Sign in to follow this  
Followers 0
juliemalou

Julie Malou Silverchair's logbog

84 posts in this topic

Så starter jeg en logbog i håbet om at det vil motivere mig til at give den lidt eksta gas med træning og måske mere overblik og struktur over min træning/kost.

Lige en kort introduktion til hvem jeg er:

Jeg er en pige på 19 år, der lige er gået ud af 3g og står med to sabbatår foran mig = masser af tid og ingen undskyldninger for ikke at få det bedste ud af min dog allerede gode form :)

Jeg har lidt af diverse spiseforstyrrelser men nu skal det krafthelvede være slut og jeg vil lægge fokus over på at blive så stærk og adræt som muligt i stedet. Jeg VED at min form og styrke vil blive MEGET bedre hvis jeg får styr på kosten og stopper med at brække mig. Jeg snakker rent ud af posen, håber ikke at det vil støde nogen :)

Min træning som den ser ud nu:

Løb hveranden dag, ca. 10km på 1 time hvis det er ude og 5km på 25min hvis det er på løbebånd.

Er jeg på fitness så tager jeg som regel 30-45min ekstra konditionstræning på crosstrainer, cykel, stairmaster eller romaskine bagefter.

Derefter tager jeg 30min styrketræning.

Så det er sådan mit program..

Min kost er ret mangelfuld. Min nuværende kostplan er følgende:

Morgenmad kl. 8:

Vælg imellem:

1 dl havregryn, 2,5 dl cheasy yoghurt, 1 stk. frugt – 350kcal

2 stk. weetabix, 200ml letmælk, 1 frugt – 330kcal

1 dl havregryn, 20g rosiner, 1 frugt - 310kcal

Frokost kl. 12: 1 stk. rugbrød, magert pålæg for maks. 50kcal, 1 stk. frugt – 250kcal

Eftermiddag kl. 15: 1 stor gulerod, 1 stk. kanelknækbrød eller 150 valgfri slik-kalorier - 150kcal

Aftensmad: 150g magert fjerkræ eller skært svinekød ELLER 100g fed fisk eller hakket svine- eller oksekød ELLER 200g mager fisk.

300g kogte, dampede eller bagte grønsager.

100g kogt ris og pasta - 500kcal

Sen aften: 20g mørk chokolade – 150kca

Ved godt det ikke er nok, men jeg plejer at ligge på 700-1000 de dage jeg ikke har ædeflip og kaster op osv, så det er et stort skridt for mig bare at komme op på de ca. 1400kcal..

Jeg er 175cm og vejer 65 pt. Jeg ved ikke helt om jeg vil tabe mig lidt eller ej. Jeg plejer at ligge lige under de 60 men har taget 5kg på med vilje for at se hvordan det så ud til mig. Nu ved jeg ikke rigtig om jeg vil af med dem igen.

Men jeg vil så poste fremover og skrive lidt om mine fremskridt for dem håber jeg da der kommer.

Knus og kærlige hilsner

Julie Malou Silverchair

Dagen i dag har været ganske aktiv og sund bortset fra hedeslag, manglende frokost og halvrå kylling xD

Fik løbet 10km i bagende hede hertil morgen selvom jeg også trænede igår. Gårdagens program så ud som følger:

30min/6km løb med 12km/t på løbebånd (rekord),

30min stairmaster,

15min skimaskine,

15min romaskine,

30min styrketræning.

Endte omkring 1000kcal - alt for lidt. Vægten sagde 65,2kg.

Dagen i dag:

1 times løb/ 10km

Derudover var jeg ude at gå tur og ude at bade med en veninde så fik også svømmet lidt.

Maden:

Grovtoast med smøreost og frugt til morgenmad.

Frugt og sodavandsis om eftermiddagen.

200g kylling + salat af tomat, blomkål og kartofler til aften.

Vægten sagde i morges 64,4kg.

Håber på at få noget mere føde ned i morgen...

Hey,

Din kost er egentlig rimelig fornuftigt. Koeb noget proteinpulver og smid det ned i din youghurt eller havregryn til morgen. Smager godt og vil give dig noget ekstra protein, hvor du ligger lidt lavt, isaer om morgenen. Hvis appetit er et problem, saa drik noget groentsagsjuice eller skummetmaelk henover hele dagen. Bare et glas af hver vil give dig omkring 250 kalorier ekstra.

Velkommen til, og seriøst fedt efternavn hvis det er dit rigtige efternavn :4thumbup:

Velkommen til Julie... Synes selv at det at have en log her på MOL er en god motivator. Som du selv skriver er det også meget fint at bruge det som blog og dagbog. Cool at du er så ligefrem og ærlig omkring din spiseforstyrrelse, jeg tror den slags hjælper.

Det kunne være interessant at se hvilke øvelser du laver, hvor mange sæt, reps og kilo, hvis du gider at dele altså.

Glæder mig til at følge med i din log :smile:.

Mvh CH

Hey alle sammen

Tak for alle de søde velkomsthilsner og kommentarer, det er fedt og motiverende at vide at der er nogle der følger med! :)

Silverchair er ikke mit helt rigtige efternavn, men det er et jeg har brugt på en masse debatfora og andre sites så nu er det hængt ved og jeg bruger det altid som efternavn og brugernavn på nettet endda også på facebook.

Så nu kommer en opdatering siden sidst:

Gårsdagens program:

35min cykling(15km),

25min crosstrainer,

15min romaskine.

Styrketræning: 3x12 i 4 forskellige maskiner til armene. Jeg ved simpelthen ikke hvad de hedder men der er en hvor man skubber vægten op over hovedet, en hvor man trækker den ned, en hvor man hiver den ind mod sig og en hvor man presser den væk fra sig.. ja ikke verdens bedste beskrivelser, I know... hehe.. Plejer at have ca 40kg på i alle sammen undtagen den hvor man løfter op over hovedet. Der kan jeg kun tage 20-25kg..

Derefter lidt løsvægte på 4-5kg hvor jeg laver forskellige løft med dem, fx den hvor man hæver og sænker armene strakte ud til siderne.. Og den hvor man løfter om bag nakken og op over hovedet.. jesus, hvis nogle af jer kender de fancy navne for øvelserne vil jeg meget gerne høre dem xD

Kosten:

Morgen: 40g havregryn, 20g rosiner, 1 banan

Frokost efter træning: 1 stk rugbrød, 100g hamburgerryg (æder hele pakken for at få nok protein), 20g røget filet(fy for satan, det smagte ikke så godt som jeg havde håbet x(, og et æble

Aftensmad: 1 burgerbolle, 1 hakkebøf(125g) med 3-7%, godt med salat af agurk, tomat og iceberg, en smule ketchup

Vægten sagde igår 63,8kg..

Idag tager jeg en restitutionsdag... Har fødselsdag på mandag (bliver 19), og har ønsket mig en spand god proteinpulver, da jeg ikke lige havde økonomi til den selv syntes jeg.. Har også ønsket mig nye løbesko.. og eftersom jeg intet andet har ønsket mig er jeg ret sikker på at jeg får det :D

God dag til alle derude, håber at I får nydt det dejlige vejr :-)

SÅ kommer endelig en opdatering, nu helt oppefra Tversted ved Skagen!!

Hold da op et kanont vejr! Efter en tur til grenen i Skagen med mor og veninde fik jeg lokket de to grøntsager(har jeg kaldt dem for skægs skyld hele ugen fordi de er ligeså ubevægelige som grøntsager) med ud at løbe. Det blev til 3km med mindst 10 gå-pauser. Men okay, de har knapt løbet før overhovedet så det var hvad man kunne forvente. Selv har jeg restitutionsdag i dag ovenpå 4 løbedage i træk:

Søndag d.3 = 10km

Mandag d. 4 = 10km

Tirsdag d. 5 = 6km

Onsdag d. 6 = 10km + 1 times tennis

Desværre ingen styrketræning da jeg jo ikke kan komme i fitnesscentret heroppe. Min kæde har slet ingen centre i Jylland :(

Jeg er ved stærkt mod dog, det er over 1 uge siden jeg sidst har kastet op/ haft ædeflip. Kan mærke at abstinenserne så småt er på vej sammen med en rastløshed og udmattethed.

Kosten er bestået af magert kød, frugt og grøntsager og lidt knækbrød med smøreost det meste af ugen.

I dag er det kun blevet til en skål yoghurt og et æble og skal spise aftensmad om lidt bestående af kylling, fuldkornspasta og salat af tomat, blomkål, iceberg, agurk, jordbær og løg.

Igår fik vi hjemmelavede burgers, i forgårs fik vi oksemørbrad med salat af spidskål og radiser og dagen før i forgårs fik vi neutrale rødspættefileter med kartofler og broccoliblanding fra frost. Så maden har været udmærket.

Fyldte 19 d. 4 så oksemørbraden var på en bowlinghalsrestaurant og derfor medfuldte en enorm portion pommes frites som jeg havde stort trang til at kaste mig over og kaste op bagefter men jeg tænkte 'fuck nej, jeg skal IKKE kaste op på min fødselsdag' og så lod jeg dem bare helt være...

Vægten sagde 61.6kg i morges.

Har fået en vægt med fedt% måler, der målte 18,8% men i dag gider den ikke tænde. Forbandede møgelektronik xD hehehe

Fyldte 19 d. 4 så oksemørbraden var på en bowlinghalsrestaurant og derfor medfuldte en enorm portion pommes frites som jeg havde stort trang til at kaste mig over og kaste op bagefter men jeg tænkte 'fuck nej, jeg skal IKKE kaste op på min fødselsdag' og så lod jeg dem bare helt være...

Vægten sagde 61.6kg i morges.

Har fået en vægt med fedt% måler, der målte 18,8% men i dag gider den ikke tænde. Forbandede møgelektronik xD hehehe

Tillykke med dagen Julie :smile:

Og hvad angår det med at lade være med ting man føler sig "compelled" til så er det de små sejre der til sidst udgør en stor.

Fortsat god ferie i det Nordjydske.

Jeg er kommet hjem fra det Nordjyske og er ved godt mod :)

Vægten siger stadig 61,6kg, så den er faldet en del siden jeg tog afsted til Jylland... Men det er nok fordi jeg altid spiser mindre når jeg er ude.

Tog en refeed-dag igår, ingen træning men masser af sund mad og proteiner. Fik b.la en lækkert salat med avocodo, feta, pesto, salat, soltørrede tomater og oliven. Og en lækker grov bagel med kylling. Og fik kværnet 100g mandler, 100g hasselnødder og 100g god mørk chokolade. Så har fået en del kcal ind igår, men heldigvis af de gode og ret så meget sundt fedt.

Dagen i dag blev startet med træning i fitness-centret (endelig, efter 9 dage uden!!):

20min hårdt intervalløb på løbebånd, hvor jeg løb 7min i træk med 13km/t, 3min i træk med 14km/t og 2x 1 minut med 15km/t.

20min kondicykel,

20min stairmaster (højt level),

20min crosstrainer,

3x15 gentagelser på 3 forskellige styrke-maskiner for armene + lidt øvelser med løsvægte a 5kg.

Gik også både til og fra centret, så det blev da i alt 3,6km gang også... Det tæller vel også lidt :o)

Kosten:

Morgen: 2 brikker weetabix, 200g minimælk(med tilsat d-vitamin), 200g pære

frokost: 300g blandet salat af tomat, agurk, iceberg og 150g kogt kylling

Aften: 100g ovnbagt laks, 100g kogte ris, 300g kogt spinat fra dybfrost

Om ikke så længe dukker min ekskæreste som jeg kom sammen med fra jeg var 14-16år op efter at jeg ikke har set ham i to år nærmest. Det skal nok blive interessant. Det er dog 100% en venskabelig aftale.

I morgen skal jeg til psykolog, løbe 7km og så må vi se hvad der ellers skal ske til den tid :)

God dag til jer derude! ;)

Hold kæft mand - jeg har haft nogle rå, hårde, rent ud sagt lortedage. Onsdag, torsdag og fredag har rent ud sagt været ét langt ædeflip. Nu gik det ellers lige så godt. Jeg har de tre dage seriøst kørt fra kl 9 om morgenen til 19-20 om aftenen og intet andet lavet end æde, æde, æde, kaste op og hente forsyninger i bæstet(super-best), gentage proceduren igen og igen cirka 5 gange dagligt. Har brugt ca. 1000kr.. På tre dage. På mad, der er røget direkte i lokummet. Ej okay, ikke det hele. For har også fået klemt nogle sunde ting ned om aftenen som jeg har ladet blive i maven. For eksempel kylling og nødder og salat med tomat, mozzerella og oliven og lidt andet godt. Så noget næring har jeg fået. Har også taget et par kilo på. Det er i og for sig fint nok, for jeg har ikke de store ambitioner om vægttab. Kan godt lide min krop som den er nu. Er virkelig stærkere end før, på trods af min selvmishandling.

Nå, nok ynk. Idag var vejret langt om længe bedre og jeg fik taget mig selv i nakken og startet dagen med 10km langs strandvejen. Dejlig tur og masser af energi på trods af de foregående dages selvpineri. Derefter gik jeg til og fra indkøb(2-3km) og derefter cyklede jeg 18km i fællesskab med min adrætte morfar på 85år. Hatten af for at han kan følge med. Selvom tempoet måske halter lidt, så er det ikke ringe.

Her efter aftensmaden har jeg også fået gået en tur på omkring 3km tror jeg. Havde så meget energi at jeg undervejs knapt kunne lade være med at sætte i løb. Hehe

Maden i dag:

Morgen: 2 brikker weetabix, 210g letmælk, 160g pære

Frokost: 1 rugbrød, 100g hamburgerryg, 150g æble

Aften: 150g pangasius(tager chancen på trods af advarslerne om bakterier), 500g broccoli fra dybfrost og 25g 85% mørk chokolade.

Protein i gram i dag: 77g.

Vægten sagde 63,7kg.

Fik genset min eks i tirsdag, det var rigtig rart at se ham igen efter så lang tid. Vi hyggede os rigtig meget og så 'Ritualet', nice film i øvrigt. Glæder mig til min mor vender hjem fra det mørke Jylland. Kommer okay ud af det med morfar(som jeg bor med), men det er lidt ensomt når Lena(min mor, som jeg foretrækker at kalde ved hendes fornavn) er væk...

Håber virkelig på at vejret holder ved og ikke bliver dårligt i morgen som vejrudsigten ellers truer med på dmi...

//Silverchair

Min forlovede er endelig vendt hjem fra Italien :D

Har haft det meget hårdt med at være alene med min 85årige morfar, som er både senil og sur og umulig at stille tilfreds hvad angår madlavning osv.. Min mor er stadig i Jylland så der er ingen der kan sige noget til ham. Jeg tjener ikke mine egne penge lige pt, har dog søgt et job som jeg tror at jeg får i en tøjbutik... Men indtil da forsørger min mor og morfar mig, men min morfar forstår simpelthen ikke at 200kr ikke er nok til at brødføde os begge to i en hel uge når det gælder både morgenmad, frokost og aftensmad.

Jeg bad ham så igår om lidt penge til at købe pålæg og den slags for, da det eneste vi havde i køkkenet var en halv liter mælk og en krukke ribsgelé og han svarer så: jamen du fik 200kr i sidste uge, og du har ikke engang lavet noget ordentlig mad til os endnu! Og jeg har ellers lavet både laks og torsk og kylling med kartofler og grønt i løbet af ugen for samme 200kr hvilket jeg mener er rimelig godt gået. Jeg sagde til ham: 'jeg kan også bare sulte hvis det er det du vil have...' Og så siger han bare: 'ja det tager du nok heller ikke skade af..' Hvad er det for noget at sige til sit barnebarn han i øvrigt ved har det svært med sin vægt og kropsbillede? Og det er jo ikke ligefrem fordi jeg er tyk eller æder ham ud af huset normalt! Og så skælder han mig og mine venner ud når de er på besøg, håner dem og gør grin med dem(og han er RIGTIG personlig når han fornærmer dem), det er sådan at jeg knapt tør invitere nogen hjem mere. Grr...

Nu har jeg måttet ringe til min mor og bede hende tale med ham.

Har fået tilbud om at deltage i modeugen i oktober fra mit gamle modelbureau, der gerne vil have at jeg går i et af deres fashionshows. Det bekymrer mig lidt da jeg har taget en del(10kg) på siden jeg arbejdede for dem sidst. De har ikke sagt noget til mine nye kilo selvom de har set billeder af mig men jeg er bange for at jeg ikke kan komme ned i de små størrelser. Til trods for at bmi'en ligger på ca. 21.

Er bange for at hvis jeg kommer tilbage i modelmiljøet, så vil jeg føle et pres mht. vægttab og jeg vil nødig ud på en glidebane når jeg endelig har lært at acceptere min krop og endelig vejer muskler højere end tyndhed.... Men jeg vil samtidig virkelig gerne deltage i det show! hehe

Nå, igårs træning stod på 8km løb. Og kosten:

Eftermiddag: 1 pære, 1 appelsin.

Aftensmad: 1 kalvefilet med lidt salat og en bagt kartoffel, minus dressing og sovs. (spiste ude)

Dagens træning i dag:

30min intervalløb på løbebånd (10min med 13km/t i træk, og 5min med 14km/t med lidt gå pauser).. Så resten af tiden var gang i hurtigt tempo.

15min stairmaster med høj intensitet,

15min crosstrainer,

15min romaskine,

20min styrketræning, 3x15 sæt i 4 maskiner til armene, 3x15 sæt i 2 maskiner til ben/lår og lidt løsvægtstræning.

Kosten:

Morgenmad: 200g letmælk, 30g fuldkornscornflakes, 300g hindbær fra frost

Aftensmad: regner med at det bliver kylling og grønsager når jeg når dertil...

Konklusion: alt for lidt mad. Men jeg har det rigtig svært med at spise lige i disse dage S:

Vægten sagde i morges 62,5kg.

Edited by juliemalou

Hej jeg hedder Mads og jeg er flot

Jeg har netop stalket Dem på facebook og kan se at vi har gået på samme gymnasium.

Måske har vi også 20 fælles venner, været kærester, eller blot taget stoffer sammen.

Det tvivler jeg dog på :smile:

Hej hej

No6bach likes this

Et forsinket velkommen fra mig :smile:

Jeg vil følge din blog, som virker til at være meget ærlig og giver et indblik i en lidt skræmmende verden.

Hej jeg hedder Mads og jeg er flot

Jeg har netop stalket Dem på facebook og kan se at vi har gået på samme gymnasium.

Måske har vi også 20 fælles venner, været kærester, eller blot taget stoffer sammen.

Det tvivler jeg dog på :smile:

Hej hej

Jamen Mads, du er da velkommen til at add'e mig derinde :)

Vi har da muligvis set hinanden før hvis vi har gået der på samme tidspunkt, det kunne da være lidt spøjst :p

Og Eulogydk; fedt at du følger med uden at blive skræmt væk af min ærlighed og direktehed ;)

Jamen Mads, du er da velkommen til at add'e mig derinde :)

Vi har da muligvis set hinanden før hvis vi har gået der på samme tidspunkt, det kunne da være lidt spøjst :p

Og Eulogydk; fedt at du følger med uden at blive skræmt væk af min ærlighed og direktehed ;)

Hey apropos det der med at kende hinanden, så så jeg lige at du er fra Rungsted og så ringede der lige en klokke da jeg så på dit profilbillede igen... Træner du i Enjoy?

Hey apropos det der med at kende hinanden, så så jeg lige at du er fra Rungsted og så ringede der lige en klokke da jeg så på dit profilbillede igen... Træner du i Enjoy?

Ja, det gør jeg nemlig! Det gør du måske også? Du har måske set mig deroppe?

Hehe verden er sgu lille xD

Ja, det gør jeg nemlig! Det gør du måske også? Du har måske set mig deroppe?

Hehe verden er sgu lille xD

Ja nogle gange er verden et ubeskriveligt sært lille sted.

I forgårs da jeg var i Bonbonland med familien, kom vi tilfældigvis til at sidde bag ved vores ældste søns bedste ven fra vuggestuen og hans familie. De flyttede lang pokker i vold, for ca. 3 år siden og vi har ikke set dem siden. Det var sært at se dem igen efter så lang tid, og så et sted som ligger så langt fra begge steder, hvor vi har slået os ned henne. Men ok, når man har børn er Bonbonland, nok ikke et helt usandsynligt sted at støde på folk man kender der også har børn... Trods alt :smile:

Ja jeg tror i iøvrigt at jeg har set dig deroppe en del gange efterhånden. Jeg ved ikke hvor meget du har set mig, ikke så meget fordi jeg ikke fylder i landskabet, men du virker bare meget fokuseret når du træner. Genkendelsens klokke ringede nok overvejende fordi du havde ca. det samme tøj på, på dit profilbillede som du havde i centret i onsdags.

Nåh jamen, hvis jeg ser dig i centret en dag, så siger jeg hej Julie og så kan du jo sige hej Martin :smile: Altid rart at kende dem der træner i ens center.

Igen tak for en ærlig log :thumb:

Haha det var da pudsigt med dem I mødte i Bon Bon land, der kan man bare se, man kan aldrig vide hvor man støder på nogen man kender :p

Jeg har en svag idé om hvem deroppefra du muligvis kan være(kan ikke lige genkende dig ud fra dit billede), men ja du har ret, jeg er som oftest meget fokuseret/koncentreret/væk i min egen verden når jeg træner, så det er ikke altid jeg ser så meget omkring mig xD

Men så må du jo som sagt lige sige hej næste gang :)

Nå en update på min situation:

Min forlovede er nu draget til Hamburg -.-' Så er igen efterladt med min sure, senile morfar. Ej, han har faktisk været til at have med at gøre de sidste par dage så det er bedre. Jeg har tilbragt de seneste 4 dage med undtagelse af igår sammen med kæresten så alle de dage har jeg fået trænet, en af dagene fik jeg endda hevet ham med ud at løbe hvilket gik helt fint i betragtning af at han aldrig selv løber.

I forgårs kunne jeg dog godt mærke at kalorieindtaget ikke var oversteget 800 de forhenværende dage, så træningen dér bestod af 30min på løbebånd med 10km/t og jeg plejer at løbe med 12km/t så det så sort ud.. Bagefter crosstrainer og stairmaster på et niveau på højde med de jeg trænede på sidst jeg havde haft lungebetændelse... Jeg forsøgte mig med en styrketræningsmaskine jeg plejer at løfte 40kg på og kunne knapt løfte 26kg så jeg opgav og gik hjem.

Derefter var jeg i Bagsværd for at fodre nogle marsvin hvor jeg så også tilbragte natten. Dagen efter var energiniveauet stadig ligeså lavt og pulsen meget høj tror jeg. Så opgav træningen dér og kunne ingen anden løsning se på givne tidspunkt, end at gå hjem og æde så det gjorde jeg - hele dagen. Og kastede op hele dagen. Var helt nede på 59,6kg efter mine opkastninger. Så afsluttede med noget ordentlig mad og er oppe på 61,3kg idag.

Dagens træning kommer til at se ud som følger:

25min løb, 12km/t

20min skimaskine,

20min kondicykel.

Styrketræning 3x12 gentagelser i 6 maskiner. 4 til armene og 2 til benene.

En masse mavebøjninger når jeg kommer hjem.

Kost:

Morgen: 50g rugbrød, 100g hamburgerryg, 150g appelsin

Frokost: 300g cheasy 0,1%, 169g pære

Aften: Grillet sandwich(ikke menu, kun sandwichen) med skinke på sunset boulevard

Jeg skal i biografen i eftermiddag i Lyngby og se Tømmermænd i Thailand med en veninde nemlig :)

Edited by juliemalou

Shit. Tingene går helt af helvedes til i disse dage.

I vil ikke engang vide hvad jeg har fortæret af mad i dag. I får det at vide alligevel så I kan få indblik i min syge hverdag:

Formiddag: 2 pakker chokoladekiks, 4 rundstykker, 2 hindbærsnitter, 2 scones, 2 cocio-dåser, 2 pakker mysli-barer, 4 mathilde-milkshakes, 2 ritter-sport, 1 pakke finskbrød, 2 forårsruller og et flute med kylling, bacon og karrydressing.

-opkast-

Frokost: 2 koteletter med sovs og en stor portion ris, 2 forårsruller mere, 2 ritter-sport igen, 4 mazariner, 3 romsnegle, 2 kyllingespyd fra 7-eleven, 2 jumbosnegle fra 7-eleven, 2 starbucks-coffee, 1 liter koldskål med kammerjunker, 4 danone-yoghurter

-opkast-

Eftermiddag: 10 rundstykker med hindbærsyltetøj, 1 liter koldskål med resten af posen af kammerjunkere, 350g gnocchi, 4 mathilde-milkshakes igen, 1 pakke my choice-kiks, 30 flødeboller, 1 liter yoghurt

-opkast-

Eftermiddag 2: 10 marsbarer, 1 kebab, 1 mandeltærte, 1 liter vanilledessert, 2 frostpizzaer, 8 kylletter, 1 gulerodskage og 2 dåser pastasalat

-opkast-

Aften: 2 koteletter med sovs og ris igen, en skål cous-cous, 350g gnocchi igen med smør på, 4 ritter-sport, 8 kokos-makroner, 4 danone-yoghurter igen, lidt cheasy-yoghurt

-opkast-

And I'm done.. Dagen igår og dagen i forgårs så nogenlunde ligesådan ud.

Nå, men jeg er besluttet på at i morgen skal blive bedre. Det var jeg godt nok også igår, men så brød helvede løs da underboerne skulle holde fest så jeg fik ikke lukket et øje i nat og var så smadret da jeg stod op at jeg ikke kunne overskue min træning og dermed heller ikke noget andet.. End at spise.. Så nu håber jeg at jeg kan vende skuden i morgen. Op på hesten igen som man siger. Bare den hest ikke var så genstridig og hele tiden smed mig af. Dumme hest!

Jeg er pisse træt og ked af det. Jeg føler at jeg er totalt alene i verden. Min mor er væk og min forlovede er aldrig hjemme. Der er ingen der forstår mig og min eneste veninde som gør, bor i Jylland. Sådan nogle dage har jeg bare lyst til at dø. Min mor vil hellere være sammen med sin kæreste og min kæreste gider ikke være sammen med mig, alt andet er åbenbart vigtigere end hans syge kæreste. Jeg kan virkelig bare ikke mere. Jeg kan ikke engang komme til psykolog og få snakket ud fordi min psykolog holder ferie.

Jeg håber bare at jeg får det job jeg har søgt i en tøjforretning. Og jeg har fået tilbud om at deltage i modeugen af mit gamle modelbureau men nu svarer de ikke på den sidste mail jeg har sendt dem, så jeg er bange for at jeg ikke kan nå at være med. Jeg er så træt af at blive svigtet af alt og alle. Det føles som om der ikke er noget håb...

Nå det var så mit deprimerende indlæg for i dag. Jeg har ikke lagt nogen plan for min træning i morgen.. Jeg må tage det som det kommer, lige nu er jeg bare glad for at jeg er i live overhovedet ovenpå det jeg har udsat mig selv for i de sidste dage...

Edited by juliemalou

Formiddag: 2 pakker chokoladekiks, 4 rundstykker, 2 hindbærsnitter, 2 scones, 2 cocio-dåser, 2 pakker mysli-barer, 4 mathilde-milkshakes, 2 ritter-sport, 1 pakke finskbrød, 2 forårsruller og et flute med kylling, bacon og karrydressing.

-opkast-

Frokost: 2 koteletter med sovs og en stor portion ris, 2 forårsruller mere, 2 ritter-sport igen, 4 mazariner, 3 romsnegle, 2 kyllingespyd fra 7-eleven, 2 jumbosnegle fra 7-eleven, 2 starbucks-coffee, 1 liter koldskål med kammerjunker, 4 danone-yoghurter

-opkast-

Eftermiddag: 10 rundstykker med hindbærsyltetøj, 1 liter koldskål med resten af posen af kammerjunkere, 350g gnocchi, 4 mathilde-milkshakes igen, 1 pakke my choice-kiks, 30 flødeboller, 1 liter yoghurt

-opkast-

Eftermiddag 2: 10 marsbarer, 1 kebab, 1 mandeltærte, 1 liter vanilledessert, 2 frostpizzaer, 8 kylletter, 1 gulerodskage og 2 dåser pastasalat

-opkast-

Aften: 2 koteletter med sovs og ris igen, en skål cous-cous, 350g gnocchi igen med smør på, 4 ritter-sport, 8 kokos-makroner, 4 danone-yoghurter igen, lidt cheasy-yoghurt

-opkast-

And I'm done.. Dagen igår og dagen i forgårs så nogenlunde ligesådan ud.

Hold da op! :blink::blink:

Og.. Op på hesten igen. Og hold godt fast. Du kan godt. :smile:

Jeg er oppe på hesten igen! :)

Er stået sent op i dag, kæresten kom igår kl 23.

Så indtil videre tror jeg ikke at jeg når mange andre måltider end frokost og aftensmad i dag. Fik 250g cheasy, 1 dl havregryn og et stort æble da jeg stod op og har derefter løvet 10km. Det tog under en time, ved ikke præcist hvor meget under men imellem 50-60min i hvert fald.

Jeg ved ikke helt hvad resten af dagen skal gå med, jeg er lidt rastløs og begynder at føle at jeg har brug for noget konstruktivt at tage mig til - gerne et job. Ferie er rart, men ikke når der ikke sker noget, ingen rejser, ingen andre events.

Men jeg prøver at holde mig aktiv med at synge, tegne, træne osv og dyrke mine andre interesser som jeg normalt ikke har tid til såsom poesi, jeg elsker at skrive digte og den slags... Jeg vil faktisk gerne udgive en digtsamling når jeg får skrevet nok digte..

Jeg har lagt planer for træningen i morgen og den kommer til at bestå af:

20min kondicykel (høj intensitet, 26-28km/t)

20min stairmaster (høj intensitet)

20min crosstrainer (moderat til lav intensitet)

30min styrketræning af arme, ben og ryg. Regner med at nå 4 maskiner til armene, 3 til benene og 2 til benene. Alle med 3x12 gentagelser.

Jeg vil prøve at nå op på en 1500 kcal i morgen. Det er meget i mine øjne, i forhold til hvad jeg plejer at få ned på en ikke-flip-dag.

Jeg kommer næppe over 1000 i dag på nogen måde, men det er så fordi jeg er stået så sent op -.-'

Skal tidligt op i morgen så jeg kan nå at få noget mere ud af dagen...

Har fundet en tennis-øve-væg i Vedbæk, som jeg kan tage ud at spille opad og træne ved, det kræver bare at jeg tager cyklen derud, så det er jo intet problem og kan være et godt alternativ til min sædvanlige træning.

Problemet er bare at mine ketchere er i Jylland hos moderen, men hun kommer snart hjem så jeg kan bruge dem :)

God dag og godt mod til alle jer motionister derude :)

Dagen idag gennemført efter planen, styrketræningen gik RIGTIG godt, jeg kunne løfte 25kg på en maskine jeg normalt kun har kunnet løfte 20 på i rigtig lang tid. Og jeg løftede 40kg i skulderpres meget lettere end normalt.

Jeg fik også trænet mavemullerne med en af de hersens træningshulahopringe med ekstra vægt på som de har anskaffet i mit center. Det var faktisk ret sjovt og det tror jeg at jeg vil tage 10min med hver gang jeg alligevel er der, fra nu af.. Kunne jo være interessant at se om det giver resultat :)

Og nu skal det nok blive spændende: på søndag skal jeg til gangprøve og fitting i KBH som forberedelse til modeugen her i næste uge. Det skal nok blive rigtig sjov, ser frem til det med spænding :)

Skal nok melde ind på mandag hvordan det er gået og hvad der så skal ske, da jeg endnu ikke har mange oplysninger om hvad min reelle rolle bliver i modeugen.

Kosten i dag:

Morgen: 2 stk frukost knækbrød, 2 x leende ko ost-trekanter, 2 små bananer

Frokost: 1 rugbrød, 100g kyllingepålæg, 200g agurk

Aften: wok af nudler, hvidkål, gulerod, porrer, champignon og kalkunstrimler. Fik ca 50g nudler(tørvægt) 300g grønt og 150g kød.

Plan for de næste dage:

I morgen: 5,6km løb, 16km cykling.

I overmorgen: 5km løb. Meget gang i høje hæle....

Regner med at min mor vender hjem på søndag, hvor min kæreste så tager til Sverige. Det er lidt irriterende at modeugen ligger oveni hans fødselsdag.. Håber det kan passe ind så jeg kan få tid til begge dele.. + jobsamtale.. -.-' Nu har jeg pludselig travlt jo :(

hehe

Så forresten atletik i tv'et, en kvindelig løber løb 5km på 14,5 min og blev tredjehurtigst i verden.. Hatten af for hende. Wow. Der er intet andet at sige. Hun var helt sublim. Og min rekord er 24min på 5km -.-' tror ikke at jeg kan få den meget længere ned...

Well håbet er godt og modet er højt her, så jeg vil kravle i seng nu så jeg kan restituere nogenlunde ovenpå dagens program :)

Og nu skal det nok blive spændende: på søndag skal jeg til gangprøve og fitting i KBH som forberedelse til modeugen her i næste uge. Det skal nok blive rigtig sjov, ser frem til det med spænding :)

Skal nok melde ind på mandag hvordan det er gået og hvad der så skal ske, da jeg endnu ikke har mange oplysninger om hvad min reelle rolle bliver i modeugen.

Huhu. Det skal jeg selv.

Hvem skal du gå for?

Huhu. Det skal jeg selv.

Hvem skal du gå for?

Jeg skal gå for 1stAgency, hvad med dig? :)

Hej Julie

også lige et forsinket velkommen fra mig. ..

Jeg synes det er sejt at du er så ærlig omkring din spiseforstyrrelse og håber du får bugt med den. Jeg har selv været der - big time...og det har taget mange år at blive fri igen. Ikke for at afskrække dig, altså. Går du i nogen form for behandling?

Vh Jane

EDIT:

Hov, jeg havde lige overset, at du havde skrevet, at du går til psykolog...det er en godt! Jeg tror det er de færreste md en alvorlig spiseforstyrrelse, der bliver raske uden hjælp.

I øvrigt: Hvor er det vildt at læse dine indlæg...det er totalt flash-back for mig...:crazy:

Edited by JAAB