min log


Powerbaby
 Share

Recommended Posts

Ang Spinus... uddannelse

Formoder at det bliver i Dronningborg hallen eller deromkring..Prisen ligger omkring 3000 (arghh hæng mig ikke op det ), men ring da lige til Bobine og spørg ham på følgende nummer 28101990 eller hans mail adresse [email protected] :4thumbup:

Nåååååå så skal man selv igang hva,............ :w00t: PÅ tide :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 768
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ang Spinus... uddannelse

Formoder at det bliver i Dronningborg hallen eller deromkring..Prisen ligger omkring 3000 (arghh hæng mig ikke op det ), men ring da lige til Bobine og spørg ham på følgende nummer 28101990 eller hans mail adresse [email protected] :4thumbup:

Nåååååå så skal man selv igang hva,............ :w00t: PÅ tide :bigsmile:

Næh... det bliver nok ikke lige nu jeg skal tage uddannelsen. Jeg står midt i flytning både privat og arbejdsmæssigt så overskuddet er der ikke.... men jeg blev bare nysgerrig :bigsmile: de kommer nok til Randers igen, mon ikke ? Eller en anden by lige i nærheden....

Link to comment
Share on other sites

:unhappy: Det er bare ikke min dag idag.... eller min uge... lige så højt humøret var i sidste uge/weekenden lige så langt nede er jeg nu.... det er ikke til at styre det humør. Maden er noget skidt og jeg kan slet ikke overskue alt det der sker lige nu.... resultatet er at jeg spiser for meget og bliver i endnu dårligere humør :dry: hvorfor kan jeg ikke bare holde op med at spise ?... hvorfor skal jeg altid tage alle bekymringerne på mig og se det dårlige i alting ? Er det ikke snart min tur til at opleve noget positivt, få det bedre psykisk og føle at tingene går efter mit hoved ? :blink:

Ikke at i kan vende det hele til noget positivt, men jeg skulle bare lige ud med det.... :dry: jeg håber det snart bliver bedre....

Link to comment
Share on other sites

:unhappy: Det er bare ikke min dag idag.... eller min uge... lige så højt humøret var i sidste uge/weekenden lige så langt nede er jeg nu.... det er ikke til at styre det humør. Maden er noget skidt og jeg kan slet ikke overskue alt det der sker lige nu.... resultatet er at jeg spiser for meget og bliver i endnu dårligere humør :dry: hvorfor kan jeg ikke bare holde op med at spise ?... hvorfor skal jeg altid tage alle bekymringerne på mig og se det dårlige i alting ? Er det ikke snart min tur til at opleve noget positivt, få det bedre psykisk og føle at tingene går efter mit hoved ? :blink:

Ikke at i kan vende det hele til noget positivt, men jeg skulle bare lige ud med det.... :dry: jeg håber det snart bliver bedre....

Det kan være dit humør er lidt i bund, fordi det er lidt af et antiklimax at gå en normal kedelig uge i møde efter en rigtig fed weekend i selskab med masser af mennesker og med masser af gode indtryk :wink:

Det oplever vi andre også efter fede events - så virker alt så ligegyldigt ved siden af! Ingen spinningtimer kan leve op til sådan en weekend. Træningen skal "ned i niveau" igen, og man skal vænne sig til de normale kedelige timer.

Hvis du bliver ved med at være konstant sulten, kunne du måske prøve at tage "chrom"-tilskud en periode. Jeg oplever ofte, at jeg efter mange timers cykling/spinning kan æde, æde og æde helt uhæmmet, hvis jeg ikke har fået chromtilskud bagefter. Chrom er med til at regulere dit blodsukker, og det kan let tænkes, at man er i underskud - især efter at have trænet meget.

Link to comment
Share on other sites

Næh... det bliver nok ikke lige nu jeg skal tage uddannelsen. Jeg står midt i flytning både privat og arbejdsmæssigt så overskuddet er der ikke.... men jeg blev bare nysgerrig :bigsmile: de kommer nok til Randers igen, mon ikke ? Eller en anden by lige i nærheden....

Jojo de kommer da tilbage til Randers igen... :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Det kan være dit humør er lidt i bund, fordi det er lidt af et antiklimax at gå en normal kedelig uge i møde efter en rigtig fed weekend i selskab med masser af mennesker og med masser af gode indtryk :wink:

Det oplever vi andre også efter fede events - så virker alt så ligegyldigt ved siden af! Ingen spinningtimer kan leve op til sådan en weekend. Træningen skal "ned i niveau" igen, og man skal vænne sig til de normale kedelige timer.

Ja, selvom min følelsesmessige reaktion handler om mere end blot et antiklimaks, så er det rigtigt... de almindelige timer er lidt kedelige i forhold til eventet :nonono: men det går nok...

Hvor er i søde dig og Danf... :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

:wink: imorgen vil jeg til træning igen... der er en enkelt time kl. 10 i centret.... kan ikke lige overskue mere end det lige nu.

Jeg er lidt træt af at mange af timerne bliver aflyst... det gør det ret svært at finde bare 3 timer om ugen jeg kan nå når mange af dem ikke bliver til noget.... og torsdag og søndag gider jeg ikke spinning, da hende der kørte ml 6 og 7 i til eventet kører timer dér.... og så gider jeg ikke :nonono:

CarpeDiem... tak for din søde PM.... :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hmmm... efter 20 min på cyklen gik mit Polar ud, så jeg har ikke nogle resultater at poste... jeg gik i InterSport med det og han reset´tede det... øv øv... men jeg VAR til træning :4thumbup:

Maxburner v. Linda ca. 55 min.

Kcal efter 20 min: 205 :blink: ikke mange informationer....

MEN !

Så har jeg lidt billeder fra marathon i kan se i stedet :w00t:

Først et af Danfanatiker

:superman:

Edited by Powerbaby
Link to comment
Share on other sites

Nu har jeg gennemlæst din log fra enden til anden, og vi to ligner hinanden rigtig meget på flere punkter kan jeg se :smile:

Jeg tror jeg bliver hængende lidt endnu og kigger med :4thumbup:

Du er meget velkommen til at kigge i min log from time to time... kan du ikke linke til din for jeg kan ikke finde den ? :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Idag har jeg brugt tiden med arbejde og en god bytur :blahblah: med min buddy Thun :4thumbup: Det var dejligt og jeg brugte aaaalt for mange penge :crazy::laugh:

Det var egentlig ikke meningen at jeg skulle træne idag, men så blev jeg inspireret af det gode vejr og fandt den støvede Specialized frem fra kælderen :bike: og cyklede en tur til aften. dejligt vejr men dog en del vind... kold vind. Men hjemme ventede et dejligt varmt bad :bubblebath:

Dagens træning:

På landevejen 1 time 9 min.

Max puls: 92 %

Avg puls: 78 %

Kcal: 606

Så det blev alligevel til en smule træning.... :tongue:

I morgen står den på de sædvanlige 2 spin timer i centret :w00t:

Link to comment
Share on other sites

:surrender: Ja, så ligger jeg her altså igen.... på sofaen med kvalme, hovedpine og den forbandede STRESS :4ranting: Jeg havde en elendig dag på arbejdet og tiden føltes bare så lang.... skulle have været nede til de 2 spinningtimer jeg plejer om tirsdagen, men måtte overgive mig og luske hjem i stedet.... øv..

Jeg troede lige det gik bedre... havde ikke taget piller siden igår eftermiddag, men det var nok en smule for optimistisk :gal: har lige taget én igen nu og må nok berede mig på at fortsætte i påsken...

Imorgen formiddag skal jeg ned til min psyk... det er nok meget godt sådan som jeg har det for tiden... det er svært for min bedre halvdel at forstå hvordan jeg har det og det har givet anledning til diskussioner de sidste dage - han er i Tyskland nu :wub: - vil snakke med psyk om det imorgen.

Hvor er det mærkeligt og kedeligt ikke at være til spin idag.... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Ja hvorfor ikke Rikke....Nu har du snart være mol aktiv i hundrede år, så må det da være på tide med en log...Tak for lån af din Pb :4thumbup:

Spammer lige lidt Powerbaby - Håber det er ok. :smile:

Jeg har det lidt lige som Powerbaby. Det går lidt op og ned og når jeg er inde i en travl periode på jobbet eller hjemmefronten er jeg ikke særlig god til at få opdateret nogetsomhelst :unhappy:

En log forpligter lissom lidt. Der er jo ingen der gider følge en log hvor der i perioder ikke sker noget :smile:

Edited by rih
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share