31


No6bach
 Share

Recommended Posts

6953040-a-group-of-old-fashioned-wheels-are-hanging-on-a-fence.jpg

Bulgarians

10x40 kg

5x60 kg

10x50 kg

8x50 kg

8x50 kg

8x50 kg

Damn.. der er røget noget styrke

A1 Leg Extension

8x96

8x96

10x89

A2 Leg Curl

8x74

8x74

8x74

Evil Wheel

20

20

Smuttede ned på Zef efterfølgende og hyggede mig lidt med noget træning, en sandwich fra Smagsløget og så fik jeg gjort en konkurrencecocktail færdig i bare to hug. Det er sjældent det sker, men jeg synes helt ærligt, at den her sidder lige i skabet. Noget af det bedste jeg har kreeret, hvis jeg selv skal sige det.

Link to comment
Share on other sites

Havde forberedt mig på at køre DELTZ, men der skal lige synkroniseres med BroHP, så vi røg på titties i stedet. Forvirring påbegyndt

chestnuts.jpg

Så i hvad jeg gjorde der, venner?

Good ol' Bench

12x60 kg

10x90 kg

6x100 kg

6x100 kg

6x100 kg

10x90 kg

HS Plate Loaded Press

10x80 kg

10x80 kg

10x80 kg

10x80 kg

8x90 kg

8x90 kg

A rush of blood to the pecs!

Spiser en del (gode) carbs for tiden og mit pump var virkelig godt

GBJ!!

9x40 kg

10x30 kg

10x30 kg

10x30 kg

Færdig på arbejde. Mine pecs føltes godt stimulerede :smile:

Link to comment
Share on other sites

Guns!

Dette var i går..

Con Curl

8x17,5 kg

8x17,5 kg

8x17,5 kg

8x17,5 kg

8x17,5 kg

8x17,5 kg

Tate Press

8x20 kg

8x20 kg

8x20 kg

8x20 kg

DB Curl

6x22,5 kg

6x22,5 kg

6x22,5 kg

6x22,5 kg

Så tog vi på Zefside og Fugu og Ruby og Honey Ryder og Zefside igen. Og så tog vi hjem og restituerede. Nu tager vi til BB igen. Shoulders it is!

Link to comment
Share on other sites

Træt stimulation af bagsiden af kroppen

Chins

10

8

Hypers

12

10x15 kg

9000x15 kg

T-Bar Row

12x40 kg

10x60 kg

8x70 kg

12x60 kg

10x70 kg

8x75 kg

8x80 kg

Tæller man stangen med?

Lidt blandet lal i maskiner + to sæt til guns

Drak omkring tre genstande i går, men var alligevel ret træt og øm i kroppen. Som altid var det jo dejligt nok at komme afsted og få den værste stivhed ud af systemet inden det går løs igen

Link to comment
Share on other sites

Minus stang i t-bar :) Ser ud til træningen kører fornuftigt igen :cool:

Høj frekvens - lav volumen. Det er comfort zone træning, men jeg kan godt lide det :smile: Hvordan går det i Cali? Er du begyndt i skole?

The Perfect Week 7/7

barney_300x300.jpg?1273891196

Vågnede helt af mig selv kl. 12.03 og lå 30 sek og tænkte natten igennem. Nåede lige at blive enig med mig selv om, at det var en dejlig tid på Zefside inden min mobil vibrerer. Det var SPANROIDZtors, der ville høre om vi skulle smutte en tur i gymmet. Vores sms samtaler går altid noget i retningen af

"WO?"

"13.30?"

"Deal"

Så sådan gik det..

Incline

10x50 kg

10x60 kg

10x70 kg

10x70 kg

6x80 kg

6x80 kg

HS Seated Press

12x70 kg

10x80 kg

10x80 kg

6x90 kg

6x90 kg

Eller også var det 8ere

Cable Cross

15x21

10x24

10x24

10x24

Evil Wheel

25

Det tog ca. 2 timer.

God søndag, bros and bitches :smile:

Link to comment
Share on other sites

Dagens Træning

Con Curl

8x17,5 kg

8x17,5 kg

8x17,5 kg

8x17,5 kg

8x17,5 kg

8x17,5 kg

8x17,5 kg

8x17,5 kg

Stående DB Curl

5x22,5 kg

5x22,5 kg

5x22,5 kg

6x20 kg

6x20 kg

OH Rope Extension

12x31

12x33

12x36

12x39

12x41 - Shit got heavy

"Dragon Flags"

8

6

6

Godt pump - god træning. Jeg er oppe og veje omkring de 97 kg nu, men formen har det, subjektivt set, ok. Jeg fortsætter med at spise sundt og godt til jeg rammer de magiske 100 kg og så skræller jeg lidt af bagefter.

Link to comment
Share on other sites

Legz0rS

Bulgarian Split Squat

8x40 kg

8x50 kg

5x60 kg

5x60 kg

5x60 kg

A1 Leg Extension

10x75

10x75

A2 Leg Curl

10x75

8xstak

PWO var en frikadellesandwich fra HARRY'S PLACE i den skumle ende af Nørrebro. Det var ret dårligt :smile:

Min storebror er på besøg i Kbh, så i aften står den på landskamp, burgere og pilsnere :smile:

Edit: Smider lige linket i denne post også pga sideskiftet

WO Mix - Bangers

Edited by No6bach
Link to comment
Share on other sites

Høj frekvens - lav volumen. Det er comfort zone træning, men jeg kan godt lide det :smile: Hvordan går det i Cali? Er du begyndt i skole?

Det går fint fint - er glad for at være tilbage :) Jeg er begyndt i skole; entusiastiske og dygtige undervisere på forholdsvis små hold; det er ret fedt. Både læsebyrde og arbejdsbyrde er dog høj så jeg skal lige ind i en god rytme. Og så er der fucking asiater alle vegne - jeg har aldrig oplevet noget lignende :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Det går fint fint - er glad for at være tilbage :) Jeg er begyndt i skole; entusiastiske og dygtige undervisere på forholdsvis små hold; det er ret fedt. Både læsebyrde og arbejdsbyrde er dog høj så jeg skal lige ind i en god rytme. Og så er der fucking asiater alle vegne - jeg har aldrig oplevet noget lignende :bigsmile:

Instant flashback hvad det hele angår - specielt med asiaterne. Shit hvor var jeg træt af at høre på dem til sidst! Er det egentlig en regel, at man skal være højrøstet når man kommer fra den del af verden?

Latent racisme aside, så er det godt at høre, at du er kommet godt afsted. Det faglige niveau er højt, gætter jeg på? Puha.. godt det ikke er mig :tongue:

BOULDERS!

bdeb9-don-howorth-girl.jpg

Military

10x40 kg

8x60 kg

8x60 kg

8x60 kg

12x50 kg

12x50 kg

12x50 kg

Fucking YEAH! Kørte supergodt og de 8x60 kg er helt klart det tungeste jeg har reppet så meget med. De ekstra kg på kroppen virker helt sikkert :smile:

Front Raise

10x12,5 kg

10x12,5 kg

Laterals

10x15 kg --> 10x12,5 kg

Face Pull

10x31

8x33

8x33

8x33

10x31

Nice nice nice!

Edited by No6bach
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning

Rack Pull

10x100 kg

6x130 kg

Bam.. kunne mærke den var gal lige med det samme. Kom fuldstændig ud af ingenting. Måtte ned og ligge og kunne mærke præcis den samme smerte som jeg efterhånden har mærket nogle gange nu efterhånden. En af de nederste discs i min rygsøjle har fået en lille skub, og det gør niller naller. Vurderer lige pt smerten til noget, der ligner 10-15% af hvordan det var første gang, men det er ærlig talt også irriterende nok..

Det lykkedes mig at cykle hjem og på vejen stocke op på smertestillende. Jeg skal arbejde i aften og de næste to dage, så det her har bare at fucking forsvinde for fem min siden!

Link to comment
Share on other sites

Avs det lyder ikke så godt med ryggen. Håber snart du er frisk igen.

Skal vi ikke snart se et billede af dagsformen af de næsten 100 kg?

Tak for musik forresten. Jeg har lige fået det lagt over på min mp3-afspiller og planlægger at høre det på arbejde i morgen. Så kommer jeg til at arbejde hurtigt og kan holde tidligt fri :music:

Link to comment
Share on other sites

Avs det lyder ikke så godt med ryggen. Håber snart du er frisk igen.

Skal vi ikke snart se et billede af dagsformen af de næsten 100 kg?

Tak for musik forresten. Jeg har lige fået det lagt over på min mp3-afspiller og planlægger at høre det på arbejde i morgen. Så kommer jeg til at arbejde hurtigt og kan holde tidligt fri :music:

Hej MARIANNE! Jeg har spist en sikkert usund mængde painkillers + lidt alko i løbet af aftenen, og det gik også ok indtil ca. kl. 4.30 hvor hammeren faldt ret tungt. Jeg har før haft smerter, der gik over efter en nat med druk, så måske der er håb for mig når jeg vågner i morgen? Jeg håber i hvert fald :smile:

Musikken er måske ikke super arbejdsanvendelig. Jeg ville nok primært bruge det til cardio eller en træning med propper i ørene. På den anden side, så er det jo ikke så skidt hvis det giver dig lidt ekstra krudt, og du kan holde tidligt fri :cool:

Dagsformsbillede.. Jeg har faktisk lige taget et, der dog ikke er blevet supergodt. Jeg er tykkere end jeg føler mig.. Jo okay. Jeg smider et når jeg rammer 100 :smile:

Bro, det skal nok bare doedloeftes vaek :4thumbup:

Ej det lyder ikke godt. Haaber det bedste for dig ven.

Det er fedt at du blevet en MASSYV BRO naar baade Simon og jeg er blevet skinny.

Jeg har det rigtig rigtig fint med min vægt lige nu. Træningen har kørt på skinner de sidste 14 dage og jeg placerer en stor det af fortjenesten på øget kalorieindtag. Nu skal det hele så ikke lige fuckes op af en dum skade.. Jeg er fortrøstningsfuld omkring hvordan jeg vågner op i morgen. Stram af helvede til i lænden, men uden dybe smerter. Go me!

Link to comment
Share on other sites

Ja se da lige at få smidt et billede op når du rammer de 100!

Og god bedring med ryggen bro!

Thanks, man. Jeg heler, men helt godt er det sgu ikke endnu.

Kort fortalt, så gik det sådan, at jeg gik nogenlunde ned da vagten på Zefside var færdig fredag morgen ved fem tiden. Krabbede hjem i en taxi og lagde mig til at sove. Fredag var helt fucked. Jeg kunne intet udover at ligge stille på ryggen og glo på min computer. Lørdag var ikke meget anderledes, og søndag morgen heller ikke. Det var stille og roligt ved at blive alvorligt irriterende. Ikke alene har det holdt mig hjemme fra en arbejdsuge, det har også stoppet en god, lang gym streak og forhindret mig i at komme til Århus, så jeg kan forberede mit bachelormøde. Det sidste irriterer mig faktisk alvorlig meget..

Dog begyndte det at blive bedre i løbet af søndag eftermiddag/aften og jeg var i stand til at komme i bad, og efter 30 min med varmt vand på lænden, vovede jeg mig ned for at handle lidt skummetmælk. Jeg må have lignet Edward Norton efter han blev voldtaget i American History X da jeg gik..

I dag er ca. det samme som i går, så det bliver nok endnu en dag i sengen med Entourage.

Edited by No6bach
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share