Onkel Troels

Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

Recommended Posts

Jeg er enig i ovenstående. Historisk set er jeg tvivlende over for om han er lifetime clean

Han fremfører en ret antidoping holdning i hans bog samt en ekstrem målrettethed der er lidt mere end semiseriøs mht. kost, søvn, træning. Nægtede at cykle fordi han var bange for at det skulle gøre ham mindre eksplosiv. Kombineret med det rigtige talent kan man komme langt. Men om jeg bare er naiv, ved jeg ikke :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Han fremfører en ret antidoping holdning i hans bog samt en ekstrem målrettethed der er lidt mere end semiseriøs mht. kost, søvn, træning. Nægtede at cykle fordi han var bange for at det skulle gøre ham mindre eksplosiv. Kombineret med det rigtige talent kan man komme langt. Men om jeg bare er naiv, ved jeg ikke :-)

Det er jeg heller ikke uenig i.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg synes bare han er så cool og gik self ind for no drugs. Manden var / er bare en maskine. Med en super godt start ku jeg gi ham en smule modstand, tabte dog. Min bror tog ham på en hurtig start..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg synes bare han er så cool og gik self ind for no drugs. Manden var / er bare en maskine. Med en super godt start ku jeg gi ham en smule modstand, tabte dog. Min bror tog ham på en hurtig start..

Hans gamle træner er også stadig fuldstændig sindsyg hvad angår grip styrke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grip er cool!... Har egentlig ik lavet noget decideret længe..

Enig. Jeg har bare latterligt små hænder. Det tager altså noget af kampgejsten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lidt Tirsdagstræning i abeskuret:

Squat - 6x50kg, 3x90kg, 1x130kg, 1x160kg, 1x170kg, 1x180kg, 1x190kg, 10x90kg

Dødløft - 1x150kg, 1x180kg, 1x220kg, 10x100kg

Military Press - 10x20kg, 10x30kg, 10x40kg, 10x50kg, 10x60kg, 10x60kg, 10x50kg

Det fungere bare ikke rigtigt med disse aftentræninger for tiden. Mit parasympatiske nervesystem dominere og har mest bare lyst til at ligge mig ned på gulvet og tage en lur. Dog lidt bedre energi i sidste uge.

Fik lavet den tungeste singel meget længe og afprøvet dive'n'grip kamikaze dødløft stilen. Der skal nok være til det kvarte ton på en god dag.

Mit pres er hæmmet af en venstre skulder der driller lidt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Torsdagstræning i abeskuret:

Goodmornings - 1sæt x 10reps med 50kg

Dødløft - (5x100kg, 5x150kg), 5sæt x 5reps med 200kg (Uden bælte idag. Skulle måske have taget det på da jeg fik en lille fiber i ryggen på sidste sæt)

Air squats - 50reps, 40reps, 30reps, 20reps, 10reps

Incline dumbell Press - 5sæt x 10reps med 35kgs håndvægte

Dips - 5sæt x 10reps (fokus på kontrol. Er lysår fra min gamle dip styrke)

Military press - 3sæt x 5reps med 50kg

Supersættet med

Upright Rows - 3sæt x 10reps med 24kgs kb

CocT - 4sæt x 25/25reps

Dødløften kørte fin. Dog lidt ærgerligt jeg får et lille riv i ryggen tilsidst. Så måtte lave lidt om på de øvelser jeg kørte bagefter. Eks. Blev bend over Rows droppet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lørdagstræning i abeskuret:

KB rows - 5sæt x 10\10reps med 32kg (Ingen pauser imellem sæt)

Bend over rows - 10x100kg, 10x110kg, 10x120kg, 10x130kg, 10x140kg

Trækgreb dødløft fra Hæng - 5sæt x 5reps med 140kg

Bænkpres - 10x60kg, 10x60kg, 10x70kg, 10x90kg, 10x100kg 10x105kg, 8x105kg, 10x100kg, 10x100kg, 8x100kg

Rear delt med elastik - 5sæt x 15reps

KB press - 5sæt x 5/5reps med 24kgs KB

KB swings - 1sæt x 50reps med 32kg

Shit, det var godt at få rørt kroppen igen. Korte pauser og så bare herudaf :-)

Min kondi kunne godt bruge et boost. Lidt mere højrep swings tror jeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lyn søndagstræning i abeskuret:

OL squat - (10x20kg, 10x60kg), 10x100kg, 10x100kg, 10x100kg

Ez barbell curls - 3sæt x 10reps med 40kg

Tog 12min. Squatten føltes faktisk fin med god dybe osv. Men ved jeg får DOMS i morgen da det er så relativt lang tid siden jeg squattede sidst.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tillykke, altså ikke med 500 kg for dem har du vist nået for længst, men med en log på 500 sider. Respekt for din vedholdenhed!!

Hov, Tak :-D Det er da også rigtigt. Det er blevet en vane med denne log. Så selvom jeg har skiftet fokus undervejs, og jeg både har været alt fra doven, semiseriøs til dedikeret(Altså ikke BB dedikeret som er med krudt). Så har det altid været en rart lille ting at gennemgået sin træning på skrift efterfølgende. Samt så er der naturligvis glæden ved at dele det med andre. Min kone er pænt ligeglad med, at jeg har lavet 5x5 med 200kg i dødløft eksempelvis :-)

Edited by Onkel Troels

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hov, Tak :-D Det er da også rigtigt. Det er blevet en vane med denne log. Så selvom jeg har skiftet fokus undervejs, og jeg både har været alt fra doven, semiseriøs til dedikeret(Altså ikke BB dedikeret som er med krudt). Så har det altid været en rart lille ting at gennemgået sin træning på skrift efterfølgende. Samt så er der naturligvis glæden ved at dele det med andre. Min kone er pænt ligeglad med, at jeg har lavet 5x5 med 200kg i dødløft eksempelvis :-)

Men det er vi andre ikke !! - det er sejt, og så blev dette indlæg nr 10000 i din log :ilovemuscle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Men det er vi andre ikke !! - det er sejt, og så blev dette indlæg nr 10000 i din log :ilovemuscle:

Dejligt med nogle der følger lidt med :-D Du skal ikke tage dig af Fameboy, hans stjæler spotlightet med sit flotte skæg og hans fameboyishness :-D

Edited by Onkel Troels

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dejligt med nogle der følger lidt med :-D Du skal ikke tage dig af Fameboy, hans stjæler spotlightet med sit flotte skæg og hans fameboyishness :-D

Det er altid godt at følge med i logs, hvor der sker noget, og deltagerne er dedikerede!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tirsdagstræning i abeskuret:

Dødløft - 10x100kg, 10x150kg, 10x180kg, 1x210kg, 1x220kg, 1x230kg, 10x150kg(sumo) (God bundstyrke idag. Havde dog fået nogle shorts på der klistrede til stangen så det blev bare til fine singler på +200kg)

Dips i ringe - 10xmig, 10xmig, 10xmig+20kg, 10xmig+20kg, 10xmig+20kg, 10xmig+20kg

Ez barbell curls - 3sæt x 10reps med 40kg

Supersættet med

French Press - 3sæt x 10reps med 40kg

Spiste ikke igår. Fastede 36timer. Og idag har jeg nok kun fået 12-1300kcal. Så bæltet er inde i inderste hul igen. Faktisk er det som om min dødløft kører lidt bedre når jeg er tynd. Jaja, mine fedtceller ligger max klar til at blive fyldt helt op igen. Er ikke på diæt synes bare lige systemet skulle nulstilles efter en lang periode med meget og usund kost.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now