Farmers hideout.


Kauf
 Share

Recommended Posts

Kigger jævnligt med i din log. Som altid gale træninger du banker af..

Bliver godt med billeder.. Dine undskyldninger lyder næsten som i en anden spændende log på denne side.. Vil ikke nævne navne, men "stærkmanden" er vel meget dækkende..

Hvor længe skal du være afsted denne gang?

Junker

Link to comment
Share on other sites

Undervejs skød vi/jeg nogle billeder med selvudløser - jeg skal lige have dem smækket ned i størrelse på min egen computer, have clearet min USB-stick og så kan jeg ellers få dem postet... medmindre min mor skal bruge USB'en, eller jeg har nogle gamle billeder på mit kamera, som jeg er bange for at få slettet, så jeg ikke kan finde kablet til mit kamera og jeg derfor ikke kan finde ud af at betjene computeren og det hele så kan være ligemeget...

:4thumbup: :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Kigger jævnligt med i din log. Som altid gale træninger du banker af..

Bliver godt med billeder.. Dine undskyldninger lyder næsten som i en anden spændende log på denne side.. Vil ikke nævne navne, men "stærkmanden" er vel meget dækkende..

Hvor længe skal du være afsted denne gang?

Junker

Tak skal du have Junker!

Jeg kan se, at du også banker nogle gode træninger af engang imellem - det er fandenme bedre end bzps curls og chestmachiiiines!

Jeg bruger absolut ikke undskyldninger, sådan er det at være hårdt presset, når man bruger det samme kamera som resten af familien.

Jeg ved slet, slet ikke hvem du hentyder til??????? :tongue::crazy_pilot:

Jeg er snart på vej hjem kriger, snart på vej hjem :bigsmile:

:4thumbup: :laugh:

Hehe.. tak for dit svar på min mail... ja, oplevelserne er mange hernede.

Jeg har nu fået ordnet mit kamera, selvom det selvfølgelig var fyldt med støv, min mor havde tabt det i sin kagedej og jeg desuden næsten ikke orkede at overføre billederne... det er nemlig meget hårdt også at skulle sidde og redigere dem, når nu det er et andet program man skal sætte sig ind i og jeg skal overføre billederne fra en computer til en anden. Det var ligefør at jeg bare sagde "Fuck det hele"... men jeg havde en god dag og tog mig sammen...

Here they are :wink:

Link to comment
Share on other sites

Her er så lidt billeder fra de 20 set i går, plus et efterfølgende stemningsbillede!

Fandenme et lækkert stativ... sådan et kunne der vist godt liiiige klemmes ind i baghaven derhjemme :innocent:

post-4596-1256824601.jpg

post-4596-1256824688.jpg

post-4596-1256824715.jpg

post-4596-1256824740_thumb.jpg

post-4596-1256824913.jpg

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Efter en lang nat var kroppen godt træt... vi havde aftalt træning kl. 14.15 og vågnede på feltsengen kl. 14.30... godt omtåget fik vi revet os i tøjet og smuttede over til det lokale crossfit område.

Her var der alt hvad hjertet kunne begære af lækre ting - om folk vil kalde det crossfit eller cirkeltræning, er jeg sådan set fløjtende ligeglad med - jeg har dyrket det længe før crossfit blev et modeord :smile:

Der var skruet op for varmen i dag og godt med støv i luften.. de lokale kørte tilsydenladende ikke vand ud på vejene idag - harkharkørkørk!!!

Cirkel 1:

Sprint m. dæk i træksele.

Coretræk - eller hvad man nu vil kalde den.

Hammerstraf til dæk!

3 runder ud i en køre, alle 3 mand skiftede, når manden med sprint havde løbet frem og tilbage på en given tur i Hesco baren :cool:

- pause på et par minutter -

Cirkel 2:

Dækflip.

Stående dæktræk.

Thrusters.

5 runder ud i en køre, alle 3 mand skiftede, når manden ved Thrusters havde taget 12 gentagelser.

- pause på et par minutter -

Cirkel 3:

Hammerstraf til dæk!

Farmerrun - samme rute som sprint m. dæktræk.

Coretræk - eller hvad man nu vil vælge at kalde denne.

3 runder uden pause, alle 3 mand skiftede så snart manden med farmerrun havde løbet en tur frem og tilbage i Hesco baren :cool:

- Virkelig fed træning - godt med pres på lungerne i første cirkel - middelhård 2. cirkel og 3. cirkel gav lige det sidste. Ind i bad og ud i varmen - svedig med det samme igen :tongue:

Her er lidt blandede bolcher fra dagens træning:

post-4596-1256825677.jpg

post-4596-1256825711.jpg

post-4596-1256825758.jpg

post-4596-1256825786.jpg

post-4596-1256825804.jpg

post-4596-1256825840.jpg

post-4596-1256825872.jpg

post-4596-1256825899.jpg

post-4596-1256826144.jpg

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Du er jo ripped, dit bæst! :w00t::devil:
Fed træning og nice fysik :cool::devil:

Tak skal i have, gutter :smile:

Jeg har i de sidste par dage stået på Tanita måleren 4 gange og vægten har sagt :

2x87,7 kg./Fedt% 11,3 og 2x87,4 kg.

- alt i alt må jeg altså, med et par bukser og t-shirt veje ca. 87,5 kg. med en fedt% på 11%.

Det er slet ikke så tosset, når jeg kigger på min forudgående træning :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Fede pics!

Mange tak mr. Bartender :cool:

Det ser lidt rodet ud i opsætningen herinde og for at have alle med, blev de så små, som de gjorde.

Den fede tøs stod bare og lokkede og så er det bare at prøve og se om det lykkedes - er især godt tilfreds med det billede - den er sådan en rigtig sjover (indsæt pruttearms-smiley) :smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet_26102014

Du er modbydelig dit bæst!

Voldsomme billeder :devil:. Super fedt trænings set-up i har fået. Er det i BSN?

Man kan ikke andet end, at savne sandkassen og man glæder sig jo efterhånden helt til, at vende snuden derned igen :superman:.

87-88 kg. med BF på 11% :4thumbup:. Hr. Hakke.

Det er gået i en positiv retning siden logstart i '05, hvor din BF var 15%.

Link to comment
Share on other sites

Du er modbydelig dit bæst!

Voldsomme billeder :devil:. Super fedt trænings set-up i har fået. Er det i BSN?

Man kan ikke andet end, at savne sandkassen og man glæder sig jo efterhånden helt til, at vende snuden derned igen :superman:.

87-88 kg. med BF på 11% :4thumbup:. Hr. Hakke.

Det er gået i en positiv retning siden logstart i '05, hvor din BF var 15%.

Hehe, sjovt nok sad jeg også lige og kiggede på mine første sider den anden dag :smile:

Der er helt sikkert sket en del. Mest på workcapacity siden og en styrken har også fået et hak opad hist og her.

I Januar 08 ramte jeg en kropsvægt over 90 kg. og hamrede mine tungeste pas af sammen med AndersL, men jeg følte mig voldsomt ubevægelig efter at have gainet helt usandsynligt meget på både kropsvægt og løft på utrolig kort tid (Sheiko Beginners 2).

Der er ingen tvivl om, at der kunne være sket meget mere, hvis jeg var gået specifikt efter nogle mål, men allround er nu mere min stil :smile:

Ja, det er i BSN, der er blevet sat noget godt op - det er NK, der har fået ordnet tingene - vi rev ham rundt i dagens 2. træningspas til hans helt store fornøjelse. Fin fyr - han bliver glad, hvis du spørger ham om i skal crossfitte den af, næste gang du er hernede :shades:

Jeg er selv meget overrasket over min BF, da min middelmådige træning derhjemme har været sparsom på det sidste og jeg har tabt mig en hel del siden Marts. Til gengæld er jeg heldig og responderer utroligt godt på træning og god kost, så jeg ryger hurtigt op i styrke og kg. igen. Hvis jeg træner går det hurtigt fremad og hvis jeg ikke træner bliver jeg tynd - det kan jeg ikke tillade mig, at være rigtig utilfreds med :smile:

Link to comment
Share on other sites

Ævbæv.. dette indlæg havde jeg lige lavet og sendte uden at tage kopi.. til gengæld fuckede internetforbindelsen op.. så nu skriver jeg det lige igen :dry:

Lørdagens træning:

I dag har det været varmere og mere fugtigt end de sidste par dage. Til gengæld bliver der tilsydenladende ikke spredt vand ud for tiden, så der er støvet som bare fanden!!! Jeg hostede og harkede og spyttede, som jeg havde H1N1 - Lungerne føltes som om jeg havde røget 40 smøger i et drag og bagefter ædt en hel sæk betonstøv...forbandede ørkensand!!!

Hurtigt morgenguf:

- på vej til morgenmad -

12 OH chins.

10 dækflip med det store dæk. Et superlækkert dæk - endelig et med noget vægt i - må lige have taget et billede af det - superlækker størrelse!! :devil: :devil:

Hurtig formiddagspas:

- på vej til frokost -

12 OH chins.

10 dækflip med det store.

12 OH chins.

10 dækflip med det store.

12 OH chins.

10 dækflip med det store.

- alt superset -

Eftermiddagspas i den varme, varme, varme sol på det støvede, støvede træningsareal.

- Sammen med NK, træningsmakker og MP - Alletiders team!! :4thumbup: :4thumbup:

1. Cirkel:

Hammertæsk til dæk.

Sprint m. dæktræk.

Clean n' thruster m. 35 kg. powerbag - 10 hver gang.

Coretræk.

- 3 runder uden pause, en mand på hver station, alle skiftede, når manden med dæktræk havde sprintet fra den ene ende af Hescokomplekset og tilbage igen.

- Nasty mofo runde - hver gang powerbaggen skulle have straf, hang lungerne langt ud af halsen :gal: :gal:

2. Cirkel:-NK udgik pga. logistik og blev afløst af Teh Doctor -

Dækflip - 10, 5 (stor dæk), 10.

Stående dæktræk.

Farmerrun.

Kropshævninger, 8 hver gang.

- 3 runder uden pause, en mand på hver station, alle skiftede, når manden med Farmerrun havde løbet fra den ene ende af Hescokomplekset og tilbage igen.

- Der blev råbt på 2+ bonusrunder, men 2 mand gav op og gik ud, så alle mand stoppede.

- Ca. 10 min. pause -

I træningstativet med MP:

8 vertikale kropshævninger/træk + 12 dips + 6 OH chins + 10/10 lunges.

8 vertikale kropshævninger/træk + 12 dips + 6 OH chins + 10/10 lunges.

8 vertikale kropshævninger/træk + 12 dips + 6 OH chins + 10/10 lunges.

8 vertikale kropshævninger/træk + 12 dips + 6 OH chins + 10/10 lunges.

8 vertikale kropshævninger/træk + 12 dips + 6 OH chins + 10/10 lunges.

8 vertikale kropshævninger/træk + 12 dips + 6 OH chins + 10/10 lunges.

8 vertikale kropshævninger/træk + 12 dips + 6 OH chins + 10/10 lunges.

8 vertikale kropshævninger/træk + 12 dips + 6 OH chins + 10/10 lunges.

8 vertikale kropshævninger/træk + 12 dips + 6 OH chins + 10/10 lunges.

8 vertikale kropshævninger/træk + 12 dips + 6 OH chins + 10/10 lunges.

- Stakkels MP måtte undervejs skifte til underhåndsgreb og kip, samt at splitte de sidste chins-set - til gengæld så jeg ham stå og træne skulder i gymmet her til aften - maskine!!! :devil: :devil: :devil:

- På træningssiden en ganske god dag...

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

De er nogle maskiner de MP'ere :firebounce: :4thumbup:

Ond ond workout!

Det er de nemlig, de MP'ere :wink::shades:

Mange tak - den gav mig så svineinfluenza og kostede mig 5 dages træning - endda 2 dages træning i MyGym på vejen hjem :dry: :dry:

Fede, fede billeder min ven - selvom om det der med allround træning og ripped fysik ikke lige er mig!

Af hjertet tak, maskine!!! :devil: :devil:

Nej, du er vel gået i gang med noget Morakka workout, hvis jeg kender dig ret?

Virker din Chest-XXX-pander, som Morakka anbefaler i sin artikel på Getbig?

Du skal vel også snart tabe dig lidt, eller bulker du bare igennem i julen?

Link to comment
Share on other sites

Efter en lang omgang svineinfluenza, hvor spyttet stadigt er lidt tykt og lungerne stadig hakker lidt i det var jeg endelig klar til en omgang træning igen.

Siden jeg har misset mange gode træninger i ørkenens sand - hvilket ellers er det bedste sted i verden at give MAXXX gasSSSsss!!! - var jeg nødt til at finde noget særligt at tage mig til i dag.

Valget var egentlig faldet på en 10x10 i squat, men jeg var nødt til at svede lidt mere af mit ophobede flyverflæsk af mig og valgte derfor istedet tidens helt hotte trend:

Crossfitttssssss - så hot, at man kan spege en gris på det!

Valget faldt på en "Linda", da denne umiddelbart skulle være en besk en af slagsen.

Linda:

Ladder: 10,9,8,7,6,5,4,3,2,1

BW = 87 kg.

Dødløft: 1,5xBW = 130 kg.

Bænk: 1xBW = 87,5 kg

Clean: 3/4xBW = 65 kg.

De første to runder gik ok, men jeg blev jævnt presset over at min Clean teknik stinker langt væk af muggen, rådden, gammel lortegnu! Det kostede noget greb undervejs. Dødløften var som beregnet nem. I 8,7,6, runde måtte jeg dele bænk og Clean op i 4 eller 5 + resten.

Tid: 28,43

En helt anderledes fornøjelse, slet ikke tosset, men anderledes. Efter min mening ikke den værste WOD, som Crossfit kunne diske op med :smile:

Der er en del at hente på tilvænningen til at køre disse øvelser som cardio workout, samt at få den generelle workcapacity op at ringe. Derudover har jeg en del at lære på mit clean.

Link to comment
Share on other sites

Fin tid (jeg har ikke kastet mig ud i Linda endnu), men jeg er lige nødt til at spørge:

Powerclean eller squatclean?

Linda er så vidt jeg har forstået med squatclean ("clean" i crossfit er squatclean med mindre det eksplicit er nævnt at det er powerclean), hvilket øger nasty-faktoren betragteligt. :cool:

Men som med så mange andre wods og tvivlsspørgsmål i Crossfit, så sålænge det er veldefineret hvad du laver, så har det sin berettigelse.

Link to comment
Share on other sites

Fin tid (jeg har ikke kastet mig ud i Linda endnu), men jeg er lige nødt til at spørge:

Powerclean eller squatclean?

Linda er så vidt jeg har forstået med squatclean ("clean" i crossfit er squatclean med mindre det eksplicit er nævnt at det er powerclean), hvilket øger nasty-faktoren betragteligt. :cool:

Men som med så mange andre wods og tvivlsspørgsmål i Crossfit, så sålænge det er veldefineret hvad du laver, så har det sin berettigelse.

Takker :smile:

Jeg har ikke rigtigt noget at forholde mig til ifht. tiden, da jeg aldrig har prøvet den før.

Da jeg søgte på youtube fandt jeg dette klip:

Udfra den video gik jeg udfra, at det var powerclean. Ligeledes fandt jeg en side fra.. Californien... så vidt jeg husker, som dikterer den med powerclean.

Ingen tvivl om, at kredsløbet vil blive noget mere presset ved squatclean :gal::crazy::gal: - hvilket jeg, efter dit svar, har set udført af andre, der har lagt deres Linda ud på youtube.

Men ja, det er i bund og grund to forskellige WOD's, da det ændrer en del på faktorerne for udmattelse i den enkelte WOD :smile:

Du er modbydelig skipper.. Godt og se en omgang flue ikk slår dig ud!! Rock on!

JA, FOR HELVEDE!!!

Sådan en gang svinepest kan rende og hoppe... selvom det dog lige tog mig 5-7 dage at komme ovenpå igen :blush:

- Set i bakspejlet for idag, var den slet ikke så slem. Jeg vil nok synes det anderledes, hvis jeg havde en til at stå og skrige af mig og smide uret op i fjæset på mig konstant i løbet af idag. Næste gang må jeg prøve, at presse den under 25 min., selvom det bliver modbydeligt :devil:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Af hjertet tak, maskine!!! :devil: :devil:

Nej, du er vel gået i gang med noget Morakka workout, hvis jeg kender dig ret?

Virker din Chest-XXX-pander, som Morakka anbefaler i sin artikel på Getbig?

Du skal vel også snart tabe dig lidt, eller bulker du bare igennem i julen?

Ha ha, ja er gået i gang med singles i wristcurls mm. Moraka-style! På tide jeg skal tabe mig?? Jeg er sguda hugget i granit året rundt.... men jeg prøver for første gang nogen sinde at gaine, men det går ik' helt så godt! laugh.gif Kommer du ik' snart hjem, så vi kan lege???? savner dig. Tihi fnis *sS* lol og ;-)

Link to comment
Share on other sites

Ha ha, ja er gået i gang med singles i wristcurls mm. Moraka-style! På tide jeg skal tabe mig?? Jeg er sguda hugget i granit året rundt.... men jeg prøver for første gang nogen sinde at gaine, men det går ik' helt så godt! laugh.gif Kommer du ik' snart hjem, så vi kan lege???? savner dig. Tihi fnis *sS* lol og ;-)

:laugh: :laugh:

Jeg er da udemærket klar over, at du er smedet i stål og hakket i titanium, din spartanske kriger :devil:

Gaine :laugh: :laugh: Hvorfor? Er du gået ren BB?

Jeg ER hjemme og klar til leg!! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet_26102014

Jeg tillader mig lige, at poste to film med maskiner Mounsey!

sjR53iIeYUM

QyxTw5hn3HI

Velkommen hjem :4thumbup:

Edited by Lasseb
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share