Nordland Cup - hvem kommer?


Mikkel leicht
 Share

Recommended Posts

-75 kg

Jenz

Nskou

Luciferase

Peter Wang (Nordlander)

-82,5 kg

Herkules

Weed

Tind

Søren dobbelt-lee'

-90 kg

Strongman2006

Tom Bergan (Nordlander)

-100 kg

Conscience

Mølvis

/Hulle

Mikkel Leicht

Glud

blanco

Peter Petersen (ikke-mol'er)

-110 kg

Lars Guldberg (Nordlander)

-125 kg

Æggeskallen (er Glud ret sikker på)

+125 Dommere

KlausJensen

Snakkehoveder/buffetdrenge

Munden

Jeg synes ikke jeg har set en tilmeldingsliste i klubben, kan det passe?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 329
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ren nysgerrighed - hvad ligger han egentlig på i squat og dødløft sådan cirka?

Han har haft en bøvl med knæet faktisk lige siden CC, derfor er der ikke sket det vilde hverken i squat eller dødløft. Så squatten og dødløft bliver bare løftet let til Nordland vist, men bænken derimod bliver der presset igennem i! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hvor slemme er de "slemme" drenge da? løft?

For NL rekorderne er altså ikke så vilde igen.. :tongue:

Til sidste samling lavede henrik 4 x 180 m. stop efterfulgt af et godkendt løft på 200 m. overskud i bænken.

Han fik 250 til copenhagen cup for ½ år siden - kun med bælte og knævarmere.

I dødløften trak han 280 m. bælte.

I bænken vil jeg tro han er god for omkring 210 godkendt stil. Ved ikke med squatten og dødløften, da han som sagt har haft bøvl med knæet.

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes ikke jeg har set en tilmeldingsliste i klubben, kan det passe?

Den er kamoufleret som et tosides 'kompendie', men den hænger der skam.

Steen sagde, at det var sikrest at blive skrevet på senest først i næste uge, hvis klubben skal nå at tilmelde os.

Havde ikke set luciferase havde svaret. :blush:

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

Til sidste samling lavede henrik 4 x 180 m. stop efterfulgt af et godkendt løft på 200 m. overskud i bænken.

Han fik 250 til copenhagen cup for ½ år siden - kun med bælte og knævarmere.

I dødløften trak han 280 m. bælte.

I bænken vil jeg tro han er god for omkring 210 godkendt stil. Ved ikke med squatten og dødløften, da han som sagt har haft bøvl med knæet.

Så kan han jo snart tage rekorden raw, raw the only way :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Jeg skal alligevel med :smile:

-75 kg

Jenz

Nskou

Luciferase

Peter Wang (Nordlander)

SuneJ

-82,5 kg

Herkules

Weed

Tind

Søren dobbelt-lee'

-90 kg

Strongman2006

Tom Bergan (Nordlander)

-100 kg

Conscience

Mølvis

/Hulle

Mikkel Leicht

Glud

blanco

Peter Petersen (ikke-mol'er)

-110 kg

Lars Guldberg (Nordlander)

-125 kg

Æggeskallen (er Glud ret sikker på)

+125 Dommere

KlausJensen

Snakkehoveder/buffetdrenge

Munden

Rommel

Link to comment
Share on other sites

Henrik Sørensen er godt nok helt sindsygt galt stærk i bænkpres :devil:

Er ret sikker på at der er INGEN andre i Danmark der kan bænke 200kg i godkendt stil(Røven i sædet og pause på brystet) Raw med en kropsvægt omkring de 100kg. Det er sgu Crazy.

Men ellers må vi da også sige at der er mange andre monster bænkere med i 100kgs klassen. Eks. Concience og Mølvis.

De er vel også begge god for omkring 170kg i godkendt stil Raw. At Henrik Sørensens så nok lige nappe 30kg foran 2 så gode bænkere viser bare lidt om hans klasse må man sige :superman:

Link to comment
Share on other sites

Ja, måske! Men han vejer da vidst også tættere på 110kg. Men ærgeligt talt tror jeg ikke han kan! Men han må da endeligt rette mig hvis jeg tager fejl :smile:

Henrik vejer jo også over 100 kg i øjeblikket - 103-104 vejede han vist oppe til den samling, hvor han bænkede 200. Og jeg er ret sikker på, at Lars har bænket 200 kg raw, men jeg ved godt nok ikke, hvad han vejede, da han gjorde det. :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Nogen virkelig syge løft må jeg sige! så de Nordland rekorder kan godt vinke farvel og sige hej til nogen nye :w00t:

Jeg er også selv spændt på om hvad man egentlig må til stævner og hvordan det hele foregår i det hele taget! er meget spændt.. Specielt pausen i bænkpress.. må brystet godt ryge 3-5cm længere op efter endt pause på brystet hvis man ikke rykker ryggen eller røv fra sædet på nogen måde?

Link to comment
Share on other sites

Nogen virkelig syge løft må jeg sige! så de Nordland rekorder kan godt vinke farvel og sige hej til nogen nye :w00t:

Jeg er også selv spændt på om hvad man egentlig må til stævner og hvordan det hele foregår i det hele taget! er meget spændt.. Specielt pausen i bænkpress.. må brystet godt ryge 3-5cm længere op efter endt pause på brystet hvis man ikke rykker ryggen eller røv fra sædet på nogen måde?

Hvorfor ikke bare holde brystet oppe under pausen, det giver alt andet lige en kortere ROM og et nemmere løft?

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Det lyder jo til at blive et super godt stævne, som kommer til at løbe af staben om ganske kort tid hos Nordland.

Hvis det ikke er forsendt, så tro jeg, at jeg har lyst til at forsøge mig i 56 kg. og smage på buffen.

Løft tungt spis sundt

Anton

Link to comment
Share on other sites

Det lyder jo til at blive et super godt stævne, som kommer til at løbe af staben om ganske kort tid hos Nordland.

Hvis det ikke er forsendt, så tro jeg, at jeg har lyst til at forsøge mig i 56 kg. og smage på buffen.

Løft tungt spis sundt

Anton

Lidt tilbage i tråden står sidste tilmelding vidst nok som værende 9 juni

Link to comment
Share on other sites

Henrik Sørensen er godt nok helt sindsygt galt stærk i bænkpres :devil:

Er ret sikker på at der er INGEN andre i Danmark der kan bænke 200kg i godkendt stil(Røven i sædet og pause på brystet) Raw med en kropsvægt omkring de 100kg. Det er sgu Crazy.

Jeg har set Busted bænke 195 (uden pause men med røv i sædet) med en kropsvægt på 90 kg et rigtig pænt løft :superman:

Link to comment
Share on other sites

Så må han jo spise lidt mere så han kan blive ligeså stærk som Henrik Sørensen :tongue:

Det er så kun ibænk for i dødløft er Busted stærkere end henrik :devil:

Da busted har lavet 300 bare med bælte :4thumbup:

squat har han lavet 3 rep på 225 raw heller ikke dårligt. Busted er bare UNtough i udstyr!!

Link to comment
Share on other sites

Det er så kun ibænk for i dødløft er Busted stærkere end henrik :devil:

Da busted har lavet 300 bare med bælte :4thumbup:

squat har han lavet 3 rep på 225 raw heller ikke dårligt. Busted er bare UNtough i udstyr!!

Jaja, ved godt at du er Busted fan, Louis :laugh:

Bare ærgeligt at en 18årig(Mølvis) owner ham max. :devil:

(...Hvilket han så gør ved de fleste, men det snakke vi jo så ikke om :innocent: )

Link to comment
Share on other sites

Nu løfter Henrik jo også på den lede måde i dødløft :wink:

Han står selvfølgelig frit for valg hvis han mener der er en fordel ved sumo :wink:

PS Busted løfter faktisk Alm dødløft for tiden, og har vist lige lavet 3 på 270 :devil: så han kan altså begge dele :4thumbup:

Edited by L^P
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share