Blackmoores 3 log


Blackmoore
 Share

Recommended Posts

Træning før juleædeorgiet..Rart at have sit eget motionsrum på skolen! lidt hygge antidote med Suicidal tendencies "Controlled by hatered" på anlægget. ..det var verdens sejeste plade da jeg var 17. det er det ikke helt mere, men den er stadig meget sjov!

A1: Hypers:

30,35

A2: Warrior Lounge stretch

30 sek, 35 sek

B1: Face pulls:

20r med 3 grønne bands, 25 r med 3 grønne bånd

B2: Scap pushups:

20,25

B3: Rear delt flies

20r med 5 kg, 20r med 5 kg

gav en vidunderlig varme mellem skulderbladene

C1: Jackknife/pushup på gymball

10,10

er faktisk mere hård end man skal tro! æder godt i mavsen at holde spændingen når man kører dem langsomt og strict!

C2: Skisquat

2s*4 positioner i 30 sek hver

C3: Hip raises:

25,25

D1: Box squat:

10r med 50kg, 10r med 70kg

D2: Dips:

8, 20

E1: Yates rows:

15r med 70kg, 10r med 90kg

E2: Barbell pullovers:

12r*30kg, 20r med 30kg

Ok omgang. har været forkølet de sidste par gange, så jeg brændte ikke igennem, men rart at få rørt kadaveret igennem! Ren terapi!!

God jul til alle!!!

Link to comment
Share on other sites

Ude og løbe i et vidunderligt klart vejr med nyt løbetøj og ny MP3 afspiller. Santa was a good guy this year!

21.05 i dag. det går stille og roligt frem emd at øge den tid jeg løber for jeg stopper. Kunne sagtens have fortsat meget længere, men ideen er at gå langsomt frem, så jeg ikke overbelaster mig selv. Rigtig lækker tur. Derefter gik jeg hurtig gang i 20 minutter.

Link to comment
Share on other sites

Træning i går: Havde ikke så lang tid, så jeg skruede noget op for intensiteten:

Opvarmning

A1: Hypers:

25,30

A2: Pushups:

30,40

B1: DB flyes:

25r med 12 kg, 20r med 17 kg

B2: Bænk

13r med 60kg, 8 r med 60kg

B3: Yates rows

15r med 9kg, 13r med 90kg

B4: DB Curls

20r med 12kg, 8r med 17kg

Ingen pause mellem B1 og B2, kort pause (30 sek) mellem B2 og B3, ingen pause mellem B3 og B4. Pre exhaustionen kan mærkes. Og DOMS'en er udtalt i dag, selv efter så få øvelser.

Edited by Blackmoore
Link to comment
Share on other sites

Lækker løbetur i dag

23:36.

Ubesværet. Let. Med lækker musik i ørerne og den smukkeste vintersol.

Leaves Eyes passer perfekt til sådan en vinterdag med deres folk/vikinge tilgang til metallen.

det er dejligt ikke at løbe for hårdt/hurtigt, men bare nyde at løbe, nyde at bevæge sig og mærke at det allerede går lidt nemmere.

Link to comment
Share on other sites

Hr K..

modtaget.. vil blive tjekket ud på hørebøfferne snarest muligt!

i går: slappe af dag

i dag:

Lidt afbrænding til AC/DC med fokus på nogen lidt mere sære øvelser som jeg også gerne vil arbejde med at få ind i træningen regelmæssigt.

A1; Hypers:

25,30

A2: Situps:

20,20

A3: BW squats:

30,40

A4: Pushups:

30,40

B1: Frontsquat-Pushpress

6r med 50kg, 6r med 50kg

B2: Front pulldowns:;

15r med 6 blokke, 12r med 7 blokke

C1: Renegade DL/weighted Pile (Meget bredt stående, en DB hængende i hænderne , man får vægten langt tilbage under ballerne når man går ned... godt stræk!)

12r* 42,5kg, 10r*62,5kg

C2: Close grip benchpress/ Barbell pullover combo

5r med 40kg, 6r med 40kg

Først en pullover, og så når den er oppe, et CG press...nasty!'

D1: Neider press:

15r med 12kg, 20r med 12kg

D2: Face pulls

15r med 3 grønne terrabands, 20r med 3 grønne terrabands

D3: Machine scrugs:

15r med 9 blokke, 15r med 10 blokke

E1: Bulgarian split squat:

10r, 10r

aaaav! har glemt hvor fåkking usmidig jeg er..!!!

E2: Standing one leg leg curls

10r med 3 blokke, 12r med 3 blokke

mange af øvelserne er hårde selvom de ikke har så meget vægt på.. jeg tror jeg får mere doms af min usmidige Bulgarian split squat end af at dykke normalt med en 100 kg. Det vigtige er at jeg nyder træningen rigtigt meget, og samtidig er kosten ved at køre mere fornuftigt. Nu skal der til at skæres ned i Kcal, både af udseendesmæssige grunde (abs er pænere hvis de i det mindste bare kan skimtes..) og fordi at nogen kilo fedt mindre gør løbet lettere og mindsker risikoen for belastningsskader.

Edited by Blackmoore
Link to comment
Share on other sites

Tak okse

Nytåret sad nu godtnok stadigt i mig i træningen i dag. Jeg er bare ikke i form til alkoholindtag over en fredagsøl, så jeg er bare ramt i kadaveret.

dagens ynkelige træning:

Musik: helmet!

A1: Hypers:

25,30

A2: Bird dogs:

10,12

A3: BW squat

30,40

B1 Leg raises

15,15

B2: Pushups

30,30

B3: Warrior Lounge stretch

20 sek, 40 sek

C1: Squat:

10r med 50kg, 5r med 70kg, 5r med 90kg, 6r med 90kg

C2: BW dips:

6,8,10,10

syntes stadig mine bøvser smager af rødvin og baileys-- yrdk!

Link to comment
Share on other sites

Hi Blackmore. Godt at se noget Goth metal i din log med 'Within temptation' og 'Leaves eyes' , det rykker.

Jeg bliver jo på det skammeligste ignoreret, når jeg poster goth metal i diverse musiktråde herinde. Så det er godt at finde god smag herinde :bigsmile:

Og godt nytår. :xmas:

Link to comment
Share on other sites

Hr K og KK..

Powermetal med kvindelig skønsang kan sagtens være Emo taber agtigt..hvis man er en 17 årig knægt der vejer 55 kg i våd trenchcoat og har sort eyeliner på. Når man er 34, +100 kg og er mellembister er det bare en "udpræget personlig musiksmag!" :4winkkiss:

Og Within Temptation er faktisk helt OK! Det er faktisk Chris der har fået mig hooked på dem!

Og er jeg frisk på Satyricon..det tror jeg nok jeg er! Glæder mig gennemmørkt!!! Hr Kirchebrandt.. be there!!!

Priest i Horsen kan jeg også godt fristes til!

Dagens motion:

Løbe Birkemosen..

Ikke joggetempo, men lidt højere kadance. Løb for at komme igennem ruten, ikke bare for at jogge og nyde vejret.

27 min, 42 sek for de ca 4.8 km.

Stadigt utroligt langsomt, men det var fedt bare at kunne gøre det (løbe igennem ) uden at være presset, få ondt eller have lyst til at lægge mig i grøften og brække mig! Training works!!!

Musik:

Bruce Springsteen, Born to run 30 year edition.

Jugleland er et fantastisk nummer. En Tour de force af hvad Bossen kunne når han tvang alt kreativt fokus ned i et eneste nummer!

Edited by Blackmoore
Link to comment
Share on other sites

Hr K og KK..

Powermetal med kvindelig skønsang kan sagtens være Emo taber agtigt..hvis man er en 17 årig knægt der vejer 55 kg i våd trenchcoat og har sort eyeliner på. Når man er 34, +100 kg og er mellembister er det bare en "udpræget personlig musiksmag!" :4winkkiss:

fat_emo.jpg

:nonono: Du kan ikke redde den, Peter.

Edited by Hr.Kirchebrandt
Link to comment
Share on other sites

jaja, Hr K, vi kan ikke alle som dig høre stavkirkebrændende norsk folkemusik spillet på to lurer og et gammelt gedeskind hele tiden :blush:

jeg syntes at Nightwish, Within temptation, Leaves eyes og til en vis grad også Epica og After forever er fine bands til løbeturen

Link to comment
Share on other sites

jaja, Hr K, vi kan ikke alle som dig høre stavkirkebrændende norsk folkemusik spillet på to lurer og et gammelt gedeskind hele tiden :blush:

jeg syntes at Nightwish, Within temptation, Leaves eyes og til en vis grad også Epica og After forever er fine bands til løbeturen

Naaarh, det er også gas herfra.

Apropos mere rolig musik, så kan jeg anbefale:

duffy_rockferry3.jpg

og

4-word-Lilly-Allen.jpg

Det er nogle sweet grrrrls. :inlove:

Hr. K

Link to comment
Share on other sites

Træning mandag:

Fællestræning med et af mine elevhold i lidt over en time en masse BW squats, bulgarian split squats, floor slides, prone cobras, pushups, scorpions, situps og en masse MM øvelser

I dag:

Løb.

30 min.45 sek. I gustent vejr.

så er jeg over de 30 min..det går sgu fint. Løb føles godt igen, det er rart!

Link to comment
Share on other sites

Træning onsdag:

Morgen: fælle styrktræning med styrketræningsholdet

eftermiddag: det nye grej til vores motionsrum på skolen kom: Ny bænk, nyt træktårn, nyt rack, en bodybike og en masse nye skiver og stænger. jeg var lidt kæk!

Aften: Skitræning med hele skolen, en masse BW squats, warrior Lounge stretches, sumo squats, ski squats, jump squats med mere

træning torsdag:

Incline bænk:

20r med 52kg

10r med 72kg

3s*5r med 82kg

Triceps bar hammer curls:

3s*8r med 40kg

triceps bar pullovers:

3s*8r med 40kg

narrow grip pulldowns:

15r med 55 kg

10r med 65 kg

2s*10r med 75kg

Triceps pushdowns:

4s*6r med 35kg

Edited by Blackmoore
Link to comment
Share on other sites

Træning i dag:

Sjov på spinningcyklen, 27min i det højeste tempo jeg kunne holde. Der var i hjvert tilfælde sved på gulvet da jeg var færdig

Derefter:

Bent rows med 41 kg powerbag:

5s*10 reps

Bænkpress med 41 kg powerbag

3s*15 reps

alle sæt med Powerbags kørt med minimal pause

Kort men hård workout.

Powerbags er et FEDT stykke legetøj! Det kan altså kun anbefales. Nu har vå fået 3 til vores gym, men jeg går allerede nu og har frække planer om at få et klassesæt!

Link to comment
Share on other sites

en ting af gangen, comrade.. jeg leger med en variabel af gangen, idtil jeg er lidt mere fortrolig. Næste gang leger jeg for alvor med belastningen. Der var belastning nok på i dag til at det var hårdt at "køre hurtigt"

Edited by Blackmoore
Link to comment
Share on other sites

Morgenløb.

Opvarmning: Movement Prep øvelserne fra Mark Verstegens "Core performance"... minder lidt om MM øvelserne, men de er ret lækre

Derefter

Birkemosen (4,6 K) med en af eleverne. den første halve K lidt roligt, så full trottle.

24 min 20 sek.

der barberde jeg lige 3 min og 20 sek af min tid fra sidste gang hvor jeg ikke løb langsomt. Man løber bare hurtigere når man er to. Det er sjovt, da jeg cyklede i går var det benene der begrænsede og ikke lungerne. i dag var det helt klart lungerne der var lidt bagud, især op af de stejle bakker.

I følge Motion Onlines ruteopmåler giver det et kondital på 47,7. det er nok ikke helt ved siden af, for da jeg målte det i efteråret med pip test og cooper test fik jeg henholdsvis 45 og 48.

Men det kan og skal blive bedre.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share