Anders Holm's Fitness Fever...


AndersHolm
 Share

Recommended Posts

Lørdag d. 13/1 2007

Tidligt oppe idag, så jeg kan få udrettet noget..! :smile: Har også planer for weekenden, så jeg blev nødt til at komme tidligt ned i centret til en omgang bryst, baglår og mave...

Bryst:

High Incline BB Benchpress:

1x15 @ 51 kg

1x12 @ 71 kg

1x12 @ 91 kg

1x10 @ 101 kg

1x8 @ 101 kg

2x10 @ 91 kg

:superman:

Incline DB benchpress:

5x10 @ 34 kg

DB benchpress:

3x10 @ 34 kg

2x10 @ 30 kg

Ik' meget mere tilbage da..! :blink:

Cable flyes:

1x10 @ 40 kg

3x10 @ 45 kg

1x10 @ 35 kg

Baglår:

Alle stængerne var optaget, så jeg sprang SLDL over idag..

Lying leg curl:

1x15 @ 30 kg

1x10 @ 40 kg

2x10 @ 45 kg

1x10 @ 40 kg

+ lidt mave lir...

Ryggen er ved at blive god igen, men kan dog stadig ikke lave dragon flags.. :dry: Prøver igen efter næste uge..!

Go' weekend allesamen..! :superman:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Det var så fed en kamp igår, sad og så den til langt ud på natten.. Og ja, rigtig fedt hit der blev lavet på Bush, han lå jo på alle fire bagefter og prustede og stønnede..

Kunne være unaturligt skræmmende og cool, hvis Saints gik all the way i år... :superman:

så kan der i hvert fald være snak om at NFL er en meget skæbne-agtig liga .. først Patriots ( :wub: ) efter 11. september, og så Saints efter Katrina ..

Link to comment
Share on other sites

Reggie er også en hård lille satan! - eller lille i NFL-forstand, men stadig utrolig tough!

Ja det er han sgu, når han rejser sig efter den der..! :crazy:

Det var så fed en kamp igår, sad og så den til langt ud på natten.. Og ja, rigtig fedt hit der blev lavet på Bush, han lå jo på alle fire bagefter og prustede og stønnede..

Kunne være unaturligt skræmmende og cool, hvis Saints gik all the way i år... :superman:

Var selv oppe det meste af natten, men så desværre kun det meste med at halvt øje.. :tongue: Men enhver der har prøvet at blive tacklet bare lidt i fuld udstyr, ville når de ser det der, selv ligge og puste og stønne..! :crazy:

Det kunne det helt sikkert..! Men tror Colts kan blive en stor mundfuld, især hvis Manning spiller godt..

så kan der i hvert fald være snak om at NFL er en meget skæbne-agtig liga .. først Patriots ( :wub: ) efter 11. september, og så Saints efter Katrina ..

Hehe..! Ja det er nærmest aftalt spil! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Det er faktisk ligefør at jeg tror at Saints sagtens kunne gøre det. Manning spillede egentlig udemærket i går, men syntes han virkede en anelse usikker til tider og blev så vidt jeg husker også interceptet 1-2 gange hvor det burde have været undgået(burde det jo hvergang :blush:) Så hvis de fanger ham på en dårlig dag måske :cry:

Link to comment
Share on other sites

Det er faktisk ligefør at jeg tror at Saints sagtens kunne gøre det. Manning spillede egentlig udemærket i går, men syntes han virkede en anelse usikker til tider og blev så vidt jeg husker også interceptet 1-2 gange hvor det burde have været undgået(burde det jo hvergang :blush:) Så hvis de fanger ham på en dårlig dag måske :cry:

Det kræver jo også at Manning og co. kommer forbi Patriots eller Chargers i AFC Conference kampen, og som de har spillet indtil videre, tror jeg ikke det sker ..

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 15/1 2007

Har haft en stille og rolig dag med en let gennemgang, af hvad der skal gennemgås til projekt forsvaret på onsdag. Så en ganske stille og rolig dag.. :smile:

Ryg:

Chins:

4x10 @ BW

Front pulldown:

1x10 @ 80 kg

1x10 @ 85 kg

3x10 @ 90 kg

Seated front pulldown (neutral grip):

1x10 @ 70 kg

1x10 @ 80 kg

1x10 @ 90 kg

2x10 @ 80 kg

Yates row:

1x10 @ 90 kg

1x10 @ 100 kg

1x10 @ 110 kg

1x10 @ 115 kg

1x10 @ 110 kg

Sved rigtig godt..! :superman:

Biceps:

Seated DB concentration curls:

1x10 @ 13 kg

1x10 @ 14 kg

1x10 @ 15 kg

1x10 @ 14 kg

Ez bar curls:

3x10 @ 38 kg

1x10 @ 38 kg + 1x10 @ 28 kg :devil:

Sådan, en hurtig omgang i dag på en times tid..! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Det hit på Reggie :4thumbup:

Men for helvede hvor han den knægt potentiale...Når han skærer over hele banen og sætter et helt defense af med ren speed - og alle de moves han sætter folk af med :4thumbup: Bliver sq fedt at følge ham i de næste par sæsoner hvor han nok får flere carries :smile:

Link to comment
Share on other sites

Det hit på Reggie :4thumbup:

Men for helvede hvor han den knægt potentiale...Når han skærer over hele banen og sætter et helt defense af med ren speed - og alle de moves han sætter folk af med :4thumbup: Bliver sq fedt at følge ham i de næste par sæsoner hvor han nok får flere carries :smile:

Ja det er et spitze hit..! :superman: Vildt at han rejser sig igen og er med 2 spil senere..! :w00t:

Giv knægten 2-3 år, og han er en af de bedste RB i ligaen.. Såfremt Saints formår at holde niveauet..! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Ja det er et spitze hit..! :superman: Vildt at han rejser sig igen og er med 2 spil senere..! :w00t:

Giv knægten 2-3 år, og han er en af de bedste RB i ligaen.. Såfremt Saints formår at holde niveauet..! :smile:

Præcis ! 2-3 år, så er han vild...Syntes bare han virker ufattelig lille, men det har han åbenbart været hele hans karriere jo - så det går vel nok. Og han beviser jo at han kan holde til lidt af hvert ved at komme på banen 2 spil senere efter årets hit :4thumbup:

Hvis Saints får lidt opgraderinger på defense, så tror jeg der er store ting i vente i en del år frem hos dem :smile:

Link to comment
Share on other sites

Præcis ! 2-3 år, så er han vild...Syntes bare han virker ufattelig lille, men det har han åbenbart været hele hans karriere jo - så det går vel nok. Og han beviser jo at han kan holde til lidt af hvert ved at komme på banen 2 spil senere efter årets hit :4thumbup:

Hvis Saints får lidt opgraderinger på defense, så tror jeg der er store ting i vente i en del år frem hos dem :smile:

Sean Payton virker i hvert fald som en træner der har gang i noget stort i N.O. :smile: Men de får problemer med Packers næste år, når Kaptajnen vender tilbage og kaster 50 TDs..! :wink::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Sean Payton virker i hvert fald som en træner der har gang i noget stort i N.O. :smile: Men de får problemer med Packers næste år, når Kaptajnen vender tilbage og kaster 50 TDs..! :wink::tongue:

Baaaaah, Packers har vist en del needs som skal addresseres inden de melder sig ind i kampen til noget som helst :laugh:

Jeg har derimod et godt øje til Cardinals næste år(ligesom i år :tongue:) - nu må de snart få hul på den byld og rive alle andre rundt. Det har så meget talent, det er fuldstændig ridiculous :superman:

Link to comment
Share on other sites

Baaaaah, Packers har vist en del needs som skal addresseres inden de melder sig ind i kampen til noget som helst :laugh:

Jeg har derimod et godt øje til Cardinals næste år(ligesom i år :tongue: ) - nu må de snart få hul på den byld og rive alle andre rundt. Det har så meget talent, det er fuldstændig ridiculous :superman:

Nu har jeg sagt det..! Så når kaptajnen står med Vince Lombardi banditten næste gang, må du æde dine ord! :laugh:

Cardinals siger du..? Tjaa..! Med Ken Whisenhunt på banen, så kan der måske ske noget offensivt.. Meen jeg vil nu se det før jeg tror det! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Nu har jeg sagt det..! Så når kaptajnen står med Vince Lombardi banditten næste gang, må du æde dine ord! :laugh:

Cardinals siger du..? Tjaa..! Med Ken Whisenhunt på banen, så kan der måske ske noget offensivt.. Meen jeg vil nu se det før jeg tror det! :wink:

Man skal da være mere end bare normal fan, hvis man tror på at GB vinder SB næste år :laugh:

Tror faktisk Cardinals har de største chancer for succes hvis Whisenhunt holder sig på sidelinien :tongue:

Link to comment
Share on other sites

timide252.gif

Kæft hvor er det kedeligt at læse om - vil meget heller i kalder hianden for søde :wub:

KnuZ Anita copains-9247.gif

Nej nej da - du skal bare få søde Anders til at forklare dig reglerne og vise dig nogen kampe(hvis du da ikke allerede kender hele sporten). Så bliver du total bidt og du deltager total meget i snakken :4thumbup:

Og hvis det ikke lige var noget, kan jeg da godt kalde ham for søde resten af året :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Nej nej da - du skal bare få søde Anders til at forklare dig reglerne og vise dig nogen kampe(hvis du da ikke allerede kender hele sporten). Så bliver du total bidt og du deltager total meget i snakken :4thumbup:

Og hvis det ikke lige var noget, kan jeg da godt kalde ham for søde resten af året :laugh:

Det var faktisk først da der kom et klip i loggen at jeg vidste hvad det var for en sport... det stod der jo ik noget om nogen steder :laugh:

Tror det ville være hyggeligt at se sport med Anders :wub: Men tror ik jeg får interessen af den grund, hader boldspil :innocent:

Så du må kalde Anders for søde resten af året :laugh::wub:

Link to comment
Share on other sites

Det var faktisk først da der kom et klip i loggen at jeg vidste hvad det var for en sport... det stod der jo ik noget om nogen steder :laugh:

Tror det ville være hyggeligt at se sport med Anders :wub: Men tror ik jeg får interessen af den grund, hader boldspil :innocent:

Så du må kalde Anders for søde resten af året :laugh::wub:

Haha - kan lige forestille mig en højtråbende søde Anders der ser Packers - Vikings, også dig ved siden af, hvor du prøver at redde resterne af dine trommehinder ved at dække ørene med hænderne :laugh: Så tror jeg faktisk ikke man kan bruge ordet hyggeligt :tongue:

Hvis det sker, så please optag noget video fra aftenen :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Haha - kan lige forestille mig en højtråbende søde Anders der ser Packers - Vikings, også dig ved siden af, hvor du prøver at redde resterne af dine trommehinder ved at dække ørene med hænderne :laugh: Så tror jeg faktisk ikke man kan bruge ordet hyggeligt :tongue:

Hvis det sker, så please optag noget video fra aftenen :laugh:

Ja den scene kan jeg egentlig os godt se for mig :laugh:

Men jeg tvivler på det kommer til at ske IRL - men man kan jo aldrig vide om Anders inviterer mig på hjemme middag med tv-kiggeri :wub::laugh:

Link to comment
Share on other sites

:laugh:

Så bli'r der hygget i loggen..! :4thumbup:

bRODER, hvordan kan du dog tro at jeg ikke kan side stille når Packers basker de lilla tøsedrenge fra Minnesota..? :tongue::innocent:

Hmm..! Du har sgu nok egentlig ret! :wink::w00t:

Tro mig Anita.. Det er ikke i det øjeblik du ønsker at opleve mig..! :laugh: Ikke lige det øjeblik jeg er mest snaksagelig, eller overhovedet mentalt tilstede..! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Tro mig Anita.. Det er ikke i det øjeblik du ønsker at opleve mig..! :laugh: Ikke lige det øjeblik jeg er mest snaksagelig, eller overhovedet mentalt tilstede..! :laugh:

Bare rolig Anders

Jeg skal nok lade være med at presse på.... Vil gøre alt for at undgå at skulle se boldspil :laugh:

Så du får lov at holde det for dig selv :tongue: Men du må da gerne invitere på middag uden tv-kiggeri :laugh::innocent:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share