Anders Holm's Fitness Fever...


AndersHolm
 Share

Recommended Posts

TILLYKKE Anders :bigsmile: Rigtig flot. Gid jeg kunne sige det samme om min eksamen idag, det gik ikke specielt godt :unhappy: Så nu venter jeg bare med krydsede fingre på resultatet :hands:

- Pia (Bambi)

Hey Pia..! 1000 tak skal du have..! :bigsmile:

Håber det er gået dig godt også.. :superman: Sikker på du bare overdriver..! :wink:

Du ønskes tillykke med det flotte resultat Anders....og samtidigt en skønweekend....

Hey Keld..! God weekend til dig også..! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Lørdag d. 6/1 2007

Åbent hus i centret idag, så mange mennesker, men heldigvis kun oppe ved receptionen..! :smile:

Fint fremmøde af kendte ansigter i kælderen idag, så en super træning alt i alt..! :smile:

Dog havde jeg stadig lette DOMS fra i onsdags, men ik' værre end jeg godt kunne få rørt mig lidt! :superman:

Bryst:

High Incline Benchpress:

1x15 @ 60 kg

1x11 @ 80 kg

1x10 @ 90 kg

2x7 @ 100 kg - :dry:

2x10 @ 90 kg

Hmm.. Det skulle vise sig senere, at 100 kg var min barriere idag..! Tsk tsk..

Incline DB benchpress:

2x10 @ 34 kg

1x9 @ 34 kg

2x10 @ 34 kg

Benchpress:

1x10 @ 91 kg

2x7 @ 101 kg

1x10 @ 91 kg

Cable flyes:

1x12 @ 35 kg

1x10 @ 40 kg

2x10 @ 45 kg

Hamstrings:

SLDL:

1x12 @ 51 kg

1x10 @ 91 kg

1x10 @ 111 kg

2x10 @ 121 kg

Sad super..! :superman:

Lying legcurl:

4x10 @ 40 kg

Læg:

Standing calf raise:

1x10 @ 70 kg

2x10 @ 80 kg

1x10 @ 90 kg

1x10 @ 80 kg

Rigtig fornuftigt idag over det meste af linien..! Lækkert! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 8/1 2007

Haft en helt fantastisk weekend..! Og har slet ikke rørt bøgerne..! Lækkert!

I dag kom der så mere eller mindre stress på, da computeren mente, at den ikke skulle virke mere..! Heldigvis var vi to om at bestemme det, hvor jeg bestemmer mest, så det blev der lavet om på..! Ellers havde jeg mistet mine eksamensnotater, som jeg netop har lavet en backup af! :smile:

I dag skulle jeg bare have træningen hurtigt overstået, og så hjem og læse...

Ryg:

Chins:

4x10 @ BW

Front pulldown:

2x10 @ 80 kg

1x10 @ 90 kg

2x10 @ 80 kg

One arm pulley row:

1x10 @ 40 kg

2x10 @ 45 kg

2x10 @ 50 kg

Hyperextensions:

4x10 @ BW + 20 kg

Biceps:

Standing DB curl:

1x10 @ 17 kg

3x10 @ 19 kg

Standing EZ bar curls:

1x10 @ 33 kg

3x8 @ 43 kg

60 min, og så var jeg ude i omklædningen igen..! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 9/1 2007

Sikke en dag..! :bigsmile:

Jeg har været det meste af dagen på Terma, lidt nord for Århus. Her havde jeg en aftale med flere af afdelingerne, samt HR afdelingen om at høre nærmere om hvad de kunne tilbyde, og så ville de naturligvis også gerne vide noget om mig. En slags uformel for-jobsamtale jeg havde lusket mig til, jeps, der er stor mangel på min slags..! :4thumbup:

Derefter fik jeg at vide, at Systematic meget gerne vil se mig til en jobsamtale om ca. 2 uger! Nice! :4thumbup:

Så alt i alt en rigtig god dag! :superman:

Bryst:

Incline DB Benchpress:

1x15 @ 22 kg

1x12 @ 30 kg

1x12 @ 34 kg

1x10 @ 36½ kg

4x12 @ 36½ kg

God styrke idag..

DB benchpress:

2x10 @ 34 kg

1x10 @ 36½ kg

2x10 @ 34 kg

DB pullover:

1x10 @ 34 kg

1x10 @ 39 kg

1x10 @ 44 kg

1x10 @ 39 kg

Den hurtige læser vil nok undre sig over den høje DB vægt, og nej vi har desværre ikke fået tungere DBs. Jeg snyder bare og fylder på med ekstra skiver..! :tongue: Men det er der jo flere der kender til! :smile:

Triceps:

Dips:

1x15 @ BW

4x10 @ BW + 20 kg

1x12 @ BW + 20 kg

pushdowns:

1x12 @ 70 kg

1x12 @ 80 kg

de var for nemme, så skiftede over til det direkte træk.

pushdowns:

1x10 @ 30 kg

1x10 @ 40 kg

2x10 @ 35 kg

Fino træning idag, med go' power i æ' patværk! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Sikke en dag..! :bigsmile:

Jeg har været det meste af dagen på Terma, lidt nord for Århus. Her havde jeg en aftale med flere af afdelingerne, samt HR afdelingen om at høre nærmere om hvad de kunne tilbyde, og så ville de naturligvis også gerne vide noget om mig. En slags uformel for-jobsamtale jeg havde lusket mig til, jeps, der er stor mangel på min slags..! :4thumbup:

Derefter fik jeg at vide, at Systematic meget gerne vil se mig til en jobsamtale om ca. 2 uger! Nice! :4thumbup:

Så alt i alt en rigtig god dag! :superman:

Hejsa Anders...!!

Det lyder da alt for fedt :superman: Det er jo lige til at holde til, når man er mangelvare :w00t::laugh:

Og personligt, synes jeg kun det er fint hvis det får fat på dig, så vi ikke risikerer du smutter til udlandet :laugh:

KnuZ Anita

Edited by Feminita
Link to comment
Share on other sites

Hejsa Anders...!!

Det lyder da alt for fedt :superman: Det er jo lige til at holde til, når man er mangelvare :w00t::laugh:

Og personligt, synes jeg kun det er fint hvis det får fat på dig, så vi ikke risikerer du smutter til udlandet :laugh:

KnuZ Anita

Hey Anita..! :smile:

Ja det er super, men skal jo lige igennem hele møllen først..! Den første samtale er sat til at vare 1½ time... :blink:

Nej udlandet må nok vente lidt hvis det er.. Ellers er jeg sikker på der er muligheder indenfor den virksomhed..! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Hey Anita..! :smile:

Ja det er super, men skal jo lige igennem hele møllen først..! Den første samtale er sat til at vare 1½ time... :blink:

Nej udlandet må nok vente lidt hvis det er.. Ellers er jeg sikker på der er muligheder indenfor den virksomhed..! :superman:

Ja jeg har lige haft kursus i personale ledelse, hvor vi har lært om hvordan man afholder jobsamtaler osv. Det er noget af en tur man skal igennem...!!

Link to comment
Share on other sites

17 sæt patter - damn champ :devil: :4thumbup: De må krafthelvede da have været on fire :firebounce::cheer:

Og tillykke med alle de jobsamtaler - må fandme være lækkert at være eftertragtet :4thumbup:

Volumen is tha shiit! :yo:

Ja der var godt med brænde på pat-bålet! :devil: Men sådan skal det også være..! :superman:

Mange tak der..! Ja det er nu bestemt ikke dårligt.. Måtte jo også afvise en der ringede idag, da han mente jeg skulle arbejde i Viborg.. Det ka' han glemme..! Så skal han sgu lokke med lidt ekstra i posen hvis det er..! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Volumen is tha shiit! :yo:

Ja der var godt med brænde på pat-bålet! :devil: Men sådan skal det også være..! :superman:

Mange tak der..! Ja det er nu bestemt ikke dårligt.. Måtte jo også afvise en der ringede idag, da han mente jeg skulle arbejde i Viborg.. Det ka' han glemme..! Så skal han sgu lokke med lidt ekstra i posen hvis det er..! :wink:

Hva er der nu galt med Viborg ? Jeg kan da finde en fantastisk grund til at arbejde der...Viborg HK :4thumbup: Masser af sporty damer, hvor kun omkring 70% af dem er lesbiske :tongue:

69.jpg

Edited by bRODER
Link to comment
Share on other sites

Hej Anders

Ser du skal ud og snakke med Therma om et par uger. Held og lykke med det. Det er jo ude i mit gamle barndomshood.. Guncity-8520. Boede et par kilometer derfra. Så skal du ud og være hemmelig og lave radar og styrings sytemer til NASA blip blop... :ninja:

Forresten rodede du rundt nede i Nørregade i aftes omkring 19.30 ca. Stod og ventede på bussen da en fyr kom gående forbi. Det lignede dig, men det gik ret stærkt...

Link to comment
Share on other sites

Hva er der nu galt med Viborg ? Jeg kan da finde en fantastisk grund til at arbejde der...Viborg HK :4thumbup: Masser af sporty damer, hvor kun omkring 70% af dem er lesbiske :tongue:

69.jpg

Adr.. Håndbold :4pooh: ... :laugh:

At se kvinde håndbold, og håbe på noget falder af til en, er vel det samme som at fange fisk uden madding..? :laugh::laugh:

Ej, der er sgu nogle ret så flotte tøser på de baner rundt omkring.. :wub:

Link to comment
Share on other sites

Hej Anders

Ser du skal ud og snakke med Therma om et par uger. Held og lykke med det. Det er jo ude i mit gamle barndomshood.. Guncity-8520. Boede et par kilometer derfra. Så skal du ud og være hemmelig og lave radar og styrings sytemer til NASA blip blop... :ninja:

Forresten rodede du rundt nede i Nørregade i aftes omkring 19.30 ca. Stod og ventede på bussen da en fyr kom gående forbi. Det lignede dig, men det gik ret stærkt...

Hey Jon..! :smile:

Jeg var faktisk derude i dag..! :superman: Men det var ingen decideret job samtale.. Endnu i hvert fald.. :smile: Regner med at sende en ansøgning derud, men eftersom det er en bestmt afdeling jeg gerne vil beskæftige mig med, og denne pt. ikke søger nye folk, er det ikke sikkert...

Nej du må forveksle mig med en anden..! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Adr.. Håndbold :4pooh: ... :laugh:

At se kvinde håndbold, og håbe på noget falder af til en, er vel det samme som at fange fisk uden madding..? :laugh::laugh:

Ej, der er sgu nogle ret så flotte tøser på de baner rundt omkring.. :wub:

Man kan da fange fisk i net uden madding ? :wink: Så der er chancer :laugh:

Men nu jeg tænker over det, så mener jeg faktisk at lige præcis hende der lige er skiftet til Århus på en lejekontrakt..Så det hjælper jo ikke ligefrem :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hey Jon..! :smile:

Jeg var faktisk derude i dag..! :superman: Men det var ingen decideret job samtale.. Endnu i hvert fald.. :smile: Regner med at sende en ansøgning derud, men eftersom det er en bestmt afdeling jeg gerne vil beskæftige mig med, og denne pt. ikke søger nye folk, er det ikke sikkert...

Nej du må forveksle mig med en anden..! :smile:

Ok hehe, kunne heller ikke forstå det da ham havde nogle rimelig tynde stænger...det må være din ikketrænende dobbeltgænger :blink:

Det bliver da spændende! Håber du kommer igennem, nu har du jo allerede lavet lidt lobby arbejde. Næste gang tropper du bare op i "rumrefleks" tights, protan, baby olie og flexer dig hele vejen ind til direktøren. Ingeniør og strongman på en gang, det kan man da ikke sige nej til :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Man kan da fange fisk i net uden madding ? :wink: Så der er chancer :laugh:

Men nu jeg tænker over det, så mener jeg faktisk at lige præcis hende der lige er skiftet til Århus på en lejekontrakt..Så det hjælper jo ikke ligefrem :tongue:

Ja det er hun nemlig..! SK Århus..! Men må ikke spille de første 3 kampe... (Hvorfor fa'en ved jeg det?)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share