Anders Holm's Fitness Fever...


AndersHolm
 Share

Recommended Posts

  • Replies 4.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Øv øv øv...! :mad:

Idag, fredag havde jeg fri, jeg skulle nå en masse ting, julegaver, klippes, lidt tøj lave risalamande og træne, alt sammen inden kl 15, da gæsterne kommer der. Men men men, desværre er det den eneste dag før jul jeg har tid til at købe julegaver, og det trak ud.. :dry: Så jeg var nødsaget til at springe træningen over, ret irriterende.. Har helle rik tid imorgen eller søndag.. hmpf.. Så jeg har måttet undvære bryst og triceps træningen denne gang. Har lavet lidt hævede armstrækkere og lidt dips, mellem stolene herhjemme... :laugh: Ikke optimalt..

En helt anden ting.. Jeg skulle købe et par jeans idag, men er du gal det er blevet svært at finde nogen jeg kan få mine stænger og røv i.. :dry: Hvad gør i af jer, der har +63 cm stænger..???? :hmmm:

Link to comment
Share on other sites

Øv øv øv...! :mad:

Idag, fredag havde jeg fri, jeg skulle nå en masse ting, julegaver, klippes, lidt tøj lave risalamande og træne, alt sammen inden kl 15, da gæsterne kommer der. Men men men, desværre er det den eneste dag før jul jeg har tid til at købe julegaver, og det trak ud.. :dry: Så jeg var nødsaget til at springe træningen over, ret irriterende.. Har helle rik tid imorgen eller søndag.. hmpf.. Så jeg har måttet undvære bryst og triceps træningen denne gang. Har lavet lidt hævede armstrækkere og lidt dips, mellem stolene herhjemme... :laugh: Ikke optimalt..

En helt anden ting.. Jeg skulle købe et par jeans idag, men er du gal det er blevet svært at finde nogen jeg kan få mine stænger og røv i.. :dry: Hvad gør i af jer, der har +63 cm stænger..???? :hmmm:

Levis har lavet super nice nogen med masser plads :4thumbup:

Den med træningen :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Øv øv øv...! :mad:

Idag, fredag havde jeg fri, jeg skulle nå en masse ting, julegaver, klippes, lidt tøj lave risalamande og træne, alt sammen inden kl 15, da gæsterne kommer der. Men men men, desværre er det den eneste dag før jul jeg har tid til at købe julegaver, og det trak ud.. :dry: Så jeg var nødsaget til at springe træningen over, ret irriterende.. Har helle rik tid imorgen eller søndag.. hmpf.. Så jeg har måttet undvære bryst og triceps træningen denne gang. Har lavet lidt hævede armstrækkere og lidt dips, mellem stolene herhjemme... :laugh: Ikke optimalt..

En helt anden ting.. Jeg skulle købe et par jeans idag, men er du gal det er blevet svært at finde nogen jeg kan få mine stænger og røv i.. :dry: Hvad gør i af jer, der har +63 cm stænger..???? :hmmm:

Kedeligt med træningen, men så må du jo bare give den ekstra gas næste gang du får tid. :wink:

Prøv streetwear butikker, der findes masser af virkelig FEDE bukser med lårplads som ikke er baggy. Jeg har selv haft lår i 62cm+ størrelsen i mange år og jeg sværgede til den slags butikker. Nu er jeg desværre skrumpet lidt ind, men det kommer forhåbenligt tilbage med lidt hårdt arbejde. :laugh:

...superfede billeder iøvrigt, jeg tør slet ikke tænkte på hvor ond du kommer til at se ud når du cutter! :devil:

Edited by huz
Link to comment
Share on other sites

En helt anden ting.. Jeg skulle købe et par jeans idag, men er du gal det er blevet svært at finde nogen jeg kan få mine stænger og røv i.. :dry: Hvad gør i af jer, der har +63 cm stænger..???? :hmmm:

Levis og gabba er dine venner :tongue: ... deres baggy bukser har en god plads til lårene uden det bliver hiphop stort :wink:

Link to comment
Share on other sites

Levis har lavet super nice nogen med masser plads :4thumbup:

Den med træningen :nonono:

Okay, må hellere slå et smut forbi Levis butikken næste gang, selvom jeg for det meste sværger til diesel..! :tongue:

Ja noget rigti lort med træningen.. Men jeg kunne desværre ik have gjort det meget anderledes. Stadig ret så irriteret over det..! Tror jeg vil lade det gå ud over ryg og biceps mandag! :wink: Nu skal jeg alligevel ned i centret imorgen har jeg fundet ud af, så hvis ik' tømmerdrengene fra aftenens julefrokost er for svære, kan jeg nok få presset en lille træning ind..! :bigsmile:

Kedeligt med træningen, men så må du jo bare give den ekstra gas næste gang du får tid. :wink:

Prøv streetwear butikker, der findes masser af virkelig FEDE bukser med lårplads som ikke er baggy. Jeg har selv haft lår i 62cm+ størrelsen i mange år og jeg sværgede til den slags butikker. Nu er jeg desværre skrumpet lidt ind, men det kommer forhåbenligt tilbage med lidt hårdt arbejde. :laugh:

...superfede billeder iøvrigt, jeg tør slet ikke tænkte på hvor ond du kommer til at se ud når du cutter! :devil:

Hey Huz..! Mange tak, jeg var også lige en hurtig tur forbi Quint, men havde ik rigtig tid til at prøve noget..! :dry:

Ja, jeg glæder mig også enormt til at komme igang med at cutte og sammenligne formen med i sommers..! :4thumbup: Er ved at være lidt småtræt af ik at kunne se mine abs så tydeligt mere...! HEHE..! :blush:

Levis og gabba er dine venner :tongue: ... deres baggy bukser har en god plads til lårene uden det bliver hiphop stort :wink:

Hey Tind..! Super..! :4thumbup: Tak for det..

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 19/12-05

Weekenden har været hård, for meget mad og drikke og for lidt søvn, så jeg var alt for uoplagt og træt idag..! HVilket dagens træning helt klart også bar præg af.. :dry: Trist, men det sker jo indimellem.

Jeg er ret sikker på at vægten røg over de 90 kg i weekenden. Lørdag middag stod den på 89.8 kg og der var julefrokost senere.. :4mewantfood: Glæder mig næsten allerede til :newyear: er overstået.. Tsk tsk..!

Ryg:

Chins:

1x8 @ BW + 10 kg

3x6 @ BW + 10 kg

1x6 @ BW

Ik' meget at komme efter idag..

Seated wide grip High Row:

2x10 @ 70 kg

2x10 @ 75 kg

Bent over rows:

2x10 @ 81 kg

1x10 @ 81 kg

1x10 @ 101 kg - NY rep PR

One arm DB row:

1x10 @ 36½ kg

2x10 @ 39 kg

1x10 @ 41½ kg

hyper extensions:

1x10 @ BW + 10 kg

3x10 @ BW + 15 kg

Var lidt øm i lænden, så tog lige toppen af kiloene.

Biceps:

Standing DB curl:

4x8 @ 20 kg

Standing BB curl:

1x8 @ 30 kg

1x8 @ 35 kg

1x8 @ 40 kg

1x8 @ 30 kg

Cable Hammer curl: DROPSET

2x8 @ 40 kg -> 2x8 @ 30 kg -> 2x8 @ 20 kg

Mave:

Dragonflags:

1x7 @ BW

2x6 @ BW

Crunches m. konstant bækkenkip:

3x15 @ BW

Bench Crunches (hængende med hele overkroppen udover kanten, svær at beskrive... :dry: ):

1x12 @ BW

2x12 @ BW + 5 kg

Så var det nok for idag..! Tid til at tage hjem og nyde, at jeg kunne slappe af indtil imorgen..! :bigsmile: Efter en noget rutinepræget 'jule' træning..! Hmm..

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 19/12-05

Weekenden har været hård, for meget mad og drikke og for lidt søvn, så jeg var alt for uoplagt og træt idag..! HVilket dagens træning helt klart også bar præg af.. :dry: Trist, men det sker jo indimellem.

Jeg er ret sikker på at vægten røg over de 90 kg i weekenden. Lørdag middag stod den på 89.8 kg og der var julefrokost senere.. :4mewantfood: Glæder mig næsten allerede til :newyear: er overstået.. Tsk tsk..!

Ryg:

Chins:

1x8 @ BW + 10 kg

3x6 @ BW + 10 kg

1x6 @ BW

Ik' meget at komme efter idag..

Seated wide grip High Row:

2x10 @ 70 kg

2x10 @ 75 kg

Bent over rows:

2x10 @ 81 kg

1x10 @ 81 kg

1x10 @ 101 kg - NY rep PR

One arm DB row:

1x10 @ 36½ kg

2x10 @ 39 kg

1x10 @ 41½ kg

hyper extensions:

1x10 @ BW + 10 kg

3x10 @ BW + 15 kg

Var lidt øm i lænden, så tog lige toppen af kiloene.

Biceps:

Standing DB curl:

4x8 @ 20 kg

Standing BB curl:

1x8 @ 30 kg

1x8 @ 35 kg

1x8 @ 40 kg

1x8 @ 30 kg

Cable Hammer curl: DROPSET

2x8 @ 40 kg -> 2x8 @ 30 kg -> 2x8 @ 20 kg

Mave:

Dragonflags:

1x7 @ BW

2x6 @ BW

Crunches m. konstant bækkenkip:

3x15 @ BW

Bench Crunches (hængende med hele overkroppen udover kanten, svær at beskrive... :dry: ):

1x12 @ BW

2x12 @ BW + 5 kg

Så var det nok for idag..! Tid til at tage hjem og nyde, at jeg kunne slappe af indtil imorgen..! :bigsmile: Efter en noget rutinepræget 'jule' træning..! Hmm..

Hey champ.

så du igang igen :4thumbup:

vil du allerede begynde dit cut nu? snakkede du ik om de " 90 som start cut vægt "? Pas nu på du ik mister for meget masse

Link to comment
Share on other sites

Rigtig gode billeder Anders :bigsmile: Formen er jo kanon! :wink:

Og tror jeg har sagt det før, men sir det igen - VILDE rows... !

Hej Keler..! Mange tak..! :4thumbup: Ja mine rows er blevet en del bedre. Syntes også ryggen er kommet rigtig godt med, overvejer at fokusere lidt mere på bryst i et stykke tid, da jeg syntes det er en smule bagefter..! :dry:

Hey champ.

så du igang igen :4thumbup:

vil du allerede begynde dit cut nu? snakkede du ik om de " 90 som start cut vægt "? Pas nu på du ik mister for meget masse

Hehe..! Ja så kom jeg igang igen..! hehe..! Meen energi var der ikke på træningen..! :dry:

Jeg vil i hvert fald ikke tage mere på, da jeg nødigt vil op og skulle cutte 15 kg.. Så jeg Starter så småt på lidt cardio, uden at røre for meget ved madindtaget.. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hej Keler..! Mange tak..! :4thumbup: Ja mine rows er blevet en del bedre. Syntes også ryggen er kommet rigtig godt med, overvejer at fokusere lidt mere på bryst i et stykke tid, da jeg syntes det er en smule bagefter..! :dry:

Hehe..! Ja så kom jeg igang igen..! hehe..! Meen energi var der ikke på træningen..! :dry:

Jeg vil i hvert fald ikke tage mere på, da jeg nødigt vil op og skulle cutte 15 kg.. Så jeg Starter så småt på lidt cardio, uden at røre for meget ved madindtaget.. :smile:

OKay. Troede lige du ville i gang for alvor :dry:

Hvad ligger din fm på nu?

Link to comment
Share on other sites

Øv øv øv...! :mad:

Idag, fredag havde jeg fri, jeg skulle nå en masse ting, julegaver, klippes, lidt tøj lave risalamande og træne, alt sammen inden kl 15, da gæsterne kommer der. Men men men, desværre er det den eneste dag før jul jeg har tid til at købe julegaver, og det trak ud.. :dry: Så jeg var nødsaget til at springe træningen over, ret irriterende.. Har helle rik tid imorgen eller søndag.. hmpf.. Så jeg har måttet undvære bryst og triceps træningen denne gang. Har lavet lidt hævede armstrækkere og lidt dips, mellem stolene herhjemme... :laugh: Ikke optimalt..

En helt anden ting.. Jeg skulle købe et par jeans idag, men er du gal det er blevet svært at finde nogen jeg kan få mine stænger og røv i.. :dry: Hvad gør i af jer, der har +63 cm stænger..???? :hmmm:

Hej Anders.. :xmas:

Glad for det ikke kun er mig der kunne bruge flere timer her i julen :w00t: og iøvrigt sikke nogle gode billeder du har fået smidt ind :4thumbup: det bliver spændene at følge din diæt og ikke mindst at se dig til DM 2006.. Held & Lykke

KnuzZer Lone

Link to comment
Share on other sites

Hej Anders.. :xmas:

Glad for det ikke kun er mig der kunne bruge flere timer her i julen :w00t: og iøvrigt sikke nogle gode billeder du har fået smidt ind :4thumbup: det bliver spændene at følge din diæt og ikke mindst at se dig til DM 2006.. Held & Lykke

KnuzZer Lone

Hey Lone..! :bigsmile:

Ja, og julen varer jo indtil påske.. :blink: overlever jeg ikke... :wink:

Og mange tak, jeg glæder mig også meget til at komme igang! :4thumbup:

Knuser..! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hey Lone..! :bigsmile:

Ja, og julen varer jo indtil påske.. :blink: overlever jeg ikke... :wink:

Og mange tak, jeg glæder mig også meget til at komme igang! :4thumbup:

Knuser..! :smile:

Heller ikke mig :blink: måske man skulle flytte til de varme lande :sun: så er det heller ikke så mørkt og trist i vejret :w00t:

KnuzZer Lone

Link to comment
Share on other sites

Heller ikke mig :blink: måske man skulle flytte til de varme lande :sun: så er det heller ikke så mørkt og trist i vejret :w00t:

KnuzZer Lone

Jeg har faktisk overvejet om ikke jeg ville passe bedre ind et sted hvor temperaturen sjældent kommer under 20 grader celsius.. :cold:

Der er ingen grund til det skal være koldt og snevejr, så længe der alligevel ikke er bjerge at stå på ski/snowboard på.. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share