31


No6bach
 Share

Recommended Posts

Fin cikel og fin sovs i patterne.

Mange tak :smile:

Præcis sådan gik det..

Og med "præcis sådan gik det.." mener jeg, at sådan gik det ikke. Joinede med nogle bros på Honey Ryder/IceBar hvor bunden blev lagt med Negronis, Akvavit og Wray før vi satte kursen mod Kødbyen for at høre Kura foran Karriere. Vi kom imidlertid for sent, men blev til kl. 01-02 stykker og dansede rundt med T&Ts. Derefter ud på Kassen hvor et par andre kendte ansigter bød op til dans. Jeg blev dejlig fuld og udførte en flot flot Spøer tribute på vej hjem.

Fredag havde jeg fri fra nedrivningsfirmaet, da jeg havde en aftale om et tenderjob på Skt. Petri. Det viste sig at være Moods of Norway, der afholdt modeugefest hvilket betød to ting. 1. Et shitload af Norske piger med silikonebryster og korte kjoler og 2. Gode drikkepenge. Af en eller anden grund giver Nordmænd næsten altid drikkepenge når de bestiller drikkevarer. Det var rigtig dejligt at tende lidt igen :smile:

Vågnede sådan rigtig ved 15.00 tiden og fik ordnet lidt forskellige ting i lejligheden inden jeg kørte mod FitDK ved 17.15 tiden. Jeg havde glemt alt om at der var lørdag, og mens jeg sad på cyklen og varmede op ringede klokken. Jeg besluttede mig for at blive på cyklen for at få mest muligt ud af situationen.

Cykel

20 min + 10x30 spurt/30 sek pause

På en eller anden måde vil jeg gerne ud i aften, men min bankkonto er seriøst slunken lige pt og jeg burde blive hjemme og restituere. Lad os se hvordan det går :smile:

Link to comment
Share on other sites

Det er padderne!

Det er nemlig padderne. Skildpadderne, om man vil.

Lå fredeligt i min seng indtil kl. 07.03 hvor en sms tikkede ind

"Kan du arbejde til et bryllup på lørdag?"

"Jah, hvorfor ikke.."

"Vil du arbejde nu?"

"Tjaa, nu er jeg jo oppe, så hvorfor ikke?"

Således gik det sådan, at jeg brugte dagen på at pille gips ned på Christianshavn hvor vi i øvrigt fandt et hemmeligt rum. Der sker mange sjove ting i nedrivningsbranchen :smile:

Grundet arbejde missede jeg også min træningsaftale med Simon, men havde også en aftenaftale med en gammel kammerat, der gerne ville ned og træne. Man kan sige at alt ordnede sig til det bedste :smile:

Dagens Træning i FitDK, Adelgade (og sikke et lortecenter det i øvrigt er) med Samsøe Kasper Aka Hipster Kasper

Cykel

20 km på ca. 45 min

Lol, det var hårdt - mest fordi cyklen var så vanvittig ubehagelig at sidde på

30 min styrketræning bagefter, der hovedsagelig blev brugt på at catche op og instruere.

Edited by No6bach
Link to comment
Share on other sites

Træning i går

Hoppede i de korte thights (Junk showoff - Justin Bieber approved) og ned på cyklen i FitDk

Kørte samme serie som sidst da den var lige tilpas.

Cykel

10 min @ 11

10x30 sek spurt

5 min @ 10

Køle ned i 10 min, i bad og så et smut på Honey Ryder hvor en kammerat havde inviteret til en lille uformel fødselsdag. Jeg fik et par T&T's og en Campari/Soda :wub: inden jeg smuttede hjem til the projects igen.

I øvrigt skete der noget sjovt i går. En kammerat ringede og fortalte med den største selvfølgelighed, at de havde bestilt den ferie vi havde snakket om at tage på for lang tid siden. Jeg hiver pt i et par snore for at dække en tjans jeg havde sagt ja til, og hvis det lykkes, så lader det til, at jeg kommer på ferie i år alligevel :smile:

Link to comment
Share on other sites

Zyzz Tribute!

zyzz+aesthetics.jpg

U mirin, bru?

Skrå Bænk

10x60 kg

8x80 kg

6x80 kg

12x70 kg

11x70 kg

5x80 kg

GBJ

10x40 kg

8x40 kg

10x40 kg

8x40 kg

15x30 kg

Cable Cross

15x17,5

12x21

10x24

8x28

10x24

Evil Wheel

12

20

Dragon Flags (Partials, ikke..)

8

Cykel

10 min @ 11

10x30 sek spurt

U mad?

I aften skal jeg arbejde til en privatfest i Dragør. Det skal nok blive fornøjeligt :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Yes

Tilbage igen efter en uges ferie med div. kulturelle seværdigheder på Cypern. Jeg tog ca. 2 kg på dernede, men det var gennemført awesome, så jeg er lidt ligeglad.

Hvis folk skulle være i tvivl, så er Zefside jo åbnet igen, og det var vidunderligt at være tilbage bag baren. Jeg vil tende til jeg falder død om :smile:

Har efterhånden ikke fået trænet i en 14 dages tid, så jeg gruede sgu lidt for at komme i gang igen. Det er heldigt nok, vi er så sløve når vi træner, så det er ikke er så hårdt at komme i gang igen..

Delts!

Mili

12x50 kg

6x60 kg

6x60 kg

5x60 kg - Rent mentalt

10x50 kg

Front Raise/Lateral Raise

8x12,5

8x12,5

8x12,5

8x12,5

8x12,5

Face Pull

10x31

10x31

10x31

10x31

Så kom Jesper Bro og Jens Pecs slendrende og lyste hele centeret op med deres dejlige væsner

EZ Curl

8x40 kg

8x40 kg

8x40 kg

Jeg har godt nok set kønnere ud, end jeg gør lige nu. Ren drukfedt lige på dunken - IT MUST GO!!

PS. Her er noget jeg fandt på Internettet:

Relax. Very few things really matter and no one gets out alive anyway.

Concentrate on what matters. Are you happy?

You only have room for so many people in your life. Choose wisely, and don't be afraid to fire someone.

You reap what you sow. This is true in every fucking way imaginable

You don't have to tolerate bullshit, but....

Pick your battles wisely.

Stay in shape.

Learn how to listen to your intuition.

You'll go crazy worrying about all the things that could go wrong. Inevitably, some of them will and you should be prepared, but most of the time things go surprisingly well.

Be prepared for success as well as failure.

Amor Fati.

Fortune favors the bold.

Study history.

Be forgiving and allow yourself to be forgiven.

Everyone you meet has something they can teach you.

..og det er jo vældig banalt det hele, men også meget rigtigt, synes jeg.

Edited by No6bach
Link to comment
Share on other sites

Har fået trænet et par gange siden sidst. Torsdag tog jeg en rigtig fornuftig omgang rygstykker, og jeg har en lille smule doms i skrivende stund. T-Bar rows er uden sammenligning min yndlingsøvelse til ryggen når dødløft er så pokkers besværligt og dårligt i FitDk. Jeg kan ikke lige huske tallene, og jeg gider egentlig heller ikke til at skrive det ind nu :smile:

Arbejdede selvsagt lørdag nat, så dagen i dag har hovedsageligt stået i restitutionens tegn. Spaniard havde dog lyst til en omgang til patterne, så 20 efter han skrev på fb, stod jeg og trippede i receptionen på Nørrebro. Det blev mest til snak omkring dette og hint, men det er jo imo lige så godt at tage en snak i gymmet som at sætte sig på en cafe.

Skrå Bænk

15x50 kg

12x60 kg

10x70 kg

10x70 kg

6x80 kg

Eller noget i den stil

Plate Loaded Chest Press

10x80 kg

8x85 kg

6x90 kg

6x90 kg

I morgen tror jeg vi rykker guns af. (Jeg kunne godt tænke mig at køre ben igen snart)

Det er sgu helt dejligt at spise nogenlunde fornuftigt igen. Tænker ikke så meget over mængder, men mere på om det er "sundt". Har også bestemt mig for en weekend uden alkohol selvom jeg har haft det helt fint i dag :hippy:

Link to comment
Share on other sites

PS. Her er noget jeg fandt på Internettet:

Relax. Very few things really matter and no one gets out alive anyway.

Concentrate on what matters. Are you happy?

You only have room for so many people in your life. Choose wisely, and don't be afraid to fire someone.

You reap what you sow. This is true in every fucking way imaginable

You don't have to tolerate bullshit, but....

Pick your battles wisely.

Stay in shape.

Learn how to listen to your intuition.

You'll go crazy worrying about all the things that could go wrong. Inevitably, some of them will and you should be prepared, but most of the time things go surprisingly well.

Be prepared for success as well as failure.

Amor Fati.

Fortune favors the bold.

Study history.

Be forgiving and allow yourself to be forgiven.

Everyone you meet has something they can teach you.

..og det er jo vældig banalt det hele, men også meget rigtigt, synes jeg.

Har du hørt sangen?

Link to comment
Share on other sites

YEAH!!

Giv Spaniard et stort Manager kram fra mig.

Jeg gav ham bro fist og en forced i bænken i stedet

Lol, jeg tror måske attituden til træning er blevet lidt slatten hvis man sammenligner en cafetur med gym-time :tongue:

Man kan også sige, at attituden til cafeture er blevet lidt hardcore når man sammenligner det med gym-time :smile:

Min pointe med det jeg skrev i går var egentlig bare, at det handlede om at snakke om nogle ting, og det foregik så i gymmet.

Har du hørt sangen?

Nope?

Dagens Træning

PISTOLEROS!

call-of-juarez-20070601033331597.jpg

Vågnede ret sent efter en dejlig, lang nats søvn. Af og til skal man huske på at være glad over de ting man tager 100% for givet. Lige i dette tilfælde er jeg fandme glad for at jeg 98% af alle nætter sover TUNGT og altid vågner op udhvilet. Det er kun når jeg taler med folk, der sover dårligt, at jeg tænker over søvn som et issue..

Nå, hvor kom jeg fra..

Con Curl

8x17,5 kg

8x17,5 kg

8x17,5 kg

8x17,5 kg

8x17,5 kg

8x17,5 kg

8x17,5 kg

8x17,5 kg

Jeg kan sgu ikke huske hvad øvelsen hedder men det går lige i trips

8x22,5 kg

8x22,5 kg

8x20 kg

8x20 kg

8x20 kg

Cable Curl

10x33

10x33

12x28

12x28

Cross Trainer

10 min

Jeg skal snart ud og smage denne her på Oak. Den ser fandme lækker ud!

Link to comment
Share on other sites

Jeg skal snart ud og smage denne her på Oak. Den ser fandme lækker ud!

Sjovt, jeg fik den for et par uger siden. Jeg var desværre alt andet end imponeret. Champagnecocktail i et isfyldt glas = vand. Alt for lidt booze og alt for lidt flavour til min smag. Så hellere en negroni/mint julep/vodka martini/marmeladeglas.

Link to comment
Share on other sites

Sjovt, jeg fik den for et par uger siden. Jeg var desværre alt andet end imponeret. Champagnecocktail i et isfyldt glas = vand. Alt for lidt booze og alt for lidt flavour til min smag. Så hellere en negroni/mint julep/vodka martini/marmeladeglas.

Det er bartender-damen han vil ind og smage på.

Link to comment
Share on other sites

Det er bartender-damen han vil ind og smage på.

Jeg beklager, men jeg tror du har misforstået diskussionen. Bro6Bach har fantastisk god smag i damer, og hvor sød og næstekærlig denne kære frk. bartender end måtte være, kan jeg forsikre dig for, at hun er langt under hans (e-)standarder :smile:

Link to comment
Share on other sites

Værs'go

Kan huske at jeg hørte den første gang for en del år siden på p3's natradio og elskede den instantly... når man er sådan lidt dybsindig dér midt om natten, går den rent ind. :smile:

Den kendte jeg godt - jeg synes dog ikke lige umiddelbart "min" tekst og den minder sååå meget om hinanden. "Everybody's.." er lidt mere sådan teenagepige på værelset agtig, syne jeg :smile:

Sjovt, jeg fik den for et par uger siden. Jeg var desværre alt andet end imponeret. Champagnecocktail i et isfyldt glas = vand. Alt for lidt booze og alt for lidt flavour til min smag. Så hellere en negroni/mint julep/vodka martini/marmeladeglas.

Eftersom du har så god smag i cocktails, bærer du jo et vist etos..

Det er bartender-damen han vil ind og smage på.

Det ville være upassende på en myriade af niveauer.

I aften har jeg fået suppe - klar suppe med kød og melboller plus lunt, hjemmebagt rugbrød. Det smagte dejligt :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share