge).

Link to comment
Share on other sites

Torsdagstræning:

Ugen havde været lort... Min mave var fucked up. Når min mave ikke fungere, kan jeg ikke stabilisere min lænd eller få ordentlig tænding til min ryg. Hvilket giver fin mening, det er bare nederen :dry: Jeg ankom kl. 21.20 og blev mindet om, at lukketiderne jo er lavet om fra kl. 23 til 22... kun 40 min. - Igang uden opvarmning.

Skod WS4SB, UGE 3, DAG 1, MAX EFFORT UPPER BODY.

Bænkpres:

12x60 kg.

5x80 kg.

5x90 kg.

5x95 kg.

5x100 kg.

5x105 kg.

5x110 kg. - min spotter var liiige hurtig nok til at sætte fingre på den sidste gentagelse.. ingen tvivl om, at den var kommet op alligevel, jeg skulle bare have kæmpet lidt mere...

- Godt tilfreds :bigsmile:

DB Incline Bænk:

15x32/32 kg.

13x32/32 kg. - for kort pause.

14x32/32 kg. - fail på 15'eren.

BB Rows:

10x80 kg.

10x80 kg.

10x80 kg.

- ingen tænding whatsoever...

Superset m.

Seated DB "Power Cleans"

12x14/14 kg.

12x14/14 kg.

12x14/14 kg.

Shrugs i Hammerstrength Plateloaded Shrug MACHIIIIINE!!!11!!:

15x80 kg.

15x120 kg.

15x120 kg.

- et enkelt sæt curls, men nåede ikke mere.

Udover bænken, var gav denne træning på ingen måde nogen form for SATISSSFACTIIOOONNNN!!! :unhappy:

Link to comment
Share on other sites

Fredag:

Afklimatisering!

Op kl. 06.00 efter at være presset på søvnen af den lille.

Kort morgenmad og på med regntøjet. I det jeg lukkede min regnjakke, kom den autoimmune respons fra min tarm:

Regntøj = Væmmeligt.

Min mave vred sig om sig selv i tanken om den kommende træning og protesterede, ved at forråde mig og tvinge mig til at flå det hele af og spurte ud på lokummet - WOOOSHH!!!!!! ÆRK, ØRK, URK!!!! :crazy: :crazy:

Efter denne lille demonstration fra mit indre, tvang jeg, stadigt koldsvedende, min regnsuit på igen.

Op på cyklen og ud til kasernen, hvor jeg teamede op med min buddy til indendørs afklimatiseringstræning i kortere tid, men i højere tempi.

Vi lavede følgende forhindringsbane:

1) Dobbelthop over plint fra side til side, stå på midten hver gang. - 10 stk.

2) Stående rotation, fra side til side, m. 25 kg. sandsæk - 10 stk.

3) "Måtteflip" - de store sammenrullede gymnastikmåtter, som man kender fra folkeren, blev bundet sammen og skulle flippes som traktordæk - 10 stk.

4) Agressiv plankehop - stå i plankeposition og hop ud til bred position med arme og ben, hop tilbage - 10 stk.

5) Dynamisk sideplanke med ben og armløft - 10 stk. på hver side.

6) Spurt m. høje knæløft på stor grøn madras - 50 stk. benløft.

7) Løb fra kegle til kegle i spurt; afstand 20 m. - 4 stk.

8) Horisontale kropshævninger i reb med ben eleveret - 10 stk.

9) Kropshævninger på taburetter med ben eleveret - 10 stk.

10) Lig med maven mod jorden med ben på bold og strakte arme, løft skiftesvis armene og hold balancen.- 10 stk.

-og så var det ellers bare igennem så hurtigt som muligt.

Jeg havde denne gang taget en ekstra t-shirt og nye gummihandsker med, så alt i alt var tøjet som følger:

sko, strømper, løbetights, løbebukser, slim-t-shirt, bomulds t-shirt, bomulds højhalset trøje, regnbukser, regnjakke, 3 par gummihandsker udenpå hinanden.

Det var min makkers første afklimatiseringstræning, så han led lidt på de sidste 2 runder. Vi kørte som makkere og min ypperste opgave var at hive ham igennem den sidste runde, da han begyndte at svimle og bimle lidt rundt.

Det blev modbydeligt varmt i løbet af de 25 min., vi kørte på og jeg var lang tid om at køle ned bagefter, mens vi stadig beholdt regntøjet på. Ok omgang, hvorefter jeg havde det fantastisk i kroppen resten af dagen :bigsmile: :bigsmile:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet_26102014

Hey Kauf,

Skimtede lige din log.

Jeg kan se du drager syd på? Det bliver tiltrængt af få en fys herned.

Fed afklimatiserings træning :wink:. Det skal du nok blive glad for!

Lasse,

Link to comment
Share on other sites

Hey Kauf,

Skimtede lige din log.

Jeg kan se du drager syd på? Det bliver tiltrængt af få en fys herned.

Fed afklimatiserings træning :wink:. Det skal du nok blive glad for!

Lasse,

Hej Champ!

Det kan du tro, at jeg gør.

Hvis du kigger lidt bagud i loggen, kan du se, at jeg har været sydpå to gange før og har fundet en del gode grunde til at få fysser ned i det varme.

Denne gang er der bare den lille krølle på det, at jeg har to fysioterapeuter mere med :woot: Vi efterlader den ene dernede i en lidt længere periode som støtte.

Hvor ligger du? Måske vi støder ind i hinanden?

Link to comment
Share on other sites

Lørdag: Afklimatisering dag 4

Brændehugning!

Ja, jeg ved det.. Det er ikke den vildeste træning, men det var hvad jeg kunne kombinere med en arbejdsdag hos forældrene :smile:

Iført det sædvanlige gear m. dobbelt T-shirt og lang bluse, bukser etc. fik jeg iført mig dobbelt arbejdshandsker, hvoraf det ydre var coated med kraftig gummi. Derefter regntøj på og hætten snøret godt til.

Huggeblokken blev placeret midt i eftermiddagssolen og så var det bare at gå igang.

Efter 15 min. kunne jeg mærke, at mine bukser var gennemblødte, så selvom kondien ikke var presset, fik jeg da nogle hug på termostaten.

Jeg huggede alt hvad jeg kunne i ca. 1,5 times tid og det blev vaaarmt...

I dag ville kroppen bare ikke høre efter. Det var ubehageligt fra start til slut. Kvalme og ubehag hele vejen igennem. Det var som om jeg var dehydreret allerede fra starten :gal:

Jeg ved sgu' ikke, om jeg ellers ville kalde det træning, men set i lyset af, at kroppen skal vende sig til varmen, kan det sagtens gå i denne kategori.

Jeg kunne som sædvanlig vride alt mit tøj, yderst som inderst efter endt aktivitet.

Nammenamme!! :wub: :wub:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet_26102014
Hej Champ!

Det kan du tro, at jeg gør.

Hvis du kigger lidt bagud i loggen, kan du se, at jeg har været sydpå to gange før og har fundet en del gode grunde til at få fysser ned i det varme.

Denne gang er der bare den lille krølle på det, at jeg har to fysioterapeuter mere med :woot: Vi efterlader den ene dernede i en lidt længere periode som støtte.

Hvor ligger du? Måske vi støder ind i hinanden?

Ja det kunne jeg se. Hvornår var du afsted?

Det tror jeg er en rigtig god ide, men det var vel også den konklussion i kunne drage efter jeres tidligere besøg. Mange døjer jo med overbelastningsskader.

Jeg husker ikke hvor mange procent af C-COY, hold 6 der var nedkæmpet med skader i slutningen af holdet - men tallene var skræmmende.

Jeg er for tiden hjemme på orlov, men jeg ligger i Armadillo.

Det kunne meget vel tænkes, du skal ihvertfald være velkommen til at ligge vejen forbi MP lerhytten i ARM til en feltration :wink:

Link to comment
Share on other sites

Ja det kunne jeg se. Hvornår var du afsted?

Det tror jeg er en rigtig god ide, men det var vel også den konklussion i kunne drage efter jeres tidligere besøg. Mange døjer jo med overbelastningsskader.

Jeg husker ikke hvor mange procent af C-COY, hold 6 der var nedkæmpet med skader i slutningen af holdet - men tallene var skræmmende.

Jeg er for tiden hjemme på orlov, men jeg ligger i Armadillo.

Det kunne meget vel tænkes, du skal ihvertfald være velkommen til at ligge vejen forbi MP lerhytten i ARM til en feltration :wink:

Hey kriger!

Jeg ved det med hold 6. Det er vores arbejdsgruppe, som står for at have genereret de tal. Det er mig, som har undersøgt dem alle under vores besøg :wink:

Jeg var ved hold 6 i Januar, kort før hjemsending, og hold 7 i Marts, ca. 1.5 mdr. efter udsending.

Jeg så i din log, at du er hjemme på leave - velkommen hjem!!

Om jeg når forbi Armadillo denne gang, skal være usagt. Jeg er desværre kun nede på kort visit. Vi vurderer situationen, når vi kommer derned, om hele gruppen kommer forbi, eller om det bliver en mand, der kommer ud til jer senere. Det hele afhænger af hvordan missionerne etc. tager sig ud, mens vi er der.

Hvis vi når forbi Armadillo kan vi jo tage et træningspas og afslutte med en feltration - alt andet end den engelske :wink:

Jeg smider dig sgu' lige en PM, hvis du er kommet hjem nu, er det jo lige før, at vi skal følges derned.

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Granit er det ikke helt endnu. De frække billeder i regntøj er taget efter min dag 2 afklimatisering. Jeg drak 1/2 liter vand undervejs og vejede stadig 1 kg. mindre, da jeg kom hjem :gal: Det fesne ovenlys i vores opgang var meget givende i forhold til poseringsbilleder :blush:

Edit: Det er godt nok første gang, at jeg poserer i regntøj.. det er en smule kinky på den frække måde :laugh: :laugh:

Hvordan træner du dine mavemuskler så lige??

Jeg har hørt at der er nogle øvelser i bogen "6 gay ab exercises for a straight 6-pack"... :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hvordan træner du dine mavemuskler så lige??

Jeg har hørt at der er nogle øvelser i bogen "6 gay ab exercises for a straight 6-pack"... :tongue:

Hele hemmeligheden er disciplin, disciplin og mere disciplin. Slå gerne dine mavemuskler et par gange om dagen, så de lærer at rette ind i geled. På den måde, tør dine mavemuskler ikke andet end at ligge lige og derved får du en flot mave. Måske jeg skulle skrive en bog: "Discipliner din mave til lige mavemuskler".. ja, det tror jeg, at jeg vil gøre... :tongue:

Idag stod den på afklimatiseringstræning.. Det var varmt og klamt. Jeg når ikke at logge det idag, så det bliver senere.

Egentlig vil jeg bare flashe en artikel i vores fagblad, Fysioterapeuten. Så kan de nysgerrige se, hvad det er vi laver i Afghanistan.

God læselyst: Side 26-30.

Link to comment
Share on other sites

Hele hemmeligheden er disciplin, disciplin og mere disciplin. Slå gerne dine mavemuskler et par gange om dagen, så de lærer at rette ind i geled. På den måde, tør dine mavemuskler ikke andet end at ligge lige og derved får du en flot mave. Måske jeg skulle skrive en bog: "Discipliner din mave til lige mavemuskler".. ja, det tror jeg, at jeg vil gøre... :tongue:

Er det før, efter eller mens jeg har saunabæltet på jeg skal slå??

Iøvrigt sejt at du kører saunabælte- taktik fullbody! Det skal du nok blive ripped ved!!

Link to comment
Share on other sites

Er det før, efter eller mens jeg har saunabæltet på jeg skal slå??

Iøvrigt sejt at du kører saunabælte- taktik fullbody! Det skal du nok blive ripped ved!!

Det bedste er at slå dig MED saunabæltet, hvilket forøvrigt også den eneste rigtige måde, at bruge et saunabælte på.

Hvis du inderligt insisterer på at bruge saunabæltet pga. varmen, vil jeg anbefale dig, at vikle det omkring dine fødder når du sover. Derved vil det trække en masse oxidanter ud igennem dit sved. Du skal ikke blive bange, hvis dit saunabælte er helt brunt, når du vågner. Dette er blot affaldsstoffer, som du har svedt ud igennem porerne på dine beskidte tæer. Det er forresten også en god ide' at barbere fødderne under denne proces, så sveden lettere kan komme ud.

Saunabelt-fullbody-tactics kan absolut rekommenderes. Jeg vil dog ikke anbefale, at gøre noget af det jeg gør, da det er meget væmmeligt og aldeles ubehageligt - selv for en stærk fyr som dig, der laver shrugpress m. 200 kg. pr. skulder :wink:

Jeg gætter på, at du ikke har hørt mere omkring pilot projektet, siden vi snakkede sammen sidst? Næste gang du kommer derover, skal du simpelthen få Britt til at køre jer ud for enden af startbanen :4jumpy: :4jumpy: :4jumpy:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Siden sidst kan jeg logge en gang afklimatiseringstræning og en gang WSB.

Afklimatiseringen bestod et par cirkler m. følgende Cirkeltræning uden pause:

Dækflip - 20 stk. - Dækket var fyldt med vand og i forvejen godt tungt.

Forhammerpounding til dæk - 20 stk.

250 m. Farmerrun m. 20/25 kg. i hver hånd.

Stående "Row" Dæktræk m. 7 m. reb, monteret i stort dæk henover grønsværen - 21 m.

Dækslæb - m. samme reb, over den ene skulder og trak dækket henover græsset - den var hård. - 21 m.

25 armstrækkere m. eleverede ben.

1 arms pres m. halv telefonpæl - 10 stk. på hver side

10 stk. rotationskast m. halv telefonpæl fra side til side.

5 stk. kropshævninger.

15 stk. Zerchersquat m. halv telefonpæl

Altsammen i solen. Mit hoved var ved at sprænges til sidst af varme, jeg klaskede sammen og manglede vaaaaaand!!!

WSB'en blev kun udført halvt pga. tid:

HOP på trappe:

8x5xBW 90 cm. i højden, 120 i bredden.

2x5xBW 100 cm. i højden, 120 i bredden.

Lunge, FFE.

1x8/8x24/24 kg. KB i fronsquatposition.

2x8/8x32/32 kg. KB hængende ned langs siden.

Røvtravlt med forberedelserne... Ca. 5 timers søvn hver nat - alle afbrudt ca. 5-6 gange pga. ked baby. Faldt i søvn i går kl. 20 og sov til 6.30 i morges - CRASH!!!!

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

I går (lørdag) prøvede jeg, at få losset et pas WS4BS ind, men det var ikke muligt af hensyn til FedtnæsDKåås tidlige lukketider, samt arrangementer om dagen.

WS4SB'en er kommet på standby, indtil mere stabile forhold. Jeg håber at kunne genoptage den så hurtigt som muligt, da programmet passer mig fint, når tiden er til 4x centertræning om ugen.

I stedet trænede jeg i vores gård, mens den lille lå og sov i barnevognen. Efter hvert sæt gik jeg en lille tur i gården med hende i vognen for at holde hende sovende så længe som muligt :innocent:

Starttid pr. øvelse: 1 min.

BW Chins i "Fatbar" (Tørrestativ m. 6-7 cm. tyk, firkantet, overligger).

10

10

10

10

10

10

10

10

One Arm Pushup:

5/5

5/5

5/5

5/5

5/5

5/5

5/5

5/5

5/5

5/5

BW Dips i ringe:

8

8

8

8

8

Den be' efter de mange OAP's

Bodyrows m. eleverede fødder - hovedet nedad:

12

12

12

12

-og så vågnede den lille :smile:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Idag stod den på afklimatiseringstræning på kasernen.

Jeg stod op før tøserne og cyklede derud i et fremragende solskinsvejr :sun: :sun:

Jeg fik kørt en gang på TANITA'en for at se hvordan kropskompositionen efterhånden ser ud: 30 år, 182 cm., 88,8 kg., 14,5% fedt inden træning, efter let morgenmad og ca. 3/4 liter væske. Det var noget mere tilfredsstillende end min sidste tur på TANITA'en :blush:

Jeg nossede end del rundt i mit regntøj før jeg fik sat banen op og var klar til træning. Som en ekstra lille krølle på halen, ville jeg optage hele skidtet på video og smide det op her, samt på forsvarets hjemmeside.

Jeg satte kameraet til og kørte en runde udendørs, midt i solen. Jeg skyder på at temperaturen har været 18-20 gr. i skyggen.

Denne gang bestod beklædningen af:

Uldne strømper.

Sorte Støvler.

Løbetights.

Balkanbukser.

Nike svedtransporterende trøje.

Bomulds T-shirt.

Langærmet Bomulds Trøje m. høj hals

Fusion Løbehue med dobbeltlag om ørerne.

3 lag engangshandsker.

Sort Regntøj.

- Jeg kogte allerede INDEN jeg gik i gang med 1.ste runde... :gal:

Afklimatiseringstræning:

Traktordækflip: 20 stk.

Sledgehammer til dæk: 30 stk.

Farmerrun: 200 m.

Armstrækkere: 25 stk.

2 Bens Sidehop ind og ud af dæk: 20 stk.

Stående "Row" Træk af traktordæk: 21 m.

Fremadgående Traktordækslæb, reb over hø. skulder: 21 m.

Stående pres og kast fra hånd til hånd m. 1/2 telefonpæl (en ende i jorden): 10 stk.

Sidekast fra arm til arm . 1/2 telefonpæl (en ende i jorden): 10 stk.

ZercherSquat m. halv telefonpæl: 15 stk.

- Jeg var ved at eksplodere af varme!!!! Huen gjorde sit denne gang og gjorde træningen fuldstændig ulidelig!!!

Jeg tjekkede kameraet og så at DET IKKE HAVDE OPTAGET NOGET SOM HELST!!!!!!! :bottom::4slap::4trumpet::gal::rocketwhore:

Mine fede indpakkede fingre havde ikke ramt knappen godt nok og havde tilsydenladende ikke fået startet kameraet! :nonono:

Lidt i protest startede jeg kameraet med det samme og gik igang med 2. omgang, men måtte stoppe halvvejs igennem, da mit hoved var ved at eksplodere af varme.

Jeg må simpelthen konkludere, at jeg er ekstrem dårlig til at tilpasse mig varmen om morgenen, mens det går noget bedre om eftermiddagen.

Jeg håber på en omgang igen senere, men da Catten skal til eksamen i morgen, bliver min eneste træning resten af dagen nok noget kasten rundt med den lille :bigsmile:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Dagens første træningspas:

10 mountainclimbers + 100 m. sprint

10 mountainclimbers + 100 m. sprint

10 mountainclimbers + 100 m. sprint

10 burpees + 100 m. sprint

10 mountainclimbers + 100 m. sprint

10 burpees + 100 m. sprint

10 mountainclimbers + 100 m. sprint

10 burpees + 100 m. sprint

10 mountainclimbers + 100 m. sprint

10 burpees + 100 m. sprint

10 mountainclimbers + 150 m. sprint.

- Pausen var den tid det tog at få spytte af, få vejrtrækningen lidt ned og at gå tilbage.

Træningen foregik direkte i solen i 1800 meters højde (kunne mærkes på åndedrættet), 35 gr. i skyggen og TØR luftfugtighed.

Hell yeah!! :chopper:

Link to comment
Share on other sites

Dagens første træningspas:

10 mountainclimbers + 100 m. sprint

10 mountainclimbers + 100 m. sprint

10 mountainclimbers + 100 m. sprint

10 burpees + 100 m. sprint

10 mountainclimbers + 100 m. sprint

10 burpees + 100 m. sprint

10 mountainclimbers + 100 m. sprint

10 burpees + 100 m. sprint

10 mountainclimbers + 100 m. sprint

10 burpees + 100 m. sprint

10 mountainclimbers + 150 m. sprint.

- Pausen var den tid det tog at få spytte af, få vejrtrækningen lidt ned og at gå tilbage.

Træningen foregik direkte i solen i 1800 meters højde (kunne mærkes på åndedrættet), 35 gr. i skyggen og TØR luftfugtighed.

Hell yeah!! :chopper:

Dagens andet træningspas:

Foretaget i "My Gym" på ny lokation. Alletiders hardcore 80'er jernhule med rågummi over hele gulvet og gode 80'er + 90'er bodybuilding MASSIVE plakater på væggene. Alletiders sted :4thumbup: Det giver sgu' lige det sidste spark til testoteronen :devil:

Jeg havde forbandet IOMS i mine inderlår, samt DOMS fra træningen hjemme - nu på 4.dagen :blink: :blink:

Squat:

15x61 kg. (skæv vægt grundet lbs. skiver)

5x101 kg.

5x111 kg.

5x121 kg.

5x126 kg.

5x131 kg.

- og så var der heller ikke til mere.. prøvede lidt unilateralt, men inderlårene kommanderede NEJ!

Pullups (håndflader mod mig selv):

15

15

12

12 - håndflader pegende mod hinanden, smal fatning.

Bænk:

15x61 kg.

5x81 kg.

5x91 kg.

5x96 kg.

5x101 kg.

5x106 kg.

3 + 1 let fårced x 111 kg.

- Bænken giver mig altid problemer under disse forhold.. pudsigt.

DB Incline Bænk:

12x35/35 kg.

5x40/40 kg. - weak...

12x35/35 kg.

DB Row:

10/10x40 kg.

10/10x50 kg.

10/10x50 kg.

10/10x50 kg.

sidste to sæt supersettet m.

Seated, uden støtte, "Cleans":

12x11/11 kg.

12x11/11 kg.

- easy...

Seated DB Shoulderpress:

25x15/15 kg.

20x15/15 kg.

- prøvede med lidt 7,5 kg. måge direkte efter 2. sæt... det blev til sølle 8 reps.. der var ikke mere.

Efter træning blev det hele skyllet med med en dåse Muscletech Nutri-tech Hardcoretm.

Nu har jeg købt mig en bøtte Universal Lava tm. Det prøver jeg de næste 14 dage og ser hvad det er for noget stads. :4flex: :4flex: :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Fredag:

Idag stod den primært på rundvisning, morfar og sveeeed.

Transport fra kl. 22 og kom i seng ca. kl. 04.30. Op igen 07.45 og igang med dagens arbejde. En enkel lille morfar på omkring 45 min. efter træning.

En masse møder osv., så dagens træning blev kort, men varm og fyldt med svæææd.

Dagens træning:

Military:

12x45 kg.

12x50 kg.

10x55 kg.

10x60 kg.

8x65 kg.

6x70 kg.

Teh Delt Triad: (Seated Shoulderpress, Laterals, Fronts)

10x25/25 kg. + 12x8/8 kg + 12x6/6 kg.

10x25/25 kg. + 12x8/8 kg. + 12x6/6 kg.

10x25/25 kg. + 15x8/8 kg. + 15x6/6 kg.

Facepulls i TUFFSTUFF pulldown machine:

10x150 lbs.

10x150 lbs.

10x150 lbs.

10x150 lbs.

10x150 lbs.

10x150 lbs..

Mavebøjere i rygbøjer monstrum - god extension.

15xBW

15xBW+ 10 kg.

15xBW + 10 kg.

15xBW + 10 kg.

Splitrope Triceps Pushdown i TUFFSTUFF pulldown machine:

12x90 lbs.

12x90 lbs.

12x90 lbs.

12x90 lbs.

sidste to sæt supersettet m.

Pecdec Machiiine:

20x45 kg.

20x45 kg.

- speeed...

Træning udført indendørs!! 800 højdemeter, Temperatur: 40 grader i skyggen. OBS, OBS: Universal Lava lugter og smager som børne vitaminpiller med kraftig kunstig "jordbær" smag - Dette er IKKE en anbefaling!!

Jeg tog en dunk vand fra et depot udenfor og tog en slurk under træningen.. Vandet havde stået og kogt hele dagen i den bagende sol.. jeg manglede bare te-brevene, så havde det været perfekt... urkørkurkørk :gal: :gal:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Lørdagshede og live sauna action :gal: :gal:

Idag stod den på interval løb i solen. Jeg startede kl. 13.30, midt i solen med faktor 30 på det meste af kroppen.

Cardio:

10 mountainclimbers + 150 m. sprint.

10 burpees + 150 ml. sprint.

10 mountainclimbers + 150 m. sprint.

10 burpees + 150 ml. sprint.

10 mountainclimbers + 150 m. sprint.

10 burpees + 150 ml. sprint.

10 mountainclimbers + 150 m. sprint.

10 burpees + 150 ml. sprint.

Pausen var at gå tilbage. Pga. den voldsomme sol idag, stoppede jeg inden jeg havde lavet 10 sæt. Jeg kogte af H.. til og jeg kunne tydeligt mærke solen bide.

Derefter 10 min. afslappende spinning i hurtigt tempo. Svedte som en gal.

Dagens lille historie:

Vi spurgte om hvad temperaturen var oppe på og fik følgende svar:

Gutten vi spurgte tog sin læbepomade op af lommen og åbnede for den... den var fuldstændig smeltet. "Dette", sagde han, "Sker kun, når temperaturen ligger på omkring 45-50 grader i skyggen. :laugh: :laugh:

Så fik vi ligesom sat det på plads.

Vi skulle køre i panserbus i 2,5 time. Dvs. en kæmpe pansret container smækket op på ladet af en kæmpe pansret lastvogn. Vi smækkede 15 mand ind i den og satte aircondition til. Desværre gik det hverken værre eller bedre at generatoren til airconditionen brændte sammen efter 10 min.... Og her sad vi så... 15 mand midt i 45-50 graders varme (i skyggen, vi kørte midt i solen hele vejen) i en lufttæt kasse uden nogen chance for luft.

Det var som at sidde i en sauna. Vi sad med skudsikker vest og så videre og svedte som svin. Det dryppede bare ned fra næsen, mens vi hældte vand i hovedet.

På et tidspunkt gjorde vi holdt og vi sparkede døren op i 5 min. Den kølige brise fra varmen udenfor var velkommen... Jeg gentager: Kølig brise fra varmen udenfor... Jeesus...

Kroppen er træt, lettere hovedpine, selvom jeg har drukket og fået masser af mad og salt.

Ikke mere træning idag... bare ro til i morgen.

Link to comment
Share on other sites

Hej Niko.

Er der varmt dernede?

Kh. Simon :smile:

Hej Simon... Er du stiv? :smile:

Efter at have været her lidt, er det ikke så slemt. I går ramte vi 43 grader, så det er lige til at holde ud.

Idag var jeg ude at køre mountainbike i bar overkrop. Efter 20 min. kunne jeg godt mærke at skuldrene ikke skulle have mere :smile:

Er du ved at være rigtig, rigtig flot af al din powerwalk?

Link to comment
Share on other sites

Søndag blev en OFF-dag, da der var meget arbejde og kroppen havde brug for lidt søvn.

Som gengæld for dette udnyttede jeg chancen for at træne to gange mandag :devil:

Morgentræning:

Bænk:

20x60 kg.

10x80 kg.

2x10x90 kg.

BW Pullups:

15

15

15

12

DB Incline Press:

12/12x35 kg.

12/12x35 kg.

12/12x35 kg.

DB Rows:

15/15x90 lbs.

15/15x90 lbs.

15/15x90 lbs.

Laterals:

8/8x14 kg.

Mave i 45 gr. hældning:

15xBW+10 kg.

15xBW+10 kg.

15xBW+10 kg. - skrå fra side til side.

- Kort og hurtigt.

Aftentræning:

Kødløft:

15x110 kg.

5x130 kg.

5x150 kg.

5x160 kg.

5x190 kg.

1x210 kg.

Pullups:

15xBW

8xBW+12 kg.

8xBW+12 kg.

8xBW+12 kg.

DB Rows:

15/15x90 lbs.

15/15x90 lbs.

15/15x90 lbs.

20/20x90 lbs.

DB Flies:

15/15x17,5 kg.

15/15x22,5 kg.

15/15x25/25 kg.

Facepulls:

20x stakken

20x stakken

20x stakken

20x stakken

20x stakken + 10 kg.

DB Shrugs:

15/15x90 lbs.

- lorteøvelse, det gad jeg ikke..

BzPs DB Cørls:

10/10x18/18 kg.

15/15x16/16 kg.

15/15x16/16 kg.

Mave:

3 runder af 10 sprinter situps, 10 V-situps, 10 legraise to hipups, 10 frogcrunches.

+ 20 min. Crosstrainer.

Lækkert at få svedt lidt igennem til sidst. Jeg var færdig med at træne kl. 0030, tog mig et herligt bad og gik til køjs.

Det føltes dejligt i morges :bigsmile:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet_26102014
Kødløft:

15x110 kg.

5x130 kg.

5x150 kg.

5x160 kg.

5x190 kg.

1x210 kg.

:crazy::devil:

+ 20 min. Crosstrainer. :tongue: :4thumbup:

Hva så kriger,

Godt at se du bevæger dig ud i middags heden! Kan du mærke at din afklimatiserings træning giver dig mere overskud?

Sindsyg solid dødmandsløft! Dejligt at se du slutter et lækket trænings pas af med 20 min crosstrainer, lige for at forbrænde de sidste kalorier :wink::innocent:

Vi ses snart!

Link to comment
Share on other sites

Hva så kriger,

Godt at se du bevæger dig ud i middags heden! Kan du mærke at din afklimatiserings træning giver dig mere overskud?

Sindsyg solid dødmandsløft! Dejligt at se du slutter et lækket trænings pas af med 20 min crosstrainer, lige for at forbrænde de sidste kalorier :wink::innocent:

Vi ses snart!

Jotak, kødløften har altid været min stærke side, set i forhold til mine andre løft. Jeg har dog stået stille i et stykke tid på maxløftet, men da jeg ikke primært træner til det, kan jeg ikke tillade mig at brokke mig :wink:

@Crosstrainer :laugh: Jeg bruger det hernede til at sætte stille musik i ørerne og slappe lidt af inden sengetid. Jeg ser det lidt som "Gratis træning", da jeg til enhver tid kan stille mig op på den og svede lidt. Det er ikke svært eller hårdt på nogen måde. Det ødelægger ikke noget af min anden træning... jeg står egentlig bare og sveder og forbrænder en smule :smile:

Af hensyn til afklimatiseringstræningen synes jeg at opleve noget mere overskud i forhold til hvad jeg ellers gør i varmen. Jeg sveder lige så meget som jeg plejer, men det generer mig ikke. Jeg plejer at ligge ubrugeligt krøllet sammen i et hjørne, når det bliver for varmt, men denne gang går det fint. Sved, sved og atter sved, men ingen problemer med mentalt eller fysisk overskud. Så ja, jeg skullle mene, at jeg kan mærke en forskel :smile:

Link to comment
Share on other sites

Træning i går aftes (tirsdag):

Military:

12x50 kg.

10x55 kg.

10x60 kg.

5x65 kg.

3x70 kg.

Pushpress:

5x70 kg.

5x70 kg.

5x75 kg.

1x80 kg.

- pres har aldrig været min helt stærke side :blush:

Seated DB press:

10x22,5/22,5 kg.

10x20/20 kg.

10x18/18 kg.

10x18/18 kg.

Laterals:

8x14 kg.

10x12 kg. + 10x10 kg.

10x12 kg.

10x12 kg.

10x12 kg.

10x12 kg. + 10x10 kg.

Lying DB Triceps Extension:

12x14/14 kg.

12x14/14 kg.

12x14/14 kg.

15x14/14 kg.

15x14/14 kg.

Triceps extension m. Splitrope

15x???

20x???

20x???

20x???+10x???+15x??? - burning down the block :devil:

Norsk Excentrisk Haseøvelse:

10

10

- kom i tanke om at i morgen er sprint dag, så stoppede her.

Derudover en helvedes masse mave af diverse slags!!

20 min. Crosstrainer som nice finisher med Thomas Dybdahl i ørerne - selvfølgelig dedikeret til Colaze :tongue:

- sluttede kl. 23.30. Gik over på feltsengen og faldt i søvn med computeren på maven 15 min. inden slutningen på "Night at the museum" :blush:

PS: SimonHP: I dag var det 42 grader i skyggen :wink:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share