321's log - 2015


321
 Share

Recommended Posts

Tirsdag

Pull ups

100.

Push ups

100.

Sit ups

100.

Flutterkicks

100.

Lysten til træning var ikke rigtigt til stede idag, så det blev i småtteri afdelingen.

Fra imorgen af står den igen på arbejde. Så den samlet workload vil stige igen...

Link to comment
Share on other sites

Onsdag

Første dag tilbage på jobbet, efter en tiltrængt ferie. Og jeg føler mig oven på :smile:

Dagen tog sig ikke ud som planlagt. Istedet for de planlagte gøremål måtte jeg istedet, i al hast sammensætte og opsætte en Orienterings march. Men der kan jeg jo ikke klage da jeg også selv, for orienterings erfaring ud af det :bigsmile:

Morgen

Push ups

50.

Pull ups

50.

Jeg er blevet svagere i denne disciplin :nonono:

Middag

Løb

Beklædning: Kampbukser, T-shirt, sko.

Underlag: Løbebånd, 1.5% hælning.

Type: 5 x 3 + 2 minutter.

- 2000m Opvarmning.

- 840m. 03:52/km.

- 840m. 03:52/km.

- 840m. 03:52/km.

- 840m. 03:52/km.

- 840m. 03:52/km.

- 1000m Afjog.

Distance: 7200m.

Et udmærket interval pas, klemt ind i frokost pausen. Jeg valgte at løbe på løbebånd da jeg var presset på tid, i forhold til arbejdet.

Målet var at løbe de 4 første intervaller på under 4 minutter og det 5 på 4 minutter rent. Men efter de 4 første blev jeg enig med mig selv om at jeg ikke kunne b*sse mig udenom :cool:

Idéen var at løbe i et hurtigere tempo end jeg ville gøre under en coopertest. Hvilket forløb fint. Jeg kunne dog godt mærke på achilessenerne at de var under behandling igår. Så næste gang må jeg lige udsætte løbet til 48 timer efter behandlingen...

Eftermiddag

A1 Dips

1 x 08 x 20kg.

1 x 08 x 25kg.

1 x 08 x 30kg.

1 x 08 x 35kg.

A2 Chin ups

1 x 08 x 10kg.

1 x 08 x 12,5kg.

1 x 08 x 15kg.

1 x 08 x 17,5kg.

Jeg syntes at både chins og dips var hårdere end de 2plejer" men det kan jeg nok takke de to forgående, cardio fyldte, uger for.

B1 Dumbell press

3 x 08 x 21kg.

A2 Dødløft

1 x 08 x 60kg.

1 x 08 x 70kg.

1 x 08 x 80kg.

Også dødløften haltet lidt idag. Men jeg er også et fjols til at hive dødt :blink:

Men det gik da.

Fandme rart at få gang i styrken igen :4thumbup:

Det kan jeg sgu ikke undvære...

Til aften stod den på, stegt flæsk med persille sovs, hos svigermor :4mewantfood:

Så det efterlader jo en stop fyldt og ude af stand til noget som helst fysisk :laugh:

Imorgen håber jeg på en omgang ben træning.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet_26102014

Du klør satme på med træningen! Det er en fornøjelse at se!

Du banker rigtig mange chins og push-ups. Hvor deler du dem op når du laver 50 reps som i morges?

Skal vi snart have en pic af formen?

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet_26102014

Du klør satme på med træningen! Det er en fornøjelse at se!

Du banker rigtig mange chins og push-ups. Hvordan deler du dem op når du laver 50 reps som i morges?

Skal vi snart have en pic af formen?

Link to comment
Share on other sites

Du klør satme på med træningen! Det er en fornøjelse at se!

Du banker rigtig mange chins og push-ups. Hvordan deler du dem op når du laver 50 reps som i morges?

Skal vi snart have en pic af formen?

Jeg forsøger. Jeg er bare, tiltider lidt forhindret af jobbet og aktiviteterne på dette.

Jeg kører 50 push ups ud i ét hver morgen. Engang imellem kaster jeg også lidt chins ind. Normalt kører jeg bare 5x10, så ikke noget ekstremt der.

Ja jeg må hellere se at få skudt et billede :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag

Morgen

Push ups

50.

Pull ups

50.

Middag

Løb

Type: Tempo/Jogging.

Distance: 4000m

- 1000m. 04:14/km.

- 1000m. 04:30/km.

- 2000m. Jogging.

Efter endt løb havde jeg lidt ømme achilessener :blink: hvilket jo er et tegn på at jeg er en IDIOT der tager munden for fuld.

Eftermiddag

Havde ingen frokost fået, så energi niveauet og lysten var derefter...

A1 Military press

1 x 12 x 20kg.

1 x 10 x 30kg.

1 x 08 x 35kg.

1 x 05 x 40kg.

Det sidste sæt blev grimt og tungt.

A2 Lunges

1 x 20 x 40kg.

1 x 12 x 50kg.

1 x 10 x 55kg.

1 x 06 x 60kg.

Let bentræning for at skåne senerne :dry:

B1 Clean & press

3 x 08 x 16kg.

Føltes tungere end normalt. :nonono:

B2 Leg curls

3 x 08 x 36kg.

Som sagt, let bentræning. Så ingen skvat.

Fik da trænet de områder jeg skulle og fik holdt vægten i skulderøvelserne. Men ellers ikke noget at råbe hurra for!

Lige nu ligger jeg med fødderne eleveret efter at have iset dem i et stykke tid også håber jeg at det går i sig selv igen. Senere får de en omgang massage med IBUTOP creme.

Jeg dropper morgen dagens lang distance tur og kompenserer så Lørdag ved at løbe et orienterings løb, med fokus på teknikken. Som optakt til det snarlige Banelæggerkursus jeg skal deltage på. For der skal fødderne sgu holde til 100-120km over 2 uger, fordelt på march og løb, nat og dag i terræn. Så det kommer forhåbentligt til at booste mine orienteringsevner :4thumbup: ...

Link to comment
Share on other sites

Det er sku fedt at du skal på det kursus Sibbe! Det har jeg gerne villet længe - jeg glæder mig til at høre hvordan det er og om du lærer noget nyttigt.

Jeg var også ganske hurtig til at presse på med bestillingen af kurset, da den nye kursus kalender udkom. Jeg er så "heldig" at jeg iforvejen står for afholdelsen af alle o-løb/marcher.

Det grundlæggende i kurset er at lære at udlægge løbene i forskellige sværhedsgrader. Men det primære for mig er den orienteringslære og erfaring der unægteligt må følge med 2 orienteringsløb om dagen.

Nu håber jeg bare at achilessenerne kan holde til det. De 50-60km som kursus ledelsen har varslet at der vil blive tilbagelagt pr. uge, er jo næsten en fordobling af mit nuværende kilometer tal.

Så jeg vil umiddelbart lægge en slag plan der hedder:

- Masser af sports tape.

- Masser af isposer.

- Masser af IBUTOP creme.

- Masser af eleveret ben.

Også ellers holde et tempo der tilsvarer den angivne stop-tid.

Første prioritet er selvfølgelig stadig de kommende prøver, som kan forventes startet, i Juni.

Så hvis jeg begynder at få problemer med achilessenerne, så trækker jeg stikket, forhåbentligt i tide. Kurset er ment som forberedelse til uddannelsen og dermed ikke et mål i sig selv.

Men jeg bliver ikke helt alene. Hjorth skal også deltage, så det bliver sikkert hygge nok!

Link to comment
Share on other sites

Fredag

Eftermiddag

Svømning

Type: GLID.

Distance: 2500m.

Aften

Push ups

50.

En let træningsdag der bar præg af en træt ryg, stive stænger og ønsket om at holde fødderne i ro :innocent:

Jeg sidder endnu engang og overvejer om min styrketræning burde være mere funktionelt betonet. Evt i retning af "CrossFit". Det er jo ikke ligefrem en Body Builder krop jeg stiler efter, men snarer en all-round funktionel, slidstærk krop.

Desuden er der oftest cardio indblandet og man for trænet sin mentale udholdenhed i mange af de mere omfattende WODs.

Nogen af de "negative" sider ved at indrette træningen efter den slags, er at jeg stadig føler at det vil være svært for mig at få trænet og udviklet de muskel grupper jeg finder vigtige. Her tænker jeg mest på ben, ryg og tildels skulder.

Dog kunne man, hvis ikke ugens WODs udfordret disse muskel grupper tilstrækkeligt, supplere med tung struktureret styrketræning. Spørgsmålet er så bare om der i sidste ende ville blive lagt for meget vægt på styrketræningen og dermed blive mindre tid i løbeskoene og i vandet?

Intet er dog besluttet... :smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet_26102014

Som du ved synes jeg ret godt om Crossfit og bruger en del tid på det. Jeg tillader mig derfor at smide en kommentar.

Crossfit er efterhånden blevet en mærkelig størrelse, som alle har en holdning til. Om de har prøvet det eller ej. Man skal selv forme sit liv. Det samme gælder med sin træningen. Jeg synes cirkeltræning/Crossfit er en fantastisk træningsmetode. Det smukke er nemlig, at det som udgangspunkt tager kort tid, effekten er god og, vigtigst af alt, det kan kombineres med andre træningsformer. Løb, svømning, cykling, kampsport etc.

I dit tilfælde kunne du jo sortere de meget teknikkrævende øvelser fra, og i stedet lave alternative cirkler med slæde (kan laves med en dæk og et reb), dæk, løb, alm. push-ups og pull-ups.

Brug det som supplement eller som alternativ. Det giver træningen et ekstra skud krydderi.

Jeg håber det kunne give dig lidt blod på tanden! :superman:

Fyr den af makker!

Link to comment
Share on other sites

Som du ved synes jeg ret godt om Crossfit og bruger en del tid på det. Jeg tillader mig derfor at smide en kommentar.

Crossfit er efterhånden blevet en mærkelig størrelse, som alle har en holdning til. Om de har prøvet det eller ej. Man skal selv forme sit liv. Det samme gælder med sin træningen. Jeg synes cirkeltræning/Crossfit er en fantastisk træningsmetode. Det smukke er nemlig, at det som udgangspunkt tager kort tid, effekten er god og, vigtigst af alt, det kan kombineres med andre træningsformer. Løb, svømning, cykling, kampsport etc.

I dit tilfælde kunne du jo sortere de meget teknikkrævende øvelser fra, og i stedet lave alternative cirkler med slæde (kan laves med en dæk og et reb), dæk, løb, alm. push-ups og pull-ups.

Brug det som supplement eller som alternativ. Det giver træningen et ekstra skud krydderi.

Jeg håber det kunne give dig lidt blod på tanden! :superman:

Fyr den af makker!

Som altid er dine indlæg mere end velkomne Buddy!!! :bigsmile:

Ja du gør dig jo meget i dét, og jeg kan se at det har effekt. Du er jo både stærk og udholdende :superman:

Det er nemlig kanon at det kan gennemføres, overalt, på forholdsvis kort tid, i forhold til et 3x8 styrke trænings program med 6-8 øvelser, som jo tager en krig. Det har dog også sin berettigelse og det har gjort meget for min styrke det sidste år.

Jeg er imidlertid kørt lidt død i den traditionelle styrketræning, hvor jeg mere eller mindre har kørt det samme program i 1 år, med kun meget få fornyelser. Jeg kunne selvfølgelig bare lægge programmet om, men det ville højst sandsynligt ende ud med at tage længere tid end det gør i forvejen, og det er jeg ikke interesseret i. Jeg trænger derfor til lidt fornyelse.

Så konklusionen er at jeg har fået lidt blod på tanden, og vil derfor lade "CrossFit"/Funktionel cirkel træning, fylde mere i min træning det næste stykke tid. Og så må jeg se om jeg for den ønskede effekt.

Min idé er at beholde en del af min tunge styrke træning og supplere op med 1-2 WODs pr styrke pas.

Et uge program kunne feks se således ud:

1.

- Bronze/Sølv/Guld - cirkler.

2.

- Dødløft.

- A1 Chins.

- A2 Dips.

- WOD (Med fokus på bryst og mave)

Jeg vil for så vidt beholde chins og dips da jeg er helt pjattet med de to øvelser :wub:

3.

- A1 Squat / Lunges.

- A2 Mili press / clean & press.

- WOD (Med fokus på ben og skulder.)

Jeg føler at jeg bør bibeholde en form for "ordentlig" ben træning :wink:

Som jeg ser det får jeg stadig dækket de "basale" styrke områder ind. Dog med muligheden for større variation.

Nu må jeg ud og have fat i noget dæk og reb :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag

Jeg har skubbet orienterings løbet til imorgen for at få helt styr på achilessenerne...

Istedet kastet jeg lidt, all-round "aktiv restitutions styrke" ind, da jeg ikke har mulighed for det i næste uge og styrken iøvrigt er blevet forsømt de sidste par uger :nonono:

Thruster

1 x 3 x 35kg.

1 x 3 x 35kg. fik ikke "spændt" nok i knæende på andet rep, men det gik

1 x 3 x 35kg.

1 x 3 x 40kg.

Teknik træning. Der er til meget mere hér, jeg skal bare have teknikken med.

20 runder

5 pull ups.

5 Push ups.

5 Sit ups.

5 Squats.

Dødløft

1 x 5 x 50kg.

1 x 5 x 50kg.

1 x 3 x 55kg.

1 x 3 x 55kg.

1 x 1 x 66kg.

1 x 1 x 66kg.

Her stod den også på lidt teknik træning da det er her, hemligheden til tungere løft ligger :4disguise:

Link to comment
Share on other sites

Søndag

Morgen

Push ups

50.

Middag

Løb

Type: Orientering.

Sted: Anneberg skov.

Poster: 7

- Start: Vangehus.

- 3.

- 2.

- 33.

OFF ROAD

- 13.

- 14.

- 11.

OFF ROAD

- 21.

- Mål: Vangehus.

Distance: 9400m.

En smuk tur i skoven, solen varmet dejligt og man kunne mærke det nærtforstående forår :smile:

Der var overhovede ikke fokus på hastighed og tid men ren og skær sikker orientering.

Den stod på grov orientering imellem; Start - 3 - 33 - 13 - 11 - 21 - Mål.

Posterne var lagt i klynger, med henblik på intens fin orientering uden brug af veje, hvilket gik super godt :4thumbup:

Jeg sørget for at få lagt nogle ordentlige opfang på de lange stræk, så jeg bare kunne okse derudaf. Når jeg så nået frem til området brugte jeg primært grøfter,vandløb og højdekurver til at finde ind til posten.

Link to comment
Share on other sites

Ugen der gik

Løb

27Km. Fordelt på 4 trænings pas (1 Cooper test. 2 Lange intervaller. 3 Tempo/Jogging. 4 Orientering).

I Mandags løb jeg en coopertest hvor jeg landet lige under 3km som ellers var mit mål. Surt men det viste mig dog at målet er inden for rækkevidde.

Torsdag efter min tempo jogging tur fik jeg en smulle ondt i achilessenerne så jeg holdt fødderne i ro Fredag og Lørdag.

Idag, Søndag stod den så på orienterings løb hvilket gik godt og uden problemer med achilessenerne, som selvfølgelig blev tapet ordentlig op.

Vand

3350m. Fordelt på et vandtilvændings pas i Mandags og et GLID pas i Fredags.

Vandtilvændingen var i selskab med Nicolai. Her fik jeg endelig givet mig i kast med bjærgning som er noget af et udviklings område for mig.

Styrke

5 pas af forskellig art. Der var let Bodyweight, Cirkeltræning og Tung vægt træning.

Der udover har jeg bestemt mig for at lade funktionel træning fylde mere på styrke området.

Alt i alt en god uge med en god portion træning...

Næste uge står den på non-stop arbejde fra Mandag - Fredag så det er begrænset hvad jeg vil få trænet og logget. Jeg vil dog forsøge at få smidt et micro pas ind hver dag.

Link to comment
Share on other sites

Onsdag

Push ups

100.

Torsdag

Push ups.

100.

Jeg fik sneget noget ventetids, cirkel træning ind i regnen. Som blev super sættet..

Ammo lunges

3 x 20 x 32kg.

Ammo dødløft

3 x 20 x 32kg.

Ultra Elevated push ups

3 x 20.

Military press

6 x 20 x 20kg.

Link to comment
Share on other sites

Fredag

WEEKEND!!!

Morgen

Push ups

50.

Pull ups

50.

Middag

March

Vægt: 25kg.

Distance: 15,3km.

Tid: 02:20.

Alle kilometer blev tilbagelagt med over 6km/t. Hvilket var et tempo der også efterlod plads til hygge snak med et par kammerater der gik med.

Marchen forgik på fast, fladbanet vej og med Regn, Hagl, Sol og masser af vind som krydderi :4thumbup:

Eftermiddag

Egentlig havde jeg ikke mere på programmet idag. Men blev inspireret af SEALFIT Academy, så jeg smed Metallica med FADE TO BLACK på anlægget og gik igang.

Fran

21 - 15 - 9

Thrusters m. 24kg.

Pull ups.

Tid: 03:54.

Jeg har aldrig kørt denne WOD før og da jeg stadig ikke er en champ i thrusters, valgte jeg at holde vægten nede og lave reps ordentligt.

Thrusters'ne blev selvfølgelig kørt unbroken.

Pull ups'ne blev udført 11,10 - 15 - 9.

På papiret eller rettere skærmen, så wod'en ikke så skrækkelig ud. Mindet lidt om en gang solid opvarmning. Men jeg fik da alligevel ristet guns'ne lidt :blush:

Fandme tiltrængt.

Efterfølgende sad jeg og surfet lidt på nettet i håb om at finde en WOD jeg gad at kører, men uden held.

Håber på lidt løb og pjasken rundt i weekenden, men da det sjældent går den vej jeg havde udset mig, lægger jeg mig ikke fast på noget specielt...

Edited by 321
Link to comment
Share on other sites

Lørdag

Morgen

Da jeg stod op, bød den på regnvejr og små stive stænger. Men jeg havde en aftale med Nicolai i skoven, så afsted måtte jeg.

Løb

Type: Orientering.

Poster: 7.

Distance: 5,5km.

Fokus var idag på at løbe uden brug af veje, overhovede.

Det krævet lige lidt tilvænding men kom tilsidst til at fungere meget godt.

Jeg havde lagt løbet så jeg fik lange stræk igennem skoven for så at finde "klynger" af poster. De lange stræk tvang mig til at kigge ekstra godt på kortet for at fastlægge en rute og på terrænet for at finde frem og ikke løbe for langt.

Jeg lavet et par små bom som jeg kunne have undgået ved at lægge nogle ordentlige opfang :nonono:

Formiddag

Vandtilvænding

- 30m Dynamisk apnea.

- ABC træning. (Ned dyk, tag grej af, op. Ned dyk, tag grej på, op. Osv.)

- You go, i go x 6: 50m crawl, direkte ned dyk, Pust luft i bjærgnings dukken, dyk ud.

- Makker øvelse: 25m dyk, 25m bjærgning af ekstra tung dukke.

Tiden var imod mig idag og hovedet var andre steder end i vandet og det havde indflydelse på lysten. Så jeg kastet mig ikke ud i noget voldsomt.

ABC træningen gik ok. Jeg forventer at jeg får mere overskud ved at "tør træne" det.

You go, i go øvelsen var hårdere end forventet. Vi kørte på indtil dukke tilsidst kom til overfladen. Undervejs måtte vi (under vand) strammpe propperne i dukken og flytte rundt på den.

Makker øvelsen var en kopi af sidste uges træning dog besværliggjort af en ekstra tung dukke. Det havde vi opnået ved at smide 4kg mere på. Dette gjorde en verden til forskel. Hvor jeg før havde en besværet bjærgning var dette nu en regulær drukne øvelse :devil:

Aften

Push ups

50.

Edited by 321
Link to comment
Share on other sites

Søndag

Middag

Clean

12 x 01 x 24kg.

10 x 01 x 30kg.

08 x 01 x 35kg. (Jeg kom ikke dybt nok i 3 rep)

06 x 01 x 40kg.

Teknik træning. Jeg skal bla have kigget på svinget, og så sørge for at komme ordentligt ind under stangen. Jeg syntes at øvelsen er hård og unaturlig for skuldrene :blink:

Bench press

1 x 5 x 45kg.

1 x 5 x 50kg.

1 x 5 x 55kg.

1 x 5 x 60kg.

1 x 5 x 60kg.

3 runder af

- 50 Push ups

- 50 Sit ups.

- 50 Air squats.

Tid: 06:23.

Ingen prangende tid. Kan mærke at jeg har forsømt maven her på det sidste :blush:

Løb

Type: Jogging.

Distance: 4km.

En dejlig lille ryste ben tur.

Det var slutningen på en uge som ikke har budt på meget kvalitets træning. Dog har jeg fået støvet mine skyde skills af og det har bestemt sin berettigelse :4thumbup:

Næste uge skulle jeg gerne op på de 30km igen...

Link to comment
Share on other sites

Mandag

Havde sgu lidt ømme pecs oven på den sjældne omgang bænk pres igår :smile: ...

Morgen

Push ups

50.

Middag

Løb

Type: 1000m intervaller.

- 1510m Opvarmning. (Inklusive stignings løb)

- 3 x 1000m | 03:50/km | | 03:53/km | | 03:51/km |

- 2190m Afjog.

Distance: 6700m.

Rart endelig at få løbet en omgang seriøst interval arbejde igen.

Der var ikke ultra meget i benene idag, men jeg holdt mig da under de magiske 4min/km.

Jeg syntes bare at lange intervaller er og bliver benhårde, så hver gang jeg løber dem rykker de lidt mentale brikker og forhåbentlig også lidt øget hastighed på cooperen :wink:

3 x Bronze cirkel

Tid: 05:14.

"Stille og roligt" intet hastværk. fokus var på veludførte øvelser.

Senere skulle den have stået på vandtilvænding, men Vick'sen ville i Bauhause og kigge på døre til gården. Og så må jeg jo bøje mig :blush:

Link to comment
Share on other sites

Mandag II

Konen forbarmet sig og vi fik tilpasset turen til Bauhause ind så jeg liige kunne nå at blive våd.

Eftermiddag

Fysioterapeut

Det gik ganske godt, uden de store smerter. Jeg har fået en tid allerede i næste uge, så jeg lige kan få tæsket fusserne igennem inden jeg skal på Banelægger kurset.

Eftermiddag II

Vandtilvænding

- 50m dynamisk apnea, uden afsæt.

- 300m Crawl. Tid 05:09.

- ABC prøven.

- POW dyk.

- 5 x 30+1, statisk apnea.

Passet blev gennemført i et forrygende tempo. Men der var masser af overskud i øvelserne. Jeg kunne dog godt mærke at det var længe siden jeg har trænet POW dyk og statisk apnea.

Før jeg hoppet i vandet greb én af livredderne fat i mig og tilbød mig et tilkalde-vikar job. Han tilføjet at jeg selvfølgelig ville have gratis indgang i svømmehallen så længe at jeg var på lønnings listen. Så jeg smilet og takket, "ja tak" :4thumbup:

Så fik man sig sgu lige et ekstra job :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Før jeg hoppet i vandet greb én af livredderne fat i mig og tilbød mig et tilkalde-vikar job. Han tilføjet at jeg selvfølgelig ville have gratis indgang i svømmehallen så længe at jeg var på lønnings listen. Så jeg smilet og takket, "ja tak" :4thumbup:

Så fik man sig sgu lige et ekstra job :tongue:

Tillykke med tjansen mester :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag

Masser af arbejde, knap så meget mad...

Dette er ved at blive mere reglen end undtagelsen :dry:

Morgen

Push ups

50.

Pull ups

50

Eftermiddag

A1 Dips

1 x 08 x 25kg.

1 x 08 x 30kg.

1 x 08 x 35kg.

1 x 05 x 37,5kg.

Længe siden sidst, og det kunne mærkes :blush:

A2 Chin ups

1 x 08 x 10kg.

1 x 08 x 12,5kg.

1 x 08 x 15kg.

1 x 05 x 17,5kg.

No problemo :cool:

Efterfølgende stod den på dagens WO

WOD

Pull ups

Burpees

Push ups

Sit ups

Squat

x 21-18-16-14-12-10-8-6-4-2. (111 reps. Pr øvelse)

Tid: 21:39.

Skøn WO som jeg havde planlagt, allerede i weekenden, at udsætte mig selv for.

Det viste sig dog at den en del mere modbydelig end først antaget :devil:

Næsten alle Pull ups og Burpee sæt blev delt over i 2 selvom jeg gav mig helt ud. Det lækre ved denne WO var at efterhånden som jeg kom igennem den blev den mentalt mere overkommelig :smile:

Da jeg var færdig var jeg vitterligt færdig og jeg valgte at droppe det ellers planlagte dødløft sæt. Ikke godt da jeg egentlig har lovet mig selv ikke at springe over hér, men jeg var rimelig smasket med propper i ørerne, en smule kvalme og rystende hænder (håber at det var den manglende mad der sendte mig i torvene :laugh: )

Det var enden på en kort men forhåbentligt effektiv trænings dag :gal:

Jeg håber på at få smidt lidt dødløft ind imorgen først på dagen og så bruge eftermiddagen på lidt løb.

Men nu må vi se...

Edited by 321
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share