Anders Holm's Fitness Fever...


AndersHolm
 Share

Recommended Posts

Mandag d. 3/4-2006

Puuuha da..! :blink: Har haft en helt igennem kanon weekend. Virkelig været sjovt. Den sidste druktur inden diætstart skulle fyres aw, og hvilken bytur. Var til en god vens 25 års fødselsdag med alle gutterne og gutinderne. Og kanel var der rigeligt af.. Men eftersom det var min sidste 'rigtige' bytur i det næste ½ år, mente de andre jo at det skulle fyres aw med manér.. Hehe.. Det indebar så, at jeg ikke husker specielt meget fra lørdag nat, efter vi tog videre i byen. :blush: Da jeg så vågnede ved 15 tiden søndag, var jeg sgu stadig beruset... :crazy: Og idag, puha.. krafthelved om ikke jeg har haft tømmermænd hele dagen... :nonono: Damn.. Nå, men planen var jo diæt start idag og den er hermed startet. Dog var der INGEN motivation for træning idag. Ville ikke få noget ud af det, og skulle stresse for at nå det. Så valgte at springe over idag, ved det godt, ikke en optimal start.. :dry:

Her til aften sad jeg så 2 timer i frisørstolen :blink: En go veninde skulle bruge mig som test.. Kææft hun var grundig. Men nu er jeg super fin.. :tongue: .

Vægt: 90.6 kg.

Dagens indtag: 2720 kcal.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hey Miss Babe..! :flowers:

1000 tak..! :4thumbup:

Ja, så gælder det bare om at finde en der vil have æren af det til den tid..! :tongue:

Jeg syntes selv læggen er fint med. Den måler vist det samme som mine gaaanz.. :smile:

Du skriver bare, så skal jeg nok komme med græsslåmaskinen :superman::tongue::wink:

Jamen hvis læg og gun følges ad, så er der jo ikke noget at komme efter -evt pics :poking::hehe:

Link to comment
Share on other sites

Du skriver bare, så skal jeg nok komme med græsslåmaskinen :superman::tongue::wink:

Jamen hvis læg og gun følges ad, så er der jo ikke noget at komme efter -evt pics :poking::hehe:

Græsslåmaskine..? :laugh: Hehe.. helt så slemt er det vist ikke.. Men jo det kunne man jo fristes til..! :innocent:

Ja, jeg skal nok se om ikke jeg kan få skudt lidt af læggen.. :smile:

Og nu du nævner pics...! Sååå :poking::wink:

Link to comment
Share on other sites

Græsslåmaskine..? :laugh: Hehe.. helt så slemt er det vist ikke.. Men jo det kunne man jo fristes til..! :innocent:

Ja, jeg skal nok se om ikke jeg kan få skudt lidt af læggen.. :smile:

Og nu du nævner pics...! Sååå :poking::wink:

Det er også bare GAZZZZZZZ -du ka ta det :tongue:

Ja ja.. ved godt jeg har lovet nogle flere pics i loggen men det er jo ikke hver dag man støder på en der har et digicam i lommen :tongue:

Forresten.. Vi vil da også gerne lige se pics af det nye haircut :4thumbup:

Edited by Miss
Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 4/4-2006

Så kom jeg igang... Idag stod den på projekt hele dagen i skolen.. Ret trættende..! De første dage her på diæten er heller ikke altid lige sjove.. Men jeg kommer da fint igennem dem..! Har alliereret mig med lidt cola light.. så det går..! :tongue: Måtte liige hive mig selv lidt i kraven da jeg kom derned, men efter jeg kom igang gik det fino..! :4thumbup:

Ryg:

Chins:

4x10 @ BW

1x9 @ BW

Seated Cable High row bredt neutralt greb:

1x10 @ 70 kg

1x10 @ 75 kg

2x10 @ 80 kg

1x10 @ 70 kg

T-Bar Barbell rows:

1x10 @ 70 kg

2x10 @ 80 kg

1x10 @ 90 kg

1x10 @ 70 kg

One arm row:

1x10 @ 37½ kg

3x10 @ 40 kg

Hyperextensions:

1x10 @ BW + 10 kg

3x10 @ BW + 20 kg

Biceps:

Standing DB curls:

1x10 @ 18 kg

3x10 @ 20 kg

DB Preacher curls:

4x10 @ 15 kg

Mave:

Dragonflags:

2x7 @ BW

1x5 @ BW

Crunches:

3x14 @ BW

Swiss ball crunches:

3x14 @ BW

Cardio:

Powerwalk:

4.1 km in 40 min.

Så kom jeg igang med cardioen også..! det skal nok blive godt, men lige nu er jeg suuuulten og skal have aftensmad..! :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Lovely pics.. Men hvorfor diæt allerede?? Du er jo ikke ligefrem fed overhovedet.. Nu har jeg ik lige fået læst hvad dine diæt planer var, men vil du gaine lidt igen senere eller hvordan ligger det, for du skal da kun cutte i 2 måneder, så det gone..

Big m

Link to comment
Share on other sites

Lovely pics.. Men hvorfor diæt allerede?? Du er jo ikke ligefrem fed overhovedet.. Nu har jeg ik lige fået læst hvad dine diæt planer var, men vil du gaine lidt igen senere eller hvordan ligger det, for du skal da kun cutte i 2 måneder, så det gone..

Big m

Anders er i go form ja, men tvivler på han kan få fedt% ned på 4-5 stykker på 2 måneder. Nok derfor han starter nu :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Anders er i go form ja, men tvivler på han kan få fedt% ned på 4-5 stykker på 2 måneder. Nok derfor han starter nu :bigsmile:

Ja men nu skal han jo huske på at vi skal stille op i AF og ikke BF, så hvis han skal helt ned i de 4 stykker, så skal han nok ik dræne sig selv særlig meget for at de finder det for "cuttet".. ihvertfald det indtryk jeg har fået fra dbff´s side...??

Link to comment
Share on other sites

Ja men nu skal han jo huske på at vi skal stille op i AF og ikke BF, så hvis han skal helt ned i de 4 stykker, så skal han nok ik dræne sig selv særlig meget for at de finder det for "cuttet".. ihvertfald det indtryk jeg har fået fra dbff´s side...??

Tja det siger de ja, men det sku tit den der er mest hakket der vinder anyway

Link to comment
Share on other sites

Hey Big M...!

Lige pt. vejer jeg 90 kg.. I sommers, efter min diæt, var jeg nede på ca. 77 kg.

Jeg vil køre min diæt med -½ kg pr. uge. dvs hvis jeg skal smide 10 kg. skal jeg starte 20 uger før konkurrence. 20 uger = 5 måneder.

Lige nu er der ca. 5½ måned til k-dag, Så jeg er startet i 'lidt' god tid ja, men hellere det, end at være for sent ude..

Og som CJ siger, jeg vil gerne ned og være rimelig cut. Det kan godt være, at DBFF skriver man ikke skal bære for tydelige præg af dræning osv.. Men personligt vil jeg gerne ned og være rimelig cååt.. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hey Big M...!

Lige pt. vejer jeg 90 kg.. I sommers, efter min diæt, var jeg nede på ca. 77 kg.

Jeg vil køre min diæt med -½ kg pr. uge. dvs hvis jeg skal smide 10 kg. skal jeg starte 20 uger før konkurrence. 20 uger = 5 måneder.

Lige nu er der ca. 5½ måned til k-dag, Så jeg er startet i 'lidt' god tid ja, men hellere det, end at være for sent ude..

Og som CJ siger, jeg vil gerne ned og være rimelig cut. Det kan godt være, at DBFF skriver man ikke skal bære for tydelige præg af dræning osv.. Men personligt vil jeg gerne ned og være rimelig cååt.. :tongue:

Lyder fornuftigt..

Og ja hellere få "skod" placering pga man er for beef eller cut end fordi man er for lille og for tyk :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hey Anders!

Nice haircut :shades: -og jeg kan godt li´du tager dig selv på røven på dine læg-poses :laugh: Pæn og symetrisk læg btw... :wink:

Godt at høre at du først og fremmest stiller dig op dpå den scene for SELV at være tilfreds -dommerne kan sgu altid komme i anden række.. -Sådan er min indstilling også! Er man selv 100% tilfreds, har man også lettere ved at håndtere et evt nederlag... :superman:

Link to comment
Share on other sites

Hey Anders!

Nice haircut :shades: -og jeg kan godt li´du tager dig selv på røven på dine læg-poses :laugh: Pæn og symetrisk læg btw... :wink:

Godt at høre at du først og fremmest stiller dig op dpå den scene for SELV at være tilfreds -dommerne kan sgu altid komme i anden række.. -Sådan er min indstilling også! Er man selv 100% tilfreds, har man også lettere ved at håndtere et evt nederlag... :superman:

Taaak misser..! :flowers:

Ja, jeg bli'r da nød til at tage lidt på mig selv, når ingen andre gør det..! :laugh:

Nemlig, jeg stiller 100% op for min egen skyld, ligesom jeg træner 100% for min egen skyld. :smile: For mig er der ingen grund til at deltage, medmindre jeg selv føler 100% for det..! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Taaak misser..! :flowers:

Ja, jeg bli'r da nød til at tage lidt på mig selv, når ingen andre gør det..! :laugh:

Nemlig, jeg stiller 100% op for min egen skyld, ligesom jeg træner 100% for min egen skyld. :smile: For mig er der ingen grund til at deltage, medmindre jeg selv føler 100% for det..! :superman:

That´s the spirit!! :4thumbup:

Du tage billed af mig

- jeg rage på dig :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Og som CJ siger, jeg vil gerne ned og være rimelig cut. Det kan godt være, at DBFF skriver man ikke skal bære for tydelige præg af dræning osv.. Men personligt vil jeg gerne ned og være rimelig cååt.. :tongue:

Der er mig bekendt endnu kun en der er blevet dømt for stor i DBFF's fitness kategori og ingen der er blevet dømt for cååt....

Tror rolig du kan give den gas med cutet. Det var tydeligvis det TLR "vandt" på for 2 år siden.

Ellers ser det MEGET fint ud med fedt%

Bliver spændene at se det endelige resultat. :cool:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Gir helt klart Saint Pauli ret!

TLR var mere end bare cut, han var kraftedme MEGA cut, man kunne jo se fibrene på hans triceps! Og han havde endda snydt oveni!

Meeen, Pauli, du var jo ikke den mest cuttede i 05, men du havde til gengæld en dræbende symmetri!

Den eneste jeg kender der blev rakket ned pga af størrelsen er jo Sune (Consciense) i 04, men han er jo også STOR!!! :crazy:

Så alt i alt skal i/du sgu bare cutte jer så langt ned, man skal virkelig langt ned før at det blir for meget!

Edited by Svedbaronen
Link to comment
Share on other sites

Saint Pauli og Svedbaronen:

Nej det var nu heller ikke fordi jeg mente atleterne ikke har været cååt.. :smile: Mener blot eghar læst på DBFF's side, at man ikke skal bære de vilde præg af en hård diæt.. Dvs. super langt nede i fedt%.

Men det er rigtigt som i siger.. TLR var super cut..

Planen er i hvert fald også bare at give den gas med diæten, og komme godt langt ned.. :superman:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 5/4-2006

Ahhh... Noget bedre med energien i dag.. Måske fordoi jeg boblede til kl. 9 imorges..? :innocent: Jeg skulle hjælpe en kammerat fra skolen med noget arrangement idag, skulle handles en masse nørd-føde (læs: chips og cola). Og syndede ikke..! :4thumbup: .. Bryst træning idag og 3 timer i instruktør rollen bagefter...

Bryst:

DB Bench Press:

1x14 @ 22 kg

1x12 @ 30 kg

1x12 @ 34 kg

3x12 @ 36½ kg

1x10 @ 34 kg

Sådan da..! Masser af skub..

Low Incline DB Bench Press:

2x10 @ 30 kg

3x10 @ 34 kg

Poweren fortsætter fint.. :superman:

Decline DB bench press:

2x10 @ 28 kg

2x10 @ 30 kg

En eller anden koger mente han skulle optage cable-cross, selvom han kunne nøjes med den ene side.. :nonono: Selvom jeg spurgte pænt gad han ikke flytte sig.. :dry: Nå, men så måtte han sgu egentlig også beholde skidtet.. jeg gik tilbage til DBs..

Incline DB flyes:

2x10 @ 22 kg

1x10 @ 24 kg

1x9 @ 26 kg :devil:

Triceps:

Dips:

2x15 @ BW

1x14 @ BW

1x15 @ BW

Pushdown:

1x10 @ 70 kg

2x10 @ 80 kg

1x8 @ 70 kg + 1x8 @ 60 kg + 1x8 @ 50 kg - Leee' :superman:

Cardio:

Powerwalk:

4.13 km in 40 mins. @ 2 degrees...

Så er den brænder vist også færdig..! Nu stod den på 3 timer på arbejdet.. og selvom jeg havde aftensmaden med, fik jeg lige diætens første cravings.. :crazy: Better get used to it..! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

[så er den brænder vist også færdig..! Nu stod den på 3 timer på arbejdet.. og selvom jeg havde aftensmaden med, fik jeg lige diætens første cravings.. :crazy: Better get used to it..! :tongue:

:laugh::laugh:

Ja, det er dejligt laaang tid på diæt - så du skal nok "get used to it"

:tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share