Anders Holm's Fitness Fever...


AndersHolm
 Share

Recommended Posts

  • Replies 4.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Thanks mate..! Lige over der! :4thumbup:

1000 tak søde..! :bigsmile:

Håber du får en lækker aften! :superman:

:w00t::wub:

Loves it..! :bigsmile:

Tak mester..! :4thumbup: I lige måde! :superman:

*LOOOOL*

Læste lige Caspers indlæg, og det der var quote fra dig (anders)...

thanks mate..... og 1000 tak søde....... :crazy: tænkte lige WHAT...?

skulle lige lidt længere op i loggen for at blive mere rolig, at det ikke var Casper du kaldte søde... :tongue:

Kunne ellers være grineren... :laugh:

Godt nytår Anders... håber at skal heppe på dig igen i år 2007 eller bare dele en gang popcorn og Caspers protkage mens vi hepper på de andre til DM og LOADET.. :bigsmile:

Kram Nille

Link to comment
Share on other sites

*LOOOOL*

Læste lige Caspers indlæg, og det der var quote fra dig (anders)...

thanks mate..... og 1000 tak søde....... :crazy: tænkte lige WHAT...?

skulle lige lidt længere op i loggen for at blive mere rolig, at det ikke var Casper du kaldte søde... :tongue:

Kunne ellers være grineren... :laugh:

Godt nytår Anders... håber at skal heppe på dig igen i år 2007 eller bare dele en gang popcorn og Caspers protkage mens vi hepper på de andre til DM og LOADET.. :bigsmile:

Kram Nille

:laugh: Jeg kan da ikke gøre for, at Casper laver rav i den! :laugh:

Godt nytår..! :smile:

Edited by Anders_L_Holm
Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 2/1 2007

Så kom jeg også ind i 2007 med alle fingre i god behold..! :tongue: Ik' at jeg spilder mine kroner på fyrværkeri, men fingrene er der i hvert fald stadig! :smile:

Havde en utrolig hyggelig nytårsaften med gutterne..! Der kun blev bedre af det tilstødende selskab.. :smile:

Ryg:

Chins:

3x10 @ BW

1x8 @ BW

Rart at sidste gangs forfærdelige antal reps, var et engang tilfælde...! :smile:

Front pulldown:

1x10 @ 80 kg

1x10 @ 85 kg

1x10 @ 90 kg

2x10 @ 85 kg

Yates row:

1x12 @ 91 kg

1x10 @ 101 kg

1x10 @ 111 kg

1x10 @ 121 kg - De var vist ikke alt for pæne... :tongue:

1x12 @ 101 kg

One arm DB row:

4x12 @ 39 kg

Biceps:

One arm DB preacher curl:

1x10 @ 13 kg

3x10 @ 15 kg

Standing EZ bar curls:

4x8 @ 38 kg

Fornuftig omgang idag.. Der var rimelig hurtigt overstået! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 3/1 2007

Endnu en lang dag med eksamenslæsning, men indrømmet, har haft svært ved at tage mig sammen til at læse idag.. :nonono:

Fik også sendt en jobansøgning, så kryds fingre for mig! :smile:

Nå, men idag var mission "ild i patterne"... Skulle det lykkedes..?

Bryst:

Incline DB Benchpress:

1x15 @ 22 kg

1x12 @ 30 kg

1x10 @ 34 kg

4x10 @ 36½ kg

Kørte rigtig godt.. :superman: Med fokus på fuld ROM

DB benchpress:

5x10 @ 34 kg

Igen med fokus på fuld ROM. :superman:

DB flyes:

2x10 @ 20 kg

1x10 @ 22 kg

1x10 @ 24 kg

Triceps:

Dips:

4x12 @ BW + 20 kg

1x15 @ BW

CG benchpress (smith):

1x10 @ 40 kg

2x10 @ 50 kg

Rope pushdowns:

1x10 @ 50 kg

2x10 @ 60 kg

+ 20 min på cyklen...

Jeps.. det lykkedes fint at få ild i patterne..! :devil::superman:

Link to comment
Share on other sites

Hey champ :devil:

Har lige et lille spørgsmål som jeg håbede du kunne besvare for mig(eller en anden som lige kigger med)...Nu vil jeg igang med noget seriøs bulk, da visse kropsdele altså halter en del :nonono:

Så er det jo vigtigt at få protein og hurtige kulhydrater lige efter træning, eller ihvertfald indenfor en halv time.

Så kommer spørgsmålet jo så..jeg træner jo 2-split og dvs. at træningstiden på ben, ryg, biceps dag ser sådan her ud ca.

Ben: 35 min

Ryg: 35 min

Biceps: 25 min

Sådan ca.

Dvs at der går minimum 1 time efter jeg stopper med bentræningen(i de fleste tilfælde 1½ time), før de får tilført noget protein.

Har det nogen betydning for mine bens udvikling ? Eller ville det være en fordel at smide en halv shake i hovedet efter benen er blevet straffet ? Eller er jeg bare total noob og har misset et eller andet ? :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 4/1 2007

Atter en dag med eksamenslæsning.. Det er ved at komme på plads nu, hvilket det også gerne skulle eftersom det er imorgen formiddag jeg har den første eksamen. :smile:

Havde glemt den ene sko idag..! :dry: Så bentræning i strømpefødder i dag...

Quads:

Squat:

1x15 @ 51 kg

1x12 @ 91 kg

2x10 @ 121 kg

2x10 @ 131 kg

2x10 @ 111 kg

Seated leg Press

1x10 @ 230 kg

2x10 @ 240 kg

2x10 @ 250 kg

Leg Extensions:

1x10 @ 70 kg

1x10 @ 80 kg

2x10 @ 85 kg

1x10 @ 80 kg

Forskulder:

Standing Military Press:

1x12 @ 31 kg

2x10 @ 41 kg

2x10 @ 46 kg

1x10 @ 41 kg

DB Lateral raise:

5x10 @ 13 kg

Seated machine shoulder press:

1x10 @ 60 kg

1x10 @ 70 kg

2x10 @ 80 kg

Okay omgang.. Men surt jeg havde glem skoene.. Det er sgu noget andet, når jeg er vant til det andet..! :dry:

Også en del der efterhånden er begyndt at spørge til om jeg har fået min medalje fra DM.. Men må jo pænt fortælle dem, at forbundet er pænt sløve på det område..! :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Hey champ :devil:

Har lige et lille spørgsmål som jeg håbede du kunne besvare for mig(eller en anden som lige kigger med)...Nu vil jeg igang med noget seriøs bulk, da visse kropsdele altså halter en del :nonono:

Så er det jo vigtigt at få protein og hurtige kulhydrater lige efter træning, eller ihvertfald indenfor en halv time.

Så kommer spørgsmålet jo så..jeg træner jo 2-split og dvs. at træningstiden på ben, ryg, biceps dag ser sådan her ud ca.

Ben: 35 min

Ryg: 35 min

Biceps: 25 min

Sådan ca.

Dvs at der går minimum 1 time efter jeg stopper med bentræningen(i de fleste tilfælde 1½ time), før de får tilført noget protein.

Har det nogen betydning for mine bens udvikling ? Eller ville det være en fordel at smide en halv shake i hovedet efter benen er blevet straffet ? Eller er jeg bare total noob og har misset et eller andet ? :laugh:

Hey bRODER..! :smile:

Ærlig talt så ved jeg det faktisk ikke..! Men umiddelbart tror jeg ikke det er så galt.. Men du kunne jo gøre som Sune til tider gør, og smid 1 L kakao ned undervejs og slut af med en shake..! :4mewantfood: Så er du i hvert fald på den sikre side vil jeg mene..! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Atter en dag med eksamenslæsning.. Det er ved at komme på plads nu, hvilket det også gerne skulle eftersom det er imorgen formiddag jeg har den første eksamen. :smile:
Så er vi to - har også min første eksamen i morgen.

HELD & LYKKE post-11838-1167935013.gif

Havde glemt den ene sko idag..! :dry: Så bentræning i strømpefødder i dag...

Det der sker kun for mænd :laugh::laugh:

- Pia (Bambi)

Link to comment
Share on other sites

Hey bRODER..! :smile:

Ærlig talt så ved jeg det faktisk ikke..! Men umiddelbart tror jeg ikke det er så galt.. Men du kunne jo gøre som Sune til tider gør, og smid 1 L kakao ned undervejs og slut af med en shake..! :4mewantfood: Så er du i hvert fald på den sikre side vil jeg mene..! :smile:

Yeah, så burde jeg være sikret - skal jo fandme snart have kæmpe wheelz :smile: Men kunne da være helt sjovt lige at få det afklaret, hva der egentlig er mest hensigtsmæssigt...Så hvis der er andre som har et bud er de da mere end velkommen til at svare :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Havde glemt den ene sko idag..! :dry: Så bentræning i strømpefødder i dag...

Okay omgang.. Men surt jeg havde glem skoene.. Det er sgu noget andet, når jeg er vant til det andet..! :dry:

lyder til at hjernecellerne er på overarbejde.. :4smartass: du finder nok den anden sko efter eksamen.. :tongue:

Held og lykke i morgen

Trut Nille

Link to comment
Share on other sites

@ Nille: 1000 tak..! :smile:

Fredag d. 5/1 2007

Sidste semesters eksamener startede i dag... :smile:

Jeg har fulgt 2 fag, udover mit afgangsprojekt. Grundet fokus på projektet, har de 2 fag været mere eller mindre forsømte det meste af semestret. Så havde ikke de store forventninger inden i dag, trods faget har ry for at være nemt.

Men det gik ganske fint, og jeg slap afsted med et 10 tal, hvilket jeg er ovenud tilfreds med! :4thumbup:

Den næste eksamen er på fredag, denne er dog i den modsatte ende af sværhedsskalaen i forhold til den netop overståede..! :crazy:

Dagens træning stod på Ryg, bagside skulder og mave...

Ryg:

Chins:

4x10 @ BW

Front pulldown:

1x10 @ 70 kg

1x10 @ 80 kg

2x10 @ 85 kg

1x10 @ 80 kg

CG Front Pulldown (neutral grip):

1x10 @ 75 kg

2x10 @ 80 kg

2x10 @ 85 kg

One arm DB row:

4x12 @ 39 kg

Bagside skulder:

Lying DB rear lateral raise:

5x10 @ 10 kg

Standing cable cross rear delt rows (eller noget..? :tongue: )

3x10 @ 20 kg

Seated rear lateral raise (gripless):

2x10 @ 35 kg

1x10 @ 40 kg

+ 11 sæt mavelir...

+ 20 min på cyklen...

Fino træning med masser af intensitet! :smile: Dog er jeg pænt træt af, at jeg ikke kan træne dragonflags med den skade jeg har i øvre ryg.. :dry:

Link to comment
Share on other sites

Men det gik ganske fint, og jeg slap afsted med et 10 tal, hvilket jeg er ovenud tilfreds med! :4thumbup:

TILLYKKE Anders :bigsmile: Rigtig flot. Gid jeg kunne sige det samme om min eksamen idag, det gik ikke specielt godt :unhappy: Så nu venter jeg bare med krydsede fingre på resultatet :hands:

- Pia (Bambi)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share