MagtPrehns log


Prehn
 Share

Recommended Posts

onsdagens traening i gold's gym i Henderson lidt udenfor Las Vegas:

squat:

op til en 2er m. 201 - baelte

5*2reps m. 183 - baelte

baenk m. stop;

op til 8*3reps m. 92

doedloeft:

op til 8*2reps m. 161

goodmornings:

op til en 5er m. 120

+ 45 sekudner af sidebridges(hver side) og planken

traening startede af pis, da jeg fandt ud af jeg havde glemt mine traenings sko, og derfor maatte bruge mine "normale" sko. Stangen var ogsaa tykkere end normalt, og selvfoelgelig var skivernes diameter mindre end normalt, saa oedloeften skulle hentes lidt laengere nede end jeg plejer - godt der ikke skulle koeres tungt i dl.

Generelt var det et ret fesent sted.

Vi tog turen fra Dallas til Phoenix i tirsdags, og startede med at koere forbi Cardinals traenings anlaeg for at skaffe billetter til kampen paa soendag mod Panthers. Derefter koerte vi mod Vegas, hvor vi har vaeret 3 dage. lad iovrigt vaere med at se Chris Angels show, hvis i laegger vejen forbi - det stinker.

Vi har netop tilbagelagt en del mil idag, da vi koerte fra Vegas imorgesm, og slog et smut forbi gran canyon og nu er havnet i Phoenix igen.

torben f <-- jo det gaar an. Vi stoppede iovrigt i en by kaldet Kingman paa vej til Vegas. Paa trods af det ellers lirede navn, stod det os hurtigt klart at paa grund af byens oede beliggenhed, havde befolkningen parret sig med nogle lidt for naere slaegtningen. Folk var langsomme i tanke og handling, og saa meget markelige ud. Vi skyndte os videre, da vi frygtede at blive spist

Link to comment
Share on other sites

loerdagens traening:

foerste del i Hawg barbell club, i Glendale naer Phoenix:

baenk m. stop:

92/6

101/5

110/4

120/3,3,3,3,3,3,3,3

110/3,3,3,3,3,3

der blev efterfoelgende koert support paa hotellet for mit vedkommende. der blev koert widegrip pulldowns, low cable row, maskine flyes, cable pressdowns

Hawg barbell club er nok den fedeste traenings oplevelse indtil videre. Stedet, der er i hans egen garage, er drevet af en gut ved navn Lawrence, der er meget passioneret omkring vaegttraening. Han baade stiller op i styrkeloeft og er dommer. Vi diskuterede regler i baenkpress, kost, periodisering, traening af weakpoints, design af traenings udstyr, traening af atleter indenfor andre sportsgrene osv. Tiden gik, og fik derfor ikke koert andet end baenkpress, da vi skulle naa at se Texas - Oklahoma State i fjernsynet, saa valgte at koere supporten paa hotellet.

Edited by Prehn
Link to comment
Share on other sites

Vi stoppede iovrigt i en by kaldet Kingman paa vej til Vegas. Paa trods af det ellers lirede navn, stod det os hurtigt klart at paa grund af byens oede beliggenhed, havde befolkningen parret sig med nogle lidt for naere slaegtningen. Folk var langsomme i tanke og handling, og saa meget markelige ud. Vi skyndte os videre, da vi frygtede at blive spist

Fedt! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

mandagens traening i die hard gym, udenfor Phonix:

squat:

op til 8*2reps m. 154

bank m. stop:

op til 8*3reps m. 92

doedloeft:

op til en single m. 215

rumaensk doedloeft:

op til en 5er m. 161

+ roman chair russian twists og sidebends

er netop ankommet til Tucson, i det sydlige Arizona for nogle timers tid siden. Igaar var vi inde og se Arizona Cardinals - Carolina Panthers. Kurt Warner + receivere var ikke imponerende den dag, specielt Kurt Warner. Det saa mange gange ud til han havde laast sig fast paa en receiver og ville kaste til denne uanset hvad. Den ene interception var et tvaergaende kast paa nogle faa yards. Han har ihvertfald spillet bedre kampe, ingen tvivl derom.

der er iovrigt en stor forskel paa hvordan Cowboys og Cardinals haandterer saadan en kamp.

hos Cardinals er der gratis parkering i naeromraadet og gratis bus til stadion. Hos Cowboys hoerte vi om prisr p[ 70 dollar for at parkere.

Rundt om cowboys stadion er der sooerget for en masse underholdning i form af kaempe skaerme hvor man kan see de tidligere kampen, inden cowboys skal spille, der er let paaklaedte damer over det hele, nogle laver danseshow. Man kan koebe mad og oel udenfor stadion og naturligvis en gameday t-shirt samt blive fotograferet sammen med tidligere stjerner.

Udenfor Cardinals stadion var der en lille bod. Dog var der tailgating paa parkeringspladsen, hvor der ogsaa var et telt med nogle smaa fjernsyn, og man kunne spille noget x-box, men det kom bare slet ikke op paa niveau med det cowboys havde. De lavede ikke engang gameday t-shirts til Cardinals kampe, heller.

Link to comment
Share on other sites

onsdagens traening i die hard gym i preoria, udenfor Phoenix:

baenk m. stop:

op til

92/6

101/5

110/4

120/3

129/1,1,1,1,1,1,1,1

120/3

110/4,4,4,4,4

100/5,5,5,5

+ widegrip pullups, weighted dips, chest supported rows, sideraises.

traeningen foregik efter en lang koeretur fra Tucson, og et ustabilt energi niveau efter at have indtaget alt for meget sukker paa en moej kinesisk restaurant paa vejen. det gik dog ok efter paafyldning af noget weightgainer

Link to comment
Share on other sites

fredagens traening i metroflex gym:

squat:

op til en 2er m. 206 - baelte - fik dem til at saette noget mere barskt paa anlaegget end det der kristne country eller hvad det var der var paa

5*2reps m. 183 - baelte

baenk m. stop:

op til 10*3reps m. 92

doedloeft:

op til 8*2reps m. 161

goodmornings:

op til en 5er m. 124

det var sidste traening i staterne. Efterfoelgende stod den paa NHL kamp i american airline center i Dallas mellem Dallas og Vancouver. Jeg foelger ikke saa meget med i NHL, men det var spaendende nok, og en meget taet kamp, som Dallas vandt 2-1. Er tilbage i hulen paa mandag til noget baenk.

Link to comment
Share on other sites

dagens træning:

bænk m. stop:

op til

90/6

100/5

110/4

120/3

125/2,2,2

120/3,3

110/4,4,4,4,4,4

100/5,5,5,5,5

90/6,6,6,6

hammergrip pulldowns:

op til 3*8reps mæ. 85

dips:

+20kg/8,8,7

sideraises:

4*15reps m. 11kgs håndvægte

landede i DK kl. 14 igår, og gik i seng kl. 23, så havde været vågen i over 30 timer, da jeg ikke havde sovet siden lørdag kl. 17, dansk tid. Vågnede så derefter kl. 3, fik set Cowboys ordne eagles - kom ind i 2. quarter. Faldt i søvn ved 7 tiden, vågnede ved vækkeuret ringede kl. 8:30 - gad ikke på arbejde, så udskød det af nogle omgange, og tog mig endelig sammen da det ringede kl. 11 - så ikke nogen voldsom stabil omgang søvn, men det gik ok, set i lyset af det.

Edited by Prehn
Link to comment
Share on other sites

dagens træning:

squat:

op til

100/5

120/3

140/2

155/2,2,2,2,2,2,2,2

bænk m. stop:

op til 10*3reps m. 95

dødløft:

100/5,5

120/2

140/2

160/2 - bælte herfra

180/2

200/1

210/1 - måtte vinde familie æren tilbage efter fedtprehn failede den i mandags

220/1

rumænsk dødløft:

110/5

140/5

155/5

165/5

150/5,5

planks:

1*60 sekunder - 40 sekunder var 2 point, resten 4 point

sidebridges

1*40 sekunder m. hver side

Link to comment
Share on other sites

dagens træning:

bænk m. stop:

op til

90/6

100/5

110/4

120/3

130/1,1,1,1,1,1

120/3

110/4,4,4,4

100/5

90/6

widegrip pulldowns:

op til 2*6reps m. 90

power shrugs:

op til en 5er m. 180

sideraises:

2*15reps m. 11kgs håndvægte

bentover laterals:

2*10reps m. 11kgs håndvægte

dips:

3*10reps

følte mig ikke super skarp idag, så skar noget af volumen af i forhold til de seneste ugers pas. Det passer sikkert også fint nu, hvor der kun er 2 uger til stævne.

En del af det er uden tvivl pga. min søvn ikke har kørt helt optimalt. Har haft svært ved at vende døgnrytmen efter vi kom hjem, og har ikke fået så mange timers søvn, som da vi var afsted. Samtidig skal jeg også lige justere kalorieindtaget så det ½kg jeg har tabt efter jeg er kommet hjem, kommer på igen.

Link to comment
Share on other sites

Så er der nomineringer til TSK RAW (og TSK med udstyr for den sags skyld). Jeg er nomineret til at blive bedste i 90, og med mulighed for at blande sig i kapløbet om top tre samlet - HVIS det går godt for mig. Nomineringerne kan findes her: Nomineringer

Jeg synes ikke der er mange nomineret, specielt ikke når man tænker på de 3 Odense folk har meldt fra. Det kan dog være der kommer flere på listen i løbet af dagen.

tilgengæld skal jeg desværre ikke løfte først, så jeg vil helst spare rouladerne, og kan dermed ikke kaste knæbind på. Det kunne være en idé at gøre næste år

Edited by Prehn
Link to comment
Share on other sites

Så er der nomineringer til TSK RAW (og TSK med udstyr for den sags skyld). Jeg er nomineret til at blive bedste i 90, og med mulighed for at blande sig i kapløbet om top tre samlet - HVIS det går godt for mig. Nomineringerne kan findes her: Nomineringer

Jeg synes ikke der er mange nomineret, specielt ikke når man tænker på de 3 Odense folk har meldt fra. Det kan dog være der kommer flere på listen i løbet af dagen.

tilgengæld skal jeg desværre ikke løfte først, så jeg vil helst spare rouladerne, og kan dermed ikke kaste knæbind på. Det kunne være en idé at gøre næste år

Stiller der kun 4 op i 90kg klassen? nej nej nej, så skulle jeg jo alligevel have deltaget :laugh:

Link to comment
Share on other sites

det er forhåbentlig ikke den slags der afgør om du stiller op, Nikolaj ;-)

derudover er der alligevel ingen medaljer i klasserne, kun overall.

Hehe, jeg er ikke hjemme den weekend så nej. Meeeen det er trods alt sjovere at deltage hvis man ved at man ikke bliver komplet ydmyget (og kun lidt).

Jeg vil tro at jeg kan lave 550kg +

Link to comment
Share on other sites

Jeg er nomineret til at blive bedste i 90, og med mulighed for at blande sig i kapløbet om top tre samlet - HVIS det går godt for mig.

Jeg kan se på din tilmeldte total, at du stiller op i raw - rigtigt?

Hvad presser du i bænken?

Stiller der kun 4 op i 90kg klassen? nej nej nej, så skulle jeg jo alligevel have deltaget :laugh:

Skal jeg spørge Kim idag om du stadig kan nå det?

EDIT: Det behøver jeg så ikke, kan jeg se :smile:

Edited by christianspoer
Link to comment
Share on other sites

550 + er udemærket i 90, og det ved du jo også godt. jeg ved jo du følger med i hvad der bliver lavet til stævnerne

Det er udemærket ja. Men jeg vil gerne lige have lidt mere styr på squatten inden jeg deltager. Hvis jeg ikke var i sverige den weekend, havde jeg dog nok tilmeldt mig.

Link to comment
Share on other sites

Nikolaj.....jeg kan huske du lige efter Nordland cup skrev noget ala det samme. Man kan ikke blive ved med at snakke og snakke, før eller siden må man skride til handling :-)

Hehe

Nu er det heller ikke såååå voldsomt længe siden der var Nordland. 4-5 måneder. Men du har ret. Næste raw stævne (hvilket må være Nordland 2010) it is.

Link to comment
Share on other sites

dagens træning:

squat:

op til

100/5

120/2

140/2

160/2 - bælte herfra

180/2

200/1

215/1

185/2,2,2,2,2

200/1 - eccentrisk herfra

220/1

240/1

250/1

bænk m. stop:

op til 8*3reps m. 95

dødløft:

100/5

120/4

140/3

160/2 - bælte herfra

180/2,2,2,2,2,2

lang og hård omgang. Holdt god pause mellem sættene for at få så meget kvalitet i løftene som muligt. det var sidste tunge squatpas(og underkrops pas for den sags skyld) inden stævnet. det nok også passende, da jeg begynder at kunne mærke det i knæskals senerne under knæet.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share