Arbejde i fitness center!


-Elvirus-
 Share

Recommended Posts

Står nu i den situation, hvor opsparingen er forsvundet, og efter husleje, har jeg ca. 13-1500 kr til mig selv om måneden. (SU) Derfor bliver jeg nok nødt til at finde mig et arbejde, hvis jeg skal have råd til proteiner i aftensmaden, eller blot en ny bog i ny og næ.

Har overvejet at søge arbejde i et fitness center, men er lidt i tvivl om hvad man overhovedet får for at arbejde sådan et sted?? Jeg er IKKE interesseret i goder såsom fri sol og træning. Så kort og godt, hvad er lønen? SATS, OBBC og hvad i ellers arbejder i.

Skal lige siges, at andre ideer til at supplere SU'en med, er yderst velkomne, selom det nok bliver lidt mere offtopic.

Link to comment
Share on other sites

Lønnen er ikke voldsom, men ikke dårlig når man tænker på at man også kan træne gratis. Men hvis man har interesse for træning og andre mennesker, er det et rigtig fedt job. med hensyn til lønnen vil der være forskel på om du bliver ansat som instruktør eller receptionist.

Casper

Link to comment
Share on other sites

Skal lige siges, at andre ideer til at supplere SU'en med, er yderst velkomne, selom det nok bliver lidt mere offtopic.

Besøg ISS eller lignende skadeservicefirmaer, de er vilde for at få ekstra folk der kan arbejde i weekender og lignende... Lønnen er osse rigtig god, fik 185 i timen den sidste weekend jeg var afsted...

Men det er selvf. ikke så smart som at jobbe i fitnesscenter eller på fancy cafe. <_< :)

Link to comment
Share on other sites

Jøgge:

Point being?  Halvnøgen er nok mere rammende 

;) ja der var ikke nogen pointe faktisk, overvejde bare momentært et karriereskift :lol: havde nemlig bare hørt at man ikke skulle være blufærdig hvis man skulle læse til fys, og havde fået opfattelsen af at det var noget i stil med "det bare mænd" agtigt.

sorry for jeg lige trak denne tråd af sporet....og gør det igen ;)

Link to comment
Share on other sites

Fitness og styrketræning er ved at være ret udbredt i ungdomsskoler og hos oplysningsforbund. Ring og spørg om de mangler en instruktør til et hold. Eller tilbyd at oprette et hold. Sæsonen er ganske vist i fuld gang, men det bliver vel også forår en gang. Sådan noget er undervisning og giver 255,- i timen.

Edited by cfred
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share