min log


Powerbaby
 Share

Recommended Posts

Skal I noget bestemt derovre?

Jeg skal selv på shoppingtur med familien i KBH i næste weekend 24.-25. marts. Glæder mig allerede helt vildt, men jeg elsker også bare den by. Vil jo gerne flytte derovre til sommer!

Rigtig god tur!

Vi skal på bilmesse i Bella Centret om søndagen og så ellers bare slappe den lidt. Vi arbejder begge meget så vi trænger til noget tid sammen :wub:

Min kæreste kører tysk sportsvogn, så han skal lige over og se deres stand :wink:

Vi skal også i vandland og bade... og gå en tur i byen og ose...

Jeg har faktisk lige puttet ham :cry: han fryser og er træt... var ikke rigtig sulten og jeg håber ikke han bliver syg nu, så vi ikke kan komme afsted :unhappy:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 768
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Dagens træning:

Maxburner 56 min.

Max puls: 174 bpm (92%)

Avg puls: 158 bpm (83%)

Kcal: 542

fedt: 35 %

Efter spinning, skulle jeg træne lidt mere, da jeg ikke kommer til mine vandte timer lørdag i denne uge :wink: så jeg tog lidt tid på Arc Trainer.

Træning på ArcTrainer 1 time 6 min.

Max puls: 163 bpm (86%)

Avg puls: 155 bpm (82%)

Kcal: 615

fedt: 35 %

Så blev det da til lidt kalorier alligevel :4thumbup: så må jeg klare mig med gåturene i hovedstaden i weekenden....

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Maxburner 56 min.

Max puls: 174 bpm (92%)

Avg puls: 158 bpm (83%)

Kcal: 542

fedt: 35 %

Efter spinning, skulle jeg træne lidt mere, da jeg ikke kommer til mine vandte timer lørdag i denne uge :wink: så jeg tog lidt tid på Arc Trainer.

Træning på ArcTrainer 1 time 6 min.

Max puls: 163 bpm (86%)

Avg puls: 155 bpm (82%)

Kcal: 615

fedt: 35 %

Så blev det da til lidt kalorier alligevel :4thumbup: så må jeg klare mig med gåturene i hovedstaden i weekenden....

Du går da godt nok til den. Selv er jeg hjemme med hovedpine :unhappy:

Tænkte på, hvad betyder det egentlig, når du skriver fedt: 35 %?

Link to comment
Share on other sites

Du går da godt nok til den. Selv er jeg hjemme med hovedpine :unhappy:

Tænkte på, hvad betyder det egentlig, når du skriver fedt: 35 %?

Det er noget mit Polar viser... jeg mener det er procenten af fedt af de kalorier jeg har forbrændt. det er jo kun cirka tal, men de virker som motivator for mig :superman:

Jeg var jo nødt til at gå til den idag når jeg ikke kan komme afsted til min spin og pump imorgen :blink:

Jeg er da ked af at høre du har hovedpine, så er det bare helt umuligt at få lavet noget... træls :mad:

Link to comment
Share on other sites

Da der ikke bliver mere træning i denne uge (jeg skal godt nok både på shoppetur og i badeland :4thumbup: ) kan jeg godt poste mit ugeresultat.

:4trumpet:

Ugens total

Træningstid: 4 timer 45 min.

Kalorier: 2612

En ok uge, men ville nu gerne have haft lidt mere på :dry:

Edited by Powerbaby
Link to comment
Share on other sites

Da der ikke bliver mere træning i denne uge (jeg skal godt nok både på shoppetur og i badeland :4thumbup: ) kan jeg godt poste mit ugeresultat.

:4trumpet:

Træningstid: 4 timer 45 min.

Kalorier: 2612

En ok uge, men ville nu gerne have haft lidt mere på :dry:

Det ser da fornuftigt ud :4thumbup:

Rigtig god weekend i KBH! Jeg glæder mig allerede helt vildt til at komme til KBH næste weekend!

//AM

Link to comment
Share on other sites

Så blev det mandag morgen.... øv :unhappy: hvor ville jeg gerne være i KBH endnu... vi havde en dejlig tur :4thumbup:

Turen var jo planlagt som en familietur men det blev da til ½ times svømning lørdag og søndag, så lidt fik jeg da lavet :innocent:

Idag har jeg så været en tur i centret og træne...

Mandagens træning:

ArcTrainer 60 min.

Max puls: 164 bpm (86%)

Avg puls: 152 bpm (80%)

Kcal: 540

fedt: 40 %

Og så blev det også til en lille keeeeedelig tur på løbebåndet :dry: det gider jeg bestemt ikke... men det blev til 15 min. og 120 kcal.... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Så blev det mandag morgen.... øv :unhappy: hvor ville jeg gerne være i KBH endnu... vi havde en dejlig tur :4thumbup:

Turen var jo planlagt som en familietur men det blev da til ½ times svømning lørdag og søndag, så lidt fik jeg da lavet :innocent:

Idag har jeg så været en tur i centret og træne...

Mandagens træning:

ArcTrainer 60 min.

Max puls: 164 bpm (86%)

Avg puls: 152 bpm (80%)

Kcal: 540

fedt: 40 %

Og så blev det også til en lille keeeeedelig tur på løbebåndet :dry: det gider jeg bestemt ikke... men det blev til 15 min. og 120 kcal.... :wink:

Kan være du har lyst til et par timer ved Mads Borup onsdag i SATS Århus. Starter 1810, så jeg kører kl 17, hvis du vil med...Det er en Cycling II og bagefter en Cycling III. Sig lige til hvis du har lyst søde :smile:

Rettet et par timer senere.

Skal selv undervise om morgenen den dag :0) så vi finder lige et andet tidspunkt....Også gerne en lørdag hvis du har lyst..

Knus

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Kan være du har lyst til et par timer ved Mads Borup onsdag i SATS Århus. Starter 1810, så jeg kører kl 17, hvis du vil med...Det er en Cycling II og bagefter en Cycling III. Sig lige til hvis du har lyst søde :smile:

Rettet et par timer senere.

Skal selv undervise om morgenen den dag :0) så vi finder lige et andet tidspunkt....Også gerne en lørdag hvis du har lyst..

Knus

Øv da, det fristede, men onsdage efter middag henter jeg i børnehaven så det er ikke en god dag :blink:

Link to comment
Share on other sites

Så tager vi da bare en mandag, så kan du også komme med på balance timen bagefter...:0) :smile:

Nu bliver jeg virkelig vanskelig :tongue: mandage arbejder jeg til kl. 19-20 stykker så den bliver svær. Tirsdag eftermiddag er meget bedre da jeg normalt træner der så der har jeg ingen andre planer..... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdagens træning:

Maxburner 55 min.

Max puls: 175 bpm (92%)

Avg puls: 154 bpm (81%)

Kcal: 511

Instruktøren havde vist fået det forkerte ben ud af sengen... så han var lidt muggen og sur, men timen var god of han spillede noget fed musik :4thumbup:

Spin Basis 40 min.

Max puls: 167 bpm (88%)

Avg puls: 148 bpm (78 %)

Kcal: 345

Denne time var dog noget præget af at der var en del begyndere idag.. selvom jeg benyttede enhver chance for at køre hårdt på varede musikken ikke ret længe af gangen og han lavede meget om på teknikken. Og så havde han også en del fryseture og "bag over sadlen" som jeg dog ikke deltog i :dry:

Mine ben var også rimelig busted ovenpå den første time, så de ville ikke altid hvad jeg ville have dem til :nonono: øv men god time alligevel. Imorgen skal jeg først møde over middag så jeg overvejer at tage ned og træne lidt om formiddagen. Der er ikke nogen spinninghold, men der er jo muligheden for at spinne selv eller ArcTraineren :wink:

Idag har jeg "hviledag" men den er vist blevet lavet om til "aktiv dag" i stedet :laugh: jeg har været oppe siden 6.30 og vasket tøj, taget sol og ryddet op.... og senere skal jeg til psyk, hente i børnehave og lave mad til familien, så dagen kommer vist ikke til at byde på den store hvile :blink:

Kan i have en god dag allesammen :4thumbup:

Edited by Powerbaby
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Spinningtimen kl. 9 var aflyst (igen :dry: ) så jeg tog ned og trænede en time på ArcTraineren.

ArcTrainer 1 time.

Max puls: 172 bpm (91%)

Avg puls: 162 bpm (85%)

Kcal: 607

Fedt: 30 %

Det var en dejlig men noget hård tur... lå næsten konstant med 162 bpm i puls.... :superman: men det var dejligt nu timen var aflyst.

Jeg kan se i allesammen er i KBH i weekenden... så bliver der nok stille herinde i min log... men det har der nu været siden midt i ugen... :unhappy:

Link to comment
Share on other sites

Forresten.... de der ArcTrainere er nogle MEGET optimistiske maskiner...... :banana3:

da jeg idag havde forbrændt de 607 kcal (taget efter min Polar F6) havde jeg ifølge maskinen forbrændt ca. 1000 kcal !!!!!!! Det er da godt nok en forskel der vil noget og det beviser vist kun at man IKKE kan regne med kalorieudregneren i hverken maskine eller ur :annoyed:

Har i lignende eksempler ?

En skam jeg ALTID poster ugeresultat efter mit ur.... :dry: ellers ville mit resultat være MEGET bedre.... :innocent:

En af "damerne" der plejer at bruge kredsløbsmaskinerne i centret, har en bog med og noterer kun maskinens opgørelse af kalorier. Hun har bestilt en pulsur... hun bliver da slemt overrasket når hun får det på... så skal hun træne dobbelt så lang tid for at nå de kalorier hun er vandt til :blink:

Just a thought :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Lørdagens træning:

Maxburner 59 min.

Max puls: 170 bpm (89%)

Avg puls: 146 bpm (77%)

Kcal: 501

Fedt: 40 %

Så var det slut med lørdagens 90 min spinning for denne gang. Desværre :dry:

Allerede da jeg stod op, kunne jeg mærke at højre lægmuskel ville være svær at samarbejde med idag :blink: og ganske rigtigt.... den drillede og lå lige på grænsen til at gå i krampe, me den ville ikke uanset hvad jeg gjorde på cyklen... og nu sidder den der igen.. Havde ellers strukket ud mens musklen var varm, men den vil kun det den selv vil idag :mad: Jeg håber den er væk til på mandag igen.... :bigsmile:

Edited by Powerbaby
Link to comment
Share on other sites

Forresten.... de der ArcTrainere er nogle MEGET optimistiske maskiner...... :banana3:

da jeg idag havde forbrændt de 607 kcal (taget efter min Polar F6) havde jeg ifølge maskinen forbrændt ca. 1000 kcal !!!!!!! Det er da godt nok en forskel der vil noget og det beviser vist kun at man IKKE kan regne med kalorieudregneren i hverken maskine eller ur :annoyed:

Har i lignende eksempler ?

En skam jeg ALTID poster ugeresultat efter mit ur.... :dry: ellers ville mit resultat være MEGET bedre.... :innocent:

En af "damerne" der plejer at bruge kredsløbsmaskinerne i centret, har en bog med og noterer kun maskinens opgørelse af kalorier. Hun har bestilt en pulsur... hun bliver da slemt overrasket når hun får det på... så skal hun træne dobbelt så lang tid for at nå de kalorier hun er vandt til :blink:

Just a thought :rolleyes:

Hej Baby

Ja jeg har præsis det samme "problem" skide irriterende :smile:

Jeg har også et F6 og har besluttet at leve med de få brændte kcal, og kun bruge tallet til sammenligning.

Hvilket tal står der i dit wo2 max ( inde under ekstra user settings) mit ur har af sig selv sat mit til 42, ved ikke om tallet er forkert, har ikke fået målt mit wo2 max endnu...

Ha en dejlig lørdag

Link to comment
Share on other sites

Hej Baby

Ja jeg har præsis det samme "problem" skide irriterende :smile:

Jeg har også et F6 og har besluttet at leve med de få brændte kcal, og kun bruge tallet til sammenligning.

Hvilket tal står der i dit wo2 max ( inde under ekstra user settings) mit ur har af sig selv sat mit til 42, ved ikke om tallet er forkert, har ikke fået målt mit wo2 max endnu...

Ha en dejlig lørdag

Uret siger Wo2 max 37 på mit. Hvordan får jeg det målt præcist ?

Jeg er ellers glad for mit ur, men jeg ville dog synes det var dejligt hvis jeg fik det helt præcist indstillet. Har du din OwnZone indstillet og hvordan virker det ?

Edited by Powerbaby
Link to comment
Share on other sites

:sleepy: Hvor er jeg træt idag... jeg kunne slet ikke forstå at der var mørkt udenfor da mit ur ringede.... og det lagde en dæmper på lysten til at stå op :dry:

Jeg skal ikke træne før imorgen hvor jeg har 2 spinningtimer om eftermiddagen... idag står den på vasketøj, rengøring og oprydning :innocent:

Jeg skal være alene hele ugen da min kæreste kører til Frankfurt i dag. Han skal på messe og se på :strat: musikinstrumenter.... jeg har en travl uge på jobbet, så tiden skal nok komme til at gå hurtigt...men jeg vil da savne ham :wub:

Jeg må hellere få lavet noget :blahblah: så jeg ikke snakker det hele væk...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share