Scoreproblemer efter man er blevet større


bfc
 Share

Recommended Posts

Down Under -> Jeg er langt hen ad vejen enig i dit indlæg, man skal ikke sidde og fylde en pige med ting som man egentlig ikke gider snakke om...

Men fx. jeg gå hovedsageligt op i computere, div. former for træning og film. Hver ting har undergrupper som de fleste piger finder mere elelr mindre interessante. Fx. træning, idéen med at fortælle ens max dødløft, antal reps man tog sidste træning osv. er nok ikke helt optimalt (ihvertfald ikke som åbning på samtalen!!). Men hvis træning fænger så er de fleste piger friske åp at snakke lidt om kost og så kører snakken lidt af sig selv. Altså ud af de ting man interssere sig for så find noget pigen også har interesse i.

<{POST_SNAPBACK}>

Hvis du går op i computere, træning og film, så er det kun rimeligt, at hun viser lidt interesse for dette. Snakker du kun med hende fordi hun har kvindlige kønsorganer og bryster - eller snakker du med hende fordi du håber du har fundet en som du kan have en tilfredsstillende og stimulerende tid sammen med?

PS: Jeg gør begge dele. Hvis hun er uinteressant så går jeg efter sex - hvis hun er interessant så går jeg efter sex. Det er optimalt. Og begge dele fungere fint, når du snakker om computere, træning og film.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 198
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Andre faktorer som selvsikkerhed, indre ro (f.eks. når man allerede har en kæreste), pretty'ness faktor er vigtigere.

<{POST_SNAPBACK}>

Vil give ptpoul 100% ret... de faktorer der spiller selv ind på mig (har kæreste osv) og jeg får også ret mange tilbud... ihvertfald flere end da jeg var single, omend jeg stadig fik der.

vær cool og ligeglad, og smil!!! Det er faktorerne! Selve størrelsen på ens pecs, er sekundært.

Link to comment
Share on other sites

Jeg fortaeller om min 190 klo total og foer jeg ved af det SVOEMMER jeg i interesse. Total - hvad er det? Er det så hvor du goer sådan her (arme bevaeger sig ind og ud fra kroppen i en bp simulerende bevaegelse). Eller: Min onkels faetter går også til styrkeloeft bla. bla. bla.

Så kigger jeg lidt den anden vej sådan lidt overbaerende - kigger tilbage og siger: Vaegtloeftning ligesom til olympiaden. Så er der dug i trussen. Hver gang. De går helt spasser når jeg så fortaeller dem jeg har en guldmedalje. Resten er bare frit valg på alle hylder.

Easy. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Jeg fortaeller om min 190 klo total og foer jeg ved af det SVOEMMER jeg i interesse. Total - hvad er det? Er det så hvor du goer sådan her (arme bevaeger sig ind og ud fra kroppen i en bp simulerende bevaegelse). Eller: Min onkels faetter går også til styrkeloeft bla. bla. bla.

Så kigger jeg lidt den anden vej sådan lidt overbaerende - kigger tilbage og siger: Vaegtloeftning ligesom til olympiaden. Så er der dug i trussen. Hver gang. De går helt spasser når jeg så fortaeller dem jeg har en guldmedalje. Resten er bare frit valg på alle hylder.

Easy.  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Thats the spirit. Alle tiders. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Men selvom pigerne siger at de gerne vil have en mand med lidt fedt, og muskuløs uden at være "for stor" så score de små tøzedrenge stadige mere af den grund.

<{POST_SNAPBACK}>

Nej nej nej--- vi er flere, der ikke bryder os om tynde mænd - helt ærligt - og kom så bare med jeres tanke om at vi har mindreværdskomplekser - så er det da 1000 gange federe at kunne putte sig ind og "gemme sig" i et ordentligt stykke mandfolk, end at føle sig som "Big mamma" (selvom man er superslank) når man ligger med en af disse små tøsedrenge... Mænd skal være store og stærke, men ikke overtrænede fanatikere. Mænd skal være som mennesker, med stærke og svage sider, og ikke perfektionister :4winkkiss:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvis du ikke vil have perfektionistiske mænd, skal du nok ikke kigge efter dem med en veltrænet krop. De fleste BB'er og styrkeløftere er jo hovedsageligt lige netop det.... Eller ville gerne være det :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Down Under:

Jo, det gælder i allerhøjeste grad at du skal sidde og fortælle om de nyeste grafikkort, hvis det interesserer dig. Det er meget nemt. Hvis du er nørd, så er der intet at være bange for, du kan ligeså fortsætte med at være nørd - siden hun sidder der, så har hun formentlig forstået og delvist accepteret (delvist = ingen piger accepterer noget som helst, men siden hun sidder der er hun nogenlunde ok med udsigten til at du er nørd - bare rolig piger ser den slags ting på milisekunder) at du er nørd - og så kan du jo ligeså godt snakke om det som gør en god aften for dig. Omvendt er du ikke nørd og ikke på nogen måde sidestiller dig med det - hvad er du så bange for - hvis du ikke er nørd så har hun forstået det, og så er det bare ok, at du åbenbart interessere sig for dette.

Du må komme over dette med at gøre pigen tilfreds og glad. Hun tænder på at du i hendes selskab er dig selv og har nosser nok til ikke at være narpik overfor hende. Derimod tænder hun ikke på, at du sidder og gør dig alle mulige anstrengelser for at gøre hende tilfreds. Henden mund vil sige "ja" til dette, hendes lyster vil sige "nej".

Rolig nu :laugh:

Jeg kan godt følge dig i det du siger, og det er da en smuk tanke at "være sig selv, og stå ved det" - men som med al anden kommunikation (og det gælder ikke kun kvinder) så er det altså en rigtig god fremgangsmåde at slå lyttebøfferne og antenner ud til at starte med, og så føle sig lidt frem til hvilken retning tingene skal gå. Det er manipulation, men det behøver altså ikke at være negativt.

Der er ingen grund til at kede hende ihjel til at starte med, og alting til hver tid, grafikkort, WOW og hvor langt man kan spytte skal man nok i mine øjne vente lidt med at lukke op for.

Jeg siger på ingen måde man skal skjule hvem man er eller noget, men alene at man lige har husfreden for øje og sine egne interesser, hvis det er en pige som man kommer til at se mere til, skal hun jo nok finde udaf hvem man er :wink:

Link to comment
Share on other sites

Nu hvor vi er inde på det her fantastiske emne, kunne jeg godt bruge lidt råd. Normalt plejer det ikke at være noget problem, at få den første kontakt med pigen. Det går skam helt fint, men det at holde samtalen kørende er virkelig et problem for mig :mad: Efter 2 min sidder vi og kigger på hinanden.... Og det er ikke fordi vi ikke har været tiltrukket af hinanden. Har kun oplevet ganske få gange, hvor jeg har kunne snakke i lang tid med pigen. Måske er jeg bare uheldig at møde piger som er stik modsat af mig? :crybaby:

Link to comment
Share on other sites

Nu hvor vi er inde på det her fantastiske emne, kunne jeg godt bruge lidt råd. Normalt plejer det ikke at være noget problem, at få den første kontakt med pigen. Det går skam helt fint, men det at holde samtalen kørende er virkelig et problem for mig  Efter 2 min sidder vi og kigger på hinanden.... Og det er ikke fordi vi ikke har været tiltrukket af hinanden. Har kun oplevet ganske få gange, hvor jeg har kunne snakke i lang tid med pigen. Måske er jeg bare uheldig at møde piger som er stik modsat af mig? 

Så skal du jo bare have dem ud af døren og hjem i sengen inden der er gået 2 min, så simpelt er det! :4smartass:

Link to comment
Share on other sites

Nu hvor vi er inde på det her fantastiske emne, kunne jeg godt bruge lidt råd. Normalt plejer det ikke at være noget problem, at få den første kontakt med pigen. Det går skam helt fint, men det at holde samtalen kørende er virkelig et problem for mig  :mad: Efter 2 min sidder vi og kigger på hinanden.... Og det er ikke fordi vi ikke har været tiltrukket af hinanden. Har kun oplevet ganske få gange, hvor jeg har kunne snakke i lang tid med pigen. Måske er jeg bare uheldig at møde piger som er stik modsat af mig?  :crybaby:

<{POST_SNAPBACK}>

Den pinlige tavshed ... tror alle har prøvet det, der står tiden bare stille ligepludselig :laugh: - men det skal bare brydes - hvis det er du er gået helt i stå, så bare stil hende nogle spørgsmål, virk interreseret i hvad hun laver, hendes familie, hendes visioner, hendes fritid, hendes liv optil nu, hendes interesser, hvad hun synes om ditten og hvad hun synes om datten.

Hvis det er kørt helt i grus, så fyr den af sammen med hende istedet - der er en god pausebreaker altid "skål.........og vi kører til bunden!" :wink:

Link to comment
Share on other sites

Oh my bad, Will Smith spiller en 'love doctor' som giver kiksede fyre lektioner i at score damer.

Referencen til Will Smith var hvad jeg hentydede til!  :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg slår sgu ikke DeAngelo :laugh:

Takker for de gode råd  Intet værre end den pinlige stilhed, men som du siger, må jeg bare bryde isen  Også selvom det er fandes svært 

Man kan gøre det svært hvis man sådan sidder og føler man skal sige noget kækt hele tiden - men altså jeg har haft forholdsvis god succes med på dates hvor disse er opstået (og de vil altid komme i større eller mindre grad) ved at være sådan lidt ærlig omkring det hvis det bliver RIGTIG pinligt, da de oftest opstår når jeg f.eks. er lidt nervøs. Så lægger jeg kortene lidt på bordet, og det plejer da at hjælpe.

Man skal også huske på at man jo sjældent er den eneste der er lidt nervøs / spændt i den situation - det gælder jo nok for begge parter, så et emne kan faktisk være at man lige strejfer de der sommerfugle i maven som man nu sidder med, og så griner lidt af det.

Hvis det går helt ad helvede til, så mener jeg sgu det med at give den gas sammen istedet for - det gør det ikke så anspændt og forpligtende, så ser man lige lidt andre sider af hinanden istedet for den der dybe "luk mig ind i dit univers" agtige ting, som nogle dates godt kan udvikle sig lidt til.

Edited by EverLast
Link to comment
Share on other sites

Ihhh............... tak til tråden og dens bidragydere for at have givet underholdning til et par aftener.. :4thumbup:

Nu er det så på tide at deltage i festen... *S*

Især har jeg da ikke kunnet lade være med at studse over selve emnet og under enkeltes indlæg - eks.: Down Under.

Men for lige at starte med det første... Nu kan jeg jo kun tale for mig selv (og se på hvad trunterne i mit liv vælger) - og altså - vi er vilde med veltrænede mænd!!! (Er ligesom Lady M helt sikkert mere til at føle mig puttet end som den der har den største r** af os to :laugh: - men qua min størrelse, har jeg kun været i den situation en gang.. *GG*)

Men som flere andre er inde på - så tænder vi altså først og fremmest på det, der er mellem ørene!!! Kemi, charme og selvtillid inklussive... :tongue:

Vi er derimod knap så vilde med mænd, der ikke kan gå med ud og spise middag eller tage en tur i biffen med guf... eller mænd der aldrig har tid til at være sammen.... Som Everlast skriver, det har en betydning for det sociale liv.

Når det så er skrevet, så forstår jeg personligt godt, at træningen skal have første priortet i perioder , til stævner el. lign. (det skal jeg også selv!!). Men jeg synes også det er vigtigt at have plads til en god film og guf, eller en tur ud med trunterne iført stilletter og vodkabrandert :wink:

Og så var der jo lige D.U.s indlæg... jeg kan godt følge dig et stykke hen af vejen, men hvis alle reagerede og tænkte som du (giver udtryk for i dine indlæg), ville der måske ikke blive kommunikeret særlig meget. Hvem pokker gider at tale med en, der kun vil tale om sig selv/ om egne interesser?? :blink:

Selvfølgelig skal man ikke "sælge" sig selv billigt, eller forstille sig som noget man ikke er... men hvis man er interesseret, så nytter det altså ikke noget, kun at ville tale sammen på egne præmisser. Man skal udvise interesse - for at blive interessant selv.

Desuden kan kvinder jo - i ligeså høj grad som mænd - lide at blive bekræftet og komme i centrum for samtalen ind imellem. Så et godt score trick kan altså også være - bare at være interesseret. Spørg lidt ind til hende - se om der er nogle fælles interesser - er der det, så er der masser i begge gider at tale om.

Hvis der ikke er nogle fællesnævnere overhovedet, så er det måske mere på tide at overveje, hvorfor du sidder og taler med vedkomne??!! :raisebrow:

Personligt oplever jeg indimellem, at fyrene lige skal synke en gang, når jeg fortæller, at jeg træner kampsport - og er aktiv kæmper. Men mandfolkene hænger på - og de andre, ja de er jo ligegyldige.. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Vil bare lige sige tak for de mange gode indlæg indtil videre og den gode debat. Er skide fedt at læse om andre, der har haft nogle af de samme oplevelser / erfaringer, som jeg.

Tak for en masse gode indlæg indtil videre. Jeg er da virkeligt blevet klogere. :smile:

PS: Super fedt, at pigerne også vil give deres besyv med. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Men selvom pigerne siger at de gerne vil have en mand med lidt fedt, og muskuløs uden at være "for stor" så score de små tøzedrenge stadige mere af den grund.

<{POST_SNAPBACK}>

Nej nej nej--- vi er flere, der ikke bryder os om tynde mænd - helt ærligt - og kom så bare med jeres tanke om at vi har mindreværdskomplekser - så er det da 1000 gange federe at kunne putte sig ind og "gemme sig" i et ordentligt stykke mandfolk, end at føle sig som "Big mamma" (selvom man er superslank) når man ligger med en af disse små tøsedrenge... Mænd skal være store og stærke, men ikke overtrænede fanatikere. Mænd skal være som mennesker, med stærke og svage sider, og ikke perfektionister :4winkkiss:

<{POST_SNAPBACK}>

ok ! :smile: .... jeg synes ellers at det er det modsatte jeg oplever på dating-sites :raisebrow: at piger kun vil ha' "nips-ting" .... det er som om at "træning" bliver opfattet som noget negativt ... selv om man skriver at man har et liv og selfølgelig er indstillet på at lave ændrigner når der kommer en pige ind i billedet ...

Link to comment
Share on other sites

Og så var der jo lige D.U.s indlæg... jeg kan godt følge dig et stykke hen af vejen, men hvis alle reagerede og tænkte som du (giver udtryk for i dine indlæg), ville der måske ikke blive kommunikeret særlig meget. Hvem pokker gider at tale med en, der kun vil tale om sig selv/ om egne interesser??  :blink:

Totalt misforstået.

Vi taler om dates - ikke om at komme sammen.

Når man er til date så gælder det at finde ud af om den anden er en man gider bruger tid på en anden dag - en man bare går efter sex med - eller en man bare gerne vil af med hurtigst muligt.

Det er MIG som skal vælge om en pige er interessant - ikke pige som skal vælge at jeg er interessant. Om pigen er interesseret i mig er jeg fuldkommen ligeglad med. Jeg kan hverken gøre fra eller til. Enten tænder hun på den person jeg er eller også gør hun ikke - og der er faktisk ikke mange ting i denne verden der kan ændrer ved dette forhold - tænder hun ikke på mig, så kan jeg være verdens mest gelante og spændende mand og hun vil stadig ikke tænde på mig - omvendt tænder hun på mig, så kan jeg indenfor rimeligt vide rammer opføre mig på alle mulige måder, selv mindre heldige, og hun vil stadig tænde på mig.

Så om hun tænder på mig er fundamentalt set uden for mit kompetenceområde. Derfor er det ikke noget jeg tænker på.

Derfor gælder en date om at JEG skal finde ud af om denne pige er bare lidt spændende. Det er MIG som sætter dagsordenen. Det er MIG som bestemmer, hvordan aftenen skal forløb.

Men det betyder naturligvis ikke at jeg er diktator og slet ikke giver hende plads til at udfolde sig. Hun får meget plads til at udfolde sig og tale om alt muligt hun har lyst til. Så længe det er interessant - eller for at være mere præcis - så længe hun er interessant, så er det fint - ja rigtigt fint faktisk.

En pige på date med mig vil få uendelige muligheder for at udfolde sig. Hun har sit livs chance og griber hun chancen, så skal det nok blive en god aften. Griber hun ikke chancen, så er hun naturligvis ubrugelig og lige til at smide fra sig.

Selvfølgelig skal man ikke "sælge" sig selv billigt, eller forstille sig som noget man ikke er... men hvis man er interesseret, så nytter det altså ikke noget, kun at ville tale sammen på egne præmisser. Man skal udvise interesse - for at blive interessant selv.
Ja, det ville du kunne lide. Men sådan leger vi ikke. På score-scenen er der intet man SKAL. Jeg kan vælge at gøre ditten og datten - men dette afhænger kun af mig. Hvis jeg vælger ikke at vise interesse for en pige, ja, så må hun leve med det. Og ja, rent faktisk så vælger jeg altid ikke at udvise interesse for en pige.
Desuden kan kvinder jo - i ligeså høj grad som mænd - lide at blive bekræftet og komme i centrum for samtalen ind imellem.

Ja - og netop derfor skal de heller ikke blive bekræftet og komme i centrum. :wink:

Så et godt score trick kan altså også være - bare at være interesseret. Spørg lidt ind til hende - se om der er nogle fælles interesser - er der det, så er der masser i begge gider at tale om.
Du ved ikke hvad du udtale dig om :tongue:

Spørg ind til hende - få et svar - og sig så at fordi hun har denne interesse, så har hun ikke chance hos dig. Ligegyldigt hvad hun svare. :4thumbup: Det er kanon underholdning.

Hvis der ikke er nogle fællesnævnere overhovedet, så er det måske mere på tide at overveje, hvorfor du sidder og taler med vedkomne??!!

Nej, så er vi tilbage til det samme som udgangspunktet var - sex. :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

ok !  :smile:  .... jeg synes ellers at det er det modsatte jeg oplever på dating-sites  :raisebrow:  at piger kun vil ha' "nips-ting" .... det er som om at "træning" bliver opfattet som noget negativt ... selv om man skriver at man har et liv og selfølgelig er indstillet på at lave ændrigner når der kommer en pige ind i billedet ...

<{POST_SNAPBACK}>

Surt, at jeg ikke opdagede dig på dating, den gang jeg selv havde en profil, for det skræmmer ikke mig, at folk træner - det gør jeg jo også selv.. Se dig om efter piger der selv træner, de har muligvis en bedre forståelse... :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Totalt misforstået.

Vi taler om dates - ikke om at komme sammen.

Når man er til date så gælder det at finde ud af om den anden er en man gider bruger tid på en anden dag - en man bare går efter sex med - eller en man bare gerne vil af med hurtigst muligt.

Det er MIG som skal vælge om en pige er interessant - ikke pige som skal vælge at jeg er interessant. Om pigen er interesseret i mig er jeg fuldkommen ligeglad med. Jeg kan hverken gøre fra eller til. Enten tænder hun på den person jeg er eller også gør hun ikke - og der er faktisk ikke mange ting i denne verden der kan ændrer ved dette forhold - tænder hun ikke på mig, så kan jeg være verdens mest gelante og spændende mand og hun vil stadig ikke tænde på mig - omvendt tænder hun på mig, så kan jeg indenfor rimeligt vide rammer opføre mig på alle mulige måder, selv mindre heldige, og hun vil stadig tænde på mig.

Så om hun tænder på mig er fundamentalt set uden for mit kompetenceområde. Derfor er det ikke noget jeg tænker på.

Derfor gælder en date om at JEG skal finde ud af om denne pige er bare lidt spændende. Det er MIG som sætter dagsordenen. Det er MIG som bestemmer, hvordan aftenen skal forløb.

Men det betyder naturligvis ikke at jeg er diktator og slet ikke giver hende plads til at udfolde sig. Hun får meget plads til at udfolde sig og tale om alt muligt hun har lyst til. Så længe det er interessant - eller for at være mere præcis - så længe hun er interessant, så er det fint - ja rigtigt fint faktisk.

En pige på date med mig vil få uendelige muligheder for at udfolde sig. Hun har sit livs chance og griber hun chancen, så skal det nok blive en god aften. Griber hun ikke chancen, så er hun naturligvis ubrugelig og lige til at smide fra sig.

Din fokusering på "JEG" og "MIG" - og dit syn på piger virker altså lidt fucked up :blink: - nu ved jeg ikke lige hvor gammel du er, men formoder du ikke er så gammel og er ret sikker på du får en anden opfattelse med alderen, jeg vil ihvertfald håbe det, fordi jeg tror ikke der er nogle mennesker (kvinder som mænd) der gider stå model til sådan noget der.

Prøv at vend den om og forestil dig at pigen havde præcis samme holdning som dig ? hvor fedt vil det være ? da du tilsyneladende virker urokkelig vil i sidde i hver jeres skyttegrav og ligegyldig hvor interresante mennesker i hver især måtte være, så ville det aldrig nogensinde komme til udtryk.

Det er forkert overfor en kvinde, og det er en forkert holdning generelt når man skal kommunikere med andre mennesker.

Ja, det ville du kunne lide. Men sådan leger vi ikke. På score-scenen er der intet man SKAL. Jeg kan vælge at gøre ditten og datten - men dette afhænger kun af mig. Hvis jeg vælger ikke at vise interesse for en pige, ja, så må hun leve med det. Og ja, rent faktisk så vælger jeg altid ikke at udvise interesse for en pige.

Af ren interesse fortæl mig lige hvad du lavede på den sidste date - er vi ude i noget med fodbold i fjernsynet, PlayStation 2, pornofilm, bunde "små grå" og terningspil på morgenværtshus ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share