min log


Powerbaby
 Share

Recommended Posts

Hey PB

Det er da utroligt at folk er så ligeglade :nonono: med en aftale de laver...da jeg var i Farum Park var der 2-3 cykler der ikke var mødt kørere op til..og det til trods for at den venteliste der var lavet ekstra meldte alt besat :devil: BONDERØVE :devil: så lad vær at melde jer på..håber du ikke mugner over det hele :tongue::laugh:

Ha en dejlig aften :superman:

Jeg mugnede ikke helt..... :4thumbup: jeg er lige hér...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 768
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Dagens træning:

Maxburner 1 time 24 min.

Max puls: 169 bpm (88%)

Avg puls: 148 bpm (77%)

Kcal: 734

Fedt: 40 %

Ikke så høj puls... dårlig gennemsnit men jeg er åbenbart ikke lige i stødet endnu... det er lidt træls :dry: men det kommer nok, mon ikke ?

Det er jo ikke motivationen og lysten til spin der mangler... men det er somom der ligger noget i vejen for at give den 100 % gas.. måske den evige stress jeg går i :unhappy: bare det snart ville holde.

:4thumbup: Noget andet er: vores 24-timers hold er nu fuldtalligt. Alle har betalt og vi bliver 7 ialt, så det er rigeligt... endelig lykkedes det ! :superman:

Der var desværre ingen pump idag, da centret var invaderet af Less Mills master instruktører med pump uddannelse.

Baby :blush:

Edited by Powerbaby
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Maxburner 1 time 24 min.

Max puls: 169 bpm (88%)

Avg puls: 148 bpm (77%)

Kcal: 734

Fedt: 40 %

Ikke så høj puls... dårlig gennemsnit men jeg er åbenbart ikke lige i stødet endnu... det er lidt træls :dry: men det kommer nok, mon ikke ?

Det er jo ikke motivationen og lysten til spin der mangler... men det er somom der ligger noget i vejen for at give den 100 % gas.. måske den evige stress jeg går i :unhappy: bare det snart ville holde.

:4thumbup: Noget andet er: vores 24-timers hold er nu fuldtalligt. Alle har betalt og vi bliver 7 ialt, så det er rigeligt... endelig lykkedes det ! :superman:

Baby :blush:

Hey baby...

Jeg har fået svaret dig i min log.. mht hvorfor du ikke kan give dig helt i spinningslokaltet ved jeg ikke en dyt om desværre. Her må du lige hive fat i J eller Arne, der er deres expert område.

De er bare :superman: på en cykle.

Op med humøret og glæd dig over du kom afsted og fik motionen. Det spiller MAX!

Link to comment
Share on other sites

Hey baby...

Jeg har fået svaret dig i min log.. mht hvorfor du ikke kan give dig helt i spinningslokaltet ved jeg ikke en dyt om desværre. Her må du lige hive fat i J eller Arne, der er deres expert område.

De er bare :superman: på en cykle.

Op med humøret og glæd dig over du kom afsted og fik motionen. Det spiller MAX!

Hej baby :wub: Det er ganske sikkert fordi du stadig vader rundt i et stresset miljø. Det kan også være, der er en forkølelse under opsejling. Som nu mig fx der har skrantet i 2 uger som følge af ja stress og forkølelse. Det kan tage livet af enhver. Så der er ikke andet for at væbne sig med tålmodighed og så stole på, at lysten til at give sig 100% hen til instruktøren, ja den kommer igen. Man falder i og rejser sig igen. Det har sgu taget noget tid for mig at erkende, at man ikke altid har det drive, der skal til for at få en op i skyerne. Men jeg ved, at det kommer igen. Min krop skal bare samle alle brikkerne sammen og passe på ikke at stresse sådan afsted. Min zoneterapeut ville slå mig, hvis hun vidste hvordan mit hoved inimellem koger...Baby vi er kun mennesker...Det bør vi altså kunne indse, og hverken du eller jeg kan gå på vandet, men en dag ....en dag så kører det hele igen...Trust me. Korrekt Motion og stress påvirker hinanden og som oftest vil stress blive påvirket positivt af ens motion, men man kan altså også stresse så meget i den evige jagt på det lyksalige rush at selve jagten bliver en stress faktor i sig selv. Først når man holder op med at jage, så er den der 1-2-3.

Handler altså om at man tager livet stille og roligt og lader tingene ske. En ting vi danskere har ufatteligt svært ved at forstå... Ha en rigtig god aften..

Dejligt at se at dit 24 timers hold er samlet...

:smile:

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Hej baby :wub: Det er ganske sikkert fordi du stadig vader rundt i et stresset miljø. Det kan også være, der er en forkølelse under opsejling. Som nu mig fx der har skrantet i 2 uger som følge af ja stress og forkølelse. Det kan tage livet af enhver. Så der er ikke andet for at væbne sig med tålmodighed og så stole på, at lysten til at give sig 100% hen til instruktøren, ja den kommer igen. Man falder i og rejser sig igen. Det har sgu taget noget tid for mig at erkende, at man ikke altid har det drive, der skal til for at få en op i skyerne. Men jeg ved, at det kommer igen. Min krop skal bare samle alle brikkerne sammen og passe på ikke at stresse sådan afsted.

Handler altså om at man tager livet stille og roligt og lader tingene ske. En ting vi danskere har ufatteligt svært ved at forstå... Ha en rigtig god aften..

:smile:

Hej Julie

Ja det er i hvert tilfælde rigtigt at jeg går i stresset miljø lige for tiden... jeg skal flytte om 2½ md. Selvfølgelig glæder jeg mig, men der er så mange ting der skal passe sammen og ordnes :blush:

Jeg prøver at tage den med ro og udvælge de spinning timer jeg bare VIL afsted til og så vælge nogle andre fra for at restituere... så må vi se om det får det til at gå bedre..

Lige nu er det ikke svært at prioritere timer i mit center... en del timer bliver aflyst uge efter uge da der er for få på holdene.... :dry: træls ! det er mandag morgen kl. 9 of fredag morgen kl. 9... folk kan bare ikke finde ud af at komme op om morgenen....! :tongue: så nu er min fredagstræning røget sig en tur de sidste 2-3 fredage så nu overvejer jeg at træne torsdag eftermiddag i stedet. Der har centret et stephold som jeg gerne vil på. Jeg har tilbage i 98-99 steppet en del og kan godt lide det så det kunne være jeg skulle gøre det... :bigsmile:

Idag er holdet som sædvanlig aflyst så jeg laver huslige ting i stedet... kedeligt men nødvendigt. Og så overvejer jeg at tage med til Tyskland efter arbejde. Jeg har fri kl. 18.45..

Baby :blush:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Maxburner 1 time 24 min.

Max puls: 169 bpm (88%)

Avg puls: 148 bpm (77%)

Kcal: 734

Fedt: 40 %

Ikke så høj puls... dårlig gennemsnit men jeg er åbenbart ikke lige i stødet endnu... det er lidt træls :dry: men det kommer nok, mon ikke ?

Det er jo ikke motivationen og lysten til spin der mangler... men det er som om der ligger noget i vejen for at give den 100 % gas.. måske den evige stress jeg går i :unhappy: bare det snart ville holde.

:4thumbup: Noget andet er: vores 24-timers hold er nu fuldtalligt. Alle har betalt og vi bliver 7 ialt, så det er rigeligt... endelig lykkedes det ! :superman:

Der var desværre ingen pump idag, da centret var invaderet af Less Mills master instruktører med pump uddannelse.

Hey PB

Dejligt at læse der er styr på jeres 24 timers Spinning :superman: Men du må få styr på den stress :wink:

Keep Spinning

Edited by britone
Link to comment
Share on other sites

Tirsdagens træning:

Maxburner 53 min.

Max puls: 171 bpm (90%)

Avg puls: 159 bpm (83%)

Kcal: 526

Fedt: 35 %

Sikke en stresset dag det gik hen og blev... Jeg kom fra tyskland og stod i centret kl. 16.05 som timen startede 10 min efter ! :crazy: så det gik lidt stærkt... hvilket jeg kunne mærke i mine ben som sýrede til ret hurtigt :dry:

SpinBasis 41 min.

Max puls: 182 bpm (95%)

Avg puls: 154 bpm (81%)

Kcal: 385

Fedt: 35 %

Anderledes gik det i denne time hvor jeg havde haft 15 min pause fra den forrige og benene var ok igen... dejlig time med god høj puls. :4thumbup:

Baby :blush:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Maxburner 57 min.

Max puls: 177 bpm (93 %)

Avg puls: 154 bpm (81 %)

Kcal: 536

Fedt: 35 %

En dejlig time med Jette ! :superman: Mine ben kørte godt i det tunge tråd... sluttede af med en spurt i ca. 3 min.. det var godt ! :4thumbup:

Nu må vi se hvad benene siger til 1½ times spin imorgen, jeg håber de er gode...

Ved i hvad jeg skal imorgen ? :4thumbup: Til koncert med Depeche mode :4thumbup: :devil:

Glæder mig helt vildt....

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Maxburner 57 min.

Max puls: 177 bpm (93 %)

Avg puls: 154 bpm (81 %)

Kcal: 536

Fedt: 35 %

En dejlig time med Jette ! :superman: Mine ben kørte godt i det tunge tråd... sluttede af med en spurt i ca. 3 min.. det var godt ! :4thumbup:

Nu må vi se hvad benene siger til 1½ times spin imorgen, jeg håber de er gode...

Ved i hvad jeg skal imorgen ? :4thumbup: Til koncert med Depeche mode :4thumbup: :devil:

Glæder mig helt vildt....

Meeeeen så er du også på øen :wub: Her er dejligt ovre...Skønne mennesker de øboere

Link to comment
Share on other sites

Meeeeen så er du også på øen :wub: Her er dejligt ovre...Skønne mennesker de øboere

Det blev et kort ophold på djævleøen :devil: kun knap 7 timer så var vi på rette vej igen.... :laugh: men koncerten var rigtig fed... og jeg kunne sagtens have taget med DM til Goteborg, hvor de spiller lige i dette øjeblik !

Edited by Powerbaby
Link to comment
Share on other sites

Jaa... på grund af et lille visit i hovedstaden kan jeg først raportere lørdagens træning idag. Nu har jeg fået øjn igen og sovet lidt ud.... men tonerne af "Never let me down again" ringer stadig som sød musik i mine ører :wub: kunne knuse ham Dave Gahan :wub::wub::w00t:

Lørdagen træning:

Maxburner 1 time 24 min.

Max puls: 179 bpm (94 %)

Avg puls: 153 bpm (80 %)

Kcal: 771

Fedt: 40 %

Dejlig time med ok gode ben... savnede dog noget musik af DM.. sådan bare til at varme op med :blush:

Dagens ekstra træning :w00t: Jeg hoppede og dansede under hele koncerten... hvad mon man forbrænder ved det ? :blink:

Lige et lille beillede at stegen.... :wub:

Link to comment
Share on other sites

Idag står den på 2 timers spinning i eftermiddag og lidt arbejde inden da, så jeg har været tidligt oppe for at få lidt fra hånden herhjemme inden :bigsmile: Jeg er ved at komme mig ovenpå weekendens tur, både søvnmessigt og tankemessigt...

Der sker så meget omkring mig i de her dage, både mht. min kommende flytning og min depression og behandlingen af denne. Jeg skal ned til min psyk imorgen og se om jeg kan få en henvisning til et center i Århus - det er kun ham der kan give den, ikke min praktiserende læge, så det er meget vigtigt han forstår mig. Jeg synes ikke han har formået at hjælpe mig ret meget i de 4 md. jeg har gået der, såjeg besøgte min praktiserende i fredags og han bad mig prøve at komme videre i systemet gennem min psyk, så jeg håber det lykkedes :blush:

Hmm.. det var vist et lille sidespor dér... :blink: men det fylder meget i mine tanker og jeg håber ikke det vil ødelægge min koncentration til træning idag...

Det har ellers været svært at finde tid til træning, desværre, så det er i sidste uge kun blevet til 4½ times spin :cry: denne uge bliver det også kun til 5½ times træning, men det må gå.. jeg har brug for også at slappe af midt i det hele så det skal gå.

Hvor har der været stille i min log i de her dage... håber i vil kugge ind igen nu :wink:

Link to comment
Share on other sites

Idag står den på 2 timers spinning i eftermiddag og lidt arbejde inden da, så jeg har været tidligt oppe for at få lidt fra hånden herhjemme inden :bigsmile: Jeg er ved at komme mig ovenpå weekendens tur, både søvnmessigt og tankemessigt...

Der sker så meget omkring mig i de her dage, både mht. min kommende flytning og min depression og behandlingen af denne. Jeg skal ned til min psyk imorgen og se om jeg kan få en henvisning til et center i Århus - det er kun ham der kan give den, ikke min praktiserende læge, så det er meget vigtigt han forstår mig. Jeg synes ikke han har formået at hjælpe mig ret meget i de 4 md. jeg har gået der, såjeg besøgte min praktiserende i fredags og han bad mig prøve at komme videre i systemet gennem min psyk, så jeg håber det lykkedes :blush:

Hmm.. det var vist et lille sidespor dér... :blink: men det fylder meget i mine tanker og jeg håber ikke det vil ødelægge min koncentration til træning idag...

Det har ellers været svært at finde tid til træning, desværre, så det er i sidste uge kun blevet til 4½ times spin :cry: denne uge bliver det også kun til 5½ times træning, men det må gå.. jeg har brug for også at slappe af midt i det hele så det skal gå.

Hvor har der været stille i min log i de her dage... håber i vil kugge ind igen nu :wink:

Hvor skal du flytte hen lille pb? :wub: Nu skal vi snart hygge os til 24 timers, så må du endelig komme hen og snakke lidt....

Link to comment
Share on other sites

:ill: øv nu ligger jeg så syg....... igen fristes jeg til at sige :dry: Jeg fanger bare alt det der basille/virus der er i luften...

Så, jeg kom ikke til spin imorges... og måtte også korte min arbejdsdag ned til det halve... og så bare hjem og kede mig på sofaen :4winkkiss:

Jeg håber på at jeg kan komme til 1½ times spin imorgen og 1 times pump... jeg har ikke andre planer i weekenden så jeg kan jo bar gå hjem og flade den bagefter..... :sleeping:

Dejligt at se at der har været besøg på min log igen.... i er velkomne ! :w00t:

Jeg havde nu en god samtale hos spyk i onsdags.. og han henviste mig til det center, så det bliver forhåbentlig et positivt fremskridt... nu skal jeg bare vente til de kalder mig ind til samtale....

Tak Britone... jeg kæmper videre og heldigvis er der nogle gode dage ind imellem :blush:

Link to comment
Share on other sites

:ill: Snøft, nys og host.....

Lørdagens træning:

Maxburner 1 time 24 min.

Max puls: 166 bpm (87 %)

Avg puls: 146 bpm (77 %)

Kcal: 713

Fedt: 45 %

Jeg havde taget hele arsenalet af "medicin" med på cyklen idag..... lommetørklæder og halspastiller med honning og det hele... intet skulle mangle og stoppe mig... og ja det er ret svært at spise en pastil og give den gas samtidig.. man kan nemt tabe pastillen ud af munden i kampens hede.... :annoyed: men det gik og udbyttet af timen var ok...

I løbet af søndagen idag er det blevet en del bedre og jeg er ved at være klar til morgendagens udfordringer....

Baby :blush:

Link to comment
Share on other sites

Mandagens træning:

Spin v/mig selv alene :blush: 1 time 16 min.

Max puls: 176 bpm (93%)

Avg puls: 156 bpm (82 %)

Kcal: 722

Fedt: 35 %

En dejlig træning... havde min minidisc med så den fik ikke for lidt med Rammstein :devil: og bagefter lidt lettere Infernal-pop :w00t: op af bakke og ned igen... dejligt :4thumbup:

Senere på mandagen gik det dog knap så godt... hovedpine som på en skala fra 1 til 100 mest lignede en 95'er så jeg var helt nede.... måske gik jeg for hårdt til den og min forkølelse/influenza-ting ikke er helt ovre ? Jeg skal til 2 spinningtimer senere idag så jeg håber ikke de giver efterveer...... :blink:

Baby :blush::blush:

Edited by Powerbaby
Link to comment
Share on other sites

:ill: øv nu ligger jeg så syg....... igen fristes jeg til at sige :dry: Jeg fanger bare alt det der basille/virus der er i luften...

Så, jeg kom ikke til spin imorges... og måtte også korte min arbejdsdag ned til det halve... og så bare hjem og kede mig på sofaen :4winkkiss:

Jeg håber på at jeg kan komme til 1½ times spin imorgen og 1 times pump... jeg har ikke andre planer i weekenden så jeg kan jo bar gå hjem og flade den bagefter..... :sleeping:

Dejligt at se at der har været besøg på min log igen.... i er velkomne ! :w00t:

Jeg havde nu en god samtale hos spyk i onsdags.. og han henviste mig til det center, så det bliver forhåbentlig et positivt fremskridt... nu skal jeg bare vente til de kalder mig ind til samtale....

Tak Britone... jeg kæmper videre og heldigvis er der nogle gode dage ind imellem :blush:

Nå du er også en af de 'heldige', der bliver syg konstant i år :dry: .Vi må stå sammen. Tusind tak for din varme hilsen i min log. :wub:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdagens træning:

Maxburner 55 min.

Max puls: 177 bpm (93%)

Avg puls: 153 bpm (81%)

Kcal: 500

Fedt: 35 %

En ok time med en høj puls.. på trods af at musikken gik ca. 6 min inde i timen og vi havde udsigt til en time udelukkende på interval UDEN musik..... det blev dog redet med musik fra anden kilde så timen kunne gå videre... :superman:

SpinBasix 43 min.

Max puls: 176 bpm (93%)

Avg puls: 157 bpm (83%)

Kcal: 410

Fedt: 35 %

En god time hvor vi fik instrutøren til at køre lige 5 min længere end han plejer.... 40 min er ikke lang tid når man er vant til næsten 60 min på en time... :crazy: Musikken var af samme kilde som den forrige time... men dog en lidt bedre cd. Vi må håbe det er blevet lavet til timerne idag...

Baby :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

:4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: Fedt nok. Endelig pres instruktøren til at køre lidt længere. :cool:

Er der nyt om hvilke instruktører, der skal køre til 24 timers pb? :hippy:

Vi får intet at vide..... Jette siger instruktørplanen først bliver offentliggjort kort tid inden, for at folk ikke laver køreplaner efter hvem de vil køre med :dry: øv..... jeg har heller ikke hørt hvem der kommer og kører som instruktør... hun er ikke til at vride ét ord ud af ! :nonono:

Men jeg glæder mig og har intensiveret min spinning her fra i mandags, så jeg kan være i 100 % topform når det går løs... :w00t:

Jeg har flere gange været med til at få instruktørerne til at give den lige 5 min mere/ét musiknummer mere... :devil: jeg synes timerne er for korte generelt og specielt begynder timen... men det synes jeg ikke da jeg selv var begynder :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Tænk sig... spinning var aflyst IGEN ! I andre herinde... aflyser jeres center også tit ? Vi var kun 4 på holdet og så gider de ikke køre holdet :dry:

Så jeg måtte cykle alene..... :blink:

Spin v/ :blush: 1 time 20 min.

Max puls: 171 bpm (90%)

Avg puls: 155 bpm (82%)

Kcal: 747

Fedt: 35 %

En god session... ok ben... energien er tilbage :w00t:

Det kommer ligesom af sig selv når minidisc'en forsyner mine ører med Rammstein.....

Edited by Powerbaby
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share