NBA nu på dansk tv


Dværgsilkeaben
 Share

Recommended Posts

NBA på TV har længe været savnet, så det er godt at se at DK4 er bedre til at vælge sport end de store kanaler.

Dog lidt ærgeligt, at de starter med to New York kampe, da New York er NBA's mest dysfunktionelle hold, men der er ikke så mange kampe at vælge imellem, når kampen skal starte tidligt nok til at DK4 kan sende dem (pga tidsforskellen kan de ikke vise kampe, hvor vesthold har hjemmebane på den tid).

Link to comment
Share on other sites

NBA på TV har længe været savnet, så det er godt at se at DK4 er bedre til at vælge sport end de store kanaler.

Dog lidt ærgeligt, at de starter med to New York kampe, da New York er NBA's mest dysfunktionelle hold, men der er ikke så mange kampe at vælge imellem, når kampen skal starte tidligt nok til at DK4 kan sende dem (pga tidsforskellen kan de ikke vise kampe, hvor vesthold har hjemmebane på den tid).

Bare pisseærgeligt når Lakers spiller mod Boston i aften! :sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

NBA på TV har længe været savnet, så det er godt at se at DK4 er bedre til at vælge sport end de store kanaler.

Dog lidt ærgeligt, at de starter med to New York kampe, da New York er NBA's mest dysfunktionelle hold, men der er ikke så mange kampe at vælge imellem, når kampen skal starte tidligt nok til at DK4 kan sende dem (pga tidsforskellen kan de ikke vise kampe, hvor vesthold har hjemmebane på den tid).

De har bare at spille godt, når jeg skal se dem hjemme mod Raptors her i jan :wink:

Link to comment
Share on other sites

Kan desværre ikke tage DK4, men nu er det for første gang at man bliver fristet til at skifte sin digitale stue-modtager ud med en parabol. Indtil videre har DR1, DR2 og TV2 været tilstrækkelige for mig, men nu hvor NBA er på programmet, så må jeg hellere få udvidet programpakken. :bigsmile:

... sidder i øvrigt selv og ser Toronto Raptors vs. Houston Rockets lige p.t. Tråden med kampe fra NBA LEAGUE PASS kan ses her:

http://forum.myp2p.eu/viewtopic.php?id=23851 :smile:

Link to comment
Share on other sites

myP2P.eu og så kan i vælge mellem dem alle :bigsmile:

Hehe jeg er helt klar over at de streames på nettet. Jeg foretrækker dog at DL dem i HD i stedet dagen efter og så se dem om aftenen.

Syntes bare det er en skam at vi skal gå glip af et sådan topopgør pga tidsforskellen.

Men lækkert at se at der er NBA på dansk tv og så gør Bilde og crazy Wang det nu godt.

Link to comment
Share on other sites

Så er der basket igen.

Aftenens kamp er Memphis Grizzlies-Miami Heat ligaens 2. og 3. dårligste hold (Nw York, som de har vist de første to gange er 4. dårligst). Det er ærgeligt, at de viser så mange bundhold, og de ikke får præsenteret, hvor godt NBA er.

Til gengæld spiller Memphis nok langt mere underholdende end New York (det giver bare ikke mange sejre), men Miami er uden Shaq og Dwayne Wade missede sidste kamp (ham håber jeg ellers at se).

Jeg skal ogs holde øje med Rudy Gat og Pau Gasol fra mit nba fantasyhold, så jeg håber på en masse points.

Link to comment
Share on other sites

Var der nogen der så Pistons/Celtics?

TOugh matchup. Pistons er bare SÅ rutinerede og laver en masse små beskidte kneb. Hvem skulle have troet at Bostens bænk havde domineret pistons bænk?

Big Baby was BIG!

Så den, men faldt dog i søvn i midten af 4 p. DOOH!!

Endelig et par seriøse contenders i øst igen! Mega fed kamp!

Men men - hvad hjælper det! Spurs løber jo selvfølgelig med det igen :cool: Har lige siddet og set Spurs-Clippers.. Selv når de spiller skidt så vinder de - kendertegner jo mesterskabskaliber hold :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Så den, men faldt dog i søvn i midten af 4 p. DOOH!!

Endelig et par seriøse contenders i øst igen! Mega fed kamp!

Men men - hvad hjælper det! Spurs løber jo selvfølgelig med det igen :cool: Har lige siddet og set Spurs-Clippers.. Selv når de spiller skidt så vinder de - kendertegner jo mesterskabskaliber hold :tongue:

Spurs har aldrig vundet 2 år i streg....og gør det heller ikke i år!!! :devil:

Fra West er jeg helt sikker på der kommer en overraskelse ala Lakers eller New Orleans. Øst bliver sikkert en kamp mellem Detroit og Boston, hvis de holder sig skadesfri. Dog med New Jersey som en darkhorse.

Edited by T
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share