Nordland Cup - hvem kommer?


Mikkel leicht
 Share

Recommended Posts

  • Replies 329
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

hvordan?

Som Klaus antyder lader min personlige hygiejne meget tilbage at ønske. Der udover har jeg tænkt mig at slå sidste års rekord i hack squat, denne gang med mere end 4 fadøl i mavsen :beerchug: :4drunk:

Mikkel -> Har du fået Licens, eller er du ét af de der mennesker, der snakker mens røven går?

Edited by Søren W
Link to comment
Share on other sites

Som Klaus antyder lader min personlige hygiejne meget tilbage at ønske. Der udover har jeg tænkt mig at slå sidste års rekord i hack squat, denne gang med mere end 4 fadøl i mavsen :beerchug: :4drunk:

Mikkel -> Har du fået Licens, eller er du ét af de der mennesker, der snakker mens røven går?

Og evt høre "get psycho" fra disturbed Samtidigt :tongue:

Link to comment
Share on other sites

hæslig øvelse. Man kan jo ikke undgå at være ved at vælte når man laver den :laugh:

Måske netop derfor kan man forsvare indtaget af øllebølle. Jeg tror også du havde lidt problemer med øvelsen fordi du a) skulle spille violin under løftet, og B) stod og gled i dine tårer, der samtidig gav dig et dårligt greb om stangen.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Ser da ud til at det bliver godt besøgt i år :bigsmile: , hvis det ikke bare er varm luft der bliver lukket ud :nonono:

Nååeh så nærmer tiden sig - hvem er 4'realers :devil: og hvem snakker bare :blahblah: :

-82,5 kg

?

-90 kg

?

-100 kg

Conscience

-110 kg

?

Snakkehoveder/buffetdrenge

?

Link to comment
Share on other sites

Har hørt rygter om at Henrik Sørensen dukker op i 100 kgs klassen :crazy:

Skriver ham dog ikke på, da man altid høre så meget om hvad folk vil og kan :wink:

Han stiller op, han var hjælper for mig til EM og han sagde at der skulle sættes nogle ting på plads RAW til Nordland :devil:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share