Poseringskursus


angel
 Share

Recommended Posts

Det altid noget i er tidligt ude :nonono::poking::tongue:

går den så går den :rolleyes:

... mon ikke Jensens kan klemme 3 ekstra personer ind :innocent:

(skrev da også den 22. vi gerne ville hvis der var tid... og det er der nu :w00t: )

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 244
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

går den så går den :rolleyes:

... mon ikke Jensens kan klemme 3 ekstra personer ind :innocent:

(skrev da også den 22. vi gerne ville hvis der var tid... og det er der nu :w00t: )

Jensens siger vel ikke nej til 3 x cravers off madness... i guess noT! De har jo alligevel prots på grillen og massere af carbs i softice maskinen :4mewantfood: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Både Kragen, mig og Miiiiiiiis :cooldance:

Cool. Jeg får lige min sekretær til at bestille tre ekstra pladser. Som biiiig mike også siger, godt at I er ude i god tid :tongue: Når vi nu er igang, er der så flere der skal med? :smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

Ja, tak for en rigtig, rigtig fed dag. Det var bare et supergodt arrangement, og det kørte bare helt problemfrit. :4thumbup:

Og ja, dommerens kommentar om, at JB's delts ikke måtte blive for store i forhold til hans pecs, var bare guld værd! Samtlige MOL'er var helt færdige over det... :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Thumb Flex imod Poserings-kursus... Det var lovely.. Hygge at møde dem som at det er at man ikke havde snakket/mødt før.. Lidt ærgeligt at Rühl var for hurtig og fælles dinner på Jensesn gik i vasken, men ville nu gerne hjem...

Angel og Craw, jeg giver hermed lov til et kursus nummer 2 igen tættre på næste år :4thumbup: :tongue:

Big m

Link to comment
Share on other sites

Ja, tak for en rigtig, rigtig fed dag. Det var bare et supergodt arrangement, og det kørte bare helt problemfrit. :4thumbup:

Og ja, dommerens kommentar om, at JB's delts ikke måtte blive for store i forhold til hans pecs, var bare guld værd! Samtlige MOL'er var helt færdige over det... :laugh:

Hehe ja, det var sq griner nok :laugh:

En helt og aldeles hyggelig dag, selvom den blev lidt lang tilsidst :laugh: Var hvertfald godt brændt af bagefter :tongue:

Lidt en skam Jensen's ikke blev til noget, men jeg kan sagtens sætte mig ind i at man gerne vil hjem bagefter :wink:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Tak for en rigtig god dag :4thumbup: . Meget givtigt. Rart med den individuelle kritik. Jeg ser frem til et nyt poseringskursus tættere på DM :wink::smile:

Individuel kritik - øv øv - vidste at der ville ske noget efter jeg var gået... :dry:

Mmm - nå men kast kritik og ros efter mig i min log jer som var - hvis I har lyst??? :innocent: Fuck det var bare for ærgeligt... :innocent: KAST EFTER MIG!!!

Edited by Fitness-iver
Link to comment
Share on other sites

Glad for at høre at det synes de fleste har haft en god oplevelse.... :w00t:

... men uanset hvad så er der sikkert altid nogle kritikpunkter som skal frem! :raisebrow:

Så håber at folk vil spæde lidt til hvordan vi gør det bedre fremover såfremt kurset skal gentages.....

Vi har allerede selv snakket om at dagen hurtig blev for lang og vi derfor fremover nok bør koncentrere om enten en gruppe af atleter eks. athleticfitness og fitness eller blot at deltager antallet skal halveres!!

Jeg mener selv at det ville være synd at halvere antallet af deltagere men at man i stedet burde koncentrere om den enkelte gruppe af atleter....

Herudover vil vi søger for næste gang at have en ekstra dommer med så den individuelle vurdering kan gå lidt hurtigere!

Desværre var der sygdom hos begge de dommere som Michal ellers havde tænkt sig at tage med hvorfor det blot var ham i denne omgang da vi ikke kun få andre i sidste øjeblik.

Mht. at dagen var lang kan dette selvfølgelig også skyldes at alle jo var inviteret til kl 10 for at der kunne dyrkes noget socialt... dette kan jo tænkes fremover at være valgfrit så folk enten kan komme før eller blive bagefter!

Link to comment
Share on other sites

Glad for at høre at det synes de fleste har haft en god oplevelse.... :w00t:

... men uanset hvad så er der sikkert altid nogle kritikpunkter som skal frem! :raisebrow:

Så håber at folk vil spæde lidt til hvordan vi gør det bedre fremover såfremt kurset skal gentages.....

Vi har allerede selv snakket om at dagen hurtig blev for lang og vi derfor fremover nok bør koncentrere om enten en gruppe af atleter eks. athleticfitness og fitness eller blot at deltager antallet skal halveres!!

Jeg mener selv at det ville være synd at halvere antallet af deltagere men at man i stedet burde koncentrere om den enkelte gruppe af atleter....

Herudover vil vi søger for næste gang at have en ekstra dommer med så den individuelle vurdering kan gå lidt hurtigere!

Desværre var der sygdom hos begge de dommere som Michal ellers havde tænkt sig at tage med hvorfor det blot var ham i denne omgang da vi ikke kun få andre i sidste øjeblik.

Mht. at dagen var lang kan dette selvfølgelig også skyldes at alle jo var inviteret til kl 10 for at der kunne dyrkes noget socialt... dette kan jo tænkes fremover at være valgfrit så folk enten kan komme før eller blive bagefter!

Synes overhovedet ikke, at det gjorde noget at der også var tid til en masse kæwen. Men noget der kunne spare en masse tid, var at man fik den individuelle vurdering med det samme. At man gjorde det samtidig med, at man fik finpudset sine vurderinger, så man ikke skal derop og svede 2 gange. Det kunne spare en masse tid, tror jeg. Det ville være synd at skulle skære det sådan ned. Synes det var fedt, at der var både athletic, bodyfitness og BB.

Lagoon

Link to comment
Share on other sites

Synes overhovedet ikke, at det gjorde noget at der også var tid til en masse kæwen. Men noget der kunne spare en masse tid, var at man fik den individuelle vurdering med det samme. At man gjorde det samtidig med, at man fik finpudset sine vurderinger, så man ikke skal derop og svede 2 gange. Det kunne spare en masse tid, tror jeg. Det ville være synd at skulle skære det sådan ned. Synes det var fedt, at der var både athletic, bodyfitness og BB.

Lagoon

Jeg er fuldstændig enig med Lagoon. Dagen var ikke for lang. Det var fedt med tid til fælles afbrænding. Kritik samtidig med poseringen ville være med til at spare tid, men jeg synes ikke dagen var lang. Den fløj afted. Jeg vil ønske, at I vil arrangere et poseringskursus tættere på DM :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jamen det lyder jo godt....

Det kan være at det bare er min og Kragens fornemmelse fordi vi var på med alt mellem himmel jord i dagene op til og igang hele dagen også efter i var gået :bigsmile:

Det med at den individuelle vurdering blev givet til sidst var egentligt af hensyn til at Michal mente det var en privat sag og man som privat person måske ikke ønsket sine svagheder udstillet alt for meget!!

Men hvis alle er friske og ikke bange af sig ville det være suverænt at gøre det på den måde, for så lærer tilhørene også mere!

Jeg havde jo foreslået Michal at vi skulle gøre det som klasseundervisning, hvor tilhørerne kunne komme med deres kritik af dem som stod på line-up, og så kunne Michal bagefter give hans mening til kende, på den måde kunne man uddanne folk bedre til at se hvad dommerne mener er en flot fysik og hvad de ser af svagheder og plusser hos en atlet... men som sagt - Michal var bange for at det kom til at virke som om nogle blev hængt ud :unhappy:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Ja for helvede, det glemte jeg sgu da helt! Troede det var det, vi havde givet så mange penge for... :laugh:

Tror også de vil være mere villige næste gang når vi nærmer os konkurrence formen :innocent:

Vi er jo fandme sarte over vores runde numser, små topmaver og fedt i armhulerne :tongue:

... mænd er bare sådan... LIGE TIL - de er jo lækre uanset hvad :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share