321's log - 2015


321
 Share

Recommended Posts

Idag var egentlig i restitutionens tegn, men da jeg ikke har været våd bag ørene siden d. 12, det altså hvis man ikke tæller turen i isefjorden med. Så jeg måtte sgu en tur i baljen.

Svømning

- 200m opvarmning.

- 4 x 50m crawl.

- 4 x 100m crawl, bryst.

- 1 x 500m crawl (300m tid: 04:26)

- 1 x 500m bryst (300m tid: 05:25)

Ialt: 1800m.

Det er MEGET længe siden jeg har været over 300m i non-stop crawl, men det gik bare derudaf.

Har fundet ud af at hvis jeg trækker knap så meget igennem som jeg plejer, holder jeg længere og skyder stadig en fornuftig fart.

Jeg følte også at det var på tide at få lidt bryst intervaller ind i programmet igen, efter jeg i en periode kun har kørt crawl.

Link to comment
Share on other sites

Morgen

Inden jeg tog ud på løbe turen besluttet jeg mig for at lade mine achilessener styre showet.

Løb

Type: "tempo".

Beklædning: Sko, Kampbukser, Trøje.

Underlag: Sne.

Distance: 5000m.

Tid: 25:57.

Turen startet ud i et smukt snevejr, med virkelig kraftige fnug. Også er det jo svært ikke at mærke et lille stik af jule humør :wub:

Hastigheden var styret af mine achilessener og underlaget, som var ligesom brun sæbe.

Vinden var kold og hård for lungerne, og benene (især læggene) blev da også trætte

Med hensyn til mine achilessener mærket jeg et enkelt "svup" på turen. Så nu masserer jeg IBUTOP creme på :dry:

Push ups

50.

Sit ups

50.

Eftermiddag

Vandtilvænding

- 2 x 1 minuts vandtrædning + 25m dynamisk apnea, uden afsæt.

Jeg syntes at det var en barsk opstart, og følte mig ikke rigtig tilpas ved det første dyk.

- ABC prøven(+): 100m crawl, m finner og briller + aftagning på bunden + 1 minuts vandtrædning + påtagning af grej på bunden + 25m dynamisk apnea.

Den oprindelige plan var at stoppe efter påtagningen af udstyret, men ville lige klemme det sidste ud. Flot var min undervands svømning ikke, men i mål kom jeg

- 10 sekunder statisk apnea + 25m dynamisk apnea, m finner.

- 20 sekunder statisk apnea + 25m dynamisk apnea, m finner.

- 30 sekunder statisk apnea + 25m dynamisk apnea, m finner.

Det føltes lettere på denne runde, end på de forudgående :hehe:

- 15m "dukke skub" over bunden + 1 indånding + 10m "dukke skub" over bunden + 25m bjergning.

- 25m "dukke skub" over bunden + 25m bjergning.

Et kort undervands pas, Men tiden var knap.

Jeg syntes aldrig at jeg rigtig fandt roen under vand. Ofte er det besværligt, for mig, at finde roen under vand, hvis jeg tidligere på dagen har dyrket cardio :wacko: men igen, kan det jo sagtens tænkes at man på den ene eller anden måde kan være nødsaget til at præstere undervandet, efter en omgang cardio :innocent:

"Dukke skub'ne" var med svømmehallens bjergnings dukke, jeg syntes at det var god vandtilvænding at være nødsaget til at have dukken med over bunden, specielt fordi at halvejs går bunden 1,5m lodret op. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg havde lige et ærinde på jobbet, hvilket tog mig 2 timer at nå til :blink:

Og når jeg nu var der, så skulle der lige trænes ryg for hele julen.

Dumbell press

1 x 8 x 18,5kg.

2 x 8 x 21kg.

Dødsløft

1 x 8 x 50kg.

1 x 8 x 70kg.

1 x 8 x 80kg.

Kroppen ville bare ikke hive mere idag, så jeg lod det blive ved dette :dry:

A1 Dips

1 x 8 x 20kg.

1 x 8 x 25kg.

1 x 8 x 30kg.

1 x 8 x 32,5kg.

A2 Chins

1 x 8 x 10kg.

1 x 8 x 12,5kg.

1 x 8 x 15kg.

B1 Cable cross

3 x 8 x 35kg.

Det giver mig sådan et dejligt pump :wink:

B2 Seated pulley row

3 x 8 x 55kg.

Også lidt mave...

3 runder af

08 x T2B.

20 x Bycycle crunches.

05 x EVIL wheel.

Den var faktisk hårdere end først antaget, men dejligt afvekslende at køre mave som cirkel træning.

Her til aften da jeg skulle til at logge min træning gik det op for mig at jeg har glemt mit oplader stik til computeren på jobbet. 100km ad små snoet lande veje, i dette fører er ikke lige frem højest på ønske sedlen, så jeg har fået en kollega til at sende mit stik pr post, midt i den travle jule post :crazy:

Imellem tiden er det godt at jeg har ferie og derfor "rigeligt" med tid, for min gamle bærbar er en krig om ALT!

Så derfor vil mine indlæg ikke blive rettet hvis der opstår diverse fejl :blush:

Link to comment
Share on other sites

Den oprindelige plan idag var interval løb men grundet mine seners tilstand valgte jeg, i klog stil, at lade vær og bare tage til fys.

Fysioterapeut

Han gik hårdt til den, efter at jeg fortalte hvordan det stod til.

Men hans efterfølgende diagnose var ikke nær så hård som jeg havde frygtet. Jeg skulle bare lytte ekstra meget til fødderne hen over julen, men måtte derudover gerne jogge/løbe så længe det ikke gør for ondt.

Jeg skal også forsætte min eksentriske træning, planen er at jeg inddn for et halvt år kan køre denne, med en 80kg.

Han opdaget idag, at jeg bagerst på foden, helt mangler et område af achilessenen og at min knogle er langt stærkere end senen, selvom det burde være omvendt.

Alt ialt en hård men god tur.

Link to comment
Share on other sites

Ey Sibbe, fed log!

Hvis du er helt desperat med at gaine lidt vægt, og ligesom mig ikke rigtig føler at weightgainer virker, så kan du jo prøve GOMAD (http://stronglifts.com/gomad-milk-squats-gallon-gain-weight/), Jeg siger ikke det er sundt eller noget, men jeg tog 6 kilo på efter hold 9, bare ved hjælp af mælk, hypertrofi, og skære mine løbepas ned til korte anaerobe tolerance/produktions pas.

- Har du overvejet kuldeterapi til at hjælpe restitutionen af dine achilles problemer? http://sportsmedicine.about.com/cs/rehab/a/heatorcold.htm

Edited by sødmælk
Link to comment
Share on other sites

Ey Sibbe, fed log!

Hvis du er helt desperat med at gaine lidt vægt, og ligesom mig ikke rigtig føler at weightgainer virker, så kan du jo prøve GOMAD (http://stronglifts.com/gomad-milk-squats-gallon-gain-weight/), Jeg siger ikke det er sundt eller noget, men jeg tog 6 kilo på efter hold 9, bare ved hjælp af mælk, hypertrofi, og skære mine løbepas ned til korte anaerobe tolerance/produktions pas.

- Har du overvejet kuldeterapi til at hjælpe restitutionen af dine achilles problemer? http://sportsmedicine.about.com/cs/rehab/a/heatorcold.htm

Ohøj, og velkommen i loggen.

Vil ikke sige at jeg er desperat efter højere vægt, men skal da helt sikkert kigge lidt på gomad.

Jeg har dog ingen intentioner om at skære i mine løbe pas, da det er et af mine udviklings områder.

Tanken om kulde terapi har da strejfet mig, men da min fys ikke har anbefalet det, vil jeg ikke give mig i kast med det.

Link to comment
Share on other sites

:bigsmile:GLÆDELIG JUL :bigsmile:

Så blev det den 24 december og dermed kulminerer den sidste tids stress og jag, i hygge og god mad i selskab med familien. Jeg regner ihvertfald med at gaine et par tiltrængte kilo hen over julen.

Morgen

Push ups

50.

Traditionen tro stod den på jule løb.

Løb

Type: Jogging.

Underlag: Sne og is.

Tid: 30:00.

Turen var præget af et is glat underlag, som tillod mig at falde på røven en enkelt gang. Vinden var stærk, over 13m/s. Så turen var ikke så hyggelig som tiltænkt :tongue:

Middag

3 x Bronze cirkel

Tid: 06:10

Ren jule hygge, uden sved og kvalme :laugh: Cirklerne blev udført med korrekt udgangs position

De næste par dage er booket hårdt op med familie hygge, så det er nok begrænset hvad der vil blive bedrevet.

Link to comment
Share on other sites

FØJ, hvor spiste jeg meget mad igår. Havde sgu ondt i maven og kvalme da jeg gik i seng :4thumbup:

Så her til morgen måtte jeg lige have et kort, symbolskt trænings pas. Inden min svigerbror kom mig til undsætning, i kampen med 1.5kg frikadeller der skulle laves.

A1 Military press

1 x 8 x 20kg.

1 x 8 x 24kg.

1 x 8 x 29kg.

1 x 8 x 34kg.

1 x 8 x 40kg.

A2 Front squat

1 x 8 x 20kg.

1 x 8 x 24kg.

1 x 8 x 29kg.

1 x 5 x 34kg.

1 x 5 x 40kg.

Første gang jeg har kørt denne øvelse, så det er ren teknik træniing.

Tog lidt flere gentagelser end jeg umidelbart plejer, men endte da på samme vægt i mili, som jeg plejer :smile:

B1 Clean & press

3 x 8 x 15kg.

Kunne godt mærke at jeg hav´de kørt military press først.

B2 Pistols

3 x 8.

Jeg holdt den på 8 reps, da jeg syntes at den er hård for achilessenerne.

Et udmærket pas, hvor jeg fik kørt lidt teknik træning, eksperimenteret med flere sæt og luftet mine pistols :gun2: Så ikke et helt dårligt resultat oven på en jule aften :innocent:

Også står den på jule froksost, med masser af god mad :yahoo:

Men først skal der kokkereres 1.5kg dunser.

Edited by 321
Link to comment
Share on other sites

Push ups

50.

Løb

Type: Tempo.

Underlag: Sne, Is, og et par 100m asfalt :w00t:

Distance: 5000m.

Tid: 24:07.

Benene føltes gode idag, da jeg først kom igang og turen virket dejligt ubesværet og selvom den fik tilpas meget kul holdt jeg tempoet fint hjem.

Hastigheden er endnu ikke så høj som jeg gerne så den, men jeg vil sige at dette var et kvalitets pas for både krop og sjæl, sidder sgu hér og smiler :laugh:

Dog skal det siges at jeg er MØG TRÆT af at sneen F*cker med min løbe træning!

Konen kommer tidligt hjem idag så der bliver ingen svømning, da hun skal bruge bilen. Det må jeg kompensere for imorgen.

Link to comment
Share on other sites

Luft indtaget er ikke det bedste idag, masser af snot og lidt kriller i halsen, så jeg sidder vand passet over.

Så det blev kun til styrketræning i mit mangelfulde home gym, men fik da kørt lidt forskelligt.

Push ups m. klap

1-2-3-4-3-2-1.

1-2-3-4-3-2-1.

1-2-3-4-3-2-1.

Bench press

1 x 10 x 45kg.

1 x 10 x 50,2kg.

1 x 08 x 50,2kg.

Uden mulighed for at ligge på en bænk, blev dette udført på gulvet.

Flyers

1 x 12 x 10kg.

1 x 10 x 12kg.

1 x 08 x 15kg.

Sidste sæt var tungt og grimt.

OH Pull ups

10 x 10 x BW.

Pull ups'ne blev spredt ud over hele trænings passet. Det er alt for længe siden jeg har taget sådan et antal pull ups!

Deadlift

3 x 10 x 50,2kg.

Og så lidt, for synet's skyld :wink:

A1 Hammer curls

2 x 8 x 17kg.

A2 DB shrugs

2 x 8 x 17kg.

Barbell curls

2 x 10 x 30kg.

1 x 20 x 30kg.

I det sidste sæt gik jeg all out, i PUMP mode.

Hvis ikke det var fordi at mine fremtids planer så ud som de gør, så ville jeg sgu kaste mig over regulær bodybuilding! :dumbbell_lift: Men som det ser ud nu må det vente en del år.

Det er sgu lige før jeg i jule måneden skulle ændre log navnet til: Julefrokosten: Til tider med motion.

For nu står den på 4 og sidste julefrokost, i år. Idag bliver det i selskab med det lokale fodboldhold, og nej, de er ikke seriøse omkring deres sport, derimod er de ultra seriøse omkring deres druk.

Som bonus info kan jeg oplyse at de, i de sidste 2 sæsoner har spillet 3 kampe hvor hele holdet ikke har været nedkæmpet af tømmermænd eller stadig var røv stive.

De spiller ikke for sportens skyld, men for øllene på den lokale kro efter træning, og for den "tredje halvleg" som enten står på grav øl eller sejrs rus, uanset hvad fortsætter branderten.

så det skal nok blive ganske hyggeligt :beerchug:

Link to comment
Share on other sites

Løbe turen idag skulle være gennemført ved én 15 tiden, men da min far/økonomiske rådgiver, kigget forbi og krævet kaffe, måtte jeg jo slå koldt vand i blodet. Og vi fik da også snakket om et muligt hus køb :cool:

Det resulteret i at det noget at blive mørkt og når det bliver mørkt hér ude, så er der rigtig mørkt.

Push ups

50.

Løb

Underlag: Is, Sne, Asfalt(pletvis).

Type: Interval.

- 1500m opvarmning.

- 3 x 4+2 (1000m pr interval).

- 200m afjog.

Ialt: 4700m.

Var rigtig tændt på løbe turen, men efter de første 200m blev jeg ramt af af en stærk hovedepine som bare dunret derudaf. Denne hovedepine tvang mig til at stoppe op 3 gange under opvarmningen og var lige ved at få mig til at kaste håndklædet i ringen :cry3:

Men så hev jeg mig selv op ved hårene, op over denne svaghed min krop udstrålet og forsatte.

Underlaget var som altid monster glat men var nu også besværet af at jeg ikke kunne se en pind. Jeg undgik udelukkende at falde fordi "the force is strong with me".

Så jeg er ovenud tilfreds med at holde en km tid på 4 minutter :thumb:

Link to comment
Share on other sites

Morgen

A1 Military press

1 x 12 x 25kg.

1 x 10 x 30kg.

1 x 08 x 35kg.

1 x 05 x 40kg.

Gode, solide pres.

A2 Lunges

1 x 20 x 35kg.

1 x 20 x 40kg.

1 x 12 x 45kg.

Længe siden jeg har kørt denne djævelske øvelse.

Squat

1 x 12 x 45kg.

2 x 12 x 50kg.

Ren teknik træning, da jeg ikke havde mere vægt.

Rotatorcuff, vandret

3 x 12 x 11kg.

Træningen forgik der hjemme, hvor jeg hverken har særlig meget vægt eller nogen stativ. Men jeg fik det da til at du' rimelig godt. Det vigtigste var at få givet benene en omgang og så ellers holde vægten i mili pres.

Så løb jeg sgu tør for tid, og måtte se at komme en tur i svømmeren.

Middag

Vandtilvænding

- 35m dynamisk apnea, uden afsæt.

- 7 x 30sek + 1 indånding.

- 15sek statisk apnea + 25m dynamisk apnea, m finner.

- 20sek statisk apnea + 25m dynamisk apnea, m finner.

- 30sek statisk apnea + 25m dynamisk apnea, m finner.

- ABC prøve: 100m crawl, m maske og finner + neddyk til 3m + aftagning af gear + 1minuts vandtrædning + neddyk til 3m + påtagning af gear.

Et symbolsk pas. Jeg har stadig lidt problemer med luftvejene, så det er ikke så sjovt som det plejer at være. Men jeg fik da klaret de øvelser jeg havde sat mig for.

Link to comment
Share on other sites

Vandtilvænding

- 35m dynamisk apnea, uden afsæt.

- 7 x 30sek + 1 indånding.

- 15sek statisk apnea + 25m dynamisk apnea, m finner.

- 20sek statisk apnea + 25m dynamisk apnea, m finner.

- 30sek statisk apnea + 25m dynamisk apnea, m finner.

- ABC prøve: 100m crawl, m maske og finner + neddyk til 3m + aftagning af gear + 1minuts vandtrædning + neddyk til 3m + påtagning af gear.

Et misundelsesværdigt vandpas - igen :4thumbup:

Er du afsted med en makker, eller hvem får du til at holde øje med dig?

Link to comment
Share on other sites

Et misundelsesværdigt vandpas - igen :4thumbup:

Er du afsted med en makker, eller hvem får du til at holde øje med dig?

For det meste træner jeg alene, da jeg så ikke skal tage hensyn til andres tider.

Det sker dog at jeg er afsted med en gammel svømme kammerat, som også nyder at boltre sig under vand. På de dage hvor han er med, "tør" man skubbe lidt ekstra til grænsen og tage de lidt længere dyk. Hér er der selvfølgelig kun 1 ad gangen der dykker seriøst også holder den anden godt øje.

Det skal lige siges at jeg jo må siges, at være stamkunde i den lokale svømmehal, hvor min før omtalte kammerat til tider er livredder. Det har gjort at jeg har UTROLIGT frie tøjler til at gøre nærmest hvad som helst (da vi bandt hænder og fødder sammen, og hoppet i på 3m's dybde, smilet livredderne bare og rystet på hovedet) Der er 3 uskrevne regler:

1. Ungerne må ikke copy/paste træningen :crazy:

2. Sørg for at bevæge dig en smule under statisk apnea (så de andre gæster kan se at du er i live)

3. Kend grænsen.

Men under et vand pas som idag, er det ikke nødvendigt med et par faste øjne der hviler på mig, da jeg ikke er "tæt nok på grænsen" :blush:

Edited by 321
Link to comment
Share on other sites

Nu da det er årets sidste dag må det være på sin plads med en lille status, så hvis i ikke magter min rørstrømskhed, hvor jeg svælger i mig og året der gik, så kan i bare springe forbi alt det kursive :wink:

Loggen her er snart 1 år gammel (21 feb) og der er sket meget siden den blev oprettet.

Jeg har fået fundet og rykket grænser på land, i vand og ikke mindst i hovedet, og dette skylder jeg en kort periode i Aalborg tak for. Min kone har i året der gik også måtte stå model til meget. Jeg har i perioder været meget væk og når jeg så endelig har været hjemme har jeg svømmet, løbet og logget. Men hun smiler dog stadig og siger at hun elsker mig.

PLANEN.

I sommers blev planen for de næste to år lagt, ufrivilligt fremskyndet af udefrakommende faktorer. "Planen" omfatter både træning, arbejde og hjemmefront.

Specielt træningen fylder meget men kommer til at fylde endnu mere det næste år.

På hjemmefronten er der dukket et lille landsted op, ude i horisonten som måske har interesse for mig og min hustru, men det er et større projekt der ligger et godt stykke inde i det nye år :smile:

SKADEN.

Det er nu ved at være et år siden jeg fik konstateret "løsrevet achilessener" og har indtil videre sporet STOR fremgang i forhold til genoptræningen af disse. Dog havde skaden for længst været ovre, hvis det altså havde været en mulighed for mig at sætte mig ned og lade vær med at presse senerne. Men landet lå sådan, at det altså ikke blev betragtet som en mulighed. Dette har selvfølgelig bevirket at "skaden" er blvet trukket i langdrag.

Jeg(/og min fys) er dog begge optimistiske omkring genoptræningen og senernes evne til at gennemgå strabadserne som ligger hér i det kommende 2011. :wink:

TRÆNINGEN.

Igennem 2010 har træningen gået op og ned og har i perioder stukket i alle mulige retninger, feks har jeg i perioder været meget glad for vægte, undervands træning og har på den bekostning, til tider, negliceret de andre discipliner lidt.

Jeg har dog forsøgt at holde den røde tråd, som gerne skulle føre mig henimod mine mål i 2012.

Løb - Løbet har været meget præget af mine achilessener. I år toppet løbet i sommers, på kursus. Men her ignoreret jeg også skaden, fuldstændigt. Det er nu ved at være længe siden jeg sidst har løbet en coopertest og det må være på programmet som noget af det første i 2011. Men jeg burde dog stadig kunne løbe 2800m. Hvis ikke, er jeg presset! :cry3:

Svømning - Svømningen har i 2010 været på et vedligeholdelses niveau. Dog har jeg på det sidste, trænet meget i crawl tolerance som jeg virkelig føler har båret frugt.

Vandtilvænding - Jeg har i året der gik virkelig fået godt fat i både statisk og dynamisk apnea, samtidig med at jeg er blevet "vant til" at lave små opgaver undervand.

Jeg har bevist over for mig selv at jeg godt kan dykke 50m og vil i det kommende år virkelig få styr på denne distance. Jeg har i 2010 også kastet mig meget over dykning med maske og finner.

Styrke - Jeg har virkelig øget min styrke i det forgangne år. Igår faldt jeg over en gammel logbog som jeg lukket sidste år på denne tid. Der kørte jeg dips med BW+7,5kg. Nu kører jeg BW+32,5kg :superman: I spejlet og i klædeskabet er fremgangen også at spore. Flere t-shirts og trøjer har måtte se sig afskediget.

I spejlet er jeg gået fra at være en lille splint til at være synligt muskuløs, er dog stadig lille :tongue:

Jeg har fokuseret meget på de store basis øvelser og vil fortsætte med dette, da jeg ikke har tid til at priotere styrken, særligt højt. Cirkel træningen vil dog stadig have betydning men er også sat på vedligeholdelses blus, da jeg mener at min tid på 3 gange guldcirkel er ganske holdbar, nemlig 10:56.

March - Jeg er de sidste par måneder begyndt at genoptræne min march, men det er en langsommelig process da det yder en stor belastning på achilessenerne. Men jeg kan dog som grundform, hive en 30km med 6km/t op af hatten og det syntes jeg er et ganske fint udgangs punkt. Denne disciplin vil, som det kommende år skrider frem, blive prioriteret højere og højere.

2011

Det kommende år vil byde på mange udfordringer, nederlag og forhåbentlig også sejre!

Træningen vil være i højsædet og målet i kikkerten

Nå til dagens træning.

Det er jo som bekendt årets sidste dag og med denne kommer også årets sidste aften der skal nydes i vennerslag. Colaen, chips'ne og den første sæsson af 24 timer ligger klar til at pleje mit ynkelige, sprit vædet, hylster af en krop, som sikkert ikke magter ret meget, imorgen.

Men for at retfærdiggøre dette måtte jeg lige trodse mine ømme, stive stænger og snørre skoene en sidste gang i dette år, og det var en fryd da vejret var mildt og smukt.

Løb

Type: Distance.

Distance: 9000m.

Tid: 45:41.

Jeg jogget bare stille og roligt derudaf og satte så farten op, i takt med at mine stive stænger blev varmet op. Det var dejligt at skyde en nogenlunde hastighed uden at mærke noget til achilessenerne, overhovedet :4jumpy: dette tyder på at min "tilbagegang" fra lige før jul, nu er slut.

Nu er der bare til gode at ønske Godt nytår! :biggrin:

Edited by 321
Link to comment
Share on other sites

Svømning

- 200m opvarmning.

- 4 x 200m crawl. (tider: 03:27-03:42)

- 5 x 100m crawl.

- 12 x 25m dynamisk apnea. (pause: 00:10-01:00)

- 200m afsvømning.

Godt trænings pas hvor jeg fik svømmet noget crawl og en masse 25m dyk.

Tilmed blev jeg inviteret til en prøve træning i en "livredder klub" hvor de træner meget bjærgning og dyk og arbejder på at få opstartet en fridykker klub i samme regi, så det kunne godt være at jeg skulle kigge forbi denne klub, for at se om det er noget for mig. Det ville koste 500kr pr halv år også ville jeg automatisk blive medlem af deres dykker klub med adgang til gear osv.

March

Vægt: 30kg.

Tid: 60 minutter.

En rolig tur i det smukke DK, i selskab med hustru og hund. Det var ikke den store hastighed der blev lagt for dagen, men det vidste jeg jo. Så jeg kompenseret for hastigheden ved en tungere rygsæk.

Link to comment
Share on other sites

Push ups

50.

Sit ups

50.

Løb

Type: tempo.

Distance: 5000m.

(2870m på de første 12 minutter)

Tid: 21:10.

Er ganske tilfreds med dette løb. Først efter 1,5k fik jeg kigget på uret og valgte at skyde den af. Efter de første 12 minutter stoppet jeg uret i 1 minut for at puste ud. Ruten var som altid ganske kupperet og en smule iset.

Nu kan jeg dog se lidt lys i horisonten, hvad angår mit løb.

Achilessenerne gav heller ingen lyd fra sig!

Link to comment
Share on other sites

Løb

Type: tempo.

Distance: 5000m.

(2870m på de første 12 minutter)

Tid: 21:10.

Er ganske tilfreds med dette løb. Først efter 1,5k fik jeg kigget på uret og valgte at skyde den af. Efter de første 12 minutter stoppet jeg uret i 1 minut for at puste ud. Ruten var som altid ganske kupperet og en smule iset.

Nu kan jeg dog se lidt lys i horisonten, hvad angår mit løb.

Achilessenerne gav heller ingen lyd fra sig!

Stærkt 321 :superman: Du får snart styr på den coopertest.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share