BBLOG! Bloody Beautiful Large Organ Guy!


AndersL
 Share

Recommended Posts

Tension workout

Hack Squat

3s x 12r @ 150kg

Leg Extension (ss1)

2s x 12r @ 52,5kg

Leg Curl (ss1)

2s x 12r @ 52,5kg

Power Flyes (ss2)

3s x 12r @ 28kg

HS PL One Arm Row (ss2)

3s x 12r @ 75kg

Cable-X (ss3)

3s x 12r @ 24kg

HS PL Pulldown (ss3)

3s x 12r @ 47,5kg

Ez-Bar Curl (ss4)

2s x 12r @ 45kg

Skullz (ss4)

2s x 12r @ 45kg

Leaning Side Raise (ss5)

2s x 12r @ 26kg

Calf Raise (ss5)

2s x 12r @ 150kg

Dips

27r @ bw

Helt fantastisk træning! Der var god energi på vores lille tremands hold! Vi skiftede DB presses ud med henholdsvis power flyes og cable-x. Det var umiddelbart en fornuftig disponering, men det er først imorgen vi kan se om det virkelig betaler sig. Jeg ville gerne have lidt mere energi til den tunge bænkpres og indtil videre har vi lavet forskellige patpresseøvelser 4 gange om ugen, det føles bare som for meget. Derudover lavede jeg igår aftes et MASSYW SELBRUNER FAIL!!! Cirkulære bevægelser stod der… Men det læste jeg først BAGEFTER! Så idag har jeg taget form af den yderst sjældne (Og det med god grund, dette dyr er nær udrydelse fordi hunnerne nægter at parre sig med hannerne) primat: Den Pletvis Plettede og Stribevis Stribede Lemur eller som den latinske navn går Selfius Tanningus FAILus Lemuriformes! laugh.gif blush.gif

Jeg vil forøvrigt lige dele dette fantastiske nummer med jer:

http://www.youtube.com/watch?v=jEG29VEfBl4

Edited by AndersL
Link to comment
Share on other sites

Derudover lavede jeg igår aftes et MASSYW SELBRUNER FAIL!!! Cirkulære bevægelser stod der… Men det læste jeg først BAGEFTER! Så idag har jeg taget form af den yderst sjældne (Og det med god grund, dette dyr er nær udrydelse fordi hunnerne nægter at parre sig med hannerne) primat: Den Pletvis Plettede og Stribevis Stribede Lemur eller som den latinske navn går Selfius Tanningus FAILus Lemuriformes!

:laugh: Pics!

Edited by christianspoer
Link to comment
Share on other sites

Diæt update

Vægt: 93,3 (-13,2)

BF%: 14,2 (-6,8)

Bryst: 121 (-7,5)

Arm: 40 (-3,5)

Liv: 91 (-14)

Bagdel: 104,5 (-4,5)

Lår: 63 (-6)

post-619-1272956733,07_thumb.jpg

Jeg havde håbet at fedtprocenten var lidt lavere, men eftersom min livvidde er helt ned på 91cm, så er jeg faktisk godt tilfreds uanset. En livvidde under 90cm er et stort succeskriterie for mig. Jeg kommer dog ikke under 10% før juni kan jeg se på det hele, men fuck it! Jeg må bare holde fedtprocenten nede over sommeren og så tage et par uger til i august/september.

:laugh: Pics!

*2 :laugh: Pics or it didn't happen!

Det værste er heldigvis væk nu, men hvis man kigger efter kan det svagt anes på ovenstående billede (Siden af låret er der en streg, på siden af læggen en prik) :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Depletion workout

-- Round 1 --

Front Squat (ss1)

3s x 20r @ 50kg

Plateloaded Leg Curls (ss1)

2s x 20r @ 2x17,5kg

Plateloaded Wide Chest Press (ss2)

3s x 20r @ 2x50kg

Cable Row (ss2)

3s x 20r @ 2x34kg

DB Laterals (ss3)

2s x 20r @ 16kg

Calf Raise (ss3)

2s x 20r @ 140kg

Plateloaded Biceps Curl (ss4)

2s x 20r @ 35kg

Rope Extension (ss4)

2s x 20r @ 35,5kg

-- Round 2 --

Front Squat (ss1)

3s x 20r @ 50kg

Plateloaded Leg Curls (ss1)

2s x 20r @ 2x17,5kg

Plateloaded Wide Chest Press (ss2)

3s x 20r @ 2x50kg

Cable Row (ss2)

3s x 20r @ 2x34kg

DB Laterals (ss3)

2s x 20r @ 16kg

Calf Raise (ss3)

2s x 20r @ 140kg

Plateloaded Biceps Curl (ss4)

2s x 20r @ 35kg

Rope Extension (ss4)

2s x 20r @ 35,5kg

FYFFERPYFFER det var en strid omgang idag! Jeg var til Gumball 3000 party søndag nat og det kunne altså mærkes idag. Jeg var ikke i hegnet, meeen jeg fik ikke meget søvn og man kan jo for pokker ikke tage til VIP party uden at drikke bobler og cocktails! 4thumbup.gif

Link to comment
Share on other sites

Depletion workout

-- Round 1 --

Plateloaded Leg Extension

3s x 20r @ 2x17,5kg

Jeg kørte ikke RDL idag.

Plateloaded Incline Chest Press (ss2)

3s x 20r @ 2x30kg

Pulldown Behind Neck (ss2)

3s x 20r @70,5kg

Cable Laterals (ss3)

2s x 20r @ 10kg

Calf Press (ss3)

2s x 20r @ 2x100kg

Lying Cable Biceps Curl (ss4)

2s x 20r @ 23,75kg

Pushdown Extension (ss4)

2s x 20r @ 42,5kg

-- Round 2 --

Plateloaded Leg Extension

3s x 15-20r @ 2x17,5kg

Plateloaded Incline Chest Press (ss2)

3s x 15-20r @ 2x30kg

Pulldown Behind Neck (ss2)

3s x 15-20r @70,5kg

Cable Laterals (ss3)

2s x 15-20r @ 10kg

Calf Press (ss3)

2s x 15-20r @ 2x100kg

Lying Cable Biceps Curl (ss4)

2s x 15-20r @ 23,75kg

Pushdown Extension (ss4)

2s x 15-20r @ 42,5kg

Det var en ubehagelig træning, med megen smerte og megen kvalme, men kom dog igennem. Skippede Rumænsk Dødløft idag, da jeg virkelig har døjet med ryg/hofte smerter de sidste par dage. Jeg skal til kiropraktor lige om lidt og have taget røngten af hofter/lænd. Det bliver spændende. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Cardio

Rotex

45min = 638kcal

Adbadr! Det var ikke sjovt idag. Jeg stod dog ved siden af en pige der har vejet lige under halvdelen af mig selv, det er altid fascinerede på den jeg-vil-knalde-dig-som-en-søelefant-agtig måde! w00t.gif

Link to comment
Share on other sites

Cardio

Rotex

45min = 622kcal

Jeg havde af en eller anden mærkelig årsag super meget energi i starten! Jeg fyrede den virkelig auf!!! Da jeg ramte de 35 minutter gik maskineriet dog helt kold og det var med smerte og højlydte - ufrivillige - stønnelyde resten af vejen. Der kom en lille fit rødhåret numesepige hen på rotexen ved siden af mig. Hun stod der 2 minutter, hvorefter hun skiftede til en rotex i den anden ende af cardio området. Ganske givert fordi hun blev FOR tændt af at høre mig stønne til at hun kunne koncentrere sig om cardio. :smile:

Link to comment
Share on other sites

En lille observation. Sidste uge var der tydelige vener på armene og absne lå lige under overfladen. Jeg var faktisk så sikker på at de ville komme frem, at da jeg bumpede ind i Essensen søndag, proklamerede at de ville være helt fremme senest onsdag. Mandag og hele resten af ugen har jeg dog ikke set skyggen af nogen af delene! Tilgengæld er min hud meeegaløs og jeg hev lige fat i tangen for at bide mig i siden, den er gået næsten 4mm ned siden tirsdag.

Fedt mobiliseringen er en sær ting, nu glæder jeg mig bare til at hele lortet bliver metaboliseret og kommer ud! :w00t:

(Og så håber jeg på abs i næste uge) :wink:

Edited by AndersL
Link to comment
Share on other sites

Tension workout

Hack Squat

3s x 12r @ 160kg

Leg Extension (ss1)

2s x 12r @ 55kg

Leg Curl (ss1)

2s x 8-12r @ 55kg

Power Flyes (ss2)

3s x 12r @ 30kg

DB Row (ss2)

3s x 12r @ 36kg

Cable-X Machine (ss3)

3s x 12r @ 24kg

HS PL Pulldown (ss3)

3s x 12r @ 50kg

Ez-Bar Curl (ss4)

2s x 12r @ 50kg

Skullz (ss4)

2s x 12r @ 50kg

Leaning Side Raise (ss5)

2s x 12r @ 26kg

Calf Raise (ss5)

2s x 12r @ 160kg

Dips

32r @ bw

Super fed træning idag. VI brugte liiidt længere tid på den end normalt, men folk omkring os var også yderst snaksagelige og der var lidt ventetid på maskiner osv. Tilgengæld var alt nemt idag, til trods for at vægtene var steget endnu engang. Det eneste der IKKE var nemt var curlz og skullz, men de har fjernet én af det to gode ez-bars i centeret. Den vi brugte idag er umulig at få et ordenligt greb på.

Jeg var ellers godt busted da jeg mødte op til træning. Har ikke sovet tonsermeget inat, jeg har i det hele taget ikke sovet særlig meget hele ugen. Diætten er for første gang begyndt at påvirke min søvn, hvilket er ok med kun 3,5 uge tilbage. Da vi var på vej i omklædningen kom en VIRKELIG lækker tøs gående imod os. Hun var typen man ikke bare ville straffe, men faktisk ville have det fint med bare at ligge og kigge på (Efter man havde straffet hende). Jeg smilede til hende. Hun smilede tilbage. Jeg er SÅ let! Det var alt det tog at gøre mig superfrisk og i megagodt humør! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

POWAAA workout

HS PL Unilateral Leg Press

10s x 3r @ 2x120kg

Decline Benchpress (ss1)

10s x 3r @ 130kg

Pullups (ss1)

10s x 3r @ BW+25kg

Close Grip Floorpress (ss2)

5s x 5r @ 100kg

HS PL Row (ss2)

5s x 5r @ 95kg

Upright Rows (ss3)

5s x 5r @ 60kg

Excentric Calf Press (ss3)

5s x 5r @ 160kg

DB Hammer Curl (ss4)

5s x 5r @ 30kg

DB Triceps Extension (ss4)

5s x 5r @ 30kg

OH MY FUCK JEG VAR ON!!! Endelig har jeg ramt den rigtige carb up! Jeg bællede orange juice til mit første carbup måltid igår og jeg fik flere carbs end de andre dage. Der har kun været minimalt bloat og jeg så fantastisk ud idag! Det må jeg sige! Cilius og jeg havde begge lyst til at træne nøgne, så flotte var vi! Derudover kom ex-kæresten forbi igår aftes, det trak ud og hun sov til idag. Dog ingen hankypanky!!! Tværtimod måtte jeg værfe hendes små lystne hænder væk flere gange og sige "FY!". At vi ikke er kærester længere ændre dog ikke på at hun stadig er en super hot lille sag, så da hun smuttede var jeg ved at selvantænde af ophobbet testeoron! Jeg gemte hele lortet til træning! Det er fedt at træne når man føler sig som én stor, pulserende pik der er parat til at knalde hele verden! :w00t::devil:

Edited by AndersL
Link to comment
Share on other sites

OH MY FUCK JEG VAR ON!!! Endelig har jeg ramt den rigtige carb up! Jeg bællede orange juice til mit første carbup måltid igår og jeg fik flere carbs end de andre dage. Der har kun været minimalt bloat og jeg så fantastisk ud idag! Det må jeg sige! Cilius og jeg havde begge lyst til at træne nøgne, så flotte var vi! Derudover kom ex-kæresten forbi igår aftes, det trak ud og hun sov til idag. Dog ingen hankypanky!!! Tværtimod måtte jeg værfe hendes små lystne hænder væk flere gange og sige "FY!". At vi ikke er kærester længere ændre dog ikke på at hun stadig er en super hot lille sag, så da hun smuttede var jeg ved at selvantænde af ophobbet testeoron! Jeg gemte hele lortet til træning! Det er fedt at træne når man føler sig som én stor, pulserende pik der er parat til at knalde hele verden! :w00t::devil:

:laugh:

Hahaha.. HELT sikkert! Fedt at det kører så godt :smile:

Link to comment
Share on other sites

OH MY FUCK JEG VAR ON!!! Endelig har jeg ramt den rigtige carb up! Jeg bællede orange juice til mit første carbup måltid igår og jeg fik flere carbs end de andre dage. Der har kun været minimalt bloat og jeg så fantastisk ud idag! Det må jeg sige! Cilius og jeg havde begge lyst til at træne nøgne, så flotte var vi! Derudover kom ex-kæresten forbi igår aftes, det trak ud og hun sov til idag. Dog ingen hankypanky!!! Tværtimod måtte jeg værfe hendes små lystne hænder væk flere gange og sige "FY!". At vi ikke er kærester længere ændre dog ikke på at hun stadig er en super hot lille sag, så da hun smuttede var jeg ved at selvantænde af ophobbet testeoron! Jeg gemte hele lortet til træning! Det er fedt at træne når man føler sig som én stor, pulserende pik der er parat til at knalde hele verden! :w00t::devil:

Jeg er ligeglad med om der er to der allerede har quoted, det er fan'me sjovt det der :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Depletion workout

-- Round 1 --

Front Squat (ss1)

3s x 20r @ 50kg

Plateloaded Leg Curls (ss1)

2s x 20r @ 2x17,5kg

Plateloaded Wide Chest Press (ss2)

3s x 20r @ 2x50kg

Cable Row (ss2)

3s x 20r @ 2x34kg

DB Laterals (ss3)

2s x 20r @ 16kg

Calf Raise (ss3)

2s x 20r @ 140kg

Plateloaded Biceps Curl (ss4)

2s x 20r @ 35kg

Rope Extension (ss4)

2s x 20r @ 35,5kg

-- Round 2 --

Front Squat (ss1)

3s x 15-20r @ 50kg

Plateloaded Leg Curls (ss1)

2s x 15-20r @ 2x17,5kg

Plateloaded Wide Chest Press (ss2)

3s x 15-20r @ 2x50kg

Cable Row (ss2)

3s x 15-20r @ 2x34kg

DB Laterals (ss3)

2s x 15-20r @ 16kg

Calf Raise (ss3)

2s x 15-20r @ 140kg

Plateloaded Biceps Curl (ss4)

2s x 15-20r @ 35kg

Rope Extension (ss4)

2s x 15-20r @ 35,5kg

NUUUSJ hvor gjorde det naller idag!!! Der var tonser DOMS i hele kroppen fra søndagens ThunderCock træning! Anden runde gik faktisk noget nemmere end første, hvilket normalt er total uhørt! Der var meget uro blandt mændene i træningscenteret idag. En vrede og frustration spredt ud blandt alle. Normalt træner TeamDKs svømmehold i FitDK NBro tirsdag morgen, men idag: INGEN! Og det er ildeset, da samtlige mænd dernede går rundt med stive jernfrakker på, når svømmepigerne kommer ned og løber, fuuuck de er stramme! Faktisk må det være deres skyld jeg havde DOMS, uden deres tilstedeværelse fik jeg ikke produceret det ekstra testeoron der skal til for at slippe af med DOMS. Jeg vil gøre dem opmærksom på dette faktum næste gang jeg ser dem! Bitches COME!

Link to comment
Share on other sites

Der var meget uro blandt mændene i træningscenteret idag. En vrede og frustration spredt ud blandt alle. Normalt træner TeamDKs svømmehold i FitDK NBro tirsdag morgen, men idag: INGEN! Og det er ildeset, da samtlige mænd dernede går rundt med stive jernfrakker på, når svømmepigerne kommer ned og løber, fuuuck de er stramme! Faktisk må det være deres skyld jeg havde DOMS, uden deres tilstedeværelse fik jeg ikke produceret det ekstra testeoron der skal til for at slippe af med DOMS. Jeg vil gøre dem opmærksom på dette faktum næste gang jeg ser dem! Bitches COME!

:laugh:

Har lige kontrolleret med min eks. om hun er en af dem - det er hun. Jeg har derfor hilst fra dig og sagt du er skuffet :cool:

EDIT: Og skulle hilse igen og sige de kommer på torsdag :bigsmile:

Edited by christianspoer
Link to comment
Share on other sites

:laugh:

Har lige kontrolleret med min eks. om hun er en af dem - det er hun. Jeg har derfor hilst fra dig og sagt du er skuffet :cool:

EDIT: Og skulle hilse igen og sige de kommer på torsdag :bigsmile:

Hahaha! Det er ski'sme god stil!!! 4thumbup.gif

Du kan hilse igen og sige at White-wife-beater-trioen venter deres return med længsel! :w00t:

Men det er jo helligdag torsdag, så der smutter jeg til Øbro! Så gemmer jeg noget test til næste tirsdag! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share