Konklusion : man får ikke større muskler af styrke træning


Achilles
 Share

Recommended Posts

Det er også lidt morsomt, at de for forsiden skriver:

Først når vi er færdigudviklede, må vi begynde at dyrke styrketræning. Grunden hertil er, at vi kan gå ind og beskadige vores led i en sådan grad, hvis vi f.eks. dyrker styrketræning som tolv-årig, at vi i en alder af 20-30 år får ledegigt på grund af overbelastning i for tidlig en alder.

Mens de, hvis man går ind under Børneaktiviteter, på den anden side skriver:

Det er en skrøne, at børn tager skade af styrketræning. Man har før i tiden ment at man stopper børns fysiske udvikling samt udvikler ledgigt i en tidlig alder, hvis de styrketræner, men dette er ikke rigtigt.
Link to comment
Share on other sites

Det er også lidt morsomt, at de for forsiden skriver: QUOTE(Odder Fitness Center)Først når vi er færdigudviklede, må vi begynde at dyrke styrketræning. Grunden hertil er, at vi kan gå ind og beskadige vores led i en sådan grad, hvis vi f.eks. dyrker styrketræning som tolv-årig, at vi i en alder af 20-30 år får ledegigt på grund af overbelastning i for tidlig en alder.

Mens de, hvis man går ind under Børneaktiviteter, på den anden side skriver: QUOTE(Odder Fitness Center)Det er en skrøne, at børn tager skade af styrketræning. Man har før i tiden ment at man stopper børns fysiske udvikling samt udvikler ledgigt i en tidlig alder, hvis de styrketræner, men dette er ikke rigtigt.

Det er godt at de er hel garderede på den måde :laugh:

Link to comment
Share on other sites

For at opnå en større muskelvolume (større muskler) kræver det intensiv styrketræning hver dag. Og hvis man f.eks. er bygget med tynde knogler og smalle muskler, er det særlig svært at opbygge store muskler. Med mindre man bruger ulovlige midler!

Smalle muskler er bare det værste... :laugh:

Edited by T
Link to comment
Share on other sites

Jeg kan så konkludere at jeg må være lidt af et freak, siden jeg har forøget min muskelmasse med styrketræning kun 5 gange om ugen :blink:

Det er jo åbenlyst at du så bruger FORBUDTE STOFFER!!!

Enten det eller du er født med brede muskler og store knogler... :tongue:

Ellers ville det jo ikke kunne lade sig gøre.

Link to comment
Share on other sites

Nu syntes jeg vi skal give Odder fitness en chance, de mener det jo på den bedste måde....

...Pause pause...Not!! :w00t:

Ej, tror squ de mener det godt nok, har nok bare ikke være så heldige til at formulere sig ordentligt og holder nok lidt for meget fast i "skrøner".

Er også glad for at de skriver proteinshakes som den første gode kilde til proteiner, når de samtid skriver hvad sund kost er økologi osv.

Gode protein kilder: Proteinshake, Skummetmælk, Skaldyr, Fisk, Æggehvider, Kyllingebryst, Kalkunbryst, magert oksekød, magert lammekød og grøntsager.

(Ja, proteinshakes er en okay kilde, men ville nok fremhæve de mere naturlige...)

Link to comment
Share on other sites

Nu syntes jeg vi skal give Odder fitness en chance, de mener det jo på den bedste måde....

...Pause pause...Not!! :w00t:

Ej, tror squ de mener det godt nok, har nok bare ikke være så heldige til at formulere sig ordentligt og holder nok lidt for meget fast i "skrøner".

Er også glad for at de skriver proteinshakes som den første gode kilde til proteiner, når de samtid skriver hvad sund kost er økologi osv.

(Ja, proteinshakes er en okay kilde, men ville nok fremhæve de mere naturlige...)

Og ja, alle ved jo at grønsager er FANTASTISKE proteinkilder.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share