31


No6bach
 Share

Recommended Posts

Går udfra det skal være en surf-våddragt man bruger til den slags?

Mjae. Det er helt klart mindre vigtigt om sommeren, hvor man nok alligevel bare vil have en tynd shorty på hvis man har en. Forår/efterår bliver det nok mere vigtigt med en dragt der er mere beregnet til det - flader der er vindtætte og knæ og albuer med ekstra beskyttelse mod slid.

En dragt fra T-hansen til 300 kr, som man klipper ærmer og ben korte på, gør det fint ud for en shorty til sommerbrug.

Din møjdyre tridragt vil i hvert fald saaagtens kunne bruges - den sidder jo formentligt ret godt.

Tid? Jeg har en aftale i morgen aften nemlig, og kan sikkert ikke nå det. Resten af min uge er egentlig blevet ret godt pakket lige pludselig :unhappy:

Vi må tales ved omkring det i næste uge. Der her jeg ikke noget på programmet :smile:

Jeg er der ved 16-tiden tror jeg. Egentligt også hellere tidligere, men det kommer an på arbejdet.

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning

Jeg bestod næringsprøven, venner :smile: Den var ikke svær..

Con Curls

10x17,5 kg

10x17,5 kg

10x17,5 kg

OH Rope Extension

12x36

12x36

12x36

Cykel

30 min

Udstræk i ca. 20 min

The No6bach Calf Project!

Siddende Calf Raise i Leg Curl maskinen (vældigt kløgtigt setup hvis jeg selv skal sige det)

20x80 kg

20x80 kg

20x80 kg

25x80 kg

20x80 kg

I aften skal jeg om til min onkel for at spise og catche op. Jeg gætter på at de fremtrædende samtaleemner bliver årets Tour og United og Liverpool's respektive transfers.

Link to comment
Share on other sites

CardiBro

Cykel

45 min

Svedte ca. lige så meget som en god lørdag aften bag baren. Efterfølgende købte jeg en Vitamin Well og en af de nye pigeproteinbarer, der var på tilbud. Baren var dårlig, men vanden var faktisk ret god.

Så sådan gik det.

Link to comment
Share on other sites

Wake Board og Flotmandtræning!

Så oprandt dagen hvor jeg fik taget min Wake board mødom - næsten i hvert fald :tongue:

CCP havde været lukket et par dage, og der var desværre ret mange mennesker, der gerne ville ud på vandet i det gode vejr. Det betød at det ikke blev til så mange forsøg som jeg måske kunne have ønsket mig. Og med "forsøg" mener jeg "forsøg" da det ikke rigtig lykkedes mig at komme op og stå ordentligt på boarded. Jeg startede med højre fod bagerst eftersom det var hvad jeg fandt mest naturligt da jeg surfede i San Diego. Efter tre bommere skiftede jeg til venstre, og det virkede klart mere rigtigt. Jeg tror oprigtigt på, at havde jeg fået 1-2 forsøg mere, så var jeg kommet op, men det må jo komme en anden gang. Spøer prøvede i øvrigt ihærdigt at trøste mig med, at det var min swoleness, der forhindrede omgående succes..

Det korte af det lange er i hvert fald, at jeg er vild med wake board! Stemningen ude i parken er super dejlig, og det med at man selv kan vælge til og fra mht tiderne man kommer, passer mig rigtig fint. Nu skal jeg bare have fundet de penge det koster at anskaffe eget board, vest, hjelm osv.

Efter et par timer på Amager kørte vi længere ud på Amager for at sige hej til MC, der trænede på livet løs i TSK. Jeg havde ikke et egentligt formål med træningen, så jeg fedtede bare lidt rundt.

Det her kan jeg lige huske :smile:

Bænk

8x90 kg

8x90 kg

8x90 kg

8x90 kg

8x90 kg

Lånte Spøers wraps, da jeg kunne mærke, at jeg havde fået et lille smæld i håndleddet ude på vandet

T-Bar Row (fastgjort)

12x55 kg

12x55 kg

12x55 kg

12x55 kg

8x65 kg

Leg Curl

4 sæt

Con Curl

8x22,5 kg

8x22,5 kg

Av :cry:

Benpres

20x100 kg

20x100 kg

De gamle ben skulle lige løsnes lidt op

Cykel

10 min

Udtrækning og en shake

Elendige håndled! Det blev bare værre og værre på vej hjem i bilen, og det gør ærlig talt pisse ondt lige nu :dry:

Nå.. Jeg må håbe det bliver bedre, og det skal ikke ødelægge en dejlig dag med nogle søde bros. Mange tak til Spøer for kørsel og kyndig instruktion :wub:

Link to comment
Share on other sites

Det var da så lidt! Som sagt kan du sagtens låne mit board, der alligevel bare er i kælderen. Så behøver du kun hjelm og vest i første omgang (evt. også boardshorts). Et årskort til hverdagene koster 3500 kr. Det virker fra den dato du køber det og et helt år frem, så det er ikke kun resten af sæsonen.

Link to comment
Share on other sites

Jeg troede et øjeblik i går aftes, at jeg havde brækket håndleddet, og lå og tænkte på at tage på skadestuen. Jeg besindede mig dog og sov på det. Det var stadig ikke helt godt fra morgenen af, men er blevet langsomt bedre i løbet af dagen. Konklusion: Mit håndled er nok ikke brækket :smile:

Det ville jo heller ikke være helt heldigt eftersom jeg står og skal afsted på druk. Noget white trash privatfest måske efterfulgt af Trailer Park.

Jeg satser på, at det bliver en enlig svale denne weekend.

Er i øvrigt lige kommet hjem fra FitDk hvor jeg nuppede en times cardio på diverse maskiner. Meget katabolsk..

Link to comment
Share on other sites

Jeg troede et øjeblik i går aftes, at jeg havde brækket håndleddet, og lå og tænkte på at tage på skadestuen. Jeg besindede mig dog og sov på det. Det var stadig ikke helt godt fra morgenen af, men er blevet langsomt bedre i løbet af dagen. Konklusion: Mit håndled er nok ikke brækket :smile:

Det ville jo heller ikke være helt heldigt eftersom jeg står og skal afsted på druk. Noget white trash privatfest måske efterfulgt af Trailer Park.

Jeg satser på, at det bliver en enlig svale denne weekend.

Er i øvrigt lige kommet hjem fra FitDk hvor jeg nuppede en times cardio på diverse maskiner. Meget katabolsk..

Der sidder et hav af knogler i hånden og håndleddet i sig selv er ret kompliceret. Hvis bare et af disse led er "poppet" ud gør det niller naller! En smart test er at tage fat i en tennisbold eller lignende og klemme løs på den. Er der ikke samme styrke i begge hænder, kan det være du har et led der ikke sidder som det skal. Du kan eventuelt vinke med hånden hurtigt op og ned og frem og tilbage for at teste om det løse led sidder i selve håndleddet. Det klikker ret hurtigt på plads så hvis det er det der er galt.

Hvis smerter føles mere som om at der er en der stikker dig med en kniv, altså skarpe smerter, lugter det lidt mere af ledbånd eller en nerve der er kommet i klemme. Så vil jeg tage på skadestuen. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Der sidder et hav af knogler i hånden og håndleddet i sig selv er ret kompliceret. Hvis bare et af disse led er "poppet" ud gør det niller naller! En smart test er at tage fat i en tennisbold eller lignende og klemme løs på den. Er der ikke samme styrke i begge hænder, kan det være du har et led der ikke sidder som det skal. Du kan eventuelt vinke med hånden hurtigt op og ned og frem og tilbage for at teste om det løse led sidder i selve håndleddet. Det klikker ret hurtigt på plads så hvis det er det der er galt.

Hvis smerter føles mere som om at der er en der stikker dig med en kniv, altså skarpe smerter, lugter det lidt mere af ledbånd eller en nerve der er kommet i klemme. Så vil jeg tage på skadestuen. :smile:

Tak for tippet. Er sikker på det hjalp på det bøvl jeg har haft med min hånd siden april...

Link to comment
Share on other sites

Der sidder et hav af knogler i hånden og håndleddet i sig selv er ret kompliceret. Hvis bare et af disse led er "poppet" ud gør det niller naller! En smart test er at tage fat i en tennisbold eller lignende og klemme løs på den. Er der ikke samme styrke i begge hænder, kan det være du har et led der ikke sidder som det skal. Du kan eventuelt vinke med hånden hurtigt op og ned og frem og tilbage for at teste om det løse led sidder i selve håndleddet. Det klikker ret hurtigt på plads så hvis det er det der er galt.

Hvis smerter føles mere som om at der er en der stikker dig med en kniv, altså skarpe smerter, lugter det lidt mere af ledbånd eller en nerve der er kommet i klemme. Så vil jeg tage på skadestuen. :smile:

Tak for tip :smile: Jeg skal ikke kunne sige om der har siddet et løst led, men når jeg tænker over hvordan smerten opstod (et hurtigt ryk fra en line) så virker det jo egentlig plausibelt nok. Hvorom alting er, så har mit håndled det markant bedre i dag og jeg tror det er helt væk i morgen.

Har du overvejet om din tjans som bartender kan være skyld i håndledsproblemerne? Der er ekstremt mange krævende bevægelser for håndledet i løbet af sådan en aften - og hvis man så er disponeret for lidt svage håndled.

I dette tilfælde kan jeg pege den eksakte hændelse ud, der forsagede smerten, så tror ikke jobbet har noget med det at gøre. Du har dog ret i, at der er mange belastende bevægelser for håndleddet som bartender.

Træning

Simon og Spaniard er tilbage i gymmet.. WEEEEeeeEEeee :smile:

Con Curl

12x15 kg

12x15 kg

12x15 kg

12x15 kg

Cross Trainer

15 min

Sofacykel

15 min

Plus snak..

Link to comment
Share on other sites

Det er SpøerRangeTM, dvs. approved.

Præcis!

___________________________________

Hej venner. Nedenstående tekst er en omgang selvhjælp, som har ligget og presset sig på for at komme ud. Jeg skriver det ikke for at karma whore, men udelukkende fordi det var dejligt at få det ud af hjernen og ned på skrift. Læs hvis du har lyst :smile:

Min generelle motivation har været lav i et stykke tid efterhånden - ikke bare til træning, men til alle mulige ting, der kræver et minimum af indsats. Uanset om det er damejagt, cocktails, filosofi, musik eller træning så har jeg ganske enkelt ikke været på 100% i lang tid.

Det ville være forkert at sige, at jeg har været nedtrykt (eller faktisk bare noget, der ligner) jeg har bare ikke været - ja, 100%. Ikke helt så glad som jeg kunne være, ikke helt så megen energi som jeg kunne have, ikke helt så kreativt/innovativt/produktivt tænkende som jeg kunne være.

Det logiske skridt er jo at finde ud af hvad disse ting skyldes, og det har jeg efterhånden brugt en hel del tid på at finde ud af, og præcisere.

For at være helt ærlig, så skal jeg nok helt tilbage til umiddelbart efter jeg kommer hjem fra San Diego for at finde den første grund. Som faste læsere af loggen vil være klar over, så røg et "forhold" til en pige jeg havde set gennem længere tid i vasken heromkring. Jeg må nok, i bakspejlet, erkende at det har taget hårdere på mig, end jeg havde troet det ville. Jeg mistede fuldstændig lysten til piger (bl. a.) i en længere periode bagefter, og er sgu nok ikke kommet helt op på niveau endnu. Der går længere og længere imellem jeg tænker på hende, men der skal bare en lille reminder til - en pige, der taler norsk på gaden fx.

Noget af det, der generer mig mest ved det, er at det er første gang jeg prøver det, og jeg synes ganske enkelt ikke jeg har værktøjet (Hva så, B.S. Christiansen?) til at rette op på det. Jeg har altid sat stor pris på min egen evne til at være åben for de muligheder livet tilbyder, men lige nu er et forhold til en anden pige ganske enkelt ikke noget, der eksisterer for mig.

Wupti fucking doo.. Jeg kan identificere et problem, men jeg magter ikke at løse det.

En anden ting, der medvirker til mit manglende drive, er det faktum, at jeg tilbringer alt for meget tid med at sidde for mig selv og kigge på ligegyldigt pis på nettet. Jeg synes det er dejligt at sidde og stene på reddit, face, mol og hvad der ellers måtte være, men det efterlader mig lad og ugidelig i forhold til at gøre nogle af de ting, der giver mig energi på den lange bane - natur, filosofi, romaner, barrelaterede læsning, cocktaileksperimenter og lign.

Grunden til jeg så alligevel falder i gryden med Internet-spild-af-tid er ganske enkelt dovenskab - en dovenskab skabt og forstærket af, at jeg har alt for meget fritid hvor jeg ikke "skal" noget.

Godt nok.. det kan jeg da i hvert fald selv gøre noget ved. Jeg skal ganske enkelt hanke op i kuglerne på mig selv og få planlagt nogle aktiviteter, så jeg har noget at stå op efter og bruge min tid på. Jeg forestiller mig noget i retningen af, at planlægge en uge frem a la

Mandag: Læse på biblioteket 10-13. Gå 45 min i Utterslev Mose

Osv osv.. Det behøver ikke være store ting, men bare noget, der holder mig aktiv. Hvis folk skulle have forslag til diverse gratis aktiviteter må i gerne komme med dem :smile:

Tredje ting er kosten. Der er ikke så meget at sige - jeg skal bare spise ordentligt for at have optimal energi og kreativitet. Jeg ved hvad jeg skal gøre, jeg har gjort det før og det er bare at gøre det.

Sidste parameter jeg har identificeret er min træning. Jeg trænger gevaldigt til at få rystet posen lidt og komme ud af min komfortzone igen. Jeg vil i fremtiden implementere flere højrep/korte pauser sessioner og så kunne det være fedt at komme til at træne lidt med KBs igen. FitDK har fået en 24 og en 32 kg kugle, så det er jo bare at komme igang. Mht Wakeboard, så vil jeg virkelig, virkelig gerne, men jeg kan ganske enkelt ikke afse den sum penge jeg skal bruge på at komme i gang lige nu.

Godt nok.. fire parametre, tre jeg helt selv kan styre. Go go go go! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning

Epicurius Tribute!

27408_100000378245511_8902_n.jpg

KB Swing

15x24 kg

15x24 kg

15x24 kg

Benpres

15x85

15x85

15x85

Leg Extension

15x68

12x68

15x62

Chest Press

15x47

15x47

15x47

Machine Row

15x47

15x47

15x47

45 - 60 sek pause mellem sæt

Jeg er på ingen måde konditioneret til den her type træning, og ganske som forventet fik jeg voldsom kvalme ret hurtigt. Heldigvis bliver det hurtigt bedre :smile:

PW

40 min

God søndag, fwiends

Link to comment
Share on other sites

En anden ting, der medvirker til mit manglende drive, er det faktum, at jeg tilbringer alt for meget tid med at sidde for mig selv og kigge på ligegyldigt pis på nettet. Jeg synes det er dejligt at sidde og stene på reddit, face, mol og hvad der ellers måtte være, men det efterlader mig lad og ugidelig i forhold til at gøre nogle af de ting, der giver mig energi på den lange bane - natur, filosofi, romaner, barrelaterede læsning, cocktaileksperimenter og lign.

Grunden til jeg så alligevel falder i gryden med Internet-spild-af-tid er ganske enkelt dovenskab - en dovenskab skabt og forstærket af, at jeg har alt for meget fritid hvor jeg ikke "skal" noget.

Godt nok.. det kan jeg da i hvert fald selv gøre noget ved. Jeg skal ganske enkelt hanke op i kuglerne på mig selv og få planlagt nogle aktiviteter, så jeg har noget at stå op efter og bruge min tid på. Jeg forestiller mig noget i retningen af, at planlægge en uge frem a la

Mandag: Læse på biblioteket 10-13. Gå 45 min i Utterslev Mose

Osv osv.. Det behøver ikke være store ting, men bare noget, der holder mig aktiv. Hvis folk skulle have forslag til diverse gratis aktiviteter må i gerne komme med dem :smile:

Det kender jeg alt for godt! Det er virkeligt farligt ikke at få hanket op i sig selv fra start af på en dag hvor man ikke "skal" noget. Det er som om man bliver afhængig af at være opdateret.

En to-do liste er et godt redskab til at undgå det, synes jeg. Listen skaber overblik over det, der skal gøres og det er befriende at kunne slette fra sådan en liste.

Listen kan også have større opgaver, som man ikke lige ordner på en enkelt dag, på den måde holder man sig selv opmærksom på at den opgave også skal ordnes. Og så kan man også se fremskridt i større opgaver.

Tredje ting er kosten. Der er ikke så meget at sige - jeg skal bare spise ordentligt for at have optimal energi og kreativitet. Jeg ved hvad jeg skal gøre, jeg har gjort det før og det er bare at gøre det.

Brug noget af den overskydende tid på at blive bedre til at lave mad? Det koster trods alt noget tid at eksperimentere med madlavningen.

Mht Wakeboard, så vil jeg virkelig, virkelig gerne, men jeg kan ganske enkelt ikke afse den sum penge jeg skal bruge på at komme i gang lige nu.

Surt at høre, men forståeligt. Selvom det ikke er en af dyrere sportsgrene, er det heller ikke en billig sport.

Husk at sige til hvis du vil der ud en dag. Jeg er jo ofte derude og har tit mulighed for at afspadsere på arbejdet :wink:

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan selv identificere mig med rigtig mange af dine problemstillinger - især det med at "dovne" den, på dage hvor man ikke har planer. Eller hvis jeg f.eks. ved at jeg skal træne ved 16 tiden, har jeg en tendens til bare at sidde og chille foran computeren/TV'et indtil da. Efter træning tager jeg hjem og laver mad, og så går resten af aftenen foran TV'et. Det er også en af grundene til at jeg glæder mig rigtig meget til at komme igang med noget uddannelse igen.

Spøer's forslag med madlavning synes jeg er rigtig godt - jeg er selv begyndt at bruge rigtig meget tid på et eksperimentere, og forbedre mine ellers udmærkede evner i køkkenet, og det er også noget du vil få gavn af på længere sigt.

Hvad med at få et job mere? Måske noget studierelatteret du kunne lave 1-2 gange om ugen, de hverdage hvor der ikke er noget arbejde at lave i forbindelse med Zefside? Nu ved jeg godt at studiejobs ikke hænger på træerne, men der sker jo ikke noget ved at undersøge mulighederne :smile:

Edited by MC-
Link to comment
Share on other sites

Hej du,

Jeg har et par forslag til det ene og det andet.

Det første er Amager fælled, det er et et fedt sted både at gå og cykle, så tag en tur herud en dag. Der er også en del bålpladser, så man kunne jo tage noget snobrødsdej, vand, instant kaffe og billig hvidvin med samt den der klassiker man har længe har tænkt man ville læse.

Mit næste forslag er mere generelt. Jeg har selv gennem nogle år lavet frivilligt arbejde og det er faktisk ikke kun for små hellige og selvhøjtidlige tøser som mig (selv om der er en del af os...). Det er også en rigtig god måde at lave nogle fede ting.

Det kan selvfølgelig både være socialt hjælpearbejde, hvor man arbejder direkte med folk der har det vanskeligt hvilket kan være rigtig fedt. og kan give gode points på CV hvis du ligepludselig har haft ledelsesansvar i en mellemstor frivillig organistion.

Cafe retro synes jeg søger nye medarbejdere tit og ikke kun til de gængse bartender stillinger, men også til mere management halløj.

Men det kan også bare være socialt.

F.eks er jeg lige nu en af organisatorerne for en større meetup gruppe. Gruppen har et skiftende antal medlemmer men sidst jeg tjekkede var det omkring 2000. Det fungerer egentlig bare sådan at man finder ud af hvad man har lyst til at lave og så arrangerer man det. Det kan være alt muligt, byture, oplevelser, sommerhus, olsotur, sportsaktiviteter osv. Som Organisator kan du som reglen forhandle betingelserne så du og en eventuel co-organisator får det gratis for det arbejde i lægger i at koordinere det (om det så er entre, fribar eller 1000 paintball kugler).

For mig har det været en sjov måde at prøve nogle af de der ting af som man eller ikke lige som enkeltperson for gjort, samt møde en masse nye mennsker. Jeg ved vi godt kunne bruge en organisator da både Aleksandra og jeg ikke får afholdt så mange events for tiden.

Jo og så synes jeg forresten at det er helt forståeligt det tager lang tid at kommer videre fra sådan et brud, så give yourself a break. Du havde hjertet med dig, sådan noget skidt tager tid.

Edited by Jaaanie
Link to comment
Share on other sites

Tak for jeres svar og reaktioner.

Vil godt lige slå fast med syvtommersøm, at jeg ikke har været trist eller ked af det som sådan. Der er alt for mange gode elementer i mit liv, til at det kan lade sig gøre :smile:

Det kender jeg alt for godt! Det er virkeligt farligt ikke at få hanket op i sig selv fra start af på en dag hvor man ikke "skal" noget. Det er som om man bliver afhængig af at være opdateret.

En to-do liste er et godt redskab til at undgå det, synes jeg. Listen skaber overblik over det, der skal gøres og det er befriende at kunne slette fra sådan en liste.

Listen kan også have større opgaver, som man ikke lige ordner på en enkelt dag, på den måde holder man sig selv opmærksom på at den opgave også skal ordnes. Og så kan man også se fremskridt i større opgaver.

Brug noget af den overskydende tid på at blive bedre til at lave mad? Det koster trods alt noget tid at eksperimentere med madlavningen.

Det med listerne er også min erfaring. Jeg er ikke tilhænger af at tilrettelægge alt hvad jeg foretager mig, men i perioder hvor jeg skal have noget fra hånden (eksamen fx) har det altid været nyttigt.

Mht maden, så må jeg nok erkende, at det ikke kommer til at ske mens jeg bor for mig selv. Jeg kan godt lide at bruge lang tid på at købe ind til måltider og hygge mig med at lave forskellige ting - men det skal sgu være sammen med mindst een anden. Jeg kunne godt tænke mig en roomie igen :smile:

Surt at høre, men forståeligt. Selvom det ikke er en af dyrere sportsgrene, er det heller ikke en billig sport.

Husk at sige til hvis du vil der ud en dag. Jeg er jo ofte derude og har tit mulighed for at afspadsere på arbejdet :wink:

Jeg synes egentlig ikke det er dyrt i den forstand, og jeg er sikker på at jeg ville finde værdien modsvarende glæden. Jeg må bare erkende, at jeg ikke har tjent så mange penge i en periode, og jeg har et par andre ting, der er nødt til at komme foran i køen - en ny cykel fx.

Hvad med at få et job mere? Måske noget studierelatteret du kunne lave 1-2 gange om ugen, de hverdage hvor der ikke er noget arbejde at lave i forbindelse med Zefside? Nu ved jeg godt at studiejobs ikke hænger på træerne, men der sker jo ikke noget ved at undersøge mulighederne :smile:

Jeg er ikke rigtig interesseret i at tjene flere (hvide) penge, ellers havde jeg med 100% sikkerhed et andet job :smile:

Hej du,

Jeg har et par forslag til det ene og det andet.

Det første er Amager fælled, det er et et fedt sted både at gå og cykle, så tag en tur herud en dag. Der er også en del bålpladser, så man kunne jo tage noget snobrødsdej, vand, instant kaffe og billig hvidvin med samt den der klassiker man har længe har tænkt man ville læse.

Tak for tip. Jeg vil meget gerne lære hele København bedre at kende, og det er helt sikkert på programmet når jeg får cyklen rekvireret.

Mit næste forslag er mere generelt. Jeg har selv gennem nogle år lavet frivilligt arbejde og det er faktisk ikke kun for små hellige og selvhøjtidlige tøser som mig (selv om der er en del af os...). Det er også en rigtig god måde at lave nogle fede ting.

Det kan selvfølgelig både være socialt hjælpearbejde, hvor man arbejder direkte med folk der har det vanskeligt hvilket kan være rigtig fedt. og kan give gode points på CV hvis du ligepludselig har haft ledelsesansvar i en mellemstor frivillig organistion.

Cafe retro synes jeg søger nye medarbejdere tit og ikke kun til de gængse bartender stillinger, men også til mere management halløj.

Men det kan også bare være socialt.

F.eks er jeg lige nu en af organisatorerne for en større meetup gruppe. Gruppen har et skiftende antal medlemmer men sidst jeg tjekkede var det omkring 2000. Det fungerer egentlig bare sådan at man finder ud af hvad man har lyst til at lave og så arrangerer man det. Det kan være alt muligt, byture, oplevelser, sommerhus, olsotur, sportsaktiviteter osv. Som Organisator kan du som reglen forhandle betingelserne så du og en eventuel co-organisator får det gratis for det arbejde i lægger i at koordinere det (om det så er entre, fribar eller 1000 paintball kugler).

For mig har det været en sjov måde at prøve nogle af de der ting af som man eller ikke lige som enkeltperson for gjort, samt møde en masse nye mennsker. Jeg ved vi godt kunne bruge en organisator da både Aleksandra og jeg ikke får afholdt så mange events for tiden.

Tanken er jo rigtig fin, men jeg kan nok godt garantere, at det ikke kommer til at ske. Med mindre jeg har passion for det, så gider jeg ganske enkelt ikke arbejde "gratis". Det lyder jo lidt hårdt når jeg lige har siddet og beklaget mig over at kede mig i hverdagene, men så vil jeg hellere bruge tiden på at læse fx :smile:

Enjoy life - Det kan hurtig blive rugbrød og leverpostej!

God ide med en To-Do-List, og ellers er det bare med at finde et projekt at kaste sig over.

/Nyd Solen

Jeg har et par projekter, jeg går og barsler lidt med, men det er stadig på tankestadiet.

__________________________________________________________________________________________

Jeg har gjort noget så drastisk som at anskaffe mig et voksenjob i denne uge. Går og rykker beskadigede gulve op sammen med et par kollegaer fra Zefside. Det er rimelig hjernedødt, men så går tiden da med noget. I øvrigt er det jo fuldstændig absurd så mange pæne piger, der cykler og går rundt i området omkring Store Kongensgade/Bredgade/Nyhavn. Til sidst stopper man næsten med at kigge efter en solid 8er.

Et par dages akkumuleret søvnunderskud ramte mig ret hårdt i dag efter arbejde, og jeg faldt i søvn på sofaen og kom ikke med de andre på Bryggen :unhappy: I stedet kom jeg så til træning, så helt skidt var det ikke.

Benpres

15x95

15x95

15x95

Skulderpres

20x40 kg

15x40 kg

15x40 kg

Hypers

15x5 kg

15x5 kg

15x5 kg

GBJ

12x30 kg

12x30 kg

12x30 kg

Cable Row

15x?

15x?

15x?

Swissball Crunch

20

20

20

Cable Cross

15x17,5

15x17,5

15x17,5

Læg i Leg Curl

30x80 kg

30x80 kg

30x80 kg

1 min pause mellem sæt

Holdt kvalemn lidt på afstand ved at holde bentræningen på lav volumen. I morgen skal wheels have tæsk.

Link to comment
Share on other sites

Valgte at grille og snuppe et par cocktails i går, og det var på alle måder godt og dejligt og rart.

I dag blev vi færdige med at rykke gulvet op i den antikvitetsforretning vi har gået rundt i siden mandag morgen. Damen, der ejer stedet er totalt virkelighedsfjern, og har insisteret at holde åbent mens vi har gået og fjerne brædderne. Hun kan komme i tanke om at komme hen til os, mens vi står og rykker fodlister af (og derfor har fjernet ledninger, der løber langs dem) og høre om vi ikke godt kan tænde lyset i vinduet igen - ellers ser det ikke godt ud.. Dame, ffs, der har været under fem kunder i dag, og du har, bogstavelig talt, intet solgt. Et slag på tasken er, at vi kunne have været færdige tirsdag middag, hvis hun bare havde ryddet forretningen for hendes.. ting, og havde holdt lukket og var taget på stranden. I øvrigt vil jeg godt trække mit udsagt om lækre piger i midtbyen tilbage. Der er ikke absurd mange, der er fuldstændig overdrevet, åndsvagt, absurd mange.. Skarpe, små Skandinaviske typer, med brune ben, flagrende kjoler og korte shorts vælter frem fra alle gadehjørner. Fuck fuck fuck fuck..

Jeg elsker København!! :sun:

Træning

Bænk

8x90 kg

8x90 kg

8x90 kg

8x90 kg

Mit håndled er stadig marginalt mærket

A1 Leg Extension

12x45

12x45

12x45

12x45

A2 MTS Incline Press/Shoulder Press

10x35

10x35

10x40

10x40

Cable Curl

12x21

12x21

12x21

12x21

Var det det? Jeg synes der var noget mere..

Har jo gået og fablet om en ny cykel i et stykke tid, og i dag fik jeg gjort alvor af truslerne. Valget faldt på den MBT singlespeed, der har fået lidt shine her på mol. Var nede i Loke cykler og prøve den, og det var love at first sight. Servicen var også glimrende, så slog til med det samme. Kom af med rundt regnet 4 clicks inklusiv en slide lås og en god kæde

252096_10150276329798331_696238330_7481148_6004030_n.jpg

:wub:

Den er SÅ lækker at køre rundt på og jeg er instant fan af single speed systemet. Roligt cruisende tempo..

Link to comment
Share on other sites

I øvrigt vil jeg godt trække mit udsagt om lækre piger i midtbyen tilbage. Der er ikke absurd mange, der er fuldstændig overdrevet, åndsvagt, absurd mange.. Skarpe, små Skandinaviske typer, med brune ben, flagrende kjoler og korte shorts vælter frem fra alle gadehjørner. Fuck fuck fuck fuck..

Jeg elsker København!! :sun:

Jeg stiller mig ofte og onanerer midt på gaden grundet det, det scorer jeg ret meget på.

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med cyklen! Den er super fed. Ved du hvilken gearing den kører med?

Jeg ville have spurgt om det, men glemte det i farten. Jeg ville heller ikke rigtig vide hvad jeg skulle bruge informationen til, da jeg intet har at sammenligne med. I forhold til tidligere cykler, så virker det som at køre i et sted mellem 4-5. på en cykel med 7 gear. Faktum er i hvert fald, at jeg synes den er frisk til at komme afsted hvilket er key med alle de lyskryds man rammer ved dagligdagskørsel i Kbh

Jeg stiller mig ofte og onanerer midt på gaden grundet det, det scorer jeg ret meget på.

Vi har hovedsageligt prøvet til med at stå tre beskidte nedrivningsflotmænd ved siden af hinanden og glo uhæmmet. Indtil videre er succesen begrænset. En af mine kollegaer fik dog at vide, at han var en "Handsome boy" af den mandlige frisør, der residerer på den anden side af antikvitetsforretningen..

Men fwiends.. jeg kan ikke blive siddende her og kukkelure. Smutter ud og kigger lidt på alle modellerne og drikker en øl eller to :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share