31


No6bach
 Share

Recommended Posts

Holy shit det er lang tid det bliver ved med at være slemt! Jeg synes virkeligt du skulle overveje at bruge noget tid og penge på fys/kiro. Det lyder rigtigt skidt.

En anden gang kan du bare skrive, så kan jeg købe div. dagligvarer til dig og komme forbi. Det tager jo ikke mange minutter hjemme fra mig til dig.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er fra vestjylland, venner :smile:

Tilbage igen..

Det går bedre med ryggen - jeg kan gå rundt uden de store vanskeligheder, og det er egentlig kun bestemte bevægelser, der gør decideret ondt. Det, og så at sidde op hvor musklerne skal bruge kraft på at stabilisere.

Mødtes med Simon og Spaniard, der dog hurtigt fortrak til curls og Trance Around the World, mens jeg hoppede på Cross Traineren. Tog 20 min i ret lavt tempo efterfulgt af 10 min gang på løbebånd. Det føltes fint og godt og jeg fortsatte med 5 min "massage" i maskinen, der mest af alt ligner en roterende tønde beklædt med en forvokset udgave af de træpersienner mine forældre havde ud til udestuen i mit barndomshjem. Denne behandling var som at hælde ufortyndet nektar lige ned i halsen - bare til ryggen. Rejste mig op, og kunne for første gang siden uheldet trække vejret helt ned i lungerne uden smerter. Hvis i aldrig har prøvet det, så kan jeg anbefale at komme til skade med lænden, bare for at opleve hvor nice det var..

Lavede en lille smule mere cardio og sad ellers resten af tiden og fik ryggen rullet igennem.

Er lige kommet hjem og har stegt PORK CHOPS og kan desuden konstatere, at Thomas Estes kommer til København og laver et par work shops. Nice nice nice :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Det burde give en meget god indikation af hvad der skal gøres, når det hjælper så meget at løsne op med massage.

Mjaa.. Jeg kan godt se hvad du mener, men den smerte jeg har kunnet mærke i dag, og til dels i går har været meget mere "En nerve i klemme" end det har været den dybe, jagende smerte jeg havde i starten. Jeg har selvfølgelig tænkt mig at fortsætte med rulningen :smile:

Mere rack pull?

Jeg er nok desværre nødt til at droppe den fremover :unhappy:

Link to comment
Share on other sites

Mandagstræning

Skrå Bænk

15x50 kg

5x80 kg

8x80 kg

8x80 kg

6x80 kg

1x90 kg - Det sortnede for øjnene på mig pga dårlig vejrtrækning, så måtte racke igen

GBJ

10x40 kg

10x40 kg

10x40 kg

2x50 kg - Pas på ryggen :smile:

6x40 kg

Naturligt nok ikke så meget at skyde med. Det har i øvrigt været en helt fantastisk weekend fyldt med glade mennesker, masser af tequila og dejlig musik.

I morgen skal jeg hjælpe en kammerat med at flytte (hjem til mig, hihi) og derefter skal jeg til den årlige Ypioca konkurrence hvor jeg forsvarer de Zefsideske farver. Det foregår på Brass Monkey på Vesterbro og alle er velkomne til at kigge forbi fra omkring kl. 18.

Link to comment
Share on other sites

Pas på ryggen! Men godt at se du er begyndt at komme dig over skaden igen :smile:

Det var fem flyttekasser, så no worries. Jeg har det efterhånden ret godt igen, og det er kun ganske få bevægelser, eller lang tids sidden stille, der forsager smerter.

Har været en tur i Århus for at tale med min vejleder, og tilbragte i samme omgang lidt tid med et par gamle bros. Hygge hygge..

Var også et smut i FitDK og træne guns, men det center er simpelthen SÅ ringe og stemningsforladt at jeg ikke kunne få mig selv ordentligt i gear. Jeg skal huske at have høretelefoner med næste gang..

Var tilbage i Kbh i dag ca. kl. 15 og det passede fint med en lille træning.

Boulders!

Siddende DB Pres

10x22,5 kg

10x22,5 kg

10x22,5 kg

Mili

5x60 kg

10x50 kg

Det var HEAVY as fuck og jeg havde ikke lyst til at gamble med min ryg

Front Raise

8x12,5 kg

8x12,5 kg

8x12,5 kg

8x12,5 kg

Laterals

8x12,5 kg

8x12,5 kg

Face Pull

10x31

10x31

10x31

10x31

8x33

Ikke de store højdepunkter..

Jeg er ved at være træt af at æde alt den mad, men nu holder jeg lige kæden stram indtil d. 1

Link to comment
Share on other sites

I går var det jo rigtig dejligt vejr, og eftersom jeg kørte helt ædru hjem fra arbejde søndag morgen, bestemte jeg mig for at joine nogle venner og tage et smut ud på Christiania hvor 40 års fødselsdagen så småt kørte med forskelligt musik og masser af mennesker. En af gutterne, der var med er vegetar og har en bror, der arbejder i en af restauranterne derude. Vi fik os bænket og spist burritos med bønner, et shitload af gode grøntsager og masser af hummus. Det var rigtig godt :smile:

Derefter fandt vi et roligt spot og røg et par joints i eftermidddagssolen og snakkede om løst og fast. Da det begyndte at blive koldt smuttede vi hjem til vegetaren og så Jackass 3,5. Der er et par gode grin i, men det er helt tydeligt, at det er sawdust fra den rigtige film.

Det var virkelig virkelig dejligt at tilbringe dagen udenfor og jeg var behagelig træt om aftenen. Det skal fandme være slut med at sidde og sumpe så meget om søndagen og så oven i købet kombinere det med dårlig mad. I stedet fik jeg nu en god, lang nats søvn og vågnede i dag kl. 9 og fik ordnet e-mails, handlet, plus et par andre småting inden jeg normalvis var stået op. Helt sikkert! :hippy: (Jeg drak også en chai-te i går lol)

Således udhvilet smuttede jeg til træning med Simon

PECS!

8090-cheryl_cole_best_boobs_show_business.jpg

Bænk

12x60 kg

8x90 kg

6x100 kg

6x100 kg

5x100 kg

5x100 kg

Seated HS Press

10x80 kg

10x80 kg

8x80 kg

10x70 kg

Måske en mere?

Cable Cross

12x21

12x21

12x21

12x21

Link to comment
Share on other sites

Broheme, det luner en afrikanermands hjerte at laese. Fuck, jeg savner KBH.

Der er meget at savne :smile:

Guns!

EZ Bar Curl

10x40 kg

10x40 kg

10x40 kg

10x40 kg

Siddende DB Curl

6x20 kg

6x20 kg

6x20 kg

6x20 kg

6x20 kg

DB Curl med låst albueled

10x12,5 kg

10x12,5 kg

10x12,5 kg

10x12,5 kg

OA Cable Push Down

12x8 - 10x8 - 8x8

En anelse energiforladt og så stank min t-shirt så meget, at jeg ikke kunne koncentrere mig. Den skal nok lige have et Rodalonbad.

I aften åbner Pumpehuset igen (åbenbart) og F.U.K.T spiller et gratis Drum'n'Bass/Dubtep set. Det tager vi lige ind og kigger lidt på :smile:

Link to comment
Share on other sites

I aften åbner Pumpehuset igen (åbenbart) og F.U.K.T spiller et gratis Drum'n'Bass/Dubtep set. Det tager vi lige ind og kigger lidt på :smile:

..og mine ører bløder næsten stadig. De første 40 min af koncerten var super fedt, tonstungt dubstep fremført på live trommer, bas og selvfølgelig en almindelig pult. Lyden var simpelthen så tør og brutal! De sidste 20 min gik der lige rigelig Drum & Bass i den, og det bliver bare stressende efter meget kort tid.

Dagens Cardioz

duracell%2520lapin.jpg

Cross Trainer

20 min

Den fik god smadder - både i øretelefoner og ben

Stræk

10 min tid

Cykel

10x30 sek spurt/30 sek hvil.

Dejligt :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hvad synes du om Aperol? Et selvstændigt produkt eller bare Campari-Light?

Dette er et glimrende spørgsmål.

Aperol er rigtig god at bruge i cocktails hvor den skal spilles op ad "svage" ingredienser som f.eks. vodka. Hvis man har lyst til noget let (alkoholprocenten i Aperol er ret lav) så er en klassisk sour på Aperol virkelig godt. En perfekt opstartsdrink til en grillfest eller lignende.

Desuden tjener Aperol det fine og ædle formål at omvende folks smagsløg til Campari. Det er en Formel 3000 bil :smile:

Link to comment
Share on other sites

Guns i går (Ordrim lige der)

HS HELLBENDER

10x40 kg

10x40 kg

10x40 kg

10x40 kg

8x40 kg

6x40 kg - Sloooow

Tate Press

10x20 kg

10x20 kg

10x20 kg

10x20 kg

10x20 kg

Siddende DB Curl

6x20 kg

6x20 kg

6x20 kg

6x20 kg

Stående DB Curl med låst albue

10x12,5 kg

10x12,5 kg

10x12,5 kg

Så var amerne godt stimulerede, og vi skulle i øvrigt også afsted til tequilasmagning med Thomas Estes på Restaurant Pilen (Der i parentes bemærket er verdens sværeste sted at finde) Han fortalte en del om tequila generelt, og vi smagte på nogle stykker jeg aldrig har haft fingrene i før. Jeg var specielt glad for El Tesoro :smile:

el-tesoro-blanco-tequila.jpg

Efterfølgende var vi lige en lille tur på Oak Room og fik et par cocktails til at hele sårene i halsen.. Jeg kan godt lide Oak Room. Det er på mange måder et dejligt sted når der ikke er så packed. Prøv en Kennedy Manhattan næste gang :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share