Anders Holm's Fitness Fever...


AndersHolm
 Share

Recommended Posts

Diæt opdatering, efter 3 uger:

Det var så de første 3 uger. I sidste uge var jeg syg fra tirsdag-lørdag.. Så helt godt har det ikke været, da jeg ikke har trænet som jeg skal. Jeg har forsøgt at holde indtaget på omkring 3000 kcal alligevel, men min sygdom har uden tvivl drevet gæk med min forbrænding.

Morgenvægt: 87.6 kg. = -0.3 kg ( i alt -2.8 kg ).

Ikke helt det som det skulle være, men det må skyldes sygdommen... Nu er jeg helt ovenpå igen og ser frem til en fuld træningsuge! :superman:

Edited by Anders_L_Holm
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Diæt opdatering, efter 3 uger:

Det var så de første 3 uger. I sidste uge var jeg syg fra tirsdag-lørdag.. Så helt godt har det ikke været, da jeg ikke har trænet som jeg skal. Jeg har forsøgt at holde indtaget på omkring 3000 kcal alligevel, men min sygdom har uden tvivl drevet gæk med min forbrænding.

Morgenvægt: 87.6 kg. = -0.3 kg ( i alt -2.8 kg ).

Ikke helt det som det skulle være, men det må skyldes sygdommen... Nu er jeg helt ovenpå igen og ser frem til en fuld træningsuge! :superman:

Ikke helt som det skulle være? Hvad var det forventede vægttab da?

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Diæt opdatering, efter 3 uger:

Det var så de første 3 uger. I sidste uge var jeg syg fra tirsdag-lørdag.. Så helt godt har det ikke været, da jeg ikke har trænet som jeg skal. Jeg har forsøgt at holde indtaget på omkring 3000 kcal alligevel, men min sygdom har uden tvivl drevet gæk med min forbrænding.

Morgenvægt: 87.6 kg. = -0.3 kg ( i alt -2.8 kg ).

Ikke helt det som det skulle være, men det må skyldes sygdommen... Nu er jeg helt ovenpå igen og ser frem til en fuld træningsuge! :superman:

Ser da fint ud mester!

Link to comment
Share on other sites

Da' Champ (Saint Pauli):

Det var nu mest også en konstatering af, at jeg ikke ramte det ½ kg.. Som ikke andet.. Ved godt jeg ik kan ramme det præcist hver gang.. :smile:

CJ800000000000000000000000:

Jo tak mester..! Ser frem til fællesbrænderi imorgen.! :superman:

Den jordomrejsende Baron von Sved:

Mange tak der champ..! Ja jeg ved det godt, men det var som egentlig også bare en konstatering..! :smile:

Store lee'e reppene MASS:

Thanks buddy...! :4thumbup: Ja, håber også på et ondt slutprodukt..! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 24/4-2006

SÅ er champen tilbage på fuld damp..! :superman: Efter en fin dag i skolen, men fremlæggelse af projekt, så jeg frem til at starte en ny træningsuge med manér..! Jeg har byttet rundt på Ryg/Biceps og Bryst/Triceps i denne uge, fordi den står på fællesbrænder med Hr. Kamp og CJ aka. Gøg og Gokke.. ( :laugh: ) imorgen... :superman:

Humøret og energien var i top idag..! :4thumbup:

Bryst:

DB Benchpress:

1x15 @ 22 kg

1x12 @ 30 kg

3x12 @ 36½ kg

1x9 @ 36½ kg :crazy:

1x10 @ 36½ kg

Fin power idag..! Brugte lidt tid på at bikse med extra vægt, men det lykkedes ik rigtigt.. :dry:

Low Incline DB Bench Press:

3x10 @ 34 kg

2x12 @ 30 kg

Decline DB Bench Press:

1x10 @ 28 kg

2x10 @ 30 kg

1x9 @ 30 kg

Standing cable flyes:

1x12 @ 35 kg

4x10 @ 40 kg

1x12 @ 35 kg

Wuaa.. Udsolgt..! :crazy:

Triceps:

Dips:

1x12 @ BW + 10 kg

2x10 @ BW + 20 kg

1x12 @ BW + 10 kg

1x13 @ BW

French press:

4x10 @ 38 kg

Cable one arm triceps extension, Jay Cutler style:

2x10 @ 25 kg

2x10 @ 27½ kg

Lækker træning idag :4thumbup: Vejret er så godt udenfor, så istedet for at rende rundt på løbebåndet, tog jeg tasken på ryggen, cyklen i hånden, og tog min powerwalk hjem.

Powerwalk:

2.5 km in Hurtigt.. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Da' Champ (Saint Pauli):

Det var nu mest også en konstatering af, at jeg ikke ramte det ½ kg.. Som ikke andet.. Ved godt jeg ik kan ramme det præcist hver gang.. :smile:

Nu skal du jo også regne med, at der i diætens start kommer en reducering i dine glykogen depoter, med væsketab til følge. Derfor kan du ikke helt regne med vægten her de første 2 uger. Tror faktisk du ligger en del tættere på de 500g kropsfedt end du går og regner med. :smile:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

...den står på fællesbrænder med Hr. Kamp og CJ aka. Gøg og Gokke.. ( ) imorgen...

:laugh: And that makes you, what? Dopey?? :tongue: Aargh, det blir fee' i morgen! Tror heldigvis jeg er sluppet billigt med det sygdomshalløj - og bare rolig, jeg er der til tiden i morgen, har fået byttet de sidste par timer af min vagt! :4thumbup: Så ka jeg oss lige nå at skaf'!

Ses, champ!

P.S: Det ser godt ud med diæten... det blir jo så leee! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Saint Pauli:

Det kan der jo være noget om..! :smile:

:laugh: And that makes you, what? Dopey?? :tongue: Aargh, det blir fee' i morgen! Tror heldigvis jeg er sluppet billigt med det sygdomshalløj - og bare rolig, jeg er der til tiden i morgen, har fået byttet de sidste par timer af min vagt! :4thumbup: Så ka jeg oss lige nå at skaf'!

Ses, champ!

P.S: Det ser godt ud med diæten... det blir jo så leee! :superman:

Hey.. Det er ik tilladt at give gengæld i min log..! :tongue:

Det lyder godt mistro! Så skal den have gas da..! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Heyza du :smile:

Ville sende dig en PM vedrørende på lørdag, men din inbox er fyldt og så kan jeg ikke sende den til dig :nonono:

Har sendt den til CJ & S.Kamp - så evt lige få den fra dem :smile:

Knuz B.

Hey BB.. :smile:

Ups.. :4slap: hehe.. Der skulle nu være plads til din fine besked i min indbakke..! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 25/4-2006

Cardio-delen:

Så blev det tid til dagens konditionstræning. Vejret er fint, bortset fra lidt skyer solen ikke kan brænde igennem. Men det skulle ikke holde mig fra en tur i det blå. Lidt en skam jeg ikke havde kamera med, som Big M har. Da det viste sig, at cirkus Arena er i byen, og min tur gik forbi der hvor de holder til. Det ser heller ikke ud som om Dronningen er i byen for tiden, da jeg var forbi slottet.

Powerwalk:

3.85 km in 35 min. @ Århus C / Frederiksbjerg.

En lækker tur idag med dejligt vejr. I aften står den på fælles træning med Kamp og CJ..!

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 25/4-2006

Så blev det aftenstid.. Og dermed og tid til en fælles træning med CJ og Kamp i Olympic.. Desværre røg CJ på Ben træning og Hr. kamp og jeg på ryg/guns.. Men det betød nu ikke, at der ikke var tid til at kæwe den lidt indimellem..! :tongue:

Fik også lige hurtigt hilst på Mr. J. Bravo der fyrede godt og grundigt op under pattøjet i aften.. :smile:

Ryg:

Chins:

4x10 @ BW

1x8 @ BW

Seated Cable High row bredt neutralt greb:

2x10 @ 80 kg

2x10 @ 90 kg

Det er godtnok et ubarmhjerteligt træk-tårn der er, i forhold til det fine et med polstrede puder jeg er vant til :tongue: , + man skal lige passe lidt ekstra på goderne..! :laugh:

T-Bar rows: :wub:

1x10 @ 50 lbs.

3x10 @ 65 lbs.

Fedtede lidt rundt med vægtene, for at finde ud af hvor meget var passende.. men da vi kom igang gik det flyvende da..! :superman:

One arm bend over DB row:

1x10 @ 37 kg

1x10 @ 42 kg

3x10 @ 47 kg

:devil: Lækkert med lidt størrere DBs.. Var lige ovre og hive i 67eren.. men det kunne jeg vist godt glemme aaaaalt om.. :laugh:

Hyperextensions:

2x10 @ BW

Hyperextensions (45 degree):

3x10 @ BW + 20 kg

Biceps:

Standing barbell curls:

1x10 @ 25 kg + stang.

3x10 @ 30 kg + stang.

1x8 @ 35 kg + stang.

Incline DB hammercurls:

3x10 @ 14½ kg

1x8 @ 17 kg

Standing Cable cross curls:

2x10 @ 7 blokke

2x10 @ 6 blokke

1x12 @ 5 blokke

Sådan.. nichts weider..! En rigtig god omgang rug og gaaanz i kælderen sammen med drengene..! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 26/4-2006

Cardio-delen:

Jeg møder jo sent her om onsdagen, så der var lige en mulighed for en gang morgen cardio.. :smile: Og denne gang fik jeg slæbt kameraet med...

Powerwalk:

3.85 km in 35 min. @ Århus C / Frederiksbjerg.

post-6265-1146040213_thumb.jpg

Var lige forbi slottet igen... :smile:

post-6265-1146040284_thumb.jpg

Et fint hus, der ligger lige ved strandvejen...

post-6265-1146040295_thumb.jpg

Øv..! Cirkus Arena havde åbenbart pakket sammen over natten og kørt..! Havde eller håbet på et billede af en elefant..! :tongue:

Edited by Anders_L_Holm
Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 26/4-2006

Cardio-delen:

Jeg møder jo sent her om onsdagen, så der var lige en mulighed for en gang morgen cardio.. :smile: Og denne gang fik jeg slæbt kameraet med...

Powerwalk:

3.85 km in 35 min. @ Århus C / Frederiksbjerg.

post-6265-1146040213_thumb.jpg

Var lige forbi slottet igen... :smile:

post-6265-1146040284_thumb.jpg

Et fint hus, der ligger lige ved strandvejen...

post-6265-1146040295_thumb.jpg

Øv..! Cirkus Arena havde åbenbart pakket sammen over natten og kørt..! Havde eller håbet på et billede af en elefant..! :tongue:

Godt at se at jeg ikke er den eneste der praktisere lidt pics på powerwalken :superman::tongue:

Keep it up.. Vi må lave en battle om hvem der kan tage det fedeste billed... deal? :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Godt at se at jeg ikke er den eneste der praktisere lidt pics på powerwalken :superman::tongue:

Keep it up.. Vi må lave en battle om hvem der kan tage det fedeste billed... deal? :tongue:

Hehe..! Ja det er en deal.. Selvom det nu ikke er for tit jeg er ude i det blå når jeg powerwalker..! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share