BBLOG! Bloody Beautiful Large Organ Guy!


AndersL
 Share

Recommended Posts

Cardio

New Skool Rotex Fætter

60min @ lvl 16 = 989kcal

Der var virkelig meget energi i cardioen imorges, hvor den kom fra har jeg ingen anelse om, men fedt var det! :smile:

Efter træning satte Cilius og jeg os sammen og planlagde den forstående UD2 diæt. Jeg vågnede af mig selv kl 6.30 imorges og læste mere detaljeret, hvad jeg har gået og skimmet over de sidste par dage. Jeg er psyched over det, VIRKELIG psyched! Hvorfor vi også allerede starter på UD2 om 3 uger. Det tillader mig at komme under 15%, få en reset uge og så ellers 8 ugers UD2.

Vi har modificeret den en lille smule, da aftentræning og carbloads om fredagen ikke er en mulighed for nogen af os.

Jeg har planlagt at lave temmelig udførlig logføring i den periode, både for at andre kan følge med i hvordan en kompliceret konstrueret diæt som UD2 fungere, men også for at jeg selv kan backtracke og følge med i hvordan jeg har det rent mentalt. Alle mine tal har jeg i forvejen i Excell ark, men daglige kommentare om energi, cravings, bloat osv osv, det kommer til at være her.

Udover CIlius og jeg, bliver vi en tredjemand. Min gamle træningsmakker fra før jeg bliver styrkeløfter (Autobot herinde) træner også om morgenen i FitDK, så vi bliver en dødelig trio! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har planlagt at lave temmelig udførlig logføring i den periode, både for at andre kan følge med i hvordan en kompliceret konstrueret diæt som UD2 fungere, men også for at jeg selv kan backtracke og følge med i hvordan jeg har det rent mentalt. Alle mine tal har jeg i forvejen i Excell ark, men daglige kommentare om energi, cravings, bloat osv osv, det kommer til at være her.

Spændende! :cool:

Edited by christianspoer
Link to comment
Share on other sites

Jeg har planlagt at lave temmelig udførlig logføring i den periode, både for at andre kan følge med i hvordan en kompliceret konstrueret diæt som UD2 fungere, men også for at jeg selv kan backtracke og følge med i hvordan jeg har det rent mentalt. Alle mine tal har jeg i forvejen i Excell ark, men daglige kommentare om energi, cravings, bloat osv osv, det kommer til at være her.

Superlækkert :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Træk struktur / WIDTH Fokus

FRONT SQUAT!!!

3s x 15r @ 40kg

OH YEEEAAAAH! Det var virkelig, VIRKELIG dejligt at lave bare en eller anden form for vægttræning til mine stakkels polioramte stænger. Ryggen var fin og vægten kan bumpes til næste gang. :smile:

Underhand Grip Pullups

10s x 3r @ BW+15kg

Problems? Not in my part of town!

Plateloaded HS High Row (ss)

6s x 6r @ 2x60kg

Straight Arm Pulldown (ss)

6s x 20r @ 2x18,25kg

Bitchin' BITCH det gjorde naller!

HS Plateloaded Curl

4s x 8r @ 40kg

Lidt gunz pumpzors!

Excentric Calf Press

2s x 8x @ 140kg

Min mangel på energi strakte sig også til idag. Kom for sent op og var jævnt ugidelig. Ledte desperart efter en af mine store t-shirts før træning, men nej, der var kun stramme tanktops tilbage. Jeg forbandede det overskud jeg havde da jeg smed de store t-shirts ud, men bed det i mig og trænede som en rullepølse. Træningen gik rigtig godt, men det store topic er selvfølgelig UD2 og jeg kan næsten ikke vente til at jeg ikke længere er for fed til det! bigsmile.gif

Edited by AndersL
Link to comment
Share on other sites

FRONT SQUAT!!!

3s x 15r @ 40kg

OH YEEEAAAAH! Det var virkelig, VIRKELIG dejligt at lave bare en eller anden form for vægttræning til mine stakkels polioramte stænger. Ryggen var fin og vægten kan bumpes til næste gang. :smile:

BOOM! Du kan hooke op med PATKANONEN i en klub for medlemmer der bænker 11,5 gange så meget som de squatter.

Link to comment
Share on other sites

Så har jeg hele UD2 strukturen på plads med Excel ark der regner tal ud og et cirka kostprogram. Kosten bliver dog individuel dag for dag, da jeg vejer al mad og fører log på det.

Jeg har sammensat en .zip fil med mit UD2 Excell ark, mit eget kost Excell ark og UD2 pdf'en, så andre også kan få gavn af dette. :smile:

ud2.zip

Link to comment
Share on other sites

Mit cut virker pludselig en smule ustruktureret

Jeg er meget dårlig til midt-imellem-ting. Jeg fungere bedst med nul eller hundrede. Jo mere kompliceret jeg gør det, desto mere går jeg op i det, desto større sandsynlighed for at gennemføre med et godt resultat! 4thumbup.gif

Do or do not... there is no try!

RIPPED.jpg

Link to comment
Share on other sites

Jeg er meget dårlig til midt-imellem-ting. Jeg fungere bedst med nul eller hundrede. Jo mere kompliceret jeg gør det, desto mere går jeg op i det, desto større sandsynlighed for at gennemføre med et godt resultat! 4thumbup.gif

Do or do not... there is no try!

RIPPED.jpg

Plus at UD2 er the shizzle recomp master blaster! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Pres struktur / Triceps Fokus

HS Plateloaded Wide Press

10s x 3r @ 2x80kg

Overhead Lockout (ss)

6s x 6r @ 90kg

Rope Triceps Extension (ss)

6s x 20r @ 26kg

Perfect timet! Max-failede på sidste sæt!

Cable-X

4s x 8r @ 28kg

Vi prøvede først at køre Incline Flyes, men triceps var for busted til at få vægtene op i strakt arm og holde dem! tongue.gif

DB Laterals

4s x 8r @ 22kg

Jane Fonda style! Sad lige i dåsen.

Faktisk en ok god træning, men jeg kan mærke at denne måde at træne på er begyndt at kede mig, så det bliver godt med noget afveksling snart. Næste uge står på 3 fullbody workouts med moderate vægte og kalorier lige over BMR, så jeg er fysisk og mentalt klar til UD2 der løber af stablen 5. april - 30. maj! devil.gif

Plus at UD2 er the shizzle recomp master blaster! :devil:

Jeg har ikke prøvet UD2 endnu. Jeg har coachet en anden igennem det, for nogen år siden og Cilius har vidst også kørt den. Jeg glæder mig usandsynligt meget! w00t.gif

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke prøvet UD2 endnu. Jeg har coachet en anden igennem det, for nogen år siden og Cilius har vidst også kørt den. Jeg glæder mig usandsynligt meget! w00t.gif

Så har du noget at glæde dig til. Jeg syntes det er en fed måde at træne på. Jeg har altid fungeret godt på low carb, så jeg syntes egentlig ikke mandag/tirsdag var så slemme, selvfølgelig er der lidt kvalme pga højre reps og korte pauser, men det er jo hvad man forventer. Carbload og lørdag er fantastisk, jeg har seriøst haft nogle af de vildeste træninger efter en carbload + kreatin.

Held og lykke med det. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Do or do not... there is no try!

Sidste år fejlede jeg af flere forskellige årsager, men min approach i år synes at fungere indtil videre. Minimum 200 g protein pr dag, skær i carbs på de rigtige tidspunkter, "ren" mad, druk max 2 gange pr. måned, minimum fire træninger pr. uge.

Det er simpelt og jeg kører ikke sur i det - ikke endnu anaways :smile:

Men det er sgu cool med inspirationen! Specielt med alle de samlede måltider :4mewantfood:

Jeg glæder mig i hvert fald til at følge med

Edited by No6bach
Link to comment
Share on other sites

Jeg er meget dårlig til midt-imellem-ting. Jeg fungere bedst med nul eller hundrede. Jo mere kompliceret jeg gør det, desto mere går jeg op i det, desto større sandsynlighed for at gennemføre med et godt resultat! 4thumbup.gif

Do or do not... there is no try!

RIPPED.jpg

Heh nu er du også temmelig speciel når du sætter dig noget for Anders og du skal nok få gennemført dit cut som du planlægger, det er jeg ikke i tvivl om men for langt de fleste vil det være shred-selvmord at gøre det så struktureret. Der skal kun gå en ting galt også banker man sig selv i hovedet med skyldfølelse og tænker at så kan lortet også bare sejle.

Af al det Lyle har skrevet synes jeg imo at hans Flexible Diet er langt det bedste. Der snakker han knap så meget om de fysiologiske processer mht kost men istedet langt mere om de psykologiske og om hvordan en mere tilbagelænet tilgang vil være noget mere succesfuld for langt de fleste mennesker i det lange løb.

Jeg har i al fald ikke fortrudt et sekund at jeg har købt den, men det manglede også bare nu da jeg har suget resten af hans bøger :tongue:

Vi må mødes hakket sidst på sommeren

Edited by TLunau
Link to comment
Share on other sites

Så har du noget at glæde dig til. Jeg syntes det er en fed måde at træne på. Jeg har altid fungeret godt på low carb, så jeg syntes egentlig ikke mandag/tirsdag var så slemme, selvfølgelig er der lidt kvalme pga højre reps og korte pauser, men det er jo hvad man forventer. Carbload og lørdag er fantastisk, jeg har seriøst haft nogle af de vildeste træninger efter en carbload + kreatin.

Held og lykke med det. :smile:

Jeg fungere også rigtig godt på low carbs, tilgengæld har jeg meget svært ved at få et godt pump, hvilket Lyle også beskriver. Så jeg forventer nogen power worksouts, hvor man er pumpet ind i en anden dimension! superman.gif

Sidste år fejlede jeg af flere forskellige årsager, men min approach i år synes at fungere indtil videre. Minimum 200 g protein pr dag, skær i carbs på de rigtige tidspunkter, "ren" mad, druk max 2 gange pr. måned, minimum fire træninger pr. uge.

Det er simpelt og jeg kører ikke sur i det - ikke endnu anaways :smile:

Men det er sgu cool med inspirationen! Specielt med alle de samlede måltider :4mewantfood:

Jeg glæder mig i hvert fald til at følge med

Den store forskel denne gang er at jeg er fast besluttet på slet ikke at feste! Tilgengæld stopper diæten liiige før Distortion festivalen og der skal jeg nok få afreageret! innocent.gif

Heh nu er du også temmelig speciel når du sætter dig noget for Anders og du skal nok få gennemført dit cut som du planlægger, det er jeg ikke i tvivl om men for langt de fleste vil det være shred-selvmord at gøre det så struktureret. Der skal kun gå en ting galt også banker man sig selv i hovedet med skyldfølelse og tænker at så kan lortet også bare sejle.

Af al det Lyle har skrevet synes jeg imo at hans Flexible Diet er langt det bedste. Der snakker han knap så meget om de fysiologiske processer mht kost men istedet langt mere om de psykologiske og om hvordan en mere tilbagelænet tilgang vil være noget mere succesfuld for langt de fleste mennesker i det lange løb.

Jeg har i al fald ikke fortrudt et sekund at jeg har købt den, men det manglede også bare nu da jeg har suget resten af hans bøger :tongue:

Vi må mødes hakket sidst på sommeren

Hæhæhæh… Jeps, jeg er er ikke som de andre… :wink:

Du må komme forbi KBH og opleve nogen ungmøer i løbet af sommeren! Det ville være cool! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Cardio

New Skool Rotex Fætter

60min @ lvl 15 = 920kcal

Føj, føj, føj, FØJ! Jeg føler mig flad for tiden, jeg føler at mine muskler bliver kannibaliseret og generelt bare nedtur. Godt der snart kommer nye boller på træning og diæt.

Edited by AndersL
Link to comment
Share on other sites

Cardio

New Skool Rotex Fætter

60min @ lvl 15 = 920kcal

Føj, føj, føj, FØJ! Jeg føler mig flad for tiden, jeg føler at mine muskler bliver kannibaliseret og generelt bare nedtur. Godt der snart kommer nye boller på træning og diæt.

Jeg forstår heller ikke at du kan holde ud af stå i en time på sådan en helvedesmaskine. Min rekord er 27 minutter og så var jeg ved at blive sindsyg.

Link to comment
Share on other sites

Jeg forstår heller ikke at du kan holde ud af stå i en time på sådan en helvedesmaskine. Min rekord er 27 minutter og så var jeg ved at blive sindsyg.

Svaret er Simpsons på den indbyggede skærm og pounding, pounding techno music i ørene. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Træk struktur / DEPTH Fokus

Sumo dødløft

AAAAARGH! @ 60kg

Jeg kunne ikke løfte 60kg. Jeg spændte godt op i maven, løftede forsigtigt, men et stramt jag i lænden sagde straks nej. Det er fa'me FAIL! unhappy.gif

Ryggen gør ellers ikke ondt ellers pt, så det havde jeg ikke set komme. Jeg kan heller intet mærke her bagefter.

One Arm Plateloaded Row

10s x 3r @ 110kg

Now that was HEAVY!

Unilateral Cable Row (ss)

6s x 6r @ 2x48kg

Lat Shrugs (ss)

6s x 20r @ BW

Mere fail! Det var ikke til at finde elbow straps i centeret idag. Forleden dag var alle bælterne til at hænge vægte i også væk. Enten prøver de ENDNU engang at gøre det sværere at træne varieret og seriøst eller også er det nogen af alle de fucking bumser der træner om eftermiddagen der har nakket dem. Det er en 50/50.

Hammer Curl

4s x 8r @ 26kg

HS Mech Curl aka Mont Ventoux aka Hiroshima/Nagasaki

14r @ 50kg

6r @ 50kg

5r @ 50kg

No breaks, full forced, MASSYYYYW!

100 reps Calf Press

31r / 65r / 90r / 110r @ 155kg

Dayum! Ingen motivation til at starte med og så fucker ryggen med mig, det er lige til at blive deprimeret af. Godt der er så mange spejle dernede, så kan jeg se at jeg ligner en rullepølse mindre og mindre for hver træning! 4thumbup.gif

Jeg starter allerede min resetuge i morgen. Og så overvejer jeg at knalde mig seriøst i gulvet i weekenden, det er sidst chance før 30. maj. Men kender jeg mig selv ret, så ligger jeg og sover kl 21.30 både fredag og lørdag aften! laugh.gif

Edited by AndersL
Link to comment
Share on other sites

AAAAARGH! @ 60kg

Jeg kunne ikke løfte 60kg. Jeg spændte godt op i maven, løftede forsigtigt, men et stramt jag i lænden sagde straks nej. Det er fa'me FAIL!

Ryggen gør ellers ikke ondt ellers pt, så det havde jeg ikke set komme. Jeg kan heller intet mærke her bagefter.

Jeg har før givet No6Bach en løftet finger og nu kan du også få en! Du skal fandme passe på den ryg :mad: Det er stadig ikke muligt at få en ny og du skal have den resten af livet.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har før givet No6Bach en løftet finger og nu kan du også få en! Du skal fandme passe på den ryg :mad: Det er stadig ikke muligt at få en ny og du skal have den resten af livet.

Jeg passer skam også godt på den. Laver mine MacKenzie øvelser, strækker ud og har faktisk ikke ondt i den, heller ikke da jeg front squattede forleden. Jeg løftede heller ikke stangen, for jeg kunne mærke med det samme at der var noget galt.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share