BBLOG! Bloody Beautiful Large Organ Guy!


AndersL
 Share

Recommended Posts

Kost

Supergod dag. Har ramt kalorier og makro tæt på det perfekte, til trods for jeg tillod mig selv et par skiver pæløgschokolade til morgenmad! :tongue:

Jeg glæder mig faktisk til de kommende low carb dage. Det er helt og aldeles udmattende at spise så meget. Og det hjælper ikke på sagen at man bliver total narkoleptisk.

Jeg er dog helt rastløs allerede nu, ved tanken om at jeg IKKE skal træne imorgen tidlig… Meget sær fornemmelse…

post-619-1271010855,41_thumb.png

Edited by AndersL
Link to comment
Share on other sites

Jeg behøves vel ikke fortælle dig at det er rimelig vigtigt at du får de carbs(400 gram fra er jo utilgiveligt når man endelig kan æde! :tongue: ) der foreskrives og samtidig holder de pauser på den tunge dag, så du rammer en maks vægt. Hvis i holder korte pauser, rammer du jo ikke reelt den vægt du burde kunne presse i modsætning til pauser på 2-3 min. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg behøves vel ikke fortælle dig at det er rimelig vigtigt at du får de carbs(400 gram fra er jo utilgiveligt når man endelig kan æde! :tongue: ) der foreskrives og samtidig holder de pauser på den tunge dag, så du rammer en maks vægt. Hvis i holder korte pauser, rammer du jo ikke reelt den vægt du burde kunne presse i modsætning til pauser på 2-3 min. :smile:

Jeg har lige regnet efter og jeg er faktisk kun 100gram carbs bagefter, men som Lyle skriver, så skal man prøve at presse mængden af carbs så højt op som muligt. Så den får en tand til næste uge.

Powerdagen synes jeg, jeg har temmelig godt styr på ud fra hvad Lyle skriver. Én ting som han blandt andet skriver er at man skal kunne øge vægten hver uge. Vi KUNNE vel sagtens godt være startet på 130-135kg i bænkpressen, men med tanke på at progression er vigtigt og at vi har holdt lidt over en uges træningsfri før UD2, så mener jeg at vi startede helt rigtigt. Det sidste sæt var også near failure. Med hensyn til pauserne, så ligger jeg mig ikke ned og presser før jeg føler mig klar til at jeg kan yde det der skal ydes. Cilius og jeg har bare over længere tid oparbejdet en workcapacity der gør at vi kan holde temmelig korte pauser før vi er klar igen. Bænkpres/pullups supersættet med 10x3 tager os cirka 25-30 min at komme igennem.

Jeg skulle nok have modificeret min udtalelse: "Kun den tid det tager to andre at lave 3-5 reps og så er man på igen"

Til: "Kun den tid det tager to andre at lave 3-5 reps, trække vejret, gå over til den næste øvelse, gøre klar, skifte vægte, trække vejret, drikke en tår vand/shake og så er man på igen" :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Kost + Cardio - 12/04/10

Neu Skool Rotex

1t3m = 1001kcal

Ikke så meget at sige til denne dag. Klart den nemmeste dag på alle måder. Det er nemt at spise cirka isokalorisk, det er nemt at lave en times cardio, mens man stadig har masser af carbs i kroppen. Nem, nem, nem! En oase kunne man vel nærmest kalde denne dag. :bigsmile:

post-619-1271141054,81_thumb.png

Link to comment
Share on other sites

Depletion workout

-- Round 1 --

Front Squat (ss1)

3s x 20r @ 50kg

Plateloaded Leg Curls (ss1)

2s x 20r @ 2x15kg

Plateloaded Wide Chest Press (ss2)

3s x 20r @ 2x50kg

Cable Row (ss2)

3s x 20r @ 2x27kg

DB Laterals (ss3)

2s x 20r @ 12kg

Calf Raise (ss3)

2s x 20r @ 90kg

Plateloaded Biceps Curl (ss4)

2s x 20r @ 30kg

Rope Extension (ss4)

2s x 20r @ 28,5kg

-- Round 2 --

Front Squat (ss1)

3s x 15-20r @ 50kg

Plateloaded Leg Curls (ss1)

2s x 15-20r @ 2x15kg

Plateloaded Wide Chest Press (ss2)

3s x 15-20r @ 2x50kg

Cable Row (ss2)

3s x 15-20r @ 2x27kg

DB Laterals (ss3)

2s x 15-20r @ 12kg

Calf Raise (ss3)

2s x 15-20r @ 90kg

Plateloaded Biceps Curl (ss4)

2s x 15-20r @ 30kg

Rope Extension (ss4)

2s x 15-20r @ 28,5kg

DAAAYUM! Det var tough idag!!! Der var sindsyg meget DOMS i kroppen fra søndagens træning, hvilket gjorde det her til en anden træning end i sidste uge! Vægtene skal ikke uppes meget mere end dette, da det også er vigtigt at holde et vidst tempo på sine reps. Og jeg må indrømme at på anden runde, så fik smerten mig til at jappe lidt… No good! Derudover var Cilius så sød og rar at spytte de første 50 kroner i vores bødekasse. Vi har aftalt at UD2 er en kollektiv indsats, udebliver man fra træning (Dog ikke cardio træningerne) koster det en 50er, der skal bruges på fest når vi er færdige! :w00t:

Jeg spår at Cilius kommer til at ligge ciiirka 300kr i kassen, Autobot 100-150kr i kassen og mig selv 0kr! I iz tha original HARTKÅRE! :devil:

Edited by AndersL
Link to comment
Share on other sites

Kost

Spot on. Ingen dikkedarer. Jeg genlæste lige lidt på UD2 imorges før træning. På én eller anden måde havde jeg fået ind i hovedet at man skulle indtage cirka 15g prots før depletion træningerne, men det skal man ikke. Så de er selvfølgelig skippet. Lyles ord er lov og UD2 er hans hellige bog jeg føler! :tongue:

post-619-1271182910,2_thumb.png

Link to comment
Share on other sites

Depletion workout

-- Round 1 --

RDL (ss1)

3s x 20r @ 60kg

Plateloaded Leg Extension (ss1)

2s x 20r @ 2x15kg

Plateloaded Incline Chest Press (ss2)

3s x 20r @ 2x30kg

Pulldown Behind Neck (ss2)

3s x 20r @70,5kg

Cable Laterals (ss3)

2s x 20r @ 10kg

Calf Press (ss3)

2s x 20r @ 2x90kg

Lying Cable Biceps Curl (ss4)

2s x 20r @ 21,25kg

Pushdown Extension (ss4)

2s x 20r @ 35,5kg

-- Round 2 --

RDL (ss1)

3s x 20r @ 60kg

Plateloaded Leg Extension (ss1)

2s x 20r @ 2x15kg

Plateloaded Incline Chest Press (ss2)

3s x 15-20r @ 2x30kg

Pulldown Behind Neck (ss2)

3s x 15-20r @70,5kg

Cable Laterals (ss3)

2s x 15-20r @ 10kg

Calf Press (ss3)

2s x 15-20r @ 2x90kg

Lying Cable Biceps Curl (ss4)

2s x 15-20r @ 21,25kg

Pushdown Extension (ss4)

2s x 15-20r @ 35,5kg

Super hård træning, men jeg havde også et super godt fokus. Tempoet bliver virkelig holdt noget bedre når vi er 3 fremfor 2, til min store, store overraskelse. En anden ting der gav mig fokus, var at Cilius og Autobot, gik og hyggesnakkede en del undervejs. Det pissede mig virkelig af!!! Hahaha… Men det gav mig fokus og det er godt. :smile: Jo mere de snakkede jo, mere fokuserede jeg på at lave mine reps i det rigtige tempo og holde kun lige tilpas pauser.

Det skal med det samme siges at det ikke er fordi de er ufokuserede eller egentlig snakkede forstyrrende meget, det er bare mig der en grumpy muthafucka under træningen. De er allerede sub-10%, det er jeg ikke, så jeg har ikke tid til fjanten.

Igår til træning tænkte jeg "FUUUCK! Jeg når slet ikke at komme i nærheden af en fornuftig form over de næste 6 uger!!!" Men henover natten var det resterende carbbloat stort set væk og pludselig tænkte jeg "FUUUCK!!! Hvor bliver jeg total klar over de næste 6 uger!!!" :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Kost

Endnu en dag spot on. Jeg er ved at blive helt godt til det pis her! :bigsmile:

Energien har været rigtig fin, jeg er faktisk temmelig overrasket over, hvor upåvirket jeg er af de lave kalorier. Jeg fungere supergodt på arbejdet, sprøjter geniale idéer og løsninger ud til højre og venstre. Nu må vi se om imorgen torsdag bliver ligeså sucky som sidste uge. Idag har ihvertfald været grrrreat!

post-619-1271271917,71_thumb.png

Kommer der pic-updates undervejs? :smile:

Står selv og vil igang med noget diæt, så er supermotiverende at følge med i din log :4thumbup: (ved dog ikke om jeg standhaftig nok til UD2, men det lyder satme godt! :bigsmile:)

På tirsdag kommer der update. Vi vejer, måler og tager billeder hveranden uge. Der sker så mange udsving løbende at det ikke giver mening at gøre det oftere. Selvfølgelig har man da lyst til at træde på vægten eller tage billeder undervejs, men det er federe at vente og så se en virkelig forskel. :smile:

Jeg er slet ikke langt nok inde til jeg kan vurdere om det er en god eller dårlig diæt, jeg vil foreslå andre. Indtil videre er jeg dog ganske begejstret.

Link to comment
Share on other sites

Cardio

Løbebånd

45min = 603kcal

Jeg tog en anden approach idag. Det handlede ikke om at banke så mange kalorier ud på så kort tid som muligt, men ganske enkelt om at holde tiden ud. Jeg har sovet på en fatboy på arbejdet inat, det blev ret sent og jeg har sovet ret skidt. Så der var ikke tid til mere end 45 min idag. Jeg er faktisk stolt over jeg fik presset dem ind og at jeg holdt så godt som jeg gjorde. Tempoet var selvsagt noget anderledes end det plejer, men jeg er sikker på at det giver mere på bundlinien med 45min rolig cardio end 15min depressionsfremkaldende powercardio.

Link to comment
Share on other sites

Cardio

Løbebånd

45min = 611kcal

En god morgencardio session med Cilius. Jeg havde det temmelig skidt, men jeg justerede løbende tempo og hældning på løbebåndet for at matche minutformen! :laugh:

Derudover er jeg lige kommet fra massør, som har haft i mine hofter. Det gjorde meganaller, men det føles som om at det der skal til for at få dem på plads igen. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Tension workout

Hack Squat

3s x 12r @ 130kg

Leg Extension (ss1)

2s x 12r @ 45kg

Leg Curl (ss1)

2s x 12r @ 45kg

DB Press (ss2)

3s x 12r @ 36kg

HS PL One Arm Row (ss2)

3s x 12r @ 60kg

Incline DB Press (ss3)

3s x 12r @ 32kg

HS PL Pulldown (ss3)

3s x 12r @ 45kg

Ez-Bar Curl (ss4)

2s x 12r @ 40kg

Skullz (ss4)

2s x 12r @ 40kg

Leaning Side Raise (ss5)

2s x 12r @ 22kg

Calf Raise (ss5)

2s x 12r @ 130kg

Dips

33r @ bw

Fantastisk træning! Mega ubehagelig i starten, men da vi kom til armene var der sture gårnz og narsty pumpz! Vi var 3 flotte fyre idag. Og overskuddet kunne mærkes! Da vi egentlig VAR færdige kom der to søde, blonde piger i lyserødt antræk ned i centeret. De skulle lave cardio og helt tilfældigt er der et dipstativ lige hvor de kigger hen fra rotex. Som nyelig singlefyr lod jeg ikke denne chance gå fra mig! Jeg sørgede for at de så mig, de små mig og blev ved med at se! Derefter hoppede jeg elegant og på bedste atletik maner op og hakkede 33 reps, mens jeg under de fleste reps holdt en god øjenkontakt med den frækkeste af tøserne! Hun kun lide det, jeg kunne lide det, WIN! :bigsmile: Loggen kan blive fyldt med flere random chimpancetrick herover den næste tid. Da den domestikerede alpha, lige skal igennem end mindre transitions fase før jeg er 100% ON igen! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hack Squat

3s x 12r @ 130kg

Hvad siger ryggen til sådan en, i øvrigt imponerende, omgang?

Dips

33r @ bw

Da vi egentlig VAR færdige kom der to søde, blonde piger i lyserødt antræk ned i centeret. De skulle lave cardio og helt tilfældigt er der et dipstativ lige hvor de kigger hen fra rotex. Som nyelig singlefyr lod jeg ikke denne chance gå fra mig! Jeg sørgede for at de så mig, de små mig og blev ved med at se! Derefter hoppede jeg elegant og på bedste atletik maner op og hakkede 33 reps, mens jeg under de fleste reps holdt en god øjenkontakt med den frækkeste af tøserne! Hun kun lide det, jeg kunne lide det, WIN! :bigsmile:

Haha stærkt!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Depletion workout

-- Round 1 --

Front Squat (ss1)

3s x 20r @ 50kg

Plateloaded Leg Curls (ss1)

2s x 20r @ 2x17,5kg

Plateloaded Wide Chest Press (ss2)

3s x 20r @ 2x50kg

Cable Row (ss2)

3s x 20r @ 2x34kg

DB Laterals (ss3)

2s x 20r @ 16kg

Calf Raise (ss3)

2s x 20r @ 130kg

Plateloaded Biceps Curl (ss4)

2s x 20r @ 35kg

Rope Extension (ss4)

2s x 20r @ 33kg

-- Round 2 --

Front Squat (ss1)

3s x 20r @ 50kg

Plateloaded Leg Curls (ss1)

2s x 20r @ 2x17,5kg

Plateloaded Wide Chest Press (ss2)

3s x 20r @ 2x50kg

Cable Row (ss2)

3s x 20r @ 2x34kg

DB Laterals (ss3)

2s x 20r @ 16kg

Calf Raise (ss3)

2s x 20r @ 130kg

Plateloaded Biceps Curl (ss4)

2s x 20r @ 35kg

Rope Extension (ss4)

2s x 20r @ 33kg

Så er det på tide at få gang i loggen igen! I sidste uge var jeg temmelig hårdt ramt af post-break-up-sadness og jeg havde ganske enkelt ikke lyst til at skrive noget. Jeg har fået trænet og spist helt korrekt - ingen problemer der. Nu er jeg tilbage og som Cilius bemærkede igår "Du virker faktisk det mest afslappede du har gjort i 2 år!". Det var så også 2 år med en pige der nok var sød og dejlig, men også temmelig troubled (BPD).

Det var en super god træning! Jeg nåede dog at flejne ud på Cilius og AJ til sidst, fordi de konsekvent pjattede og fniste MENS jeg kørte mit sæt! I'm all about the hygge, MELLEM sæt, men når en bro kører et sæt, så viser man ham respekt ved at det eneste man siger er opbyggende! Det er IKKE en fucking hyggeklub! Så kunne jeg gå til bridge…

Anygays…Gentlemen - and gentle girls - I'M BACK!

…WITH A VENGEANCE! :devil:

post-619-1272353727,82_thumb.jpg

Hvad siger ryggen til sådan en, i øvrigt imponerende, omgang?

Det er en hack squat maskine og jeg kører ikke længere ned end til parallel, ryggen brokker sig ikke og det virker faktisk ret godt. :smile:

Edited by AndersL
Link to comment
Share on other sites

Wow, imponerende fremskridt i forhold til hvordan du så ud for bare en måned siden - keep up the good work :) Men vil du ikke gøre mig en tjeneste? Hold den skide form når den er opnået så du ikke skal starte fra scratch igen igen igen igen igen :bigsmile:

Mange tak Morten. Der er stadig 5 uger endnu, det gør mig ikke skarp, men det skulle nok kunne få abs'ne frem.

Nu har mit tab af form, (primært) været relateret til to ting: arbejde og skader.

Min træning ligger nu fast og kompromisløst om morgenen, så arbejdet kommer ikke i vejen igen.

Mht skader er jeg igang med et længere behandlingsforløb med kombineret, massage, fysioterapi og kiropraktor. Jeg skal muligvis ha' scannet mine hofter, men det ved jeg nærmere om efter røngten i næste uge. Så skaderne er under behandling og det af de meste kompetente behandlere (minus Kauf s'fø'li

:tongue: ), jeg har haft i min snart 12 år lange tur med rygproblemer. Indtil skaderne kommer på plads, så er egoet mht benstørrelse lagt helt på hylden.

Det er federe at have tynde ben end at gå med krykker. :wink:

Edited by AndersL
Link to comment
Share on other sites

Depletion workout

-- Round 1 --

RDL (ss1)

3s x 20r @ 50kg

Plateloaded Leg Extension (ss1)

2s x 20r @ 2x17,5kg

Jeg satte vægten ned på RDL. Jeg kører den udelukkende for at prøve at få så meget stræk på hammies og baller som muligt, men FÅRK det holder hårdt!

Plateloaded Incline Chest Press (ss2)

3s x 20r @ 2x30kg

Pulldown Behind Neck (ss2)

3s x 20r @70,5kg

Cable Laterals (ss3)

2s x 20r @ 10kg

Calf Press (ss3)

2s x 20r @ 2x100kg

Lying Cable Biceps Curl (ss4)

2s x 20r @ 23,75kg

Pushdown Extension (ss4)

2s x 20r @ 40kg

-- Round 2 --

RDL (ss1)

3s x 15-20r @ 50kg

Plateloaded Leg Extension (ss1)

2s x 15-20r @ 2x17,5kg

Plateloaded Incline Chest Press (ss2)

3s x 15-20r @ 2x30kg

Pulldown Behind Neck (ss2)

3s x 15-20r @70,5kg

Cable Laterals (ss3)

2s x 15-20r @ 10kg

Calf Press (ss3)

2s x 15-20r @ 2x100kg

Lying Cable Biceps Curl (ss4)

2s x 15-20r @ 23,75kg

Pushdown Extension (ss4)

2s x 15-20r @ 40kg

Det var en afsindig hård træning! Træningen igår må virkelig have været effektiv mht at tappe glycogen ud af musklerne, for det sved og gjorde ondt fra første rep idag! Det var helt tosset! Cilius meldte fra kl lort inat, så det var kun AJ og jeg og ingen af os havde den store energi til at presse den anden.

Som bonusinfo kan jeg fortæller at jeg pelsede bjørnen igår aftes. Jeg blev måske en aaanelse overivrig og resultatet er at min torso ligner en buste af Hitler! blink.gifblush.gif

Link to comment
Share on other sites

Satme et pænt resultat du har fået på så kort tid! :smile:

Tanx mayn! Der er ikke så meget at sige udover at UD2 virker!!! Jeg skal lige være helt færdig, før jeg komme med min endelige vurdering, men halvvejs igennem er min vurdering at jeg aldrig vil prøve at rippe ned på nogen anden måde.

Med det setup vi har lavet er der i virkeligheden supermeget frihed i weekenden! Energi niveauet er generelt godt, alt i alt, jeg begynder at tro at træerne KAN vokse ind i himmelen! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Cardio

Løbebånd

60min = 805kcal

Yadda, yadda, yadda! Cardio, cardio, cardio! Ikke nem, ikke let, men helt tilpas.

Som altid er det en fornøjelse at lave cardio på Østerbro, der er søde numsepiger at kigge på!

Vigtig bonusinfo :laugh:

Jeg ser opgaven at male grimme/upassende billeder i andre mennesker tanker, som én af mine fornemmeste opgaver her på jorden! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share