fastelavnsboller


mig2009
 Share

Recommended Posts

Hvorfor? det var jo tomme kalorier alligevel så var det måske bedre at få den ud alligevel :smile:

desuden har jeg tabt mig ved at kaste op :bigsmile:

Hey

Jeg forstår ikke dit forhold til din egen krop og til mad. Jeg synes det er synd for dig at du ødelægger din krop og dit liv på den her måde.

Jeg forstår heller ikke at du bliver ved med at poste indlæg her på motion-online.dk, for du har sikkert lagt mærke til at folk er begyndt at svare dig med enten sure eller meget ironiske kommentarer. Som jeg ser det har du to muligheder.

Den ene mulighed er at du stopper med at sende indlæg til dette forum og søger behandling - her kommer et link til Landsforeningen mod spiseforstyrrelser - http://www.spiseforstyrrelser.dk/script/site/default.asp.

Ring til dem og få en snak - det tager kun lidt af din tid og det værste der kan ske, er, at du får noget hjælp.

Den anden mulighed er, at du bliver ved med at sende indlæg ind her til forummet, bliver mere og mere syg og får mere og mere sure og ironiske indlæg smidt i hovedet. Til sidst vil folk slet ikke gide at svare dig og måske ender det med at du bliver udelukket fra motion-online.dk - jeg synes at det vil være synd for både dig og motion-online.dk.

Så ring nu til Landsforeningen mod Spiseforstyrrelser. Du kan oven i købet henvende dig anonymt, så ingen kommer til at kende dit navn!!!!

Venlig hilsen **

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes altså ikke at min krop er skadet af at kaste op eller at tabe mig. :smile: tværtimod har jeg det godt.

Det er da godt at du har fået det godt! Men kunne du så ikke bare lade være med at spise den fastelavnsbolle?

Btw. hvad siger din tandlæge til det? Der er da ikke noget som mavesyre der kan smadre emaljen på tænderne :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror de fleste incl. mig selv, har opivet at hjælpe mig2009. Det er desværre sådan, de fleste psykisk syge ikke kan hjælpes, før de selv indser de har et problem, og mig2009 er åbenlyst meget langt fra dette endnu.

Mig2009: Jeg håber du hurtigst muligt indser hvor syg du er, inden du får kroniske skader, for de kommer helt sikkert på et tidspunkt, hvis det ikke allerede er for sent.

Link to comment
Share on other sites

Lidt at tænke over...

The most common element surrounding all Eating Disorders is the inherent presence of a low self esteem.

Having an Eating Disorder is much more than just being on a diet. An Eating Disorder is an illness that permeates all aspects of each sufferer's life, is caused by a variety of emotional factors and influences, and has profound effects on the people suffering and their loved ones.

Dieting is about losing a little bit of weight in a healthy way.

Eating Disorders are about trying to make your whole life better through food and eating (or lack of).

Dieting is about doing something healthy for yourself.

Eating Disorders are about seeking approval and acceptance from everyone through negative attention.

Dieting is about losing a bit of weight and doing it healthfully.

Eating Disorders are about how life won't be good until a bit (or a lot) of weight is lost, and there's no concern for what kind of damage you do to yourself to get there.

Dieting is about losing some weight in a healthy way so how you feel on the outside will match how good you already feel on the inside.

Eating Disorders are about being convinced that your whole self-esteem is hinged on what you weigh and how you look.

Dieting is about attempting to control your weight a bit better.

Eating Disorders are about attempting to control your life and emotions through food/lack of food -- and are a huge neon sign saying "look how out of control I really feel"

Dieting is about losing some weight.

Eating Disorders are about everything going on in life -- stress, coping, pain, anger, acceptance, validation, confusion, fear -- cleverly (or not so cleverly) hidden behind phrases like "I'm just on a diet".

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share