At gaine 1,5 antal cm på overarmene på 3 måneder


typen
 Share

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
Jeg har lige skrevet et kilometer lang indlæg, men kom til at refreshe skærmen så nu er det forfra. Derfor får i den hurtige version:

Jeg har været så dum at indlade mig i et væddemål hvor jeg skal gaine 1,5 cm på overarmen på 3 måneder startende fra i dag. :superman:

Spørgsmål: Er det overhovedet muligt? (selv med optimale betingelser for vækst, hvilket jeg i øvrigt ikke har, og her snakker vi ikke steroider eller den slags galskab)

Nogen bud?

Kom gerne med egne erfaringer.

Jeg gainede 2 cm på overarmen på halvanden måned :smile: Jeg trænede også 5 x ugentligt med en meget høj volume, spiste en masse og brugte diverse kosttilskud.

Du kan jo kigge i min log og bladre et par sider tilbage så kan du se alt den træning også startede pga. et vædemål :smile:

Link to comment
Share on other sites

Update:

Æder som en sindsyg!

Har taget ca. 3 kg på.

Armen er 0,8cm større. Ikke noget vildt. Men jeg er på vej! :superman:

Styrken har også fået et godt boost!

Hvis du allerede har gainet 0,8cm og 3kg.. skulle det da ikke være noget problem..

forsæt den stil så skal det nok lykkes..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

UPDATE!!!! :superman:

Jeg fik målt overarmen d. 29/6, og den var vokset præcis 1,5cm.

Det skal siges at det kun var en semi-seriøs indsats. Halvdelen af tiden var kosten og træningen ikke nær optimal af flere forskellige grunde.

Så det var sådan set ikke noget problem overhovedet at gaine de 1,5cm!

Hvis jeg havde haft optimale betingelser og været seriøst med kost/træning, kunne jeg sagtens have gainet 2 cm... hvis ikke mere.

Jeg tog et par kilo på, men jeg synes, at det er en pæn fordeling mellem muskel og fedt :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hvad bygger du det på, det er altså procentvis rigtig meget at øge fra 1,5cm til 2cm!

Erfaring.

Det var som sagt kun ca. halvdelen af tiden jeg var "seriøs" med kosten og træningen. Derfor er jeg sikker på, at under de optimale betingelser kunne jeg have kommet meget længere.

Som Spector er inde på kan der også være noget "muscle memory" indblandet. Men det er en længere diskussion.

Link to comment
Share on other sites

Helt sikkert jeg har gainet om kring lidt mere end 3cm på 4måneder, gik så også fra 70kg til 83

i dag de måler 37, og der curles med 16kg db´s

din styrke går også væsenligt meget mere op, gik fra 60 til 70 i bænk 3x8

70 til 100kg Squat

men ja, det er alså ikke umuligt bare man spiser rigtigt meget og har et velfungerene program som stimulere arm vægst, så som at kører squat sammen med Biceps "Ben / Ryg / Biceps"

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest Slettet bruger

Hvis det alene handler om at skulle fremvise 1½ cm mere på armbåndet så sørg da for et godt pump forinden, og vær godt bloated - tag kreatin også.

Overarmsvækst - og altså ikke fedtlagring på armene - tager lang tid, hvorfor du sjældent ser steroide-fri folk med arme på 48cm uden de samtidig også er småtykke.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share